Ah, ff m’n nazi-vlag van de zolder halen en ophangenquote:Op zondag 10 november 2024 17:58 schreef Fok-it het volgende:
Geen enkele vlag hoort verboden te worden
Prive of publiek domein vind ik nog wel verschil ja. Als jij in de buurt te kennen wilt geven dat je een nazi bent door die vlag over je slaapkamerraam te hangen moet je dat vooral lekker doenquote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ah, ff m’n nazi-vlag van de zolder halen en ophangen
Zolder? Daar trapt toch niemand inquote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat mij betreft ga je lekker met je Nazi-vlag rondlopen. Maar kijk niet vreemd op als mensen in jouw sociale kring zich van je zullen vervreemden.quote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit was dan ook sarcasme.quote:Op zondag 10 november 2024 18:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat mij betreft ga je lekker met je Nazi-vlag rondlopen. Maar kijk niet vreemd op als mensen in jouw sociale kring zich van je zullen vervreemden.
Moet de Israelische vlag verboden worden?quote:Op zondag 10 november 2024 17:57 schreef Origami94 het volgende:
Na aanleiding van de rellen van deze week. Moet de Palestijnse vlag verboden worden?
Een deel van de Israëliërs ziet de Palestijnse vlag als een vlag voor geweld en tegen hun veiligheid. Zo worden er raketten vanuit dit gebied gevuurd.
Welke aanslagen van Palestijnen in Nederland bedoel je ?quote:Op zondag 10 november 2024 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Lijkt me wel ja.
Gewoon partij kiezen. We zijn voor de joden want die plegen hier geen aanslagen.
Moslims.quote:Op zondag 10 november 2024 19:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welke aanslagen van Palestijnen in Nederland bedoel je ?
Met de Israelische vlag in de hand zijn er in een jaar 40.000 Palestijnen vermoord, steden en dorpen grotendeels kapot, nog steeds vele mensen op de vlucht.
Nou? Moet die verboden worden?quote:Op zondag 10 november 2024 18:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Moet de Israelische vlag verboden worden?
Een deel van de Palestijnen ziet de Israelische vlag als een vlag voor geweld en tegen hun veiligheid.
Er zijn inderdaad weinig goede dingen die de moslims naar europa hebben gebracht. Het is een achterlijke cultuur, vind ik.quote:Op zondag 10 november 2024 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moslims.
Ik zal altijd tegen moslims blijven zolang ze in Europa aanslagen plegen.
Beetje erg generiek statement. Persoonlijk ben ik voornamelijk tegen terroristen, hun geloof is irrelevantquote:Op zondag 10 november 2024 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moslims.
Ik zal altijd tegen moslims blijven zolang ze in Europa aanslagen plegen.
Was het maar achterlijk, het is ronduit gevaarlijk voor de toekomstige veiligheid in de Europese grote stad. In onze dorpen redden we ons wel.quote:Op zondag 10 november 2024 19:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad weinig goede dingen die de moslims naar europa hebben gebracht. Het is een achterlijke cultuur, vind ik.
Het is eerder intrinsiek anti-democratische houdingen zoals deze post die een verbod verdienen.quote:Op zondag 10 november 2024 18:09 schreef Marsenal het volgende:
Witte vrouwen die een palestijnse vlag aan het balkon hangen van hun driekamer appartement terwijl ze een bakje skyr yoghurt met granola met gepofte quinoa eten voordat ze naar hun werk als communicatiecoach gaan op hun electrische fiets, die zouden verboden moeten worden. De vlag zelf niet, dat lijkt me een beetje overdreven.
Je gaat hier even lekker voorbij aan eeuwen Europees bloedvergieten.quote:Op zondag 10 november 2024 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was het maar achterlijk, het is ronduit gevaarlijk voor de toekomstige veiligheid in de Europese grote stad. In onze dorpen redden we ons wel.
Ja ik ook, die zijn gematigd: de meer intensieve aanhanger wil jou, je kinderen, je ouders en iedereen die je kent gewoon dood, je huis en bezit overnemen.quote:Op zondag 10 november 2024 19:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heb redelijk wat moslims in mijn kennissen- vriendenkring
Zijn net gewone mensen
Edit: wel een stuk gastvrijer dan de gemiddelde Nederlander
Misschien verwar je mij met iemand anders. Ik neem het alleen op voor Palestina. En ben voor een Israelische staat.quote:Op zondag 10 november 2024 18:35 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heeft geen zin met jou, alles wat moslims doen ja maar en ik wacht justitie af. Maar als Israëliërs iets doen neem je dat gelijk voor waarheid aan zonder excuses te zoeken.
Ik heb je iig nergens zijn zeggen dat je daar ook eerst het oordeel van justitie afwacht
Maar ik ben wel weer zeer benieuwd naar het volgende excuus hoor.
quote:Op zondag 10 november 2024 19:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heb redelijk wat moslims in mijn kennissen- vriendenkring
Zijn net gewone mensen
Edit: wel een stuk gastvrijer dan de gemiddelde Nederlander
Net was je nog tegen alle moslims.quote:Op zondag 10 november 2024 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ook, die zijn gematigd: de meer intensieve aanhanger wil jou, je kinderen, je ouders en iedereen die je kent gewoon dood, je huis en bezit overnemen.
Heb bij een moslim om 18 u nog nooit gehoord " we gaan nu eten" maw of je wil opbokkenquote:
En ik heb driekwart van de familie van een aangetrouwde nog nooit gezien omdat de dame het waagde met een Hollander te trouwen.quote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heb bij een moslim om 18 u nog nooit gehoord " we gaan nu eten" maw of je wil opbokken
Dat zegt hij niet. Alleen dat hij wel vriendelijke moslims kent.quote:Op zondag 10 november 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En ik heb driekwart van de familie van een aangetrouwde nog nooit gezien omdat de dame het waagde met een Hollander te trouwen.
Ofwel: leuk, dat soort n=1.
Maar kunnen we in ieder geval stoppen met dat geforceerde "Nederlanders zijn kut en kunnen veel leren van groep x?"
Hij heeft zijn post aangepast, en mijn reactie erop is weggehaald.quote:Op zondag 10 november 2024 19:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Net was je nog tegen alle moslims.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 10 november 2024 20:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Alleen dat hij wel vriendelijke moslims kent.
Die ken ik ook. Als dat al niet meer gezegd mag worden, alleen moslim bash Posts….
Alle moslims die ik ken zijn ook hartstikke prima en zijn een verrijking voor Nederland. Een tikje conservatief misschien, maar in vergelijking met het Nederland van 30 jaar terug stelt dat niks voor.quote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heb bij een moslim om 18 u nog nooit gehoord " we gaan nu eten" maw of je wil opbokken
quote:Op zondag 10 november 2024 20:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alle moslims die ik ken zijn ook hartstikke prima en zijn een verrijking voor Nederland. Een tikje conservatief misschien, maar in vergelijking met het Nederland van 30 jaar terug stelt dat niks voor.
Het georganiseerde, miljardairs gefinancierde conservatisme en cynische haat waar Wilders voor staat is echt een veel groter gevaar. Machtiger en invloedrijker.
Gebeurt aan beide kanten. Hoe vaak ik niet heb gehoord van vriendinnen dat ze niet met een buitenlander kunnen thuis komen. Of dat ze met een jongen die donker getint is.quote:Op zondag 10 november 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En ik heb driekwart van de familie van een aangetrouwde nog nooit gezien omdat de dame het waagde met een Hollander te trouwen.
Maar kunnen we in ieder geval stoppen met dat geforceerde "Nederlanders zijn kut en kunnen veel leren van groep x?"
Qua gastvrijheid doet het Westen het sowieso al decennia prima, gezien de immigratiecijfers.
Is weer eens wat anders dan het geforceerde moslims zijn kut. Zoals ook in dit topic geroepen wordt. Vind het wel verfrissend.quote:Op zondag 10 november 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Qua gastvrijheid doet het Westen het sowieso al decennia prima, gezien de immigratiecijfers.
Met die motivatie kun je ook de Russiche vlag verbieden, of de Amerikaanse, die roept bik Iraqis vaat dezelfde gevoelens op, etc, etc etc. Vrij heilloze weg.quote:Op zondag 10 november 2024 17:57 schreef Origami94 het volgende:
Na aanleiding van de rellen van deze week. Moet de Palestijnse vlag verboden worden?
Een deel van de Israëliërs ziet de Palestijnse vlag als een vlag voor geweld en tegen hun veiligheid. Zo worden er raketten vanuit dit gebied gevuurd.
Je ontkent nogal heftig dat eeuwen lang daar Palestijnen woonden. In meerderheid. En dat eeuwenlang dat land 'from the river to the sea' Palestina werd genoemd. Zionisten gingen het land inpikkenquote:Op maandag 11 november 2024 01:45 schreef zetalore het volgende:
Palestina bestaat niet, het is Israelisch terrein, dus die vlag hoort nergens thuis, en kan dus veilig verboden worden.
quote:Op maandag 11 november 2024 02:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ontkent nogal heftig dat eeuwen lang daar Palestijnen woonden. In meerderheid. En dat eeuwenlang dat land 'from the river to the sea' Palestina werd genoemd. Zionisten gingen het land inpikken
dus, als het over de palestijnse vlag gaat, stel je de vraag hoevaak die lui aanslagen plegen in Nederland.quote:Op zondag 10 november 2024 19:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welke aanslagen van Palestijnen in Nederland bedoel je ?
maar als het over de Israelische vlag gaat, ga je ineens over 40.000 doden ver weg beginnen. Nogal dubbele maatstaf.quote:Met de Israelische vlag in de hand zijn er in een jaar 40.000 Palestijnen vermoord, steden en dorpen grotendeels kapot, nog steeds vele mensen op de vlucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |