abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 november 2024 @ 14:23:02 #101
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_215508311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien moeten we een keer huizen gaan bouwen in plaats van tranen met tuiten janken.
Dit is altijd lekker populistisch schreeuwen van links. "Gewoon huizen bouweh jongeh!!!". Kom eens met een realistische uiteenzetting hoe we dit gaan doen; in een korte tijd duurzame woningen bouwen die generaties meegaan.
pi_215508336
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:23 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Dit is altijd lekker populistisch schreeuwen van links. "Gewoon huizen bouweh jongeh!!!". Kom eens met een realistische uiteenzetting hoe we dit gaan doen; in een korte tijd duurzame woningen bouwen die generaties meegaan.
Dat hebben tussen de 50's en 80's volop gedaan, hele wijken vol.
Alleen waren ze niet zo goed geïsoleerd maar dat kunnen we tegenwoordig wel.
pi_215508351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:22 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Wij hebben de macht niet over ons landje, dat heeft Brussel.
veel macht die wij hebben weggegeven ja. nou ja, 'wij', als in de vorige generaties...ik heb hier allemaal niet voor gestemd
pi_215508364
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Precies dit. Eerste generatie zit bijna voor 100% in de bijstand. Als de tweede generatie voor 70% bijstand ontvangt is dat al een aanzienlijke verbetering maar nog steeds dramatisch natuurlijk.
Dat hebben we laten gebeuren.
Er is geen stok achter de deur.

Verplicht na binnenkomst het leren van de taal, het leren van een vak en vervolgens werk zoeken.
Stel doelen.

Uitkering iedere maand met 5 procentpunt verlagen tot ze daaraan meewerken.

Maar nee, "red je kont maar" en dan zie je wat er gebeurt.

En ja, het zou vanuit die mensen zelf moeten komen maar dat komt het niet.
Dus dan heb je een stok nodig.

En ja, ik ben links. Maar ook realistisch.
pi_215508367
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:22 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Flauwekul. Ik durf te wedden dat je hier geen cijfers van gaat kunnen vinden.
Het enige wat waar is is dat ge stoep orthodoxe allochtonen wel orthodoxer worden maar die groep wordt steeds kleiner.
Is geen flauwekul:
Moslims met Turkse en Marokkaanse achtergrond steeds religieuzer: ze bidden meer en gaan vaker naar de moskee
pi_215508369
quote:

[..]
Misschien de hand in eigen boezem steken en waarom er zo belachelijk veel bureaucratie is en (stikstof)regeltjes alvorens men eindelijk een keer kan gaan bouwen? Waarom is er zoveel gedoe rondom aanbestedingen en kavelverkoop alvorens men een keer kan beginnen? Het bouwen zelf is het probleem niet. Je krijgt het idee dat er grotere belangen spelen die meewegen om deze huizenbubbel in stand te houden, want in België kost een gemiddeld huis de helft van hier en spelen deze tekorten veel minder.

En als je blijkbaar geen huizen kan/wil bouwen dan moet je lekker stoppen met immigratie. En dan niet alleen met asielzoekers want die vormen een relatief kleine groep qua instroom maar ook met arbeidsmigranten die veel meer druk leggen op de woningmarkt.

Maar dan krimpt de economie en dat willen we óók niet. Eigenlijk willen we alles, groei, asielzoekers helpen. meer salaris, maar daar verder geen concessies voor doen. En dat werkt toch maar heel zelden.
blablablabla
pi_215508374
quote:

[..]
het is trouwens meer dan enkel huizen bouwen ja. het stroomnet moet worden uitgebreid, de watervoorziening, riolering, we hebben nog meer leraren nodig terwijl het onderwijs toch al tekort schiet, politieagenten, OV, uitbreiding sociale diensten, ga zo maar door...

het is heel makkelijk roepen 'meer huizen bouwen' maar er komt echt wel veel meer bij kijken dan dat. ik zie de mensen die roepen voor meer migratie geen schop in de grond zetten, of wel soms?
pi_215508376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Verplicht na binnenkomst het leren van de taal, het leren van een vak en vervolgens werk zoeken.
Stel doelen.

Daar ben ik het mee eens.

Maar dat is niet het enige wat er speelt. Er is ook iets anders met Somaliërs aan de hand, ik weet alleen niet wat. Maar die presteren echt extreem onder zelfs tov andere groepen. Die mensen passen gewoon niet in een geavanceerde westerse maatschappij. De afstand is te groot.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215508382
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Stel doelen.

Voordat je überhaupt een keer mag gaan inburgeren gaat vaak ook jaren overheen. Ik vind dat je werk of een traject naar arbeid of een doktersverklaring waarom je niet kan werken prima verplicht mag stellen voor iedereen die hier wil komen wonen.
blablablabla
pi_215508414
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar dat is niet het enige wat er speelt. Er is ook iets anders met Somaliërs aan de hand, ik weet alleen niet wat. Maar die presteren echt extreem onder zelfs tov andere groepen. Die mensen passen gewoon niet in een geavanceerde westerse maatschappij. De afstand is te groot.
Aan de andere kant, de politiek heeft het ook nooit echt geprobeerd. En met de nieuwe inburgeringswet 2007 is het alleen maar erger geworden, alle verantwoordelijkheid voor het inburgeren is bij de statushouder gekomen en dat werkt simpelweg niet. Dat zou niet zo moeten zijn maar dat is de realiteit.

Overigens kijk ik daarbij niet specifiek naar 1 afkomst, het moet gewoon algemeen zo zijn dat als je hier komt en gezond bent inburgert (, studeert) en aan het werk gaat.
  donderdag 7 november 2024 @ 14:38:35 #111
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215508422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Aan de andere kant, we hebben het ook nooit echt geprobeerd. En met de nieuwe inburgeringswet 2007 is het alleen maar erger geworden, alle verantwoordelijkheid is bij de statushouder gekomen en dat werkt simpelweg niet. Dat zou niet zo moeten zijn maar dat is de realiteit.

Overigens kijk ik daarbij niet specifiek naar 1 afkomst, het moet gewoon algemeen zo zijn dat als je hier komt en gezond bent inburgert (, studeert) en aan het werk gaat.
"We"

We willen dit niet.
pi_215508431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:38 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
"We"

We willen dit niet.
Aangepast.
  donderdag 7 november 2024 @ 14:39:32 #113
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215508433
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Aangepast.
Dank je :) je bent een goed mens.
pi_215508468
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat harteloos weer. Iedereen maar zeiken over dat huis maar mevrouw moet mensonterend in een tent wonen.
_O-
blablablabla
  donderdag 7 november 2024 @ 14:48:46 #115
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215508509
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat harteloos weer. Iedereen maar zeiken over dat huis maar mevrouw moet mensonterend in een tent wonen.
Zou die waterdicht zijn?
pi_215508568
quote:
Qasim Sid en Dhaahin Madoobe
Namen als uit een Star Wars film. De klederdracht doet ook wel wat denken aan de bewoners van planeet Tatooine.
pi_215508918
*O* *O* *O*
Nu claimen ze slechts 2 huizen, later wanneer de 15 kids het huis uitgaan zullen daar nog eens 15 / 2 = 8 (afgerond + aanname dat ze met iemand samen wonen) extra huizen bijkomen wat het totaal op 10 brengt. Dit zijn 10 huizen die niet naar Nederlanders gaan en weer 10 autochtone gezinnen die hun kinderwens uitstellen. Dit zou zelfs in de stoutste dromen van bedenkers van omvolkingsplannen niet zijn voortgekomen. De praktijk werkt beter dan de theorie.
*O* *O* *O*
  donderdag 7 november 2024 @ 15:40:07 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215509086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[..]

Ja mooi verhaal, gebeurt vreemd genoeg nooit naast een burgemeester of wethouder.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215509090
Hoeveel kinderbijslag en andere subsidies zou je krijgen met 15 kinderen? Volgens mij krijgen ze met gemak 5k per maand uitgekeerd 😆
pi_215509120
Als al die kinderen ook gemiddeld 10 kinderen krijgen heb je het al over 150 kleinkinderen, en dan 1500 achterkleinkinderen, dus genoeg jongelui die ons straks gaan verzorgen als we oud zijn!
pi_215509144
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:40 schreef RotatoR het volgende:
Hoeveel kinderbijslag en andere subsidies zou je krijgen met 15 kinderen? Volgens mij krijgen ze met gemak 5k per maand uitgekeerd 😆
Nederland krijg je mokerweinig kinderbijslag. België en Duitsland krijg je per maand wat je hier per kwartaal krijgt
  donderdag 7 november 2024 @ 15:45:43 #122
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215509145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:43 schreef DrDentz het volgende:
Als al die kinderen ook gemiddeld 10 kinderen krijgen heb je het al over 150 kleinkinderen, en dan 1500 achterkleinkinderen, dus genoeg jongelui die ons straks gaan verzorgen als we oud zijn!
En voor de komende jaren vulling voor Opsporing Verzocht *O* :+
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215509185
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nederland krijg je mokerweinig kinderbijslag. België en Duitsland krijg je per maand wat je hier per kwartaal krijgt
Dat is de info die Faber op de bordjes bij Ter Apel moet zetten.
pi_215509203
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:47 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat is de info die Faber op de bordjes bij Ter Apel moet zetten.
België zorgt goed voor hun volk :)

Geen kinderopvangtoeslag. Gewoon gratis.

Middelbare school gratis

Bij geboorte kind eenmalige vergoeding van ~2.000¤ om o.a een kinderkamer in te richten.

België goden
  donderdag 7 november 2024 @ 15:50:22 #125
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215509213
Ik vraag me af of je als Nederlands gezin ook recht hebt op een dubbele sociale huurwoning als je zoveel kinderen neemt. Of is het dan: je hebt er zelf voor gekozen, zoek het maar uit?
Dat ze zoveel kinderen hebben als ze hier komen is1 ding, maar ze nemen er hier gewoon nog 3. Dat is toch echt een keuze. In het huis dat ze erbij krijgen kan dus geen Nederlands stelletje nog een gezin stichten.

Het is VVD/D66 beleid geweest om man en vrouw met zoveel mogelijk schuld op te zadelen en zo veel en lang mogelijk te laten werken/consumeren. Dat is immers goed voor de economie! De volgende generatie importeren we wel. Ik denk echter dat dit een grote misrekening is en nu we in 2050 met een Derde-wereldbevolking zitten betwijfel ik of Nederland economisch nog wel zo goed zal draaien. Verder maakt dat ook weinig uit als de identitiet ophoudt te bestaan verder natuurlijk..
The End Times are wild
pi_215509244
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:09 schreef Elan het volgende:
De gebruikelijke racisten hebben zich alweer gemeld zie ik.
Wacht... compleet nu.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  donderdag 7 november 2024 @ 15:54:50 #127
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215509248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Daarvoor heb je het kindgebonden budget.

Bovenstaande gebaseerd op 25.000¤ jaarinkomen (gehuwden norm bijstand) 8 kinderen (op de website kun je maar tot 8 kinderen) 700¤ huur per maand.

Met bijstand en alle toeslagen gaat dit gezin richting de 5k per maand NETTO.
pi_215509283
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bovenstaande gebaseerd op 25.000¤ jaarinkomen (gehuwden norm bijstand) 8 kinderen (op de website kun je maar tot 8 kinderen) 700¤ huur per maand.

In België krijg je het altijd ongeacht inkomen. Veel beter :) Zeker voor de groep die net paar honderd euro teveel verdient
  donderdag 7 november 2024 @ 16:02:14 #129
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_215509301
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:16 schreef TrueLion22 het volgende:

[..]
Terwijl Nederlandse volwassenen door woningtekort en torenhoge prijzen noodgedwongen tot hun dertigste bij hun ouders moeten blijven wonen, krijgen kinderrijke asielgezinnen zonder moeite meerdere huizen toegewezen.

Opvallend hoe niet-westerse immigranten zich totaal niet bezighouden met thema’s als klimaat en overbevolking – onderwerpen die vooral in het Westen als heilige graal worden gepresenteerd.

Absurd genoeg worden wij Westerlingen aangespoord om minder of geen kinderen te krijgen "voor het klimaat," terwijl grote gezinnen uit niet-westerse landen zonder enige hinder worden ondersteund door de overheid. We worden terug in de tijd gegooid met deze aantallen. En zij lachen zich rot – met een riant inkomen alleen al uit toeslagen, zonder de financiële zorgen waar veel Nederlanders dagelijks mee worstelen.
Echt waar... hoe kun je de verdeeldheid en het 'them vs us' nog groter dan dit krijgen? Lijkt mij lastig.
Werken deze mensen of steunen wij gezamenlijk ,naast de twee woningen, ook nog de salarissen en alles voor dit megagezin?
Lachen joh.
  Redactie Sport donderdag 7 november 2024 @ 16:04:57 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215509323
Tsja, dit is weer zo'n lekkere anekdotische waarmee Geert mooi kan zwaaien. Het voelt wel lichtelijk unfair, ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215509351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
En nog steeds aanzienlijk slechter dan autochtonen en netto een enorme kostenpost. Lees Migratiemagneet Nederland.
Dat klopt. En hoewel ik het graag anders zou zien, is dat toch nog best begrijpelijk? Goed versus (nog) niet geïntegreerde ouders tijdens je jeugd.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215509380
quote:
De gebruikelijke racisten hebben zich alweer gemeld zie ik. Nooit de beroerd om de schuld van een huizencrisis die grotendeels op conto van een falend (VVD) beleid gegooid mag worden in de schoot van asielzoekers te gooien.
Je zal moeten vluchten voor een oorlog en hongersnood en dan zo verwelkomd worden, tering jantje :') .

Oh en vroeger kregen NL vrouwen ook gerust 15 kinderen, alleen hebben wij op enig moment besloten maar gewoon te stoppen met neuken. Waardoor de autochtone bevolking krimpt.
Hohoho we zijn helemaal niet gestopt met neuken, we doen er nu alleen eerst een rubbertje omheen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 7 november 2024 @ 16:14:04 #133
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215509408
Das toch efficiënt? Meestal wonen er in 2 eengezinswoningen maar 6 tot 8 personen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215509521
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Mooi toch? Met 15 kinderen hebben ze die 5000 ook wel nodig.
pi_215509621
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 16:07 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat klopt. En hoewel ik het graag anders zou zien, is dat toch nog best begrijpelijk? Goed versus (nog) niet geïntegreerde ouders tijdens je jeugd.
De vraag is niet of het begrijpelijk is maar of we dat hier moeten willen hebben.

Ik wil het hier niet hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215509634
quote:
The fuck man...

En dat soort moeten wij dus onderhouden met zn allen.
Hou op hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215509635
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:40 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ja mooi verhaal, gebeurt vreemd genoeg nooit naast een burgemeester of wethouder.
Dit dus.
pi_215509639
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 16:07 schreef probeer het volgende:

[..]
Het is allemaal heel begrijpelijk ja. Mensen die hun achterlijke cultuur meenemen zetten hun kinderen op achterstand in een land zonder achterlijke dominante cultuur.

Als je kinderen met de Somalische cultuur in het Nederlands onderwijs zet dan komt het niveau logischerwijs ergens tussen dat van het Somalische onderwijs en Nederlandse onderwijs uit. Het is immers niet uitsluitend de Nederlandse school die de uitkomst bepaalt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 7 november 2024 @ 17:08:56 #139
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215509757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
België zorgt goed voor hun volk :)

Geen kinderopvangtoeslag. Gewoon gratis.

Middelbare school gratis

Bij geboorte kind eenmalige vergoeding van ~2.000¤ om o.a een kinderkamer in te richten.

België goden
Wel 4x per jaar naar de garage om nieuwe schokdempers onder je auto te laten zetten met al die putten in de wegen.
pi_215509796
quote:
De gebruikelijke racisten hebben zich alweer gemeld zie ik.
En hierbij de eerste naïeveling ook.
quote:
Nooit de beroerd om de schuld van een huizencrisis die grotendeels op conto van een falend (VVD) beleid gegooid mag worden in de schoot van asielzoekers te gooien.
Het is een gecombineerd probleem, waarbij de arbeidsmigranten het grootste probleem zijn en ook internationale studenten een deel van het probleem zijn. Wel falend (VVD-)beleid inderdaad.
quote:
[..]
Oh en vroeger kregen NL vrouwen ook gerust 15 kinderen, alleen hebben wij op enig moment besloten maar gewoon te stoppen met neuken.
Het was niet meer nodig omdat er veel minder mensen dood gingen en er anti-conceptie beschikbaar kwam.
quote:
Waardoor de autochtone bevolking krimpt.
Dat de autochtone bevolking zou gaan krimpen was decennia geleden al bekend; helaas komen politici en economen niet verder dan dat er dan maar migranten geïmporteerd moeten worden. Een incompetentie van de economische wetenschap.
pi_215509837
quote:
16s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Lekker terug naar fucking Afrika.
afrika is geen lant
pi_215509840
Leuk voor de slachtoffers van de toeslagenaffaire.
  donderdag 7 november 2024 @ 17:25:09 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215509876
Wilders zag dat het goed was.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215509887
Ze verdienen 3 woningen. 5 per woning is al veel.
  donderdag 7 november 2024 @ 17:29:02 #145
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215509901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:19 schreef QAnonn het volgende:

[..]
afrika is geen lant
Dit klonk vast heel slim in je hoofd. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215509920
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:20 schreef havanagila het volgende:
Leuk voor de slachtoffers van de toeslagenaffaire.
En naast deze slachtoffers zijn er nog wel een paar miljoen brave burgers die achtergesteld worden bij dit soort verwennerij.
-
pi_215510057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:17 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
Zoek voor de grap eens op welke partijen er in de periode 2010 - 2012 in de regering zaten.
Hmm, nee, dit is niet hoe het werkt. Er zijn al verscheidene gemeenten geweest die statushouders voorrang hebben gegeven. Het is een drogredenatie om altijd maar te doen alsof partijen die niet in de landelijke regering zitten, min of meer buitenspel staan en helemaal geen mogelijkheid hebben om de wet-en regelgeving te beïnvloeden. Toch zien we dat die kaart hier iedere keer weer wordt gespeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215510127
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, nee, dit is niet hoe het werkt. Er zijn al verscheidene gemeenten geweest die statushouders voorrang hebben gegeven. Het is een drogredenatie om altijd maar te doen alsof partijen die niet in de landelijke regering zitten, min of meer buitenspel staan en helemaal geen mogelijkheid hebben om de wet-en regelgeving te beïnvloeden. Toch zien we dat die kaart hier iedere keer weer wordt gespeeld.
Gemeenteraad gemeente Weert 2010, gesorteerd op aantal zetels: VVD 9, CDA 6, Weert Lokaal (sociaaldemocraten) 5

En naar mijn weten hadden we in 2010 nog een door de landelijke overheid opgelegde huisvestingsplicht voor statushouders. Dus ja, dan is de opmaak van de regering wel degelijk relevant.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 07-11-2024 18:04:04 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_215510158
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Klopt, in Ommoord gooiden ze de vuilniszakken gewoon van 8 hoog…
Je kunt ze een wasmachine geven toch blijven ze de was in een teil doen.

https://dagblad010.nl/alg(...)oriseert-ommoordflat

Die familie was berucht in de hele deelgemeente.
pi_215510241
15 kinderen, dat is echt extreem veel. Zelfs als je het vergelijkt binnen de groep Somaliërs is dat een zeer uitzonderlijk aantal. In Somalië zelf ligt het gemiddelde rond de 5.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')