Ik ga er vanuit dat je al een huis hebt. Maar indien dit niet het geval is kom ook jij gewoon in aanmerking voor een woning.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb er vijf, krijg ik nu ook gratis huis?
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je al een huis hebt. Maar indien dit niet het geval is kom ook jij gewoon in aanmerking voor een woning.
Doet me aan deze serie denken;quote:Op donderdag 7 november 2024 13:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Het staat je vrij om 15 kinderen te nemen. Kunnen de oudsten de jongsten opvoeden, en kan jij elke dag zuipen en naar de hoeren van de kinderbijslag en KGB's.
Dakpannen van m'n koophuis.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Investering voor de toekomst, kan ik in ieder geval mijn eigen kinderen van een woning voorzien.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar wel een tweede huis om arbeidsmigranten mee uit te buiten.
Als je als vrouw op straat staat met 5 kinderen krijg je wel urgentie hoor.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Haha, ja, dus omdat de VVD het veroorzaakt heeft, is het handig om nog steeds een lading gelukszoekers en kansenparels te blijven importeren terwijl er geen huizen zijnquote:Op donderdag 7 november 2024 13:09 schreef Elan het volgende:
De gebruikelijke racisten hebben zich alweer gemeld zie ik. Nooit de beroerd om de schuld van een huizencrisis die grotendeels op conto van een falend (VVD) beleid gegooid mag worden in de schoot van asielzoekers te gooien.
Je zal moeten vluchten voor een oorlog en hongersnood en dan zo verwelkom
Ow, komt hier dat liedje vandaan.quote:
Dat er een huizencrisis is betekent niet dat er geen asielcrisis is.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:30 schreef Elan het volgende:
Mensen moeten eens stoppen met para worden als een asielzoeker een huis krijgt en hun frustratie richting de verantwoordelijken van de huizencrisis uiten
Ben je nou echt zo naief of acteer je weer wat.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dakpannen van m'n koophuis.
Maar vertel eens Geert, sinds wanneer krijgen Nederlanders geen woningen meer toegewezen?
Je vergeet de stratenmakers, er moeten natuurlijk wel vier extra parkeerplaatsen gemaakt worden voor alle auto’s van het gezin.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
Heel Weert heeft werk door dit soort gezinnen. Leerkrachten die weer een stapje harder moeten lopen voor weer wat kindjes met een taalachterstand. De zorg die een tandje bij bij moet schakelen voor zowel de geestelijke problematiek als de extra gezondheidsproblemen, de politie die de mouwen nog even extra moet opstropen voor de culturele aanpassingsproblemen. De Gemeente die 1 fte kan inzetten voor alleen al dit gezin. De lokale woningbouw heeft het er lekker druk mee.
Dat moet je omarmen, dat is een prachtige ontwikkeling.
Na 12 jaar op een wachtlijst te hebben gestaan jaquote:Op donderdag 7 november 2024 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je al een huis hebt. Maar indien dit niet het geval is kom ook jij gewoon in aanmerking voor een woning.
Mensen moeten eens stoppen met para worden als een asielzoeker een huis krijgt en hun frustratie richting de verantwoordelijken van de huizencrisis uiten.
Ja, natuurlijk was het beter geweest als die mensen in Somalië al een cursus daarin gekregen hadden. Maar daar heeft een dergelijk formaat familie een reden. Overlevingskans van kinderen is laag, en de kinderen die overblijven, moeten er voor zorgen dat je als bejaarde eten krijgt als je het niet meer zelf kan regelen.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:51 schreef maily het volgende:
[..]
Drie van de kinderen zijn maar hier geboren ...
Sinds 2010.
Jahoor, het is de schuld van asielzoekers dat er mensen zijn die niet kunnen wonen. En überhaupt van de hele wooncrisis. Lekker makkelijke zondebok.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:32 schreef TrueLion22 het volgende:
[..]
Wij ben ik bang.
Zeven(!) van de tien Somaliërs leeft gewoon in de bijstand (bron).
De obsessie met nieuwe 'asielzoekers' leidt tot verwaarlozing van anderhalf miljoen woningzoekenden in dit land.
Werken en sparen was zeker geen optie?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na 12 jaar op een wachtlijst te hebben gestaan ja
quote:Op donderdag 7 november 2024 13:44 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Jahoor, het is de schuld van asielzoekers dat er mensen zijn die niet kunnen wonen. En überhaupt van de hele wooncrisis. Lekker makkelijke zondebok.
Ik vraag mij wel af hoe miezerig je leven moet zijn wil je jaloers zijn op mensen die afhankelijk zijn van de gemeente voor onderdak en uiteindelijk mogen wonen in sociale huurwoningen.
Overigens hebben die mensen 14 jaar moeten wachten, het kan dus verkeren met je asielzoekers krijgen gelijk een huis en ik niks huehuehuequote:Op donderdag 7 november 2024 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na 12 jaar op een wachtlijst te hebben gestaan ja
Ja kom op. Makkelijke zondebok, maar dat de wooncrisis er is heeft tal van oorzaken en is niet te wijten aan 1 groep.quote:
Al die honderdduizenden moeten toch ergens (gaan) wonen, hoe je ook wendt of keert.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Ja kom op. Makkelijke zondebok, maar dat de wooncrisis er is heeft tal van oorzaken en is niet te wijten aan 1 groep.
Wel makkelijk (en fijn wellicht?) om met dit soort berichten weer even gal te spuwen op 1 groep, dat dan weer wel.
Niet als je je 1200 vrije sector huur moet betalen en huizenprijzen ook nog eens met 5-10% per jaar stijgenquote:Op donderdag 7 november 2024 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Werken en sparen was zeker geen optie?
Als al die mensen die in principe niks te zoeken hebben in sociale huur nou eens zouden opzouten/doorstromen/kopen waren er sociale huurwoningen zat.
Misschien moeten we een keer huizen gaan bouwen in plaats van tranen met tuiten janken.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Al die honderdduizenden moeten toch ergens (gaan) wonen, hoe je ook wendt of keert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |