Voor mij is vooral onduidelijk wat je nu vraagt.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Is voor jou duidelijk wanneer het klimaatbeleid stopt?
Ik vraag mij vooral af, op basis waarvan baseer je deze uitspraken nu?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De voorstelling van het kleine huisje op de prairie laat alle waanzin gemakshalve weg.
[..]
Er wordt teveel in algemeenheden gesproken en gedaan of het vangnet in de VS goed is, terwijl ze in ieder lijstje beroerd scoren.
Ik heb je dikgedrukte even eruitgehaald.
Zou jij er geld op willen inzetten dat Trump ‘berhaupt’ nog een sociaal vangnet wil behouden? En hoe dan? Bestaanszekerheid is niet eens een thema.
Tja, er is binnen die kringen natuurlijk een raciaal essentialistisch wereldbeeld. Huidskleur is min of meer het eerste dat men ziet. Dit in combinatie met een 'white savior complex'.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:26 schreef epicbeardman het volgende:
NY governor slammed for saying black children don't know what computers are
Dit is ook zo'n arrogante dingetje wat democraten hebben met minderheden, maar ondanks dat verwachten ze deze minderheden te kopen met Celebrity's zoals J-Lo, Eminem, Beyonce.
Wederom een minachting van de minderheden. "Oh we lokken ze met paar rappers en hollywood sterren en die dommen stemmen wel op ons"
"Zwarten zijn te dom om een ID aan te vragen"
"Zwarte jeugd weten niet eens wat een computer is"
En ga zo maar door, het ligt altijd aan de ander.
Prima, dit zijn zeer schadelijke praktijken, waarvan het nog altijd schrikbarend is dat deze inmiddels zo breed worden omarmd.quote:
wanneer het klimaat goed genoeg is om geen klimaatbeleid meer te hoeven uitvoerenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor mij is vooral onduidelijk wat je nu vraagt.
Tampon Tim? Nee, ook niet. Je moet een centralist hebben.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:02 schreef Origami94 het volgende:
Denk dat als ze Tim Walz presidentskandidaat hadden gemaakt dat ze dan wel gewonnen hadden
Slechte acteur.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Arme Kimmel.. geeft hem wel weer content voor de a.s. 4 jaar.
Iemand die zelf vindt dat de discussie teveel gepolariseerd is ..quote:Op donderdag 7 november 2024 16:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke clown heeft deze topictitel bedacht?
Trumpkneus past beter.
Niet dat Poetin als zodanig kwalificeert, maar je bent sowieso de weg kwijt als je Netanyahu een terrorist noemt. Nee, foutloos is hij niet, maar dat Isral zich nu verweert tegen de terreur die al driekwart eeuw het land in de greep heeft is logisch. En word ook (terecht) gesteund door Biden.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:39 schreef bianconeri het volgende:
Trump laat steeds duidelijker zien aan welke kant hij staat.
Hij steunt openlijk terroristen: Poetin en Netanyahu.
Ik ben niet tegen klimaatbeleid. Je zal echter een beleid moeten voeren waarbij energie goedkoop blijft. Dat hoeft niet per s alle energievormen te betreffen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:03 schreef Viesdik het volgende:
[..]
wanneer het klimaat goed genoeg is om geen klimaatbeleid meer te hoeven uitvoeren
Klopt, Trump kan nu niet meer zijn eigen falen afschuiven op de Democraten.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Verschil is wel dat er nu veel minder democraten in de senaat zullen zitten en hij dus meer beslissingen kan maken zonder tegengewerkt te worden, toch?
Trump weet daar altijd wel iets voor te verzinnen (jammer genoeg), ookal zou het 100% republikeins zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, Trump kan nu niet meer zijn eigen falen afschuiven op de Democraten.
Hij heeft alle touwtjes in handen.
Besre vriend Orban kwam ook voorbij in de podcast.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:39 schreef bianconeri het volgende:
Trump laat steeds duidelijker zien aan welke kant hij staat.
Hij steunt openlijk terroristen: Poetin en Netanyahu.
Schande!!!quote:Op donderdag 7 november 2024 17:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Besre vriend Orban kwam ook voorbij in de podcast.
Nederland heeft een politieke unie gesloten met Orban?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Schande!!!
Je bent kennelijk vergeten dat wij, Nederland, in een politieke unie zitten met Orbn. Wij zijn sterker verweven met Orbn dan Trump. Sterker nog, Orbn heeft middels de eu zelfs invloed op beleid in Nederland.
Maar dat Trump hem noemt, nee, dat is pas erg...
Wat een onzin. We hebben wel degelijk meer met de VS te maken, ook al zit Hongarije ook in de EU.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Schande!!!
Je bent kennelijk vergeten dat wij, Nederland, in een politieke unie zitten met Orbn. Wij zijn sterker verweven met Orbn dan Trump. Sterker nog, Orbn heeft middels de eu zelfs invloed op beleid in Nederland.
EU is niet blij met hem, maar Trump spreekt lovende woorden over zijn budy. Putin, Orban, Kim, Xi wat een super gasten volgens Trumpquote:Op donderdag 7 november 2024 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Schande!!!
Eens, al vrees ik wel dat er een grote backlash zal komen. Met hele nare gevolgenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:00 schreef HowardRoark het volgende:
Prima, dit zijn zeer schadelijke praktijken, waarvan het nog altijd schrikbarend is dat deze inmiddels zo breed worden omarmd.
Tijdje terug al.1993, Maastricht . Europese Unie heet het geloof ik...quote:Op donderdag 7 november 2024 17:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nederland heeft een politieke unie gesloten met Orban?
Wanneer was dat?
Als ik mijn eigen tekst teruglees realiseer ik me dat het niet duidelijk is. Ik bedoel dat wij als Nederlanders sterker verweven zijn met Orbn dan dat Trump verweven is met Orbn.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hebben wel degelijk meer met de VS te maken, ook al zit Hongarije ook in de EU.
Ah, daar was Orban bij?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tijdje terug al.1993, Maastricht . Europese Unie heet het geloof ik...
En heeft Nederland daarvoor gekozen?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen tekst teruglees realiseer ik me dat het niet duidelijk is. Ik bedoel dat wij als Nederlanders sterker verweven zijn met Orbn dan dat Trump verweven is met Orbn.
Poetin is gewoon een terrorist, simpel zat.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet dat Poetin als zodanig kwalificeert, maar je bent sowieso de weg kwijt als je Netanyahu een terrorist noemt. Nee, foutloos is hij niet, maar dat Isral zich nu verweert tegen de terreur die al driekwart eeuw het land in de greep heeft is logisch. En word ook (terecht) gesteund door Biden.
Nou, nee.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, het laat zien hoe diep het rot zit in de Amerikaanse academische wereld.
[ x ]
Dit is aan de snowflake academy?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
Meteen ontslaan en iemand voor de klas zetten die wel rationeel kan denken.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
Zeker wel, een democratische verkiezingsuitslag is geen reden voor zulke hysterische dingen. Deze vrouw zou dan ook op staande voet ontslagen moeten worden want ze laat om complete bespottelijke redenen gewoon lessen uitvallen en wakkert daarnaast nog een klimaat van hysterie en vermeend slachtofferschap aan.quote:
Maar die mening projecteer op de gehele Amerikaanse academische wereld.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker wel, een democratische verkiezingsuitslag is geen reden voor zulke hysterische dingen. Deze vrouw zou dan ook op staande voet ontslagen moeten worden want ze laat om complete bespottelijke redenen gewoon lessen uitvallen en wakkert daarnaast nog een klimaat van hysterie en vermeend slachtofferschap aan.
Nou, een beetje wel hoor. Ik snap echt wel dat je met een enorm polarisend figuur als Trump wat meer heftige reacties hebt na verkiezingen, daar heeft hij zelf natuurlijk toe aan gespoord, maar als gemiddelde student (dus niet bijvoorbeeld een illegale immigrant) nu niet meer weten hoe het leven verder moet en z ontregeld zijn dat je cht niet naar de les lukt is wel een beetje zorgwekkend.quote:
Ik snap wel dat ze zich zorgen maken. Zou ik ook doen als ik in Amerika zou wonen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker wel, een democratische verkiezingsuitslag is geen reden voor zulke hysterische dingen. Deze vrouw zou dan ook op staande voet ontslagen moeten worden want ze laat om complete bespottelijke redenen gewoon lessen uitvallen en wakkert daarnaast nog een klimaat van hysterie en vermeend slachtofferschap aan.
Candace Owen, mijn hemel wat een charlatan is datquote:Op donderdag 7 november 2024 19:34 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dhr Jones als White House Press Secretary?
Is wel heel passend: een beroepsleugenaar als persvoorlichter van Trump.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:34 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dhr Jones als White House Press Secretary?
kennelijk is er nu geen stemfraudequote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef Harmankardon het volgende:
De republikeinen zijn verdacht stil over de stemfraude trouwens.
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef Harmankardon het volgende:
Je kan er ook voor uitkomen dat je donkere mensen haatquote:Op donderdag 7 november 2024 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Candace Owen, mijn hemel wat een charlatan is dat
in nederland zijn ze allemaal voor groen linksquote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
Joe Rogan net in de JRE die vertelt dat er in 2020 fraude is gepleegd.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef Harmankardon het volgende:
Haten op basis van etniciteit of afkomst is volstrekt irrationeel, iets wat ik een antisemiet als jij al een paar jaar duidelijk probeer te maken.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je kan er ook voor uitkomen dat je donkere mensen haat
Er was alleen geen fraudequote:Op donderdag 7 november 2024 20:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit soort dingen helpen natuurlijk tegen fraude, dat Tom Fitton meer dan 4 miljoen mensen van de voter roll heeft afgehaald.
[ afbeelding ]
Zelf op de radicaal linkse hivemind Reddit zitten ze ondertussen af te vragen hoe ze in 2020 ooit an 80+mil votes zijn gekomen. Meer dan 50 miljoen mail in ballots als ik mij kan herinneren.
Hoe heeft Trump ooit 75 miljoen gekregen in 2020quote:Op donderdag 7 november 2024 20:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit soort dingen helpen natuurlijk tegen fraude, dat JuridicalWatch meer dan 4 miljoen mensen van de voter roll heeft afgehaald.
[ afbeelding ]
Zelf op de radicaal linkse hivemind Reddit zitten ze ondertussen af te vragen hoe ze in 2020 ooit an 80+mil votes zijn gekomen. Meer dan 50 miljoen mail in ballots als ik mij kan herinneren.
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Er was alleen geen fraude
Inb4 er was fraude
Wat was er ook alweer in 2020 waardoor het logisch was om op afstand te stemmen? Even denken hoor.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit soort dingen helpen natuurlijk tegen fraude, dat JuridicalWatch meer dan 4 miljoen mensen van de voter roll heeft afgehaald.
[ afbeelding ]
Eeh, geen id plicht?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer in 2020 waardoor het logisch was om op afstand te stemmen? Even denken hoor.
Triggeredquote:Op donderdag 7 november 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je kan er ook voor uitkomen dat je donkere mensen haat
Je mag van mij roepen wat je wil, het is niet dat het nou zo’n duidelijk gedefinieerde term is. Strikt genomen zou dan ook zo’n beetje iedere Amerikaanse president onder de term geveegd kunnen worden.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Poetin is gewoon een terrorist, simpel zat.
Netanyahu geen terrorist noemen is pas gek. Ze bombarderen, executeren en slachten burgers af.
Onthouden mensen van voedsel, water en medicijnen. En zo kun je nog wel even doorgaan.
En dat soort mensen en landen wil Trump het liefste contact mee
Universiteiten in de VS zijn een oplichterspraktijk geworden. Je bent tegenwoordig een godsvermogen kwijt en daarvoor krijg je heel veel indoctrinatie voor terug.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
A: Project 2025 is niet van Trump.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze zich zorgen maken. Zou ik ook doen als ik in Amerika zou wonen.
Juist deze mensen zijn best aangeschoten wild in het hele project 2025 h.
Bron: Twitter van iemand die PhD in zijn naam heeft staanquote:Op donderdag 7 november 2024 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gebeuren nog wel rare dingen zoals gewoonlijk in Arizona en WI.
Arizona waar destijds Kari Lake het moest opnemen tegen een vrouw die zelf de verkiezingen controleerde en in handen had. En natuurlijk verloor Kari destijds. Nu weer shenanigans.
[ x ]
Hier WI.
quote:
Dat blijft ie toch wel , als Starlink , Space X the Borecompany naar de beurs gaan , nog afgezien van DOJO AIquote:Op woensdag 6 november 2024 14:33 schreef theunderdog het volgende:
Musk blijft nu gewoon gegarandeerd de komende de rijkste ter wereld. Hoe lekker is dat.
Omdat je een beetje onopvallend moet cheaten, batches met 100% Biden poststemmen valt op, er moeten wat Trumpjes tussen zitten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hoe heeft Trump ooit 75 miljoen gekregen in 2020
Alleen pakte het deze verkiezingen verkeerd uit en zaten er teveel trumpjes in de batches.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat je een beetje onopvallend moet cheaten, batches met 100% Biden poststemmen valt op, er moeten wat Trumpjes tussen zitten.
De VS is ook niet bepaald een goed land, maar doet er ten minste heel veel (alles is misschien groot woord) om burgerslachtoffers te voorkomen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag van mij roepen wat je wil, het is niet dat het nou zo’n duidelijk gedefinieerde term is. Strikt genomen zou dan ook zo’n beetje iedere Amerikaanse president onder de term geveegd kunnen worden.
Maar realiseer je je wel dat ondanks het gekozen poppetje Isral gesteund wordt door de VS. Teveel Joodse sponsorgelden om te laten liggen.
Iedere president is al gekocht en betaald voordat die is verkozen aldaar.
Dat er zoveel burgerslachtoffers daar vallen heeft alles te maken met het feit dat Hamas burgers als levend schild gebruikt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De VS is ook niet bepaald een goed land, maar doet er ten minste heel veel (alles is misschien groot woord) om burgerslachtoffers te voorkomen.
Daarnaast zorgt de VS er nog redelijk voor dat het oorlogsrecht en humanitair recht gerespecteerd worden.
Israel veegt met alles de reet af. Burgers? Who cares. Babies die bommen koppen? Who cares?
Ach, welk mens heeft nou eten nodig? Niemand toch! Who cares!
De VS heeft weer hele andere problemen, zoals dat (oud-)president gewoon door Republikeinse rechters vrijgesproken mogen worden ondanks dat er feiten op tafel liggen.
Raar juridisch systeem in dat rare land.
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
Isral kan alle Palestijnen uitroeien, maar doet het niet.\
Jij denkt dat ze het niet kunnen, of vermoed jij dat ze werkelijk bezig zijn met alle Palestijnen de dood in te jagen?quote:
Volkomen normaal gedrag dit van mensen die echt een warm hart hebben voor de democratie.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:08 schreef epicbeardman het volgende:
Trump lawyer Mike Davis on NY AG Letitia James: "Listen here, sweetheart, we're not messing around this time and we will put your fat ass in prison" if you continue
Harde woorden tegen de aanklager van Trump.
Nee, zijn voorganger was er bij. Dick Schoof was er ook niet bij, maar zijn voorganger. Maar daardoor zitten we nu wel met zijn allen in een politieke unie.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, daar was Orban bij?
En toen is met hem persoonlijk een pact gesloten?
Kan ik me niet meer herinneren.
Ja. Anders had de Nederlandse regering dat verdrag niet getekend.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
En heeft Nederland daarvoor gekozen?
Dat is niet waar. De regering tekent ook zonder problemen bij het kruisje als er een motie ligt om dat niet te doen.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja. Anders had de Nederlandse regering dat verdrag niet getekend.
Voedsel, water en medicijnen onthouden.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze het niet kunnen, of vermoed jij dat ze werkelijk bezig zijn met alle Palestijnen de dood in te jagen?
Ja,met Hongarije.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, zijn voorganger was er bij. Dick Schoof was er ook niet bij, maar zijn voorganger. Maar daardoor zitten we nu wel met zijn allen in een politieke unie.
Nederland heeft geen verdrag met Orban gesloten.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja. Anders had de Nederlandse regering dat verdrag niet getekend.
Ze zetten dat in als middel om gijzelaars terug te krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voedsel, water en medicijnen onthouden.
Mensen hebben dat nodig. Is toch aardig bewust.
Net als alles platgooien.
Maar je stond hoop ik wel vooraan bij de bestorming van het kapitoolquote:Op donderdag 7 november 2024 23:40 schreef Viesdik het volgende:
Al meer dan 20 jaar observeer ik als verliezende kiezer hoe Nederland ten onder gaat aan de gevolgen van links sociaal-liberaal globalistisch beleid... maar nog nooit heb ik me gedragen als een van de vele slechte verliezers sinds Trump herkozen is.
Links in het leven staan is gewoon een mentale afwijking.
[ x ]
[ x ]
@epicbeardman ziet heel graag vrienden van Holleeder en Taghi rechtspreken in Nederland.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volkomen normaal gedrag dit van mensen die echt een warm hart hebben voor de democratie.
nee.. ik deed wel mee met de corona demo op de dam waar meer dan 600k mensen op af zijn gekomenquote:Op donderdag 7 november 2024 23:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je stond hoop ik wel vooraan bij de bestorming van het kapitool
Ben je North Carolina abusievelijk vergeten of past het niet in je straatje...quote:Op donderdag 7 november 2024 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gebeuren nog wel rare dingen zoals gewoonlijk in Arizona en WI.
Arizona waar destijds Kari Lake het moest opnemen tegen een vrouw die zelf de verkiezingen controleerde en in handen had. En natuurlijk verloor Kari destijds. Nu weer shenanigans.
[ x ]
Hier WI.
Tja, je moet toch wat om je tijd te verdoen tijdens de pandemie...quote:Op donderdag 7 november 2024 23:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
nee.. ik deed wel mee met de corona demo op de dam waar meer dan 600k mensen op af zijn gekomen
Goh, zouden de verkiezingen dan toch fraude gevoelig zijn? iets wat ik al jaren roep? Hoe zit dat nu trouwens met die 10-15 miljoen votes die de democraten missen? zijn die stemmers al gevonden?quote:Op donderdag 7 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben je North Carolina abusievelijk vergeten of past het niet in je straatje...
[ x ]
De hele KKK erbijquote:Op donderdag 7 november 2024 23:44 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Het dreamteam, met Elon/JFK/Vivek/Tulsi in het Witte Huis.
Adin Ross mss nog een functie.
Hulk Hogan voor het leger?
Ron Paul voor FED.
Ice-Cube die ICE doet.
Trump is nog in gesprek met Georgia, om te kijken of er nog ergens extra stemmen uit de hoge hoed te toveren zijnquote:Op donderdag 7 november 2024 23:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Goh, zouden de verkiezingen dan toch fraude gevoelig zijn? iets wat ik al jaren roep? Hoe zit dat nu trouwens met die 10-15 miljoen votes die de democraten missen? zijn die stemmers al gevonden?
De stukken over de kwaadaardige elite/academici. .quote:Op donderdag 7 november 2024 20:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
A: Project 2025 is niet van Trump.
B: Wat staat in dat vod volgens jou dat hen aangeschoten wild maakt?
Dat is van oorsprong toch een democratische groepering? denk niet dat die zich graag met Trump associren.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump is nog in gesprek met Georgia, om te kijken of er nog ergens extra stemmen uit de hoge hoed te toveren zijn
Zouden ze daar nu echt alle academici mee bedoelen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De stukken over de kwaadaardige elite/academici. .
Historians agree that although factions of the Democratic Party did majorly contribute to the Civil War's start and the KKK's founding, it is inaccurate to say the party is responsible for either.quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is van oorsprong toch een democratische groepering? denk niet dat die zich graag met Trump associren.
Gaan we nu weer voor 4 jaar lang roepen dat Trump een racist, facist, veroordeelde, verkrachter, frauder, te veel makeup of te kleine handen heeft?quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Historians agree that although factions of the Democratic Party did majorly contribute to the Civil War's start and the KKK's founding, it is inaccurate to say the party is responsible for either.
Maar Trump daarentegen..
In 1999, he changed his party affiliation to the Independence Party of New York. In August 2001, Trump changed his party affiliation to Democratic. In September 2009, he changed his party affiliation back to the Republican Party. In December 2011, Trump changed to "no party affiliation" (independent).
Trump is de anal probe voor 3 kleuren geweest.
Wat voor tekstuele toeval is deze reactie op dat Trump een democraat was?quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gaan we nu weer voor 4 jaar lang roepen dat Trump een racist, facist, veroordeelde, verkrachter, frauder, te veel makeup of te kleine handen heeft?
Vallen de anti-Trumpers weer in dezelfde kuil? het is alsof ik tegen bots loop te praten hier die maar 1 retoriek kennen. De retoriek die de democraten heeft doen laten verliezen van letterlijk HITLERRR![]()
Dat gaat de toekomst uitwijzen , als ie na 4 jaar het stokje overdraagt, (aan een van zijn kinderen waarschijnlijk) dan mogen we niets zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gaan we nu weer voor 4 jaar lang roepen dat Trump een racist, facist, veroordeelde, verkrachter, frauder, te veel makeup of te kleine handen heeft?
Vallen de anti-Trumpers weer in dezelfde kuil? het is alsof ik tegen bots loop te praten hier die maar 1 retoriek kennen. De retoriek die de democraten heeft doen laten verliezen van letterlijk HITLERRR![]()
Een 2/3e meerderheid nodig. Hoe gaat hij die krijgen, denk je?quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat gaat de toekomst uitwijzen , als ie na 4 jaar het stokje overdraagt, (aan een van zijn kinderen waarschijnlijk) dan mogen we niets zeggen
maar als ie door de senate krijgt dat de grondwet veranderd wordt en hij nog een termijn van 4 jaar doet dan vrees ik het ergste
De proudboys inschakelenquote:Op vrijdag 8 november 2024 01:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een 2/3e meerderheid nodig. Hoe gaat hij die krijgen, denk je?
Bangmakerij.
Het helpt ook niet mee dat zijn voormalige stafchef zegt dat hij een fan was van Hitlerquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een voormalig stafchef die pissed off dat Trump hem al snel ontsloeg omdat hij niet naar Trump wilde luisteren. Emotioneel kinderachtig noemen wij dat. En ook wederom de retoriek die Trump naar de winst heeft gebracht. Want dit horen wij al 8 jaar lang. Dat hij letterlijk Hitler is. Heel erg geloofwaardig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 01:24 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat zijn voormalige stafchef zegt dat hij een fan was van Hitler
Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder drinken...quote:Vallen de anti-Trumpers weer in dezelfde kuil? het is alsof ik tegen bots loop te praten hier die maar 1 retoriek kennen. De retoriek die de democraten heeft doen laten verliezen van letterlijk HITLERRR![]()
Trump begint wokequote:Op vrijdag 8 november 2024 00:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is van oorsprong toch een democratische groepering? denk niet dat die zich graag met Trump associren.
[..]
[ afbeelding ]
Trump is al bezig met aanstellen van POWER VROUWEN!
Geen vrouwen zoals Mark Cuban.
Hij is niet de enige. Je kan een heel boek schrijven van de mensen die met Trump hebben samengewerkt en kritisch over hem zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 01:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een voormalig stafchef die pissed off dat Trump hem al snel ontsloeg omdat hij niet naar Trump wilde luisteren. Emotioneel kinderachtig noemen wij dat. En ook wederom de retoriek die Trump naar de winst heeft gebracht. Want dit horen wij al 8 jaar lang. Dat hij letterlijk Hitler is. Heel erg geloofwaardig.
Beetje alsof ik wordt ontslagen door mijn baas, maar bij de concurrent messen in de rug ga steken van mijn oude baas.
Er zijn holocaust survivors die wel eens met alle "LITTERALY HITLER" roepers willen spreken en ze een historie lesje willen geven over wie Hitler daadwerkelijk was.
Bekijk deze YouTube-video
Holocaust Survivor: Kamala Comparing President Trump to Hitler "Worst Thing I Ever Heard In U.S."
Deze tactiek werkt niet, wanneer komen de democraten nou eens tot inkeer. Zijn ze echt zo dom.
Ik stop. Als je niet leest is reageren zinloos.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja,met Hongarije.
En daar is Orban op dit moment de regeringsleider van.
En die hoeven we niet aardig te vinden.
Trump zit niet in een politieke unie met Hongarije.
Dus zijn positie is totaal anders.
En puur het feit dat wij in een unie met Hongarije zitten wil niet zeggen dat wij niets mogen vinden van een relatie tussen Trump en Orban.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat gaat de toekomst uitwijzen , als ie na 4 jaar het stokje overdraagt, (aan een van zijn kinderen waarschijnlijk) dan mogen we niets zeggen
maar als ie door de senate krijgt dat de grondwet veranderd wordt en hij nog een termijn van 4 jaar doet dan vrees ik het ergste
Zucht....quote:Op donderdag 7 november 2024 23:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nederland heeft geen verdrag met Orban gesloten.
Als ik democraat was zou ik de volgende keer gewoon weer geen programma schrijven en heel hard roepen dat mijn tegenstander Hitler is. Dan werkt het vast wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 01:24 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat zijn voormalige stafchef zegt dat hij een fan was van Hitler
Het was inderdaad niet zo slim om de waarheid te vertellen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 05:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ik democraat was zou ik de volgende keer gewoon weer geen programma schrijven en heel hard roepen dat mijn tegenstander Hitler is. Dan werkt het vast wel.
Dat was echt de domste tactiek ooit. Want iedereen met een werkend brein ziet dat Trump geen Hitler. Door te roepen dat Trump Hitler is zeg je eigenlijk tegen iedereen met een werkend brein: "ik ben een totale debiel"
En mensen met een werkend brein stemmen niet op totale debielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |