A: Project 2025 is niet van Trump.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze zich zorgen maken. Zou ik ook doen als ik in Amerika zou wonen.
Juist deze mensen zijn best aangeschoten wild in het hele project 2025 hè.
Bron: Twitter van iemand die PhD in zijn naam heeft staanquote:Op donderdag 7 november 2024 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gebeuren nog wel rare dingen zoals gewoonlijk in Arizona en WI.
Arizona waar destijds Kari Lake het moest opnemen tegen een vrouw die zelf de verkiezingen controleerde en in handen had. En natuurlijk verloor Kari destijds. Nu weer shenanigans.
[ x ]
Hier WI.
quote:
Dat blijft ie toch wel , als Starlink , Space X the Borecompany naar de beurs gaan , nog afgezien van DOJO AIquote:Op woensdag 6 november 2024 14:33 schreef theunderdog het volgende:
Musk blijft nu gewoon gegarandeerd de komende de rijkste ter wereld. Hoe lekker is dat.
Omdat je een beetje onopvallend moet cheaten, batches met 100% Biden poststemmen valt op, er moeten wat Trumpjes tussen zitten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hoe heeft Trump ooit 75 miljoen gekregen in 2020
Alleen pakte het deze verkiezingen verkeerd uit en zaten er teveel trumpjes in de batches.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat je een beetje onopvallend moet cheaten, batches met 100% Biden poststemmen valt op, er moeten wat Trumpjes tussen zitten.
De VS is ook niet bepaald een goed land, maar doet er ten minste heel veel (alles is misschien groot woord) om burgerslachtoffers te voorkomen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag van mij roepen wat je wil, het is niet dat het nou zo’n duidelijk gedefinieerde term is. Strikt genomen zou dan ook zo’n beetje iedere Amerikaanse president onder de term geveegd kunnen worden.
Maar realiseer je je wel dat ondanks het gekozen poppetje Israël gesteund wordt door de VS. Teveel Joodse sponsorgelden om te laten liggen.
Iedere president is al gekocht en betaald voordat die is verkozen aldaar.
Dat er zoveel burgerslachtoffers daar vallen heeft alles te maken met het feit dat Hamas burgers als levend schild gebruikt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De VS is ook niet bepaald een goed land, maar doet er ten minste heel veel (alles is misschien groot woord) om burgerslachtoffers te voorkomen.
Daarnaast zorgt de VS er nog redelijk voor dat het oorlogsrecht en humanitair recht gerespecteerd worden.
Israel veegt met alles de reet af. Burgers? Who cares. Babies die bommen koppen? Who cares?
Ach, welk mens heeft nou eten nodig? Niemand toch! Who cares!
De VS heeft weer hele andere problemen, zoals dat (oud-)president gewoon door Republikeinse rechters vrijgesproken mogen worden ondanks dat er feiten op tafel liggen.
Raar juridisch systeem in dat rare land.
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
Israël kan alle Palestijnen uitroeien, maar doet het niet.\
Jij denkt dat ze het niet kunnen, of vermoed jij dat ze werkelijk bezig zijn met alle Palestijnen de dood in te jagen?quote:
Volkomen normaal gedrag dit van mensen die echt een warm hart hebben voor de democratie.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:08 schreef epicbeardman het volgende:
Trump lawyer Mike Davis on NY AG Letitia James: "Listen here, sweetheart, we're not messing around this time and we will put your fat ass in prison" if you continue
Harde woorden tegen de aanklager van Trump.
Nee, zijn voorganger was er bij. Dick Schoof was er ook niet bij, maar zijn voorganger. Maar daardoor zitten we nu wel met zijn allen in een politieke unie.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, daar was Orban bij?
En toen is met hem persoonlijk een pact gesloten?
Kan ik me niet meer herinneren.
Ja. Anders had de Nederlandse regering dat verdrag niet getekend.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
En heeft Nederland daarvoor gekozen?
Dat is niet waar. De regering tekent ook zonder problemen bij het kruisje als er een motie ligt om dat niet te doen.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja. Anders had de Nederlandse regering dat verdrag niet getekend.
Voedsel, water en medicijnen onthouden.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze het niet kunnen, of vermoed jij dat ze werkelijk bezig zijn met alle Palestijnen de dood in te jagen?
Ja,met Hongarije.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, zijn voorganger was er bij. Dick Schoof was er ook niet bij, maar zijn voorganger. Maar daardoor zitten we nu wel met zijn allen in een politieke unie.
Nederland heeft geen verdrag met Orban gesloten.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja. Anders had de Nederlandse regering dat verdrag niet getekend.
Ze zetten dat in als middel om gijzelaars terug te krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voedsel, water en medicijnen onthouden.
Mensen hebben dat nodig. Is toch aardig bewust.
Net als alles platgooien.
Maar je stond hoop ik wel vooraan bij de bestorming van het kapitoolquote:Op donderdag 7 november 2024 23:40 schreef Viesdik het volgende:
Al meer dan 20 jaar observeer ik als verliezende kiezer hoe Nederland ten onder gaat aan de gevolgen van links sociaal-liberaal globalistisch beleid... maar nog nooit heb ik me gedragen als een van de vele slechte verliezers sinds Trump herkozen is.
Links in het leven staan is gewoon een mentale afwijking.
[ x ]
[ x ]
@epicbeardman ziet heel graag vrienden van Holleeder en Taghi rechtspreken in Nederland.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volkomen normaal gedrag dit van mensen die echt een warm hart hebben voor de democratie.
nee.. ik deed wel mee met de corona demo op de dam waar meer dan 600k mensen op af zijn gekomenquote:Op donderdag 7 november 2024 23:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je stond hoop ik wel vooraan bij de bestorming van het kapitool
Ben je North Carolina abusievelijk vergeten of past het niet in je straatje...quote:Op donderdag 7 november 2024 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gebeuren nog wel rare dingen zoals gewoonlijk in Arizona en WI.
Arizona waar destijds Kari Lake het moest opnemen tegen een vrouw die zelf de verkiezingen controleerde en in handen had. En natuurlijk verloor Kari destijds. Nu weer shenanigans.
[ x ]
Hier WI.
Tja, je moet toch wat om je tijd te verdoen tijdens de pandemie...quote:Op donderdag 7 november 2024 23:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
nee.. ik deed wel mee met de corona demo op de dam waar meer dan 600k mensen op af zijn gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |