Voor mij is vooral onduidelijk wat je nu vraagt.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Is voor jou duidelijk wanneer het klimaatbeleid stopt?
Ik vraag mij vooral af, op basis waarvan baseer je deze uitspraken nu?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De voorstelling van het kleine huisje op de prairie laat alle waanzin gemakshalve weg.
[..]
Er wordt teveel in algemeenheden gesproken en gedaan of het vangnet in de VS goed is, terwijl ze in ieder lijstje beroerd scoren.
Ik heb je dikgedrukte even eruitgehaald.
Zou jij er geld op willen inzetten dat Trump ‘berhaupt’ nog een sociaal vangnet wil behouden? En hoe dan? Bestaanszekerheid is niet eens een thema.
Tja, er is binnen die kringen natuurlijk een raciaal essentialistisch wereldbeeld. Huidskleur is min of meer het eerste dat men ziet. Dit in combinatie met een 'white savior complex'.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:26 schreef epicbeardman het volgende:
NY governor slammed for saying black children don't know what computers are
Dit is ook zo'n arrogante dingetje wat democraten hebben met minderheden, maar ondanks dat verwachten ze deze minderheden te kopen met Celebrity's zoals J-Lo, Eminem, Beyonce.
Wederom een minachting van de minderheden. "Oh we lokken ze met paar rappers en hollywood sterren en die dommen stemmen wel op ons"
"Zwarten zijn te dom om een ID aan te vragen"
"Zwarte jeugd weten niet eens wat een computer is"
En ga zo maar door, het ligt altijd aan de ander.
Prima, dit zijn zeer schadelijke praktijken, waarvan het nog altijd schrikbarend is dat deze inmiddels zo breed worden omarmd.quote:
wanneer het klimaat goed genoeg is om geen klimaatbeleid meer te hoeven uitvoerenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor mij is vooral onduidelijk wat je nu vraagt.
Tampon Tim? Nee, ook niet. Je moet een centralist hebben.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:02 schreef Origami94 het volgende:
Denk dat als ze Tim Walz presidentskandidaat hadden gemaakt dat ze dan wel gewonnen hadden
Slechte acteur.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Arme Kimmel.. geeft hem wel weer content voor de a.s. 4 jaar.
Iemand die zelf vindt dat de discussie teveel gepolariseerd is ..quote:Op donderdag 7 november 2024 16:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke clown heeft deze topictitel bedacht?
Trumpkneus past beter.
Niet dat Poetin als zodanig kwalificeert, maar je bent sowieso de weg kwijt als je Netanyahu een terrorist noemt. Nee, foutloos is hij niet, maar dat Isral zich nu verweert tegen de terreur die al driekwart eeuw het land in de greep heeft is logisch. En word ook (terecht) gesteund door Biden.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:39 schreef bianconeri het volgende:
Trump laat steeds duidelijker zien aan welke kant hij staat.
Hij steunt openlijk terroristen: Poetin en Netanyahu.
Ik ben niet tegen klimaatbeleid. Je zal echter een beleid moeten voeren waarbij energie goedkoop blijft. Dat hoeft niet per s alle energievormen te betreffen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:03 schreef Viesdik het volgende:
[..]
wanneer het klimaat goed genoeg is om geen klimaatbeleid meer te hoeven uitvoeren
Klopt, Trump kan nu niet meer zijn eigen falen afschuiven op de Democraten.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Verschil is wel dat er nu veel minder democraten in de senaat zullen zitten en hij dus meer beslissingen kan maken zonder tegengewerkt te worden, toch?
Trump weet daar altijd wel iets voor te verzinnen (jammer genoeg), ookal zou het 100% republikeins zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, Trump kan nu niet meer zijn eigen falen afschuiven op de Democraten.
Hij heeft alle touwtjes in handen.
Besre vriend Orban kwam ook voorbij in de podcast.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:39 schreef bianconeri het volgende:
Trump laat steeds duidelijker zien aan welke kant hij staat.
Hij steunt openlijk terroristen: Poetin en Netanyahu.
Schande!!!quote:Op donderdag 7 november 2024 17:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Besre vriend Orban kwam ook voorbij in de podcast.
Nederland heeft een politieke unie gesloten met Orban?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Schande!!!
Je bent kennelijk vergeten dat wij, Nederland, in een politieke unie zitten met Orbn. Wij zijn sterker verweven met Orbn dan Trump. Sterker nog, Orbn heeft middels de eu zelfs invloed op beleid in Nederland.
Maar dat Trump hem noemt, nee, dat is pas erg...
Wat een onzin. We hebben wel degelijk meer met de VS te maken, ook al zit Hongarije ook in de EU.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Schande!!!
Je bent kennelijk vergeten dat wij, Nederland, in een politieke unie zitten met Orbn. Wij zijn sterker verweven met Orbn dan Trump. Sterker nog, Orbn heeft middels de eu zelfs invloed op beleid in Nederland.
EU is niet blij met hem, maar Trump spreekt lovende woorden over zijn budy. Putin, Orban, Kim, Xi wat een super gasten volgens Trumpquote:Op donderdag 7 november 2024 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Schande!!!
Eens, al vrees ik wel dat er een grote backlash zal komen. Met hele nare gevolgenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:00 schreef HowardRoark het volgende:
Prima, dit zijn zeer schadelijke praktijken, waarvan het nog altijd schrikbarend is dat deze inmiddels zo breed worden omarmd.
Tijdje terug al.1993, Maastricht . Europese Unie heet het geloof ik...quote:Op donderdag 7 november 2024 17:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nederland heeft een politieke unie gesloten met Orban?
Wanneer was dat?
Als ik mijn eigen tekst teruglees realiseer ik me dat het niet duidelijk is. Ik bedoel dat wij als Nederlanders sterker verweven zijn met Orbn dan dat Trump verweven is met Orbn.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hebben wel degelijk meer met de VS te maken, ook al zit Hongarije ook in de EU.
Ah, daar was Orban bij?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tijdje terug al.1993, Maastricht . Europese Unie heet het geloof ik...
En heeft Nederland daarvoor gekozen?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen tekst teruglees realiseer ik me dat het niet duidelijk is. Ik bedoel dat wij als Nederlanders sterker verweven zijn met Orbn dan dat Trump verweven is met Orbn.
Poetin is gewoon een terrorist, simpel zat.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet dat Poetin als zodanig kwalificeert, maar je bent sowieso de weg kwijt als je Netanyahu een terrorist noemt. Nee, foutloos is hij niet, maar dat Isral zich nu verweert tegen de terreur die al driekwart eeuw het land in de greep heeft is logisch. En word ook (terecht) gesteund door Biden.
Nou, nee.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, het laat zien hoe diep het rot zit in de Amerikaanse academische wereld.
[ x ]
Dit is aan de snowflake academy?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, het laat zien hoe diep het rot zit in de Amerikaanse academische wereld.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |