abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215509707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:22 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Is voor jou duidelijk wanneer het klimaatbeleid stopt?
Voor mij is vooral onduidelijk wat je nu vraagt.
pi_215509708
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De voorstelling van het kleine huisje op de prairie laat alle waanzin gemakshalve weg.
[..]
Er wordt teveel in algemeenheden gesproken en gedaan of het vangnet in de VS goed is, terwijl ze in ieder lijstje beroerd scoren.

Ik heb je dikgedrukte even eruitgehaald.

Zou jij er geld op willen inzetten dat Trump ‘berhaupt’ nog een sociaal vangnet wil behouden? En hoe dan? Bestaanszekerheid is niet eens een thema.
Ik vraag mij vooral af, op basis waarvan baseer je deze uitspraken nu?
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:26 schreef epicbeardman het volgende:

NY governor slammed for saying black children don't know what computers are

Dit is ook zo'n arrogante dingetje wat democraten hebben met minderheden, maar ondanks dat verwachten ze deze minderheden te kopen met Celebrity's zoals J-Lo, Eminem, Beyonce.

Wederom een minachting van de minderheden. "Oh we lokken ze met paar rappers en hollywood sterren en die dommen stemmen wel op ons"

"Zwarten zijn te dom om een ID aan te vragen"
"Zwarte jeugd weten niet eens wat een computer is"

En ga zo maar door, het ligt altijd aan de ander.
Tja, er is binnen die kringen natuurlijk een raciaal essentialistisch wereldbeeld. Huidskleur is min of meer het eerste dat men ziet. Dit in combinatie met een 'white savior complex'.
quote:
8s.gif Op donderdag 7 november 2024 16:03 schreef Ali_boo het volgende:
No more gender mania

[ x ]
Prima, dit zijn zeer schadelijke praktijken, waarvan het nog altijd schrikbarend is dat deze inmiddels zo breed worden omarmd.

[ Bericht 2% gewijzigd door HowardRoark op 07-11-2024 17:06:11 ]
pi_215509723
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Voor mij is vooral onduidelijk wat je nu vraagt.
wanneer het klimaat goed genoeg is om geen klimaatbeleid meer te hoeven uitvoeren
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_215509747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:02 schreef Origami94 het volgende:
Denk dat als ze Tim Walz presidentskandidaat hadden gemaakt dat ze dan wel gewonnen hadden
Tampon Tim? Nee, ook niet. Je moet een centralist hebben.
pi_215509788
quote:
15s.gif Op donderdag 7 november 2024 16:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Arme Kimmel.. geeft hem wel weer content voor de a.s. 4 jaar.
Slechte acteur.

Dat niet alleen: je zal dit maar aanhoren en denken dat het ook maar iets met realiteit van doen heeft.
pi_215509810
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 16:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Welke clown heeft deze topictitel bedacht?
Trumpkneus past beter.
Iemand die zelf vindt dat de discussie teveel gepolariseerd is ..

The irony...
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_215509814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 16:39 schreef bianconeri het volgende:
Trump laat steeds duidelijker zien aan welke kant hij staat.

Hij steunt openlijk terroristen: Poetin en Netanyahu.
Niet dat Poetin als zodanig kwalificeert, maar je bent sowieso de weg kwijt als je Netanyahu een terrorist noemt. Nee, foutloos is hij niet, maar dat Isral zich nu verweert tegen de terreur die al driekwart eeuw het land in de greep heeft is logisch. En word ook (terecht) gesteund door Biden.
pi_215509822
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:03 schreef Viesdik het volgende:

[..]
wanneer het klimaat goed genoeg is om geen klimaatbeleid meer te hoeven uitvoeren
Ik ben niet tegen klimaatbeleid. Je zal echter een beleid moeten voeren waarbij energie goedkoop blijft. Dat hoeft niet per s alle energievormen te betreffen natuurlijk.
pi_215509823
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik weet het niet meer. Verschil is wel dat er nu veel minder democraten in de senaat zullen zitten en hij dus meer beslissingen kan maken zonder tegengewerkt te worden, toch?
Klopt, Trump kan nu niet meer zijn eigen falen afschuiven op de Democraten.
Hij heeft alle touwtjes in handen.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_215509844
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, Trump kan nu niet meer zijn eigen falen afschuiven op de Democraten.
Hij heeft alle touwtjes in handen.
Trump weet daar altijd wel iets voor te verzinnen (jammer genoeg), ookal zou het 100% republikeins zijn.

Schuld kan je altijd nog bij de immigranten leggen.
pi_215509857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 16:39 schreef bianconeri het volgende:
Trump laat steeds duidelijker zien aan welke kant hij staat.

Hij steunt openlijk terroristen: Poetin en Netanyahu.
Besre vriend Orban kwam ook voorbij in de podcast.
pi_215509890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:22 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Besre vriend Orban kwam ook voorbij in de podcast.
Schande!!!
Je bent kennelijk vergeten dat wij, Nederland, in een politieke unie zitten met Orbn. Wij zijn sterker verweven met Orbn dan Trump. Sterker nog, Orbn heeft middels de eu zelfs invloed op beleid in Nederland.

Maar dat Trump hem noemt, nee, dat is pas erg...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215509923
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Schande!!!
Je bent kennelijk vergeten dat wij, Nederland, in een politieke unie zitten met Orbn. Wij zijn sterker verweven met Orbn dan Trump. Sterker nog, Orbn heeft middels de eu zelfs invloed op beleid in Nederland.

Nederland heeft een politieke unie gesloten met Orban?

Wanneer was dat?
  donderdag 7 november 2024 @ 17:34:26 #114
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215509936
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Schande!!!

Wat een onzin. We hebben wel degelijk meer met de VS te maken, ook al zit Hongarije ook in de EU.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215509943
quote:

[..]
Schande!!!

EU is niet blij met hem, maar Trump spreekt lovende woorden over zijn budy. Putin, Orban, Kim, Xi wat een super gasten volgens Trump _O_ .

Wilders speelt graag de rol als chihuahua voor deze bende.
pi_215510037
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:00 schreef HowardRoark het volgende:

Prima, dit zijn zeer schadelijke praktijken, waarvan het nog altijd schrikbarend is dat deze inmiddels zo breed worden omarmd.
Eens, al vrees ik wel dat er een grote backlash zal komen. Met hele nare gevolgen :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215510067
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nederland heeft een politieke unie gesloten met Orban?

Wanneer was dat?
Tijdje terug al.1993, Maastricht . Europese Unie heet het geloof ik...
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215510082
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een onzin. We hebben wel degelijk meer met de VS te maken, ook al zit Hongarije ook in de EU.
Als ik mijn eigen tekst teruglees realiseer ik me dat het niet duidelijk is. Ik bedoel dat wij als Nederlanders sterker verweven zijn met Orbn dan dat Trump verweven is met Orbn.
pi_215510378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Tijdje terug al.1993, Maastricht . Europese Unie heet het geloof ik...
Ah, daar was Orban bij?
En toen is met hem persoonlijk een pact gesloten?

Kan ik me niet meer herinneren.
pi_215510385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als ik mijn eigen tekst teruglees realiseer ik me dat het niet duidelijk is. Ik bedoel dat wij als Nederlanders sterker verweven zijn met Orbn dan dat Trump verweven is met Orbn.
En heeft Nederland daarvoor gekozen?
pi_215510399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 17:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niet dat Poetin als zodanig kwalificeert, maar je bent sowieso de weg kwijt als je Netanyahu een terrorist noemt. Nee, foutloos is hij niet, maar dat Isral zich nu verweert tegen de terreur die al driekwart eeuw het land in de greep heeft is logisch. En word ook (terecht) gesteund door Biden.
Poetin is gewoon een terrorist, simpel zat.

Netanyahu geen terrorist noemen is pas gek. Ze bombarderen, executeren en slachten burgers af.
Onthouden mensen van voedsel, water en medicijnen. En zo kun je nog wel even doorgaan.

En dat soort mensen en landen wil Trump het liefste contact mee :')
pi_215510718
Tja, het laat zien hoe diep het rot zit in de Amerikaanse academische wereld.

twitter
pi_215510789
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:

[ x ]
Nou, nee.
  donderdag 7 november 2024 @ 19:01:07 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215510817
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:

[ x ]
Dit is aan de snowflake academy?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')