Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 7 november 2024 15:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Volledig verloren
Die is duidelijk inderdaad. Niemand heeft vertrouwen in Waltz en Harris.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat we enkel naar de verkiezingsuitslag hoeven te kijken.
Beste HeatWave,quote:Op donderdag 7 november 2024 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Echt, de strohalmen zijn echt te dun om te zien nog inmiddels.
Ah een concern troll, wat aandoenlijkquote:Op donderdag 7 november 2024 15:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beste HeatWave,
Ik was het eens met je goede post. Verzonnen argumenten van de ander om een punt te maken vind ik heel irritant en kansloos overkomen. Wat je post ironisch maakte is dat juist jij zoiets zegt. Gezien je er vaak genoeg zelf schuldig aan bent. En je mist alle zelfreflectie om het door te hebben ondanks dat ik je er twee keer subtiel op wees.
Groetjes.
Logisch, want daar hebben wij schade van.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vertel me dat je niets en dan ook niets snapt van de VS zonder me vertellen dat je niets snapt van de VS.
Al die Europeanen die boos zijn dat de VS kiest voor de VS.
Hoezo besteedt de pers geen aandacht aan de Trump-aanhangersquote:Ze woont duizenden kilometers verderop, maar expat Sarah Barnes (51) uit Veldhoven maakte woensdagochtend een vreugdesprongetje toen ze zag dat Donald Trump de nieuwe president van de Verenigde Staten wordt. Dat hij niet bepaald een blad voor de mond neemt, daar kijkt ze naar eigen zeggen doorheen. "Het is ook niet mijn stijl, maar ik kijk naar wat hij wil en niet naar hem als persoon."
Maar dat is mijn punt, waarom zou de gemiddelde Amerikaan in het voordeel van Europa stemmen dan? Dat is gewoon wensdenken en lijkt me niet echt heel boeiend voor een Amerikaan verder.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Logisch, want daar hebben wij schade van.
Ik vind het maf als Europeanen blij worden als bondgenoten ze laten vallen..
Ik ben niet boos. En het gaat niet om mij.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vertel me dat je niets en dan ook niets snapt van de VS zonder me vertellen dat je niets snapt van de VS.
Al die Europeanen die boos zijn dat de VS kiest voor de VS.
Omdat die daar zelf voordeel bij heeft.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dat is mijn punt, waarom zou de gemiddelde Amerikaan in het voordeel van Europa stemmen dan?
Dat is niet relevant, het gaat om de European die boos is dat de Amerikaan voor zichzelf kiest, ipv voor dat bondgenootschap.quote:Dat is gewoon wensdenken en lijkt me niet echt heel boeiend voor een Amerikaan verder.
Dit ja. En dat na een generatie lang de forever oorlogen van de VS steunen met veel geld, levens en sociale onrust met vluchtelingen. Niet lang geleden heeft Nederland China nog uitgedaagd met een marineschip en dat deden we echt alleen om onze suzerein blij te maken. Nu hebben we de VS nodig en dat laten ze ons stikken. De kracht van de VS is het uitgebreide stelsel van bondgenootschappen. Ja het leger en economie zijn sterk, maar ze kunnen echt niet domineren zoals ze deden zonder medewerking van de bondgenoten. Als ze ons in Oekrane laten stikken zal het niet direct het einde van onze vazal relatie zijn, maar wel een van de vele druppels die een emmer doen overlopen. Zonder bijvoorbeeld Europese medewerking aan het dollarsysteem heeft ook de VS een enorm probleem.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Logisch, want daar hebben wij schade van.
Ik vind het maf als Europeanen blij worden als bondgenoten ze laten vallen..
Je moet geen Engelse woorden gebruiken die je niet begrijpt.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah een concern troll, wat aandoenlijk.
Dat doe ik dan ook zeker niet, en nou opbokken met je persoonlijke geneuzel, je hebt 0 argumentenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet geen Engelse woorden gebruiken die je niet begrijpt.
Goh. Wie begon er eigenlijk mee?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook zeker niet, en nou opbokken met je persoonlijke geneuzel, je hebt 0 argumenten.
Daarom, loopt wel weer los, beetje hetzelfde als in 2016 toen brak er in het begin ook paniek uitquote:Op donderdag 7 november 2024 15:59 schreef sp3c het volgende:
Trump gaat Europa niet laten vallen joh, dat kan helemaal niet want dat werkt twee kanten op
Wijs dan maar eens aan waar ik ook maar enige zorgen voor jou uitte.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook zeker niet, en nou opbokken met je persoonlijke geneuzel, je hebt 0 argumenten.
Dat gaat er vanuit dat Trump rationeel is en dat hij zich deze keer niet met idioten heeft omringt.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:59 schreef sp3c het volgende:
Trump gaat Europa niet laten vallen joh, dat kan helemaal niet want dat werkt twee kanten op
Ik weet het niet meer. Verschil is wel dat er nu veel minder democraten in de senaat zullen zitten en hij dus meer beslissingen kan maken zonder tegengewerkt te worden, toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 16:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Daarom, loopt wel weer los, beetje hetzelfde als in 2016 toen brak er in het begin ook paniek uit
Ik gok dat er weer verdeelheid in de senaat gaat ontstaan tussen de republikeinen onderling.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Verschil is wel dat er nu veel minder democraten in de senaat zullen zitten en hij dus meer beslissingen kan maken zonder tegengewerkt te worden, toch?
Kimmeltje vindt het zielig voor het voetvolkquote:Op donderdag 7 november 2024 16:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Arme Kimmel.. geeft hem wel weer content voor de a.s. 4 jaar.
En het huis van afgevaardigden.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Verschil is wel dat er nu veel minder democraten in de senaat zullen zitten en hij dus meer beslissingen kan maken zonder tegengewerkt te worden, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |