En heeft Nederland daarvoor gekozen?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen tekst teruglees realiseer ik me dat het niet duidelijk is. Ik bedoel dat wij als Nederlanders sterker verweven zijn met Orbn dan dat Trump verweven is met Orbn.
Poetin is gewoon een terrorist, simpel zat.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet dat Poetin als zodanig kwalificeert, maar je bent sowieso de weg kwijt als je Netanyahu een terrorist noemt. Nee, foutloos is hij niet, maar dat Isral zich nu verweert tegen de terreur die al driekwart eeuw het land in de greep heeft is logisch. En word ook (terecht) gesteund door Biden.
Nou, nee.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, het laat zien hoe diep het rot zit in de Amerikaanse academische wereld.
[ x ]
Dit is aan de snowflake academy?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
Meteen ontslaan en iemand voor de klas zetten die wel rationeel kan denken.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
Zeker wel, een democratische verkiezingsuitslag is geen reden voor zulke hysterische dingen. Deze vrouw zou dan ook op staande voet ontslagen moeten worden want ze laat om complete bespottelijke redenen gewoon lessen uitvallen en wakkert daarnaast nog een klimaat van hysterie en vermeend slachtofferschap aan.quote:
Maar die mening projecteer op de gehele Amerikaanse academische wereld.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker wel, een democratische verkiezingsuitslag is geen reden voor zulke hysterische dingen. Deze vrouw zou dan ook op staande voet ontslagen moeten worden want ze laat om complete bespottelijke redenen gewoon lessen uitvallen en wakkert daarnaast nog een klimaat van hysterie en vermeend slachtofferschap aan.
Nou, een beetje wel hoor. Ik snap echt wel dat je met een enorm polarisend figuur als Trump wat meer heftige reacties hebt na verkiezingen, daar heeft hij zelf natuurlijk toe aan gespoord, maar als gemiddelde student (dus niet bijvoorbeeld een illegale immigrant) nu niet meer weten hoe het leven verder moet en z ontregeld zijn dat je cht niet naar de les lukt is wel een beetje zorgwekkend.quote:
Ik snap wel dat ze zich zorgen maken. Zou ik ook doen als ik in Amerika zou wonen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker wel, een democratische verkiezingsuitslag is geen reden voor zulke hysterische dingen. Deze vrouw zou dan ook op staande voet ontslagen moeten worden want ze laat om complete bespottelijke redenen gewoon lessen uitvallen en wakkert daarnaast nog een klimaat van hysterie en vermeend slachtofferschap aan.
Candace Owen, mijn hemel wat een charlatan is datquote:Op donderdag 7 november 2024 19:34 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dhr Jones als White House Press Secretary?
Is wel heel passend: een beroepsleugenaar als persvoorlichter van Trump.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:34 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dhr Jones als White House Press Secretary?
kennelijk is er nu geen stemfraudequote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef Harmankardon het volgende:
De republikeinen zijn verdacht stil over de stemfraude trouwens.
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef Harmankardon het volgende:
Je kan er ook voor uitkomen dat je donkere mensen haatquote:Op donderdag 7 november 2024 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Candace Owen, mijn hemel wat een charlatan is dat
in nederland zijn ze allemaal voor groen linksquote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
Joe Rogan net in de JRE die vertelt dat er in 2020 fraude is gepleegd.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef Harmankardon het volgende:
Haten op basis van etniciteit of afkomst is volstrekt irrationeel, iets wat ik een antisemiet als jij al een paar jaar duidelijk probeer te maken.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je kan er ook voor uitkomen dat je donkere mensen haat
Er was alleen geen fraudequote:Op donderdag 7 november 2024 20:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit soort dingen helpen natuurlijk tegen fraude, dat Tom Fitton meer dan 4 miljoen mensen van de voter roll heeft afgehaald.
[ afbeelding ]
Zelf op de radicaal linkse hivemind Reddit zitten ze ondertussen af te vragen hoe ze in 2020 ooit an 80+mil votes zijn gekomen. Meer dan 50 miljoen mail in ballots als ik mij kan herinneren.
Hoe heeft Trump ooit 75 miljoen gekregen in 2020quote:Op donderdag 7 november 2024 20:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit soort dingen helpen natuurlijk tegen fraude, dat JuridicalWatch meer dan 4 miljoen mensen van de voter roll heeft afgehaald.
[ afbeelding ]
Zelf op de radicaal linkse hivemind Reddit zitten ze ondertussen af te vragen hoe ze in 2020 ooit an 80+mil votes zijn gekomen. Meer dan 50 miljoen mail in ballots als ik mij kan herinneren.
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Er was alleen geen fraude
Inb4 er was fraude
Wat was er ook alweer in 2020 waardoor het logisch was om op afstand te stemmen? Even denken hoor.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit soort dingen helpen natuurlijk tegen fraude, dat JuridicalWatch meer dan 4 miljoen mensen van de voter roll heeft afgehaald.
[ afbeelding ]
Eeh, geen id plicht?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer in 2020 waardoor het logisch was om op afstand te stemmen? Even denken hoor.
Triggeredquote:Op donderdag 7 november 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je kan er ook voor uitkomen dat je donkere mensen haat
Je mag van mij roepen wat je wil, het is niet dat het nou zo’n duidelijk gedefinieerde term is. Strikt genomen zou dan ook zo’n beetje iedere Amerikaanse president onder de term geveegd kunnen worden.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Poetin is gewoon een terrorist, simpel zat.
Netanyahu geen terrorist noemen is pas gek. Ze bombarderen, executeren en slachten burgers af.
Onthouden mensen van voedsel, water en medicijnen. En zo kun je nog wel even doorgaan.
En dat soort mensen en landen wil Trump het liefste contact mee
Universiteiten in de VS zijn een oplichterspraktijk geworden. Je bent tegenwoordig een godsvermogen kwijt en daarvoor krijg je heel veel indoctrinatie voor terug.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |