SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ach hij regelt zo een nieuwe meid joh, ik ben misschien 10X knapper maar hij heeft 1000X betere sociale skillsUw ADH vitamine Worst
geen zin in een nieuw plaatje, dit is mijn oordeel hier zult u het mee moeten doenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooie TT, ben benieuwd naar het plaatje in de OPUw ADH vitamine Worst
Oh, dat valt me een beetje tegen, zie vaak leuke plaatjes van jouquote:Op woensdag 6 november 2024 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen zin in een nieuw plaatje, dit is mijn oordeel hier zult u het mee moeten doenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Meh, met je hemarookworst door de straat lopen en zeggen "Hey, meissie? Wil je ook zo'n worst?" Succes gegarandeerd, kost je wel wat is het nu 4 euro per worst?quote:Op woensdag 6 november 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ach hij regelt zo een nieuwe meid joh, ik ben misschien 10X knapper maar hij heeft 1000X betere sociale skillsLach met een schone bips![]()
dat durf ik helemaal niet johquote:Op woensdag 6 november 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, met je hemarookworst door de straat lopen en zeggen "Hey, meissie? Wil je ook zo'n worst?" Succes gegarandeerd, kost je wel wat is het nu 4 euro per worst?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 6 november 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ach hij regelt zo een nieuwe meid joh, ik ben misschien 10X knapper maar hij heeft 1000X betere sociale skillsAmy hapt wel in die worst zie je hier alquote:
Lach met een schone bips![]()
Euhm alleen in die waar ik gewoon hard in kan bijten welquote:Op woensdag 6 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Amy hapt wel in die worst zie je hier al
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
wel gek om te zien dat jongere neef nu ouder eruit ziet dan ik, ook al schelen we maar 1 jaar, maar hij zag er altijd wel jonger uit dan ikUw ADH vitamine Worst
Beetje knabbelen eraan is soms ook niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euhm alleen in die waar ik gewoon hard in kan bijten welLach met een schone bips![]()
Man cityquote:Op woensdag 6 november 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Who's next?
Voor PSV geloof ik Snackbar Donetsk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Owww... Die willen wel wat rechtzetten denk ik. Dat gaat een hard koekje worden. En ook nog uit toch?quote:
PSV moet de laatste van deze ronde uit bij LIverpool. Dat gaat ook geen feest worden.Lach met een schone bips![]()
Nee, maar ik bedoel bijten en dat het velletje knaptquote:Op woensdag 6 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje knabbelen eraan is soms ook niet verkeerd hoor.
Die voelde ikquote:Op woensdag 6 november 2024 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel bijten en dat het velletje knapt
plaats gewoon plaatje hier ipv linkquote:Op woensdag 6 november 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor de koude nachten dan maar: VrijMiBabes #166 (not very sfw!)Uw ADH vitamine Worst
dan moet je niet die van unox kopenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel bijten en dat het velletje knaptUw ADH vitamine Worst
Ik heb meestal de verse uit het koelvak bij de supermarkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moet je niet die van unox kopenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kan ik niet, draai 2 browsers en 1 ervan is Brave. En op de 1 of andere manier kan ik door Brave geen plaatjes posten. Ja dat is kut. Als je een oplossing hebt zonder Brave te verwijderen dan graag. Ik ben noob maar kijk wel best wat youtube en dat gaat reclame vrij via Brave.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
plaats gewoon plaatje hier ipv linkLach met een schone bips![]()
ja die hebben meestal een knapperige darm eromheen ipv collageenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb meestal de verse uit het koelvak bij de supermarkt.Uw ADH vitamine Worst
is dat mobiel?quote:Op woensdag 6 november 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan ik niet, draai 2 browsers en 1 ervan is Brave. En op de 1 of andere manier kan ik door Brave geen plaatjes posten. Ja dat is kut. Als je een oplossing hebt zonder Brave te verwijderen dan graag. Ik ben noob maar kijk wel best wat youtube en dat gaat reclame vrij via Brave.Uw ADH vitamine Worst
Nee op PC, maar ik doe fok op Mozilla, en dus YouTube op brave. Maar die lijken elkaar te bijten.quote:Lach met een schone bips![]()
Geen ervaring mee. ik gebruik gewoon chrome met hulp van Ad BlokkerUw ADH vitamine Worst
Ik klik gewoon op "afbeelding bekijken" (ik denk op pc rechtermuisknop op afbeelding) en zet de link die ik dan krijg in img-tags.
Vond deze dame/meisje niet echt de moeite waard eigenlijk
Ze had een muts op en is koud, ook niet mijn typequote:Op donderdag 7 november 2024 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik klik gewoon op "afbeelding bekijken" (ik denk op pc rechtermuisknop op afbeelding) en zet de link die ik dan krijg in img-tags.
Vond deze dame/meisje niet echt de moeite waard eigenlijkMaar ik ga eens proberen of dat werkt. moment
als ik rechtermuisknop op afbeelding doe kan ik gelijk link kopierenUw ADH vitamine Worst
Ja, ik zit altijd mobiel, dus dan werkt het net iets andersquote:Op donderdag 7 november 2024 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
als ik rechtermuisknop op afbeelding doe kan ik gelijk link kopierenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
[img] hiertussen moet je link staan[/img]quote:Op donderdag 7 november 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kut nog wat anders proberen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
beter dan kut vergeten zoals mario laatstquote:Op donderdag 7 november 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kut nog wat anders proberen.Uw ADH vitamine Worst
Ik denk dat je wel de juiste link had, maar zag geen img-tags?quote:Op donderdag 7 november 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kut nog wat anders proberen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als ik de afbeelding zou opslaan zou het in jpg ogeslagen worden, maar vanuit de site of andere sites? Geen idee waarom niet?quote:Lach met een schone bips![]()
Post de link nog eens door je kreeg?quote:Op donderdag 7 november 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik de afbeelding zou opslaan zou het in jpg ogeslagen worden, maar vanuit de site of andere sites? Geen idee waarom niet?
Dat hoort zoiets te zijn: https://i.fokzine.net/upload/23/07/230720_1_babes166_01.jpgCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
https://i.fokzine.net/upload/23/04/230413_1_babes153_66.jpgquote:Op donderdag 7 november 2024 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Post de link nog eens door je kreeg?
Dat hoort zoiets te zijn: https://i.fokzine.net/upload/23/07/230720_1_babes166_01.jpgLach met een schone bips![]()
Deze die ik net postte kreeg ik dus. Waarom werkt niks?quote:Op donderdag 7 november 2024 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Post de link nog eens door je kreeg?
Dat hoort zoiets te zijn: https://i.fokzine.net/upload/23/07/230720_1_babes166_01.jpg
Als je daar [img]hier jouw link[/img] omheen zet zou het toch moeten werken?quote:Op donderdag 7 november 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
https://i.fokzine.net/upload/23/04/230413_1_babes153_66.jpg
Werkt niet dusquote:Op donderdag 7 november 2024 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je daar [ [url=hier jouw link]afbeelding[/url] ] omheen zet zou het toch moeten werken?
[ afbeelding ]
Dit is de verkeerde link, is ook een andere als je net posttequote:
Volgens mij doe je het expres verkeerd
Mijn geduld is op![]()
Dat wel. was mooi test subject. Maar nu gevonden wat ik steeds fout deed.quote:Lach met een schone bips![]()
Net een bejaarde die net computer ontdektquote:Op donderdag 7 november 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nu begrepen inderdaad wat ik steeds fout deed. Dikke noob hier
Uw ADH vitamine Worst
Ja gast, ik doe er niet veel meer mee dan posten, plaatjes en filmpjes kijkenquote:Op donderdag 7 november 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net een bejaarde die net computer ontdektMaar weer wat geleerd
Dat je de knopjes weet te vinden als modquote:Op donderdag 7 november 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja gast, ik doe er niet veel meer mee dan posten, plaatjes en filmpjes kijkenMaar weer wat geleerd
Uw ADH vitamine Worst
Zelfs dat ging wel eens foutquote:Op donderdag 7 november 2024 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat je de knopjes weet te vinden als modMaar werd me vergeven want goede inborst
Morgen komt buurtbemiddeling heeft die vent ni extra zijn tv harder staan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cobra door zijn brievenbus!quote:Op donderdag 7 november 2024 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen komt buurtbemiddeling heeft die vent ni extra zijn tv harder staan.Lach met een schone bips![]()
Pfff denk je na verhuizing van iets anders af te zijn heb je ditquote:Op donderdag 7 november 2024 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen komt buurtbemiddeling heeft die vent ni extra zijn tv harder staan.
Uw ADH vitamine Worst
Als ik cobra door de brievenbus doe van de buren blaas ik ook mijn eigen brievenbus opquote:Op donderdag 7 november 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cobra door zijn brievenbus!Uw ADH vitamine Worst
Ow ja, ik woon vrijstaand. Maar als ze Cobra bij mijn naaste buren door de brievenbus gooien ren ik naar buiten met de kruisboog (iets met echt mooie buurmeisjes)quote:Op donderdag 7 november 2024 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik cobra door de brievenbus doe van de buren blaas ik ook mijn eigen brievenbus op
Dus waar gaat ze heen? Weinig vrouwen die wegenkaarten kunnen lezen.quote:Op donderdag 7 november 2024 00:46 schreef mario390 het volgende:
party de esotherik, eine meid van bewohner kann karten lezenLach met een schone bips![]()
Dan zijn ze allang gevlogen voordat je buiten bentquote:Op donderdag 7 november 2024 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ja, ik woon vrijstaand. Maar als ze Cobra bij mijn naaste buren door de brievenbus gooien ren ik naar buiten met de kruisboog (iets met echt mooie buurmeisjes)Uw ADH vitamine Worst
Gaat om het troostenquote:Op donderdag 7 november 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zijn ze allang gevlogen voordat je buiten bent
niet wegenkarten, zij lezt de toekomst van de anderen bewohnerquote:Op donderdag 7 november 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus waar gaat ze heen? Weinig vrouwen die wegenkaarten kunnen lezen.![]()
In dit geval was het een enge droomquote:Op donderdag 7 november 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nachtzweten kan erge onderliggende oorzaken hebben.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Waarom dan dat spel spelen als ze de uitkomst al weet?quote:Op donderdag 7 november 2024 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet wegenkarten, zij lezt de toekomst van de anderen bewohnerLach met een schone bips![]()
OK, zou er wel op letten. Kan een serieus probleem zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 00:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In dit geval was het een enge droomLach met een schone bips![]()
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Door je eigen puntenteller te maken![]()
Werewolf
niet toekomst van spel, toekomst van liefde en zoquote:Op donderdag 7 november 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom dan dat spel spelen als ze de uitkomst al weet?![]()
Plofte die dan ook koppen tijden de colleges?![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je bent zelfquote:Op donderdag 7 november 2024 01:04 schreef Rob het volgende:
Plofkop.. Was nick van n hoogleraar op IRC ìn de vorige eeuw.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lijkt me niet was een hoogleraar ICTquote:Op donderdag 7 november 2024 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
Plofte die dan ook koppen tijden de colleges?![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 november 2024 01:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Lijkt me niet was een hoogleraar ICT![]()
Bij een een ICT hoogleraar plofte hij eerder CPU
![]()
![]()
![]()
hij plofte wel het millennium probleemquote:Op donderdag 7 november 2024 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Bij een een ICT hoogleraar plofte hij eerder CPU![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 november 2024 01:09 schreef Rob het volgende:
![]()
![]()
[..]
hij plofte wel het millennium probleem
Dat hele millennium probleem was gewoon opgeblazen speculatie wat technisch gezien eind jaren '90 met de toen gemiddelde technologie niet echt een probleem was
dat dus.quote:Op donderdag 7 november 2024 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Dat hele millennium probleem was gewoon opgeblazen speculatie wat technisch gezien eind jaren '90 met de toen gemiddelde technologie niet echt een probleem was![]()
Vanavond loetje biefstuk knoflook eten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb vanmorgen nog flink geploft op de porseleinen troon, komt wel dichtbij zoquote:![]()
Met een Windows 95 systeem dat 32 bit kon runnen had makkelijk voorbij de millennium bug kunnen tellen. Al was dat voor 1996 wel een grotere update, voor windows 98 was 32 bit al vrijwel standaard ergo technisch gezien geen probleem.quote:
Bedrijven hadden in 1999 al het 32 bit systeem en voor thuis computers met windows 95 had het vrijwel geen problemen opgeleverd want nog geen systemen die voor die toepassingen waar die bug gevolgen voor had konden die systemen draaien.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Correct. Dat waren ook mijn ervaringen met W95.quote:Op donderdag 7 november 2024 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een Windows 95 systeem dat 32 bit kon runnen had makkelijk voorbij de millennium bug kunnen tellen. Al was dat voor 1996 wel een grotere update, voor windows 98 was 32 bit al vrijwel standaard ergo technisch gezien geen probleem.
Bedrijven hadden in 1999 al het 32 bit systeem en voor thuis computers met windows 95 had het vrijwel geen problemen opgeleverd want nog geen systemen die voor die toepassingen waar die bug gevolgen voor had konden die systemen draaien.![]()
Heb voor advies politie maar gebeldquote:Op donderdag 7 november 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pfff denk je na verhuizing van iets anders af te zijn heb je ditThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohhh je ellende is niet alleen met je kookplaat dusquote:Op donderdag 7 november 2024 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb voor advies politie maar gebeld![]()
![]()
En wat zeggen ze?quote:Op donderdag 7 november 2024 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb voor advies politie maar gebeldUw ADH vitamine Worst
Nee contact gestoorde buurman die maar drie uur slaapt per nacht en zijn tv te hard heeft staan is een groter probleem momenteel.morgen komt buurt bemiddeling maar hij heeft uit boosheid ofzo zijn tv vannacht harder staan als normaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoelang woont die buurman er al?quote:Op donderdag 7 november 2024 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee contact gestoorde buurman die maar drie uur slaapt per nacht en zijn tv te hard heeft staan is een groter probleem momenteel.morgen komt buurt bemiddeling maar hij heeft uit boosheid ofzo zijn tv vannacht harder staan als normaal.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hopelijk kom je/jullie eruit met buurtbemiddelingquote:Op donderdag 7 november 2024 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee contact gestoorde buurman die maar drie uur slaapt per nacht en zijn tv te hard heeft staan is een groter probleem momenteel.morgen komt buurt bemiddeling maar hij heeft uit boosheid ofzo zijn tv vannacht harder staan als normaal.![]()
![]()
5 jaar.quote:Op donderdag 7 november 2024 01:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoelang woont die buurman er al?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die zeiden morgen afwachten als het daarna nog voorkomt kan ik er wel voor bellen maar konden er nu niet binnen 3 uur zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar hopen dat bemiddeling er iets aan kan doenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij heeft hem nu zo hard staan staan dat ik het ook door zijn raam hoor als ik buiten sta te roken. Waarschijnlijk expres omdat hij ook weet dat die bemiddelaar morgen komt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neem het op. Doe verder je oordoppen in en ga hem negeren.quote:Op donderdag 7 november 2024 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij heeft hem nu zo hard staan staan dat ik het ook door zijn raam hoor als ik buiten sta te roken. Waarschijnlijk expres omdat hij ook weet dat die bemiddelaar morgen komt.![]()
Het probleem was niet of men een 16, 32, 64, of 128 bit CPU/Operating system gebruikte. Het probleem was dat mensen lui waren en een jaar als 2 nummers opsloegen. En dat veel programma's nog geschreven waren in een programmeertaal uit 1959.quote:Op donderdag 7 november 2024 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een Windows 95 systeem dat 32 bit kon runnen had makkelijk voorbij de millennium bug kunnen tellen. Al was dat voor 1996 wel een grotere update, voor windows 98 was 32 bit al vrijwel standaard ergo technisch gezien geen probleem.
Bedrijven hadden in 1999 al het 32 bit systeem en voor thuis computers met windows 95 had het vrijwel geen problemen opgeleverd want nog geen systemen die voor die toepassingen waar die bug gevolgen voor had konden die systemen draaien.![]()
Kan ik het helpen dat ik 6 uur op jullie achterloopquote:Op donderdag 7 november 2024 02:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is nacht hier dus doen we niet aan.![]()
![]()
Heb geen oordoppen in huis.quote:Op donderdag 7 november 2024 01:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neem het op. Doe verder je oordoppen in en ga hem negeren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook niet. Zeker nu het toch niet werkt.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Niemand klikt yt op FOK! meer aan hoor.![]()
lolquote:Op donderdag 7 november 2024 02:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je niet wat tampons van je vriendin rondslingeren in de badkamer of wc?![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 02:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je niet wat tampons van je vriendin rondslingeren in de badkamer of wc?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Haha nee verschrikkelijk ideequote:Op donderdag 7 november 2024 02:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je niet wat tampons van je vriendin rondslingeren in de badkamer of wc?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan nu wel een hele series aan opnames maken voor morgen bij dat gesprek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe het. Elk bewijs is een bewijs.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan nu wel een hele series aan opnames maken voor morgen bij dat gesprek.![]()
Blok aan je been?quote:Op donderdag 7 november 2024 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij gaan ooit de bolk-wereld redden hoor als ik @:sp3c geloosd hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sp3culoosquote:Op donderdag 7 november 2024 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij gaan ooit de bolk-wereld redden hoor als ik @:sp3c geloosd hebUw ADH vitamine Worst
Jij en @KillemWieftquote:Op donderdag 7 november 2024 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij gaan ooit de bolk-wereld redden hoor als ik @:sp3c geloosd heb![]()
![]()
Vanaf mijn slaapkamer klinkt het alsof ik in de woonkamer een tv hard heb aanstaan zelf qua geluid.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blok aan je been?Ja zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bestaat dat nogquote:Op donderdag 7 november 2024 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Samen met @:anneloos Of poste die alleen in de dagbagger?Uw ADH vitamine Worst
Zegt niks.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 23 jaar getrouwd.
Maar vind 't wel grappig dat we steeds aan elkaar worden gekoppeld.
Maar sp3c is voor mij wel de man![]()
Volgende week een jaar ofzo![]()
![]()
Echt? En ik maar denken dat je solo bentquote:Op donderdag 7 november 2024 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 23 jaar getrouwd.Uw ADH vitamine Worst
Ik plaag je alleen maar. @sp3c is een goede gozerquote:Op donderdag 7 november 2024 02:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zegt niks.
Volgende week een jaar ofzo![]()
De man heeft jarenlang bij Kneet’s getraind, dat moet een goeie zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zegt niks.
Volgende week een jaar ofzo
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 849 / +158 / +0 / 3011 / 3231
2. aeque / 328 / +66 / +0 / 450 / 509
3. Dr.Mikey / 244 / +66 / +12 / 427 / 566
4. AardappelSchotel / 232 / +71 / +0 / 1156 / 1308
5. KillemWieft / 208 / +20 / +2 / 149 / 246
6. Lovely / 125 / +19 / +0 / 1018 / 1140
7. Pinnenmutske / 105 / +4 / +1 / 456 / 562
8. devzero / 102 / +7 / +11 / 215 / 270
9. HappyCharly / 100 / +0 / +0 / 265 / 311
10. loveyoulongtime / 95 / +26 / +11 / 318 / 377
11. Bally-b / 93 / +7 / +0 / 21 / 29
12. hemarookworst / 88 / +12 / +10 / 323 / 411
13. sp3c / 88 / +13 / +0 / 215 / 255
14. Rob / 85 / +15 / +2 / 138 / 165
15. mario390 / 79 / +23 / +7 / 66 / 108
16. Shii / 76 / +69 / +0 / 136 / 176
17. ToT / 68 / +4 / +0 / 704 / 764
18. MizzezAmy / 66 / +7 / +5 / 670 / 755
19. Sally / 55 / +0 / +0 / 97 / 121
20. mascara-klodder / 53 / +8 / +22 / 99 / 131SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Officieel wel getrouwd.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt? En ik maar denken dat je solo bent
Over een uur of 2 is hij weer wakkerquote:Op donderdag 7 november 2024 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik plaag je alleen maar. @:sp3c is een goede gozer![]()
![]()
![]()
Dan krijg ik meestal mijn eerste notes van de dag. Toeval?quote:Op donderdag 7 november 2024 02:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Over een uur of 2 is hij weer wakker![]()
![]()
Niet eens meer in hetzelfde land.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe lang wonen jullie al apart? Of nog steeds in het zelfde huis?
Amerikaanse ex waar je over had ooit?quote:Op donderdag 7 november 2024 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet eens meer in hetzelfde land.Uw ADH vitamine Worst
Als je in NWS of BNW post wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan krijg ik meestal mijn eerste notes van de dag. Toeval?![]()
Waarom heb je geen scheiding aangevraagd?quote:Op donderdag 7 november 2024 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet eens meer in hetzelfde land.![]()
Geen idee wat kneet's isquote:Op donderdag 7 november 2024 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De man heeft jarenlang bij Kneet’s getraind, dat moet een goeie zijn.![]()
![]()
Zijn vrouw is slim..quote:Op donderdag 7 november 2024 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom heb je geen scheiding aangevraagd?![]()
Goed geheugen!quote:Op donderdag 7 november 2024 02:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Amerikaanse ex waar je over had ooit?
Geen zin. Heb er ook totaal geen last van. Kan best dat we inmiddels gescheiden zijn, maar de laatste keer dat ik haar sprak was dat niet het geval.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom heb je geen scheiding aangevraagd?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat was een hardcore gym in Den Haag.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee wat kneet's isProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waarschijnlijk doet ze belastingaangifte als getrouwd en krijgt veel meer aftrekposten. Maar daar merk jij weinig van.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen zin. Heb er ook totaal geen last van. Kan best dat we inmiddels gescheiden zijn, maar de laatste keer dat ik haar sprak was dat niet het geval.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 02:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet ze belastingaangifte als getrouwd en krijgt veel meer aftrekposten. Maar daar merk jij weinig van.
Ik doe niet aan de gymquote:Op donderdag 7 november 2024 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat was een hardcore gym in Den Haag.![]()
![]()
Woohoo!quote:Op donderdag 7 november 2024 04:10 schreef devzero het volgende:
Nah, over 3.5 jaar hebben we president JD Vance
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms moet je ff dansenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nijmegen Devils (ijshockey) krijgt een nieuwe Canadees omdat de vorige het niet leuk vond
Speelde ooit voor de Roanoke Railyard Dawgs
Pooootver
Dawgs
Zo schrijven hetzelf omdat zo supercool zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Railyard Dawgs
Nooit van gehoord verder want het is een hele matige competitie maar poooooootvr
Moet een shirtje hebbenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe zouden die andere teams hetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Toen was Rotterdam nog coolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
PiabakbolkIk heb er één en ik ben er trots op
Vandaag begeleid werk en namiddag vrij. Vorming voor personeel dagbesteding over autisme.Werewolf
Fijnquote:Op donderdag 7 november 2024 07:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kan ik rustig de overige boodschappen doen![]()
![]()
Boodschappen doenin België. Teveel geld uitgevenquote:Op donderdag 7 november 2024 07:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kan ik rustig de overige boodschappen doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 07:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Boodschappen doenin België. Teveel geld uitgeven![]()
![]()
Kom daar nooitquote:Op donderdag 7 november 2024 07:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Aldi BE is serieus kut hoor
Want: eten![]()
![]()
Ik zit wel in team #viesdikquote:Op donderdag 7 november 2024 07:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus jij bent niet 10 kilo te zwaar![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 7 november 2024 07:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Boodschappen doenin België. Teveel geld uitgevenWerewolf
Weet ik niet joh.quote:
Iig zou ik het liefst in NL wonen maar sta opgeschreven voor begeleid wonen in 🇧🇪Werewolf
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-11-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 897 / +158 / +48 / 3032 / 3255
2. aeque / 328 / +66 / +0 / 450 / 509
3. KillemWieft / 306 / +20 / +100 / 158 / 267
4. Dr.Mikey / 244 / +66 / +12 / 427 / 566
5. AardappelSchotel / 232 / +71 / +0 / 1161 / 1315
6. Lovely / 125 / +19 / +0 / 1018 / 1140
7. devzero / 111 / +7 / +20 / 221 / 280
8. Pinnenmutske / 110 / +4 / +6 / 460 / 573
9. sp3c / 110 / +13 / +22 / 217 / 264
10. HappyCharly / 100 / +0 / +0 / 265 / 311
11. loveyoulongtime / 95 / +26 / +11 / 318 / 377
12. Bally-b / 93 / +7 / +0 / 21 / 29
13. hemarookworst / 89 / +12 / +11 / 324 / 413
14. Rob / 85 / +15 / +2 / 139 / 167
15. mario390 / 79 / +23 / +7 / 66 / 109
16. Shii / 76 / +69 / +0 / 136 / 176
17. ToT / 68 / +4 / +0 / 704 / 764
18. MizzezAmy / 66 / +7 / +5 / 670 / 755
19. mascara-klodder / 65 / +8 / +34 / 107 / 149
20. Sally / 55 / +0 / +0 / 97 / 121SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Aardappelquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Sowieso 400+ maar weet het niet preciesquote:Op donderdag 7 november 2024 07:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat is het record punckten op 1 dag?![]()
Ga je daarvoor?quote:Op donderdag 7 november 2024 07:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sowieso 400+ maar weet het niet precies![]()
Dat is niet de bedoeling hequote:Op donderdag 7 november 2024 07:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon bolken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: