Wanneer was die van Trump de vorige keer?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:14 schreef Rnie het volgende:
Waarom heeft Harris nog geen speech gegeven? Normaliter gebeurd dat toch best wel rap?
Sore loser is 't.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:14 schreef Rnie het volgende:
Waarom heeft Harris nog geen speech gegeven? Normaliter gebeurd dat toch best wel rap?
details details.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wanneer was die van Trump de vorige keer?
Die gaat vandaag komen. Of voor ons dan vanavond of vannacht.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:14 schreef Rnie het volgende:
Om 18:00 NL tijd geeft ze speechquote:Op woensdag 6 november 2024 16:14 schreef Rnie het volgende:
Het is nu kwart over tien daar, even uitslapen, een nazit, traantjes drogen en over uurtje persbericht dat ze eind van de middag even langs de universiteit komt.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sore loser is 't.
Ze was vrij snel afgetaaid gisteravond/vannacht.
Volgens mij best redelijk rap?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wanneer was die van Trump de vorige keer?
HET KAN NOG!!!quote:Op woensdag 6 november 2024 16:20 schreef Anonymousz het volgende:
Nog steeds geen calls voor Michigan en Alaska
In Alaska moet nog een kwart geteld worden (stembussen sloten daar laat en zullen wellicht soms ver weg staan?) maar dat is natuurlijk meer een formaliteit.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:20 schreef Anonymousz het volgende:
Nog steeds geen calls voor Michigan en Alaska
Ja? Daar gaf hij onomwonden toe dat hij verloren had en feliciteerde hij Biden?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens mij best redelijk rap?
Bekijk deze YouTube-video
Ze onderpeilen Trump wederom enorm. Matig wel inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:24 schreef Scorpie het volgende:
Blijkbaar is het niet eens een close call tussen Trump en Harris.
Die peilingboeren mogen toch ook wel eens achter de oren krabbelen, wat zitten die ernaast zeg.
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ze onderpeilen Trump wederom enorm. Matig wel inderdaad.
Gewoon prima binnen de MoE, helemaal aangezien hier ook nog een stukje undecided inzit.quote:RCP Average
Harris 48.7
Trump 48.6
Kans is inderdaad groot ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Daar gaf hij onomwonden toe dat hij verloren had en feliciteerde hij Biden?
[..]
Dat komt omdat de republikeinen nu niet verloren hebben en het als "Too big to rig" verkopen
Maar als de stand andersom geweest is dan hadden ze "Fraude" lopen krijsen als een speenvarken.
Ik zie hem vooral mompelen over dat het niet eerlijk is en dat ze het gaan winnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens mij best redelijk rap?
Bekijk deze YouTube-video
Ach dat zal niet het verschil hebben gemaakt hoor. Dat doen VP picks zelden.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:41 schreef Writersright het volgende:
Ik heb het idee dat die Tim Walz ook geen goede keuze was. Die kwam een beetje als vriendelijke sufferd over, die ook makkelijk te traceren leugens over zijn verleden zoals de aanwezigheid op Tiamat square verkondigde.
Ze kunnen vooral in negatieve zin het verschil maken. Een goede VP verandert niet zoveel, maar een beroerde VP als Sarah Palin wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dat zal niet het verschil hebben gemaakt hoor. Dat doen VP picks zelden.
Ik denk dat het nieuwe landschap er voor een groot deel al aan het vormen is. Van wat ik meekreeg was een enorm deel van de televisiemedia anti-Trump en deden ze van alles om te waarschuwen voor hem, niet te stemmen en dergelijke. Dit had vrij weinig effect. De stem van deze media is lang niet meer zo effectief als zoveel jaar geleden.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
Er is één ding dat ik er nog over wil zeggen voordat ik het helemaal los ga laten. Ik ben niet rancuneus, daar ben ik echt té empathisch en positief voor...
...maar ik hoop echt dat Trump in de volgende 4 jaar de landelijke media zoals deze nu is, vol-le-dig gaat afbreken. Waarom?
1.) vanwege de dubbele standaarden. Het sanewashen van zijn waanzin, racisme en haat terwijl iedere scheet van Biden/Harris overdreven kritisch werd uiteen geplukt.
2.) omdat er dan een alternatief en digitaal nieuwslandschap komt die hopelijk in de toekomst wél de mensen kunnen bereiken die uiteindelijk een vakje moeten invullen.
Ted Cruz doet als jaren niks anders dan podcasten en wint doodleuk met 10%punt...koekoek!
Ja, daar hoop ik best wel op...gewoon licenties intrekken van al die nieuwsoutlets en kranten. Misschien kunnen al die reporters aan het werk in de fabriek in Springfield als al die Haïtianen eruit zijn getrapt door Miller.
De regering gaat bepalen wat de pers mag schrijven? Lijkt me geen goed plan, het gaat al tig jaar zo, van beide kanten, het is meer dan walgelijk maar blijkbaar willen ze dat zelf.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
Er is één ding dat ik er nog over wil zeggen voordat ik het helemaal los ga laten. Ik ben niet rancuneus, daar ben ik echt té empathisch en positief voor...
...maar ik hoop echt dat Trump in de volgende 4 jaar de landelijke media zoals deze nu is, vol-le-dig gaat afbreken. Waarom?
1.) vanwege de dubbele standaarden. Het sanewashen van zijn waanzin, racisme en haat terwijl iedere scheet van Biden/Harris overdreven kritisch werd uiteen geplukt.
2.) omdat er dan een alternatief en digitaal nieuwslandschap komt die hopelijk in de toekomst wél de mensen kunnen bereiken die uiteindelijk een vakje moeten invullen.
Ted Cruz doet als jaren niks anders dan podcasten en wint doodleuk met 10%punt...koekoek!
Ja, daar hoop ik best wel op...gewoon licenties intrekken van al die nieuwsoutlets en kranten. Misschien kunnen al die reporters aan het werk in de fabriek in Springfield als al die Haïtianen eruit zijn getrapt door Miller.
Ja...quote:Op woensdag 6 november 2024 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam dit tegen en ik moest er wel om grinniken. Ook omdat het de spijker op zijn kop slaat [ afbeelding ]
Dit geldt natuurlijk voor de meeste politici, niet alleen maar voor Trump
Dan is het tenminste democratisch.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:52 schreef TweedeKlum het volgende:
De regering gaat bepalen wat de pers mag schrijven? Waar heb ik dat toch meer gehoord?
Wat?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan is het tenminste democratisch.
Hier komt 90% van onze media feitelijk van een persoon.
Je hebt geen internet en alleen maar NPO op je TV?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is democratisch wanneer een autocraat licenties gaat intrekken? (Gaat Trump niet doen hoor, hij heeft andere wegen om ze in het gelid te krijgen).quote:Op woensdag 6 november 2024 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klinkt op papier misschien leuk, maar dat lijkt mij een doembeeld.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
Wie is dat persoon precies?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem aan dat ie in Rusland woont en Poetin bedoelt.quote:
Zeker wel maar ik durf wel te wedden dat 90% van wat de Nederlanders aan nieuws tot zich nemen afkomstig is van 1 bedrijf. Namelijk DPG Media.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt geen internet en alleen maar NPO op je TV?
Trump kan helemaal geen licenties intrekken. Pure bangmakerij. Net als Trump die uit de NAVO stapt en Trump die abortussen gaat verbieden en god mag weten wat voor nonsens we allemaal voor de kiezen hebben gekregen.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is democratisch wanneer een autocraat licenties gaat intrekken? (Gaat Trump niet doen hoor, hij heeft andere wegen om ze in het gelid te krijgen).
En toch lukt het jou om je daarvan los te maken. Knap hoor! En wij allemaal maar vast zitten in die fuik.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker wel maar ik durf wel te wedden dat 90% van wat de Nederlanders aan nieuws tot zich nemen afkomstig is van 1 bedrijf. Namelijk DPG Media.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En toch lukt het jou om je daarvan los te maken. Knap hoor!
Niet alleen VS, ook Europa. En Nederland. Wordt met de marginalisering van de publieke omroep alleen maar groter.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
Maar als er een nieuwslandschap ontstaat waarin iedereen zijn eigen waarheid kan creëren, dan heb je als samenleving een gigantisch probleem. Dat is de huidige VS, maar dan in het kwadraat.
Ah ja het internet, plek voor echte vrijheid.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt geen internet en alleen maar NPO op je TV?
De DPG Media doctrine in een notendop.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet alleen VS, ook Europa. En Nederland.
Ik word ook heel naar van hoe zo een RTL nu alles goed praat...
https://www.rtl.nl/nieuws(...)den-tot-klagen-onder
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-niet-kon-overtuigen
Het normaliseren is echt aan volle gang, met daarbij een speciale rol voor het hypercommerciele medialandschap en de eigenaren.
Volgens mij voorspelden de meeste peilingen een winst van Trump hoor. Wellicht wel met een wat kleinere marge.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ze onderpeilen Trump wederom enorm. Matig wel inderdaad.
DPG Media heeft iig geen progressieve eigenaar. Een collaborateurs en Open VLD verleden.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker wel maar ik durf wel te wedden dat 90% van wat de Nederlanders aan nieuws tot zich nemen afkomstig is van 1 bedrijf. Namelijk DPG Media.
Vertel eens. Wat houdt die 'DPG doctrine' precies in?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
De DPG Media doctrine in een notendop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |