Supreme court stacken met conservatieven. 👍quote:Op woensdag 6 november 2024 08:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat wel minder is, is dat naadt Trump ook het Huis en de Senaat republikeins gaan worden waarschijnlijk. Dat geeft toch wel veel macht aan deze toch niet al te stabiele man.
Had liever nog wat afremmogelijkheid gehad ergens. We hebben het wel over het meest invloedrijke land ter wereld. Trumpisme op vol vermogen lijkt me niet ideaal.
Harris heeft echt zwaar ondergepresteerd. Het is dus helemaal niet zo spannend geworden.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:09 schreef matthijst het volgende:
Het zou toch daaaagen gaan duren, voordat de winnaar bekend zou zijn?
Jep, alleen koestert hij nu meer wrok en oogt hij radicaler. Is de GOP redelijk gezuiverd van gematigde kopstukken.quote:
Die had ik nog niet eens benoemd ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Supreme court stacken met conservatieven. 👍
Goh, de praat- en pollmannetjes hadden het weer niet doorquote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Harris heeft echt zwaar ondergepresteerd. Het is dus helemaal niet zo spannend geworden.
Plus dat Elon Musk ook mee mag gaan delen in de macht.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, alleen koestert hij nu meer wrok en oogt hij radicaler. Is de GOP redelijk gezuiverd van gematigde kopstukken.
Die combinatie vind ik niet zo tof. Daarom liever een rem ergens.
Dat mensen hier lacherig over doen of ontkennen is onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:05 schreef matthijst het volgende: [..] Maar, maar, de democratie gaat kapot
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef raptorix het volgende:
Benieuwd hoe het met de rechtszaken zal gaan.
En Kennedy op health.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Plus dat Elon Musk ook mee mag gaan delen in de macht.
Ik denk dat je met Kelly veel beter had gescoord onder gematigde Republikeinen en zwevende kiezers.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:12 schreef Erno-BE het volgende:
Harris heeft duidelijk verloren. Maar hadden de Democraten wel met bijvoorbeeld Tim Waltz de verkiezingen kunnen winnen of met Josh Shapiro of met die astronaut uit Arizona (Kelly)?
Ik zie ook altijd liever een rem. want coalitie vorming is beter.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, alleen koestert hij nu meer wrok en oogt hij radicaler. Is de GOP redelijk gezuiverd van gematigde kopstukken.
Die combinatie vind ik niet zo tof. Daarom liever een rem ergens.
Jup oliedomme partij. Laat ze eens veranderen zeg. Hoe kan je verliezen van deze Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef KingRoland het volgende:
Democraten wilde niet luisteren, dit is was je krijgt. 2016 is nooit gebeurd en zo weer doorgaan.
Fool me once.. fool me twice
Nee knuppel: dat mensen janken over de democratie gaat kapot, terwijl de president net democratisch is gekozen is lachwekkend.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat mensen hier lacherig over doen of ontkennen is onvoorstelbaar.
We hebben hier een voorproefje van gekregen tijdens zijn eerste termijn - zelfs Poetin gaf dit toe en andere autocraten - en dat gaat nu zeker niet anders zijn. De remmingen zullen weg zijn.
Er moet een mogelijkheid zijn dat mensen kunnen stemmen op een kandidaat en iedereen een eerlijke kans kan krijgen om de dems te vertegenwoordigen. Alleen is die keuze al bepaald.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:12 schreef Erno-BE het volgende:
Harris heeft duidelijk verloren. Maar hadden de Democraten wel met bijvoorbeeld Tim Waltz de verkiezingen kunnen winnen of met Josh Shapiro of met die astronaut uit Arizona (Kelly)?
R Kelly ?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Kelly veel beter had gescoord onder gematigde Republikeinen en zwevende kiezers.
Een vaccinwappiequote:
We hebben letterlijk het telefoongesprek waarin hij destijds om extra stemmen vroeg aan die gouverneur in Georgia. Maar nee hoor, Trump is geen gevaar voor de democratie.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat mensen hier lacherig over doen of ontkennen is onvoorstelbaar.
We hebben hier een voorproefje van gekregen tijdens zijn eerste termijn - zelfs Poetin gaf dit toe en andere autocraten - en dat gaat nu zeker niet anders zijn. De remmingen zullen weg zijn.
Van het slopen van Obamacare gaan heel veel normale mensen gewoon last krijgen.
Trump verhoogt gewoonweg de belastingen voor de onderste 80% en maakt de Musken nog rijker en machtiger.
Meer zoals het CDA, als je alleen maar binnen je eigen partij loopt te rommelen dan keert dat een keer tegen je.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Jup oliedomme partij. Laat ze eens veranderen zeg. Hoe kan je verliezen van deze Trump.
Van de andere kant ook in Nederland gaat de democratie niet erg lekker. Lijkt gewoon een systeem dat niet zo goed werkt in het social media tijdperk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |