Ze moet het manifesteren.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Harris moet vanaf nu alles zetten op het feit dat ze iedere staat moet willen winnen
Hij was 'in beeld'.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, 'ten tonele verschijnen' had ik beter kunnen zeggen
Nee hoor: https://www.tijd.be/opini(...)temmen/10509655.htmlquote:
Ik gebruik het zelf niet, maar ik geloof je gelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja op straat
21.000 euro per kilo nu, dat is 10.000 euro minder dan 5 jaar geleden.
Je wordt belazerd door je dealer.
22quote:Op woensdag 6 november 2024 06:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja op straat
21.000 euro per kilo nu, dat is 10.000 euro minder dan 5 jaar geleden.
Je wordt belazerd door je dealer.
ow oke, kan best zijn dat Amerika de prijzen veel hoger zijn hoor, alleen dat het risico hoger is of dat de afzetmarkt van coke lager is.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf niet, maar ik geloof je gelijk.
Milwaukee County 60% rep met een delta van 100.000 voor Harris.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Moeten alleen nog wel bijna 200.000 stemmen uit Milwaukee binnenkomen
Over een aantal jaren is de staatsschuld van ze zo groot dat ze het nooit meer terug zullen kunnen betalen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Murica, niet alleen dik maar ook oliedom.
Mijns inziens een zeer begrijpelijke en te verwachten uitslag. Het is en blijft grotendeels een derdewereldland. Dan kun je dit soort dingen verwachten.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:44 schreef Lichtloper het volgende:
Ik had me al helemaal ingesteld op wekenlange rechtszaken en gezeik over hertellingen, maar lijkt erop dat het vandaag gewoon al helder gaat worden.
Onbegrijpelijke uitslag
Eva, Bar Laat denk ik. Humberto misschien ook wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:47 schreef asco het volgende:
Uiteraard kijk ik nooit meer talkshows maar heeft iemand tips waar ik vanavond het mooiste gehuil kan gaan bekijken?
Denk dat het wel mee zal vallen. Die laten zich echt niet meer verrassen na 2016.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:47 schreef asco het volgende:
Uiteraard kijk ik nooit meer talkshows maar heeft iemand tips waar ik vanavond het mooiste gehuil kan gaan bekijken?
Alsof ze dat eerder wel konden/ambieerden.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een aantal jaren is de staatsschuld van ze zo groot dat ze het nooit meer terug zullen kunnen betalen.
Wat een geweldige toekomst gaan we tegemoet.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-onpopulair-a4182743quote:Op woensdag 6 november 2024 06:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor: https://www.tijd.be/opini(...)temmen/10509655.html
Ik verwacht vooral veel douceurtjes richting de big corporates, maar dat was onder Harris ook wel gebeurt.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is over voor Harris, benieuwd wat Trump gaat doen de komende jaren maar houd m’n hart vast..
Ik ben op een punt dat zolang Nederland niet in oorlog raakt het me allemaal niet veel meer kan schelen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is over voor Harris, benieuwd wat Trump gaat doen de komende jaren maar houd m’n hart vast..
Laila Frank nu bij de NOS.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:47 schreef asco het volgende:
Op zich heeft ie in zn eerste termijn ook vrij weinig internationaal gedaan behalve wat invoertarieven instellen en dwepen met andere gekken als Kim Jong Un.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:48 schreef Jor_Dii het volgende:
PA is voor Trump lijkt me, Wisconsin ook en Michigan voor HArrisquote:Op woensdag 6 november 2024 06:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wisconsin + PA gaan naar Harris. Kijk eens naar de counties waar het meest nog geteld moeten worden.
Michigan is moeilijk, maar niet onmogelijk. Detroid/Oakland/Washtenaw nog tellende.
Ook niet vergeten dat veel staten early voting als laatste tellen, die voor een groter deel uit vrouwen bestaan
Er zullen er toch vast een paar leeglopen me dunkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk dat het wel mee zal vallen. Die laten zich echt niet meer verrassen na 2016.
Het is nog lang niet over.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat geld op dit moment voor vrijwel alle wereldspelers, ik had hier echter een gesprek over met een expert en die gaf wel een mooie duiding, als de Dollar valt hebben we een veel groter probleem, dat zou namelijk betekenen dat 90% van alle andere valuta al gevallen is.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een aantal jaren is de staatsschuld van ze zo groot dat ze het nooit meer terug zullen kunnen betalen.
Wat een geweldige toekomst gaan we tegemoet.
PA is inmiddels wel klaar om gecalled te worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:52 schreef heywoodu het volgende:
Verschil in PA van 165 in één keer naar 221, ik heb vier jaar geleden geleerd dat dit onmogelijk is en derhalve fraude moet zijn!
Nee, maar over een paar decennia komt er een moment dat niemand meer geld wil lenen aan de VS en niets meer met dat geld te maken wil hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alsof ze dat eerder wel konden/ambieerden.
Waarmee Trump dus gewonnen heeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
PA is inmiddels wel klaar om gecalled te worden.
Alle allochtonen zijn moslims?quote:Op woensdag 6 november 2024 06:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-onpopulair-a4182743
quote:Op woensdag 6 november 2024 06:36 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie nog steeds prima kansen voor Harris hoor.
Nou, niet echt.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar over een paar decennia komt er een moment dat niemand meer geld wil lenen aan de VS en niets meer met dat geld te maken wil hebben.
Dan wordt het feest.
Ik call het: fraude!quote:Op woensdag 6 november 2024 06:52 schreef heywoodu het volgende:
Verschil in PA van 165 in één keer naar 221, ik heb vier jaar geleden geleerd dat dit onmogelijk is en derhalve fraude moet zijn!
Fentanyl is een stuk lekkerderquote:Op woensdag 6 november 2024 06:44 schreef Nielsch het volgende:
Wel benieuwd naar de oorlog van Trump met de Mexicaanse kartels om de Chinese fentanyl tegen te houden. Zou dat nog wat gaan doen voor de prijs van sos in NL? Die is al vele jaren heel stabiel.
Natuurlijk niet.quote:
Dat gesprek wil ik later nog wel eens met je aangaan in een ander topic. Vroeger ja. Nu nee mbt de valuta.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat geld op dit moment voor vrijwel alle wereldspelers, ik had hier echter een gesprek over met een expert en die gaf wel een mooie duiding, als de Dollar valt hebben we een veel groter probleem, dat zou namelijk betekenen dat 90% van alle andere valuta al gevallen is.
Waarom zouden ze niet uitlenen? Gratis geld toch. Uitlenen doe je niet om het terug te krijgen, maar om rente te vangen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar over een paar decennia komt er een moment dat niemand meer geld wil lenen aan de VS en niets meer met dat geld te maken wil hebben.
Dan wordt het feest.
Ach nee hoor, illegalen eruit en subsidiestop voor onzin baantjes in het linkerkamp. Oftewel geen nutteloze banen meer zoals "diversity officer" maar gewoon werken voor je centen. Beetje zoals Musk gedaan heeft met x, 90% van het onzin personeel ontslagen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoop dat Trump ze echt uitzet, dan merken ze het daar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |