Maar goed dat jij zo gematigd reageert dan.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als Trump verloren had werd hier nu véél extremer gereageerd. Dat weet je zelf ook wel. Ik blijf wakker tot ik held Musk op het podium zie juichen, en Trump de overwinning opeist.
quote:Trump wint in plaats waar hij bijna werd doodgeschoten
Ik ben niet tegen de oorspronkelijke principes van woke, maar wel tegen cancelen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De ironie.
Als iemand de partij van Lincoln vernietigd heeft, is het wel Trump.
Ik hekel de eenzijdigheid in POL eveneens, heb een enorme hekel aan woke en D66, maar hoe zich dat moet vertalen naar blij zijn met de zege van een criminele, frauderende, aanrandende, politieke nitwit als Trump die de ergste aanval op de democratie sinds 1860 in werk stelde, blijft me een raadsel.
Dat was een deel uit Philadelphia.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
15% nu, 168k voorsprong. In 1% 45k eraf.
Daar gaat het niet om als je opgelet had bij het jeugdjournaal.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:11 schreef Mikeytt het volgende:
Nog niks staat vast.
Houd er ook rekening mee dat de uitslagen van de grote steden iets langer duren. Blue wall is nog gewoon in reach
Ik heb geen idee meer wat woke betekent en het maakt me ook niet uit. Als ik het over de dingen wil hebben die daaronder vallen noem ik ze wel specifiek en stuk voor stuk.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen de oorspronkelijke principes van woke, maar wel tegen cancelen.
In mijn beleving valt cancelen niet onder het oorspronkelijke gedachtengoed van woke. Sterker nog: woke ontstond ooit - heel erg lang geleden - omdat er mensen werden gecanceld.
Maar, zoals wel vaker, worden begrippen gekaapt en op een enigszins verknipte manier geherdefinieerd.
Net zoals Trump de oorspronkelijke GOP-beginselen heeft gekaapt en er een haatdragende boodschap van heeft gemaakt die helemaal niets meer met bijvoorbeeld de in Republikeinse kringen (ooit?) zo vereerde Abe Lincoln te maken heeft.
Bill Gates is team Harris.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:10 schreef Perrin het volgende:
Dit is gespeeld, de miljardairs hebben gewonnen.
Dan heb je ook wel de 2 debielste bevolkingsgroepen op een rijquote:
AP news heeft Trump al gecalledquote:Op woensdag 6 november 2024 06:11 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.nytimes.com/i(...)orecast-needle.html#
91% nu zelfs bij de linkse NYT. Het wordt nu tijd voor een projected winner. Zal Fox de eerste zijn?
Alles onder één paraplu groeperen en daar lekker tegen ageren is echter makkelijker en past compleet bij deze tijd. Niet geëngageerd, alles is vermaak en je stem laten voortkomen uit je gevoel.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat woke betekent en het maakt me ook niet uit. Als ik het over de dingen wil hebben die daaronder vallen noem ik ze wel specifiek en stuk voor stuk.
Morgen is die vrouw gewoon vertrokken en laat ze al die linkse meisjes achter met hun anxiety.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:13 schreef superniger het volgende:
Er is nog hope voor de Harris fanboys.
[ x ]
Klopt. Dat hebben we jaren met het 'neoliberalisme' gehad.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Alles onder één paraplu groeperen en daar lekker tegen ageren is echter makkelijker en past compleet bij deze tijd.
het is wachten op de speech van Trump en dan lekker slapenquote:Op woensdag 6 november 2024 06:14 schreef heywoodu het volgende:
Het is wachten op een auto die een hal binnen komt rijden met de laatste stemmen uit Detroit, die dan geteld en allemaal in één keer gepubliceerd worden
Mooi man, lekker houtje touwtje met auto's heen en weer rijden enzo.
Virginia is inmiddels gecalled voor Harrisquote:Op woensdag 6 november 2024 06:14 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Russische trol Jill doet haar werk.
Die kunnen we allemaal wel invullen, zelfde toontje, zelfde woorden als altijd. Het is óf "ze zeiden allemaal dat ze nog nooit zoiets hadden gezien!" of "iedereen is tegen mij!". Vandaag dus optie één weer.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
het is wachten op de speech van Trump en dan lekker slapen
Het maakt mij wel uit wat het betekent.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat woke betekent en het maakt me ook niet uit. Als ik het over de dingen wil hebben die daaronder vallen noem ik ze wel specifiek en stuk voor stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |