Duur juist!quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Recordwaarde voor Bitcoin. Ik ben er m'n bed voor uitgekomen.
Dat klinkt best treurig. Heb je verder wel een leven zeg maar of ben jij dan de ultieme FOK! zolderkamerautist?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zit nu op youtube naar de young turks te kijken, die is zeker ook de moeite waard op de schaal van een goede meltdown. Maar kijk alles nog een keer terug. Vooral MSNBC is écht genieten. Ik voel me bijna jarig LOL heb me in tijden niet zo vrolijk gevoeld.
Vance zit hoe dan ook in de zak van Poetin/Musk/etc. Die gaat niet ineens anders worden mocht hij Trump vervangen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol. Ik sluit het niet uit.
Kan ook nog interessant gaan worden.
Nog niet zo lang geleden had Vance bar weinig met Trump. Zeg maar gerust: heel erg bar weinig.
Aan de andere kant: dat gold toen voor de overgrote meerderheid van de GOP.
Maar de GOP = MAGA geworden.
En Daniel Dale.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Rnie het volgende:
Hoe gaat het met Ron Filipkowski en Aaron Rupar @:kijkertje ?
Dat je niet doorhebt dat je hem nu nog meer laat genieten is stuitendquote:Op woensdag 6 november 2024 05:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat klinkt best treurig. Heb je verder wel een leven zeg maar of ben jij dan de ultieme FOK! zolderkamerautist?
Zeker.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vance zit hoe dan ook in de zak van Poetin/Musk/etc. Die gaat niet ineens anders worden mocht hij Trump vervangen.
En nog een cadeautje: we kunnen ons verheugen op het einde van het tijdperk Gensler.quote:
Steve Lookner bij zo'n slowburn als een uitslagenavond, nee dank jequote:Op woensdag 6 november 2024 05:36 schreef raptorix het volgende:
Iemand die Steve Lookner heeft gekeken? De laatste keer ging hij helemaal uit zijn plaat.
Prima, als hij hier zn grootste levensvreugde in maanden uithaalt is dat natuurlijk leuk voor hem, maar helemaal mentaal gezond lijkt het me niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat je niet doorhebt dat je hem nu nog meer laat genieten is stuitend
Je act is niet leuk.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Eagles89 het volgende:
Oh boy eindelijk is het dan zover, ook hier in dit topic op Fok is de meldown dan eindelijk officieel begonnendit is het hoogtepunt van 8 jaar Amerikaanse politiek. Laat ONS GENIETEN.
Je maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Prima, als hij hier zn grootste levensvreugde in maanden uithaalt is dat natuurlijk leuk voor hem, maar helemaal mentaal gezond lijkt het me niet.
Er moet nog 60% komen.quote:
Het is nog voor zessen he, dat zijn mensen die morgen gewoon bij de Volkskrant moeten werkenquote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Rnie het volgende:
Toch wel opvallend dat het vaste volk binnen dit topic werkelijk waar ner-gens te bekennen is.![]()
Dag in dag uit heb je het over die verkiezingen en dan is er helemaal niemand.
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Rnie het volgende:
Hoe gaat het met Ron Filipkowski en Aaron Rupar @:kijkertje ?
Ik weet nog niet wat we er voor terug krijgen, ik ben zelf overigens geen voorstander voor een Cowboy markt.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En nog een cadeautje: we kunnen ons verheugen op het einde van het tijdperk Gensler.
Gelukkig ben ik maar dagjesvolk.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Rnie het volgende:
Toch wel opvallend dat het vaste volk binnen dit topic werkelijk waar ner-gens te bekennen is.![]()
Dag in dag uit heb je het over die verkiezingen en dan is er helemaal niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |