quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nummer over Ferry Mingelen toch?
Only in Dreams ja?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de beste Weezer in de lijst ook de hoogste dus
Ja die staat niet in de lijst helaas.quote:
Uitstekende vraag eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef Gretzl het volgende:
Hoezo krijgt de Narcist zoveel meer stemmen dan The Universal?
Omdat het een beter lied is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef Gretzl het volgende:
Hoezo krijgt de Narcist zoveel meer stemmen dan The Universal?
Jij had liever nog 3x Incubus?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:46 schreef pipster het volgende:
Kunnen ze The Doors niet voor na werktijd bewaren. Als ik lekker op de fiets zit of zo zonder Kink.
Ehm eh nee eigenlijk ook liever niet, heb wel al betere uurtjes gehad volgens mij, whats next Volbeat of Sum om het af te maken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had liever nog 3x Incubus?
Ja die lengte is wel een probleem als je dit niet zo tof vindt..quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:51 schreef pipster het volgende:
Alhoewel, zij drie liedjes Incubus korter dan dit....
Bingo!quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef pipster het volgende:
[..]
Ehm eh nee eigenlijk ook liever niet, heb wel al betere uurtjes gehad volgens mij, whats next Volbeat of Sum om het af te maken.
quote:
Niet, maar het album staat wel in de top 5 best verkochte albums allertijden, zeker in de VS zouden ze dit normaal vinden. You shook me nog ff hoger..quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is dit beter dan Rosie en Highway?
Op de 1 of andere manier is Kink altijd van deze versie geweest..quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef Tussle266 het volgende:
Deze versie is wel de ultieme ellendigheid. Daar moet wel echt iets aan gedaan worden volgend jaar.
Dit is de baggerversie idd.quote:
Kunnen we op tijd naar PSV - Geronaquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Uur staat weer online. Lekker uur wel. Tot de laatste 3
We krijgen zo ook nog Civil War. Voor als Trump verliestquote:
Krijgen we ook One In A Million nog?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
We krijgen zo ook nog Civil War. Voor als Trump verliest
Welke verwacht je nog?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Hmm, niet zo'n lekker slotuur als gisteren helaas.
Alle stemplaten die ik nog verwacht zitten kennelijk nog een stukje hoger.
Civil War zo wel mooi hoogtepuntquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Hmm, niet zo'n lekker slotuur als gisteren helaas.
Alle stemplaten die ik nog verwacht zitten kennelijk nog een stukje hoger.
De drie die ik elk moment verwacht zijn Song To Say Goodbye, New Born en Child In Time.quote:
Oh ja, dit is wel realistisch.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De drie die ik elk moment verwacht zijn Song To Say Goodbye, New Born en Child In Time.
Heb er ook een heleboel die pas vrijdag zullen komen.
Ik begrijp dat de laatste 3 matig zijn?quote:
Nja Pearl Jam is denk ik meer mijn bias. Heb daar echt niets meequote:Op dinsdag 5 november 2024 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de laatste 3 matig zijn?
Daar ben ik het persoonlijk niet helemaal mee eens, maar dat kan voor anderen anders zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de laatste 3 matig zijn?
Beetje middenmoot wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap de haat op Sam Fender niet zo, al is het ook niet de beste artiest in de lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een verassende programmering idd. Ik had Isabelle ook wel door de weeks verwacht.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef Bronson het volgende:
Hé maar wat een onzin dat Jasper moet vertrekken. Juist een van de betere, zoniet de beste daar.
Veenstra helpt z’n eigen station zo weer mooi naar de knoppe.
Pure middenmoot inderdaad. Snap niet dat zoveel radiostations zijn muziek compleet grijs draaien.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Beetje middenmoot wat mij betreft.
Ja, zag liever Veenstra zelf vertrekken dan de dj met de leukste playlist. De enige die regelmatig nieuwe muziek laat horen en nieuw Nederlands talent een kans geef.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef Bronson het volgende:
Hé maar wat een onzin dat Jasper moet vertrekken. Juist een van de betere, zoniet de beste daar.
https://www.radiofreak.nl(...)-laatste-uitzending/quote:Jasper Leijdens weg bij KINK, maandag laatste uitzending
Roderick- dinsdag 5 november 2024 18:59
Jasper Leijdens stopt bij KINK. De radio-dj heeft geen plek gekregen in de nieuwe programmering, die komend weekend ingaat. Jasper is maandag voor het laatst te horen, laat programmadirecteur Michiel Veenstra weten aan RadioFreak.nl.
Jasper was de afgelopen vijf jaar te horen op KINK. Hij begon er in 2019 met een programma overdag, maar de laatste jaren maakte hij ‘KINK In Touch’ en daarna ‘KINK 1500’ in de avonduren.
In 2021 verlengde hij zijn contract bij de zender nog, maar nu vertrekt de 31-jarige radiomaker dus bij KINK. Maandag maakt hij tussen 21:00 uur en 00:00 uur zijn laatste programma. De uren worden non-stop.
3FM
In 2017 stopte Jasper bij NPO 3FM. “Soms worden dingen van bovenaf bepaald hier en daar kun je heel veel van vinden, en dat vind ik ook, maar ik vind het vooral heel jammer”, zei hij destijds.
Moet vertrekken?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef Bronson het volgende:
Nu vind ik Veenstra de plaatjes fijner aan elkaar praten dan Jasper, maar voor de playlist is dit wel echt een aderlating, ja. Wel benieuwd of hij echt weg moet of zelf weg wil.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, zag liever Veenstra zelf vertrekken dan de dj met de leukste playlist. De enige die regelmatig nieuwe muziek laat horen en nieuw Nederlands talent een kans geef.
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)-laatste-uitzending/
Jasper bevestigd net zelf dat het toch een vrijwillig vertrek is. Dan zal hij idd al wel door een andere zender zijn gepolst vermoed ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we er nog 2 over. Ik vermoed Don't Stop Me Now van Queen maar die kan ook nog enorm gestegen zijn
En dan nog een of andere domme fout waarschijnlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik weet nog waar ik rond 11.30 vanmorgen was toen ze dit nummer draaiden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:16 schreef Ouwesok het volgende:
Vandaag zo goed als niks van radio meegekregen, nu nog maar even een stukkie herhaling meepakken met Mad Season-genot.
Ik ook, ik wist alleen niet dat ze het draaiden en al wist ik dat dan had het overleg waar ik in zat nog best een aparte wending gekregen als ik die stream op werkvolume had aangezetquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet nog waar ik rond 11.30 vanmorgen was toen ze dit nummer draaiden.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit worden de uitvallers denk ik:Zoveel hoge uitvallers (met tal van klassiekers waarvan ik me nauwelijks kan voorstellen dat ze zoveel minder populair zijn geworden) tonen wel aan dat het maar een beperkte groep luisteraars is die een volledig stemlijstje voor de Kink 1500 inlevert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we er nog 2 over. Ik vermoed Don't Stop Me Now van Queen maar die kan ook nog enorm gestegen zijn
En dan nog een of andere domme fout waarschijnlijk.
Of denken jullie dat nummers als Lana Del Rey - Video Games, Mazzy Star - Fade Into You en London Grammar Hey Now en Florence + The Machine - Kiss With A Fist kunstmatig zijn verwijderd, omdat ze meer (indie) pop zijn dan alternative rock?Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Wordt die gehaat ja? Vind hem juist geweldig. Mijn favoriete artiest van het moment.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap de haat op Sam Fender niet zo, al is het ook niet de beste artiest in de lijst.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit worden de uitvallers denk ik:Zijn dit alle uitvallers?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we er nog 2 over. Ik vermoed Don't Stop Me Now van Queen maar die kan ook nog enorm gestegen zijn
En dan nog een of andere domme fout waarschijnlijk.
Wel heel veel
Nee, dan hadden ze ze wel van de keuzelijst geschrapt. zoals ze bijvoorbeeld met Humble hebben gedaan toen ze die uit de lijst wilden. Het was gewoon niet zo'n gunstige stempopulatie dit jaar, in combinatie met die toevoeging van die allertijdenklassiekers op de keuzelijst.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:26 schreef Gretzl het volgende:
Of denken jullie dat nummers als Lana Del Rey - Video Games, Mazzy Star - Fade Into You en London Grammar Hey Now en Florence + The Machine - Kiss With A Fist kunstmatig zijn verwijderd, omdat ze meer (indie) pop zijn dan alternative rock?
Er is iets in Amerika gaande volgens mij, wil er verder niet over pratenquote:Op woensdag 6 november 2024 06:29 schreef PippenScottie het volgende:
Lekker dan. Kan je af en toe een of twee uur luisteren, val je precies binnen bij wat je gisteren al gehoord hebt.![]()
Is er verder nog wat leuks gebeurd in de wereld?
Hoop dat het Fiesta is, maar het zal wel dat vreselijke Dirty ol' Town zijn. Daar kan ik niks mee.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die verlengde DAB zo van The Pogues niet meteen logisch
Stukjes dronkemansgelalquote:Op woensdag 6 november 2024 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop dat het Fiesta is, maar het zal wel dat vreselijke Dirty ol' Town zijn. Daar kan ik niks mee.
Is dit alles, dus ook buiten 2024? Want dan zegt Barry Hay.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 12 nieuwe binnenkomers te gaan, waaronder waarschijnlijk:
2x Linkin Park
2x Green Day
1x Last Dinner Party
1x Beaches
2x Fontaines DC
1x Queen
Dusja, wat is die laatste
Save It For Later van Eddie Vedderquote:Op woensdag 6 november 2024 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 12 nieuwe binnenkomers te gaan, waaronder waarschijnlijk:
2x Linkin Park
2x Green Day
1x Last Dinner Party
1x Beaches
2x Fontaines DC
1x Queen
Dusja, wat is die laatste
Ja, dit is alles. Golden Earring wilde ik er tussen gooien maar vergat ik, dat is ook 2x waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 november 2024 09:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is dit alles, dus ook buiten 2024? Want dan zegt Barry Hay.
One Eyed Bastard komt niet?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit is alles. Golden Earring wilde ik er tussen gooien maar vergat ik, dat is ook 2x waarschijnlijk
Ik verwacht:
Linkin Park - Emptiness Machine (top 10)
Last Dinner Party - Feminine Urge (al bevestigd)
Linkin Park - Heavy Is The Crown
Beaches - Takes one to know one
Green Day - Dilemma
Green Day - American Dream
Fontaines - Starbuster
Fontaines - Modern World
Queen - Bohrhap
Golden Earring - Radar Love
Golden Earring - Twilight Zone
en nog 1, dus
Nergens voor nodig ook Twilight Zonequote:Op woensdag 6 november 2024 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als er nog een andere komt, dan verwacht ik Twilight Zone niet meer.
Dilemma en American Dream zijn de meestegedraaide op Kink, reken maar op die 2.quote:
Is wel hun beste. Als Earring dan.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ook Twilight Zone
Verwacht Joy Division eruit. Hebben al klappen gehad in deze lijst. Mia denk ik eruit. Is niet echt Kink muziek. Bjork misschien exit..uit hoopquote:Op woensdag 6 november 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie van:
X 548 Wodan Boys Bells
X 552 Volbeat For Evigt
X 555 Arcade Fire No Cars Go
X 558 System Of A Down Lonely Day
X 567 Depeche Mode Walking in My Shoes
X 569 Kate Bush The Man With The Child In His Eyes
X 581 Bruce Springsteen Badlands
X 602 Linkin Park Bleed It Out
X 605 Bjork Army Of Me
X 613 Nick Cave & The Bad Seeds The Mercy Seat
X 617 Doors Riders On The Storm
X 630 Urban Dance Squad Deeper Shade Of Soul
X 644 Billie Eilish Happier Than Ever
X 647 Pearl Jam Given To Fly
X 652 Chris Cornell Patience
X 658 Gorki Mia
X 665 U2 One
X 671 Jeff Buckley Hallelujah
X 680 Beaches Blame Brett
X 710 Talk Talk Such A Shame
X 729 Cult Edie (Ciao, Baby)
X 747 Nirvana About A Girl (Unplugged)
X 751 Deus Hotellounge
X 763 Joy Division Atmosphere
X 775 Radiohead High & Dry
X 783 Faithless We Come 1
X 883 Urban Dance Squad Temporarily Expendable
X 1176 Queen Don't Stop Me Now
Gaan hier 4 uitvallers tussen zitten?
Bjork met alles gestegen. Ik denk ook dat Mia eruit ligtquote:Op woensdag 6 november 2024 09:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Verwacht Joy Division eruit. Hebben al klappen gehad in deze lijst. Mia denk ik eruit. Is niet echt Kink muziek. Bjork misschien exit..uit hoop
Zeker. Deze heeft alles. Bij mij ook nog eens flink gestegen dit jaar in de lijst die nog steeds niet helemaal af is.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Blijft toch absoluut wel de mooiste TT deze
Ik was al vol vertrouwen, maar dat is nu ook weer weg.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kunnen we afko's beperken tot 1 originele langere versie? Ik dacht dat de TT hier geprezen werd.
TT (there,there..)quote:Op woensdag 6 november 2024 09:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik was al vol vertrouwen, maar dat is nu ook weer weg.
Pissenquote:Op woensdag 6 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar staat FF voor in jullie ogen?
In deze context Foo Fighters, maar je kan ook snel doorspoelen. Die twee overlappen elkaar ook wel soms.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fiction Factoryquote:Op woensdag 6 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Franz Ferdinand, Fleet Foxes, Fear Factory...quote:Op woensdag 6 november 2024 09:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In deze context Foo Fighters, maar je kan ook snel doorspoelen. Die twee overlappen elkaar ook wel soms.
Die ook nog ja!quote:
Als er eentje moet, dan wel deze. Net als Estranged bij GNRquote:Op woensdag 6 november 2024 09:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit hoort natuurlijk niet in een KINK lijst. Nog minder dan een Johnny Cash of een GNR of een Earring
Oneens. Dit heeft niets met alternative rock te makenquote:Op woensdag 6 november 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er eentje moet, dan wel deze. Net als Estranged bij GNR
Nouja het was geen hit dit, denk ik?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oneens. Dit heeft niets met alternative rock te maken
Nummer 4. In Engeland vanuit niets op 1quote:Op woensdag 6 november 2024 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het was geen hit dit, denk ik?
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is al met al een heel sterk uur
Koekje van eigen urinequote:Op woensdag 6 november 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit de inspiratiebron voor Titt'n zijn geweest?
Nah, Tatuquote:
Welke hit?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet de hitversie, waarom?
Laat dan het hele outro uitdraaien.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
GvdWaarom hier dan op dit punt al afkappen?
In België.quote:
Truequote:
Bedoel je The Craft?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de V500 draaien ze nog wel steeds die liveversie (ofwel een liveuitvoering van de soundtrackversie van die kutfilm)
Twilight.quote:
Paar fragmenten en die actrice trok steeds dezelfde bek. Die vampier was alleen gecast om de pretty looks.quote:
Maar da's wel de versie waar demense op stemmen.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Live versie is toch ook van Werchter ofzo? Verklaart de Belgische hit.
En veel beter dan de studioversie wmb.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar da's wel de versie waar demense op stemmen.
Nouja, er is dus niet -de- studioversie, want daar is dus ook gewoon een studioversie van.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
En veel beter dan de studioversie wmb.
Er zijn gewoon teveel edits van deze Editorsquote:Op woensdag 6 november 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, er is dus niet -de- studioversie, want daar is dus ook gewoon een studioversie van.
Voor mij hoeft er ook geen nieuw talent in de Top 2000.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik die laatste niet terughoor over anderhalve maand.
Dit was toch wel lekkerquote:Op woensdag 6 november 2024 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Beetje ellendig blokje nu, als ik Karton mag geloven.
Deze is wel echt top gelukkigquote:Op woensdag 6 november 2024 11:24 schreef noodgang het volgende:
Ik ben ook wel een beetje Metallicamoe
Ik moet ook steeds even refreshen jaquote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef Piles het volgende:
M'n stream loopt steeds verder achter, ik hoor nu Muse nog
Een wijs man (Mex) zei dat je elk uur tijdens de reclame even moet refreshenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef Piles het volgende:
Die van mij loopt eigenlijk iets te goed waardoor ik zo goed als geen skiptegoed overhou.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef Piles het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een wijs man (Mex) zei dat je elk uur tijdens de reclame even moet refreshen
Ja, die heb ik nu dus overgeslagen. Maar dat kan ik hebben.quote:
Termijn Trump moet nog beginnen hequote:Op woensdag 6 november 2024 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atmosphere was hier ook even afgeschreven. Nee dus.
Iris het volgende nummer.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier vergeet ik altijd de titel van.
Zou ik zo'n stemlijstje hebben ingevuld, dan had ze misschien nóg hoger gestaanquote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wuut Anne Clarke. Die had ik niet meer verwachtmijn stem zal wel geholpen hebben
Het mooiste nummer aller tijden verwacht ik vandaag nog wel ergens inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig ook nog plek voor het mooiste nummer allertijden en de beste Smashing Pumpkins dus
Na Green Lizard als het goed is jaquote:Op woensdag 6 november 2024 13:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het mooiste nummer aller tijden verwacht ik vandaag nog wel ergens inderdaad.
(Ik doelde op New Born, red.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Na Green Lizard als het goed is ja
Ik geloof in God, maar Trump is de duivel.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Alleen als ik Trump vandaag hoor praten over Gods wil dat hij president wordt, wordt het idee van een alwetende God opeens eng
Lee Scratch Perry (of Max Romeo) was inderdaad ook wel een goeie geweest voor in de Kink1500. Als Ben Howard erin kan waarom dan Lee Scratch Perry nietquote:Op woensdag 6 november 2024 13:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geloof in God, maar Trump is de duivel.
Met elke plaat die verstrijkt is de kans dat we Mia nog horen kleiner.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raadselband Pumpkins. 9 uitvallers nog uit die groep die ik eigenlijk niet af wil schrijven.
In dit kader ook jammer dat God & Satan van Biffy Clyro uit de lijst is gevallen. Waarschijnlijk dan.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Lee Scratch Perry (of Max Romeo) was inderdaad ook wel een goeie geweest voor in de Kink1500. Als Ben Howard erin kan waarom dan Lee Scratch Perry nietal was het maar een heel klein stukje in pakweg een nummer van The Prodigy
Niet te hopen dat Blame Brett er alweer is uitgevallen. Dan verlies ik nog een stemplaatquote:Op woensdag 6 november 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie van:
X 548 Wodan Boys Bells
X 552 Volbeat For Evigt
X 555 Arcade Fire No Cars Go
X 558 System Of A Down Lonely Day
X 567 Depeche Mode Walking in My Shoes
X 569 Kate Bush The Man With The Child In His Eyes
X 581 Bruce Springsteen Badlands
X 602 Linkin Park Bleed It Out
X 605 Bjork Army Of Me
X 613 Nick Cave & The Bad Seeds The Mercy Seat
X 617 Doors Riders On The Storm
X 630 Urban Dance Squad Deeper Shade Of Soul
X 644 Billie Eilish Happier Than Ever
X 647 Pearl Jam Given To Fly
X 652 Chris Cornell Patience
X 658 Gorki Mia
X 665 U2 One
X 671 Jeff Buckley Hallelujah
X 680 Beaches Blame Brett
X 710 Talk Talk Such A Shame
X 729 Cult Edie (Ciao, Baby)
X 747 Nirvana About A Girl (Unplugged)
X 751 Deus Hotellounge
X 763 Joy Division Atmosphere
X 775 Radiohead High & Dry
X 783 Faithless We Come 1
X 883 Urban Dance Squad Temporarily Expendable
X 1176 Queen Don't Stop Me Now
Gaan hier 4 uitvallers tussen zitten?
Die is er niet uitgevallen. Die staat bij de bovenste 100.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niet te hopen dat Blame Brett er alweer is uitgevallen. Dan verlies ik nog een stemplaat
Zal wel weer mijn 32 worden in de ladder.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
*note to self* The Mercy Seat hoger in V500 lijstje zetten
Samenwerkingsverband van Matt & Matt (Johnson & Berninger)quote:
Die haalt de finale niet eens zo vaak meer geloof ikquote:Op woensdag 6 november 2024 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel weer mijn 32 worden in de ladder.
quote:Op woensdag 6 november 2024 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Robert ten Brink weer bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Wtfquote:Op woensdag 6 november 2024 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus, de nieuwe Groene Dagen gewoon hoger dan RTL Boulevard
Denk omdat het een hele mooie Bush is. Vooral door de strijkersquote:Op woensdag 6 november 2024 14:23 schreef Tussle266 het volgende:
Waarom staat deze ineens zo idioot hoog?
Bij Bush heten dat uitstrijkersquote:Op woensdag 6 november 2024 14:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk omdat het een hele mooie Bush is. Vooral door de strijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |