Dit was toch wel lekkerquote:Op woensdag 6 november 2024 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Beetje ellendig blokje nu, als ik Karton mag geloven.
Deze is wel echt top gelukkigquote:Op woensdag 6 november 2024 11:24 schreef noodgang het volgende:
Ik ben ook wel een beetje Metallicamoe
Ik moet ook steeds even refreshen jaquote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef Piles het volgende:
M'n stream loopt steeds verder achter, ik hoor nu Muse nog
Een wijs man (Mex) zei dat je elk uur tijdens de reclame even moet refreshenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef Piles het volgende:
Die van mij loopt eigenlijk iets te goed waardoor ik zo goed als geen skiptegoed overhou.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef Piles het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een wijs man (Mex) zei dat je elk uur tijdens de reclame even moet refreshen
Ja, die heb ik nu dus overgeslagen. Maar dat kan ik hebben.quote:
Termijn Trump moet nog beginnen hequote:Op woensdag 6 november 2024 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atmosphere was hier ook even afgeschreven. Nee dus.
Iris het volgende nummer.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier vergeet ik altijd de titel van.
Zou ik zo'n stemlijstje hebben ingevuld, dan had ze misschien nóg hoger gestaanquote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wuut Anne Clarke. Die had ik niet meer verwachtmijn stem zal wel geholpen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |