In deze context Foo Fighters, maar je kan ook snel doorspoelen. Die twee overlappen elkaar ook wel soms.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar staat FF voor in jullie ogen?
Fiction Factoryquote:Op woensdag 6 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar staat FF voor in jullie ogen?
Franz Ferdinand, Fleet Foxes, Fear Factory...quote:Op woensdag 6 november 2024 09:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In deze context Foo Fighters, maar je kan ook snel doorspoelen. Die twee overlappen elkaar ook wel soms.
Die ook nog ja!quote:
Als er eentje moet, dan wel deze. Net als Estranged bij GNRquote:Op woensdag 6 november 2024 09:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit hoort natuurlijk niet in een KINK lijst. Nog minder dan een Johnny Cash of een GNR of een Earring
Oneens. Dit heeft niets met alternative rock te makenquote:Op woensdag 6 november 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er eentje moet, dan wel deze. Net als Estranged bij GNR
Nouja het was geen hit dit, denk ik?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oneens. Dit heeft niets met alternative rock te maken
Nummer 4. In Engeland vanuit niets op 1quote:Op woensdag 6 november 2024 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het was geen hit dit, denk ik?
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is al met al een heel sterk uur
Koekje van eigen urinequote:Op woensdag 6 november 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit de inspiratiebron voor Titt'n zijn geweest?
Nah, Tatuquote:
Welke hit?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet de hitversie, waarom?
Laat dan het hele outro uitdraaien.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
GvdWaarom hier dan op dit punt al afkappen?
In België.quote:
Truequote:
Bedoel je The Craft?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de V500 draaien ze nog wel steeds die liveversie (ofwel een liveuitvoering van de soundtrackversie van die kutfilm)
Twilight.quote:
Paar fragmenten en die actrice trok steeds dezelfde bek. Die vampier was alleen gecast om de pretty looks.quote:
Maar da's wel de versie waar demense op stemmen.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Live versie is toch ook van Werchter ofzo? Verklaart de Belgische hit.
En veel beter dan de studioversie wmb.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar da's wel de versie waar demense op stemmen.
Nouja, er is dus niet -de- studioversie, want daar is dus ook gewoon een studioversie van.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
En veel beter dan de studioversie wmb.
Er zijn gewoon teveel edits van deze Editorsquote:Op woensdag 6 november 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, er is dus niet -de- studioversie, want daar is dus ook gewoon een studioversie van.
Voor mij hoeft er ook geen nieuw talent in de Top 2000.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik die laatste niet terughoor over anderhalve maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |