quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nummer over Ferry Mingelen toch?
Only in Dreams ja?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de beste Weezer in de lijst ook de hoogste dus
Ja die staat niet in de lijst helaas.quote:
Uitstekende vraag eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef Gretzl het volgende:
Hoezo krijgt de Narcist zoveel meer stemmen dan The Universal?
Omdat het een beter lied is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef Gretzl het volgende:
Hoezo krijgt de Narcist zoveel meer stemmen dan The Universal?
Jij had liever nog 3x Incubus?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:46 schreef pipster het volgende:
Kunnen ze The Doors niet voor na werktijd bewaren. Als ik lekker op de fiets zit of zo zonder Kink.
Ehm eh nee eigenlijk ook liever niet, heb wel al betere uurtjes gehad volgens mij, whats next Volbeat of Sum om het af te maken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had liever nog 3x Incubus?
Ja die lengte is wel een probleem als je dit niet zo tof vindt..quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:51 schreef pipster het volgende:
Alhoewel, zij drie liedjes Incubus korter dan dit....
Bingo!quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef pipster het volgende:
[..]
Ehm eh nee eigenlijk ook liever niet, heb wel al betere uurtjes gehad volgens mij, whats next Volbeat of Sum om het af te maken.
quote:
Niet, maar het album staat wel in de top 5 best verkochte albums allertijden, zeker in de VS zouden ze dit normaal vinden. You shook me nog ff hoger..quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is dit beter dan Rosie en Highway?
Op de 1 of andere manier is Kink altijd van deze versie geweest..quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef Tussle266 het volgende:
Deze versie is wel de ultieme ellendigheid. Daar moet wel echt iets aan gedaan worden volgend jaar.
Dit is de baggerversie idd.quote:
Kunnen we op tijd naar PSV - Geronaquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Uur staat weer online. Lekker uur wel. Tot de laatste 3
We krijgen zo ook nog Civil War. Voor als Trump verliestquote:
Krijgen we ook One In A Million nog?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
We krijgen zo ook nog Civil War. Voor als Trump verliest
Welke verwacht je nog?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Hmm, niet zo'n lekker slotuur als gisteren helaas.
Alle stemplaten die ik nog verwacht zitten kennelijk nog een stukje hoger.
Civil War zo wel mooi hoogtepuntquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Hmm, niet zo'n lekker slotuur als gisteren helaas.
Alle stemplaten die ik nog verwacht zitten kennelijk nog een stukje hoger.
De drie die ik elk moment verwacht zijn Song To Say Goodbye, New Born en Child In Time.quote:
Oh ja, dit is wel realistisch.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De drie die ik elk moment verwacht zijn Song To Say Goodbye, New Born en Child In Time.
Heb er ook een heleboel die pas vrijdag zullen komen.
Ik begrijp dat de laatste 3 matig zijn?quote:
Nja Pearl Jam is denk ik meer mijn bias. Heb daar echt niets meequote:Op dinsdag 5 november 2024 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de laatste 3 matig zijn?
Daar ben ik het persoonlijk niet helemaal mee eens, maar dat kan voor anderen anders zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de laatste 3 matig zijn?
Beetje middenmoot wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap de haat op Sam Fender niet zo, al is het ook niet de beste artiest in de lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een verassende programmering idd. Ik had Isabelle ook wel door de weeks verwacht.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef Bronson het volgende:
Hé maar wat een onzin dat Jasper moet vertrekken. Juist een van de betere, zoniet de beste daar.
Veenstra helpt z’n eigen station zo weer mooi naar de knoppe.
Pure middenmoot inderdaad. Snap niet dat zoveel radiostations zijn muziek compleet grijs draaien.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Beetje middenmoot wat mij betreft.
Ja, zag liever Veenstra zelf vertrekken dan de dj met de leukste playlist. De enige die regelmatig nieuwe muziek laat horen en nieuw Nederlands talent een kans geef.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef Bronson het volgende:
Hé maar wat een onzin dat Jasper moet vertrekken. Juist een van de betere, zoniet de beste daar.
https://www.radiofreak.nl(...)-laatste-uitzending/quote:Jasper Leijdens weg bij KINK, maandag laatste uitzending
Roderick- dinsdag 5 november 2024 18:59
Jasper Leijdens stopt bij KINK. De radio-dj heeft geen plek gekregen in de nieuwe programmering, die komend weekend ingaat. Jasper is maandag voor het laatst te horen, laat programmadirecteur Michiel Veenstra weten aan RadioFreak.nl.
Jasper was de afgelopen vijf jaar te horen op KINK. Hij begon er in 2019 met een programma overdag, maar de laatste jaren maakte hij ‘KINK In Touch’ en daarna ‘KINK 1500’ in de avonduren.
In 2021 verlengde hij zijn contract bij de zender nog, maar nu vertrekt de 31-jarige radiomaker dus bij KINK. Maandag maakt hij tussen 21:00 uur en 00:00 uur zijn laatste programma. De uren worden non-stop.
3FM
In 2017 stopte Jasper bij NPO 3FM. “Soms worden dingen van bovenaf bepaald hier en daar kun je heel veel van vinden, en dat vind ik ook, maar ik vind het vooral heel jammer”, zei hij destijds.
Moet vertrekken?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef Bronson het volgende:
Nu vind ik Veenstra de plaatjes fijner aan elkaar praten dan Jasper, maar voor de playlist is dit wel echt een aderlating, ja. Wel benieuwd of hij echt weg moet of zelf weg wil.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, zag liever Veenstra zelf vertrekken dan de dj met de leukste playlist. De enige die regelmatig nieuwe muziek laat horen en nieuw Nederlands talent een kans geef.
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)-laatste-uitzending/
Jasper bevestigd net zelf dat het toch een vrijwillig vertrek is. Dan zal hij idd al wel door een andere zender zijn gepolst vermoed ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we er nog 2 over. Ik vermoed Don't Stop Me Now van Queen maar die kan ook nog enorm gestegen zijn
En dan nog een of andere domme fout waarschijnlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik weet nog waar ik rond 11.30 vanmorgen was toen ze dit nummer draaiden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:16 schreef Ouwesok het volgende:
Vandaag zo goed als niks van radio meegekregen, nu nog maar even een stukkie herhaling meepakken met Mad Season-genot.
Ik ook, ik wist alleen niet dat ze het draaiden en al wist ik dat dan had het overleg waar ik in zat nog best een aparte wending gekregen als ik die stream op werkvolume had aangezetquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet nog waar ik rond 11.30 vanmorgen was toen ze dit nummer draaiden.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit worden de uitvallers denk ik:Zoveel hoge uitvallers (met tal van klassiekers waarvan ik me nauwelijks kan voorstellen dat ze zoveel minder populair zijn geworden) tonen wel aan dat het maar een beperkte groep luisteraars is die een volledig stemlijstje voor de Kink 1500 inlevert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we er nog 2 over. Ik vermoed Don't Stop Me Now van Queen maar die kan ook nog enorm gestegen zijn
En dan nog een of andere domme fout waarschijnlijk.
Of denken jullie dat nummers als Lana Del Rey - Video Games, Mazzy Star - Fade Into You en London Grammar Hey Now en Florence + The Machine - Kiss With A Fist kunstmatig zijn verwijderd, omdat ze meer (indie) pop zijn dan alternative rock?Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Wordt die gehaat ja? Vind hem juist geweldig. Mijn favoriete artiest van het moment.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap de haat op Sam Fender niet zo, al is het ook niet de beste artiest in de lijst.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit worden de uitvallers denk ik:Zijn dit alle uitvallers?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we er nog 2 over. Ik vermoed Don't Stop Me Now van Queen maar die kan ook nog enorm gestegen zijn
En dan nog een of andere domme fout waarschijnlijk.
Wel heel veel
Nee, dan hadden ze ze wel van de keuzelijst geschrapt. zoals ze bijvoorbeeld met Humble hebben gedaan toen ze die uit de lijst wilden. Het was gewoon niet zo'n gunstige stempopulatie dit jaar, in combinatie met die toevoeging van die allertijdenklassiekers op de keuzelijst.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:26 schreef Gretzl het volgende:
Of denken jullie dat nummers als Lana Del Rey - Video Games, Mazzy Star - Fade Into You en London Grammar Hey Now en Florence + The Machine - Kiss With A Fist kunstmatig zijn verwijderd, omdat ze meer (indie) pop zijn dan alternative rock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |