quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nummer over Ferry Mingelen toch?
Only in Dreams ja?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de beste Weezer in de lijst ook de hoogste dus
Ja die staat niet in de lijst helaas.quote:
Uitstekende vraag eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef Gretzl het volgende:
Hoezo krijgt de Narcist zoveel meer stemmen dan The Universal?
Omdat het een beter lied is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef Gretzl het volgende:
Hoezo krijgt de Narcist zoveel meer stemmen dan The Universal?
Jij had liever nog 3x Incubus?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:46 schreef pipster het volgende:
Kunnen ze The Doors niet voor na werktijd bewaren. Als ik lekker op de fiets zit of zo zonder Kink.
Ehm eh nee eigenlijk ook liever niet, heb wel al betere uurtjes gehad volgens mij, whats next Volbeat of Sum om het af te maken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had liever nog 3x Incubus?
Ja die lengte is wel een probleem als je dit niet zo tof vindt..quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:51 schreef pipster het volgende:
Alhoewel, zij drie liedjes Incubus korter dan dit....
Bingo!quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef pipster het volgende:
[..]
Ehm eh nee eigenlijk ook liever niet, heb wel al betere uurtjes gehad volgens mij, whats next Volbeat of Sum om het af te maken.
quote:
Niet, maar het album staat wel in de top 5 best verkochte albums allertijden, zeker in de VS zouden ze dit normaal vinden. You shook me nog ff hoger..quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is dit beter dan Rosie en Highway?
Op de 1 of andere manier is Kink altijd van deze versie geweest..quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef Tussle266 het volgende:
Deze versie is wel de ultieme ellendigheid. Daar moet wel echt iets aan gedaan worden volgend jaar.
Dit is de baggerversie idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |