Bij gebrek aan beter. Je kan beter iemand van je eigen kant als president hebben, hoe gek die ook is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom laat die partij hem wel verkiesbaar stellen als ze/een deel er zo bang voor is?
Dat is vaak de insteek van velen hier: wat kost het MIJ?. Dat mag uiteraard, maar kom er gewoon voor uit dat de rest van de mensheid je geen ene fuck interesseert. Rot op met je 'oorlog kost zoveel leed, beter om Putin zijn zin te geven, dan stopt de oorlog en het leed'. De werkelijke reden is: Ik vind de gasprijs te hoog.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah want dat is de keuze, mensenrechten of goedkoper gas.
T gaat daar ook om de hoeveelheid money voor campagnes enzo, tja, rare bedoeling iig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter. Je kan beter iemand van je eigen kant als president hebben, hoe gek die ook is.
Ik dacht: Als men dat Navo-aspect zo belangrijk vinden waarom zoeken ze niet zo lang totdat er een meer gematigde naar voren wordt geschoven, maar goed.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volg je de Amerikaanse politiek überhaupt?
Blijkbaar is een rijbewijs voldoende om jezelf te registreren om te stemmen. Je zou dus potentieel stembiljetten bij mensen kunnen ophalen en die gebruiken om zelf te gaan stemmen.quote:
Je lijkt niet heel erg op de hoogte van hoe het Amerikaanse politieke systeem werkt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik dacht: Als men dat Navo-aspect zo belangrijk vinden waarom zoeken ze niet zo lang totdat er een meer gematigde naar voren wordt geschoven, maar goed.
Dat is met verkiezingen hier ook zo. Mensen kijken vooral naar hun eigen portemonnee, maar ik zelf stem juist op iets waarvan ik denk dat het land in zijn geheel het meest baat bij heeft. Als ik er persoonlijk op achteruit zou gaan, nou ja, dat kan ik wel hebben, ik red me wel. Maar dat geldt uiteraard lang niet voor iedereen. Dat, plus alle onvrede op de vorige beleidsbepalers, en de onderbuikpolitiek die daarop inspeelt, is de oorzaak van de algemene politieke verschuiving in Europa de laatste jaren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:17 schreef Knipoogje het volgende:
Dat is vaak de insteek van velen hier: wat kost het mij. Dat mag uiteraard, maar kom er gewoon voor uit dat de rest van de mensheid je geen ene fuck interesseert.
het meest grappige is nog wel dat de trumpcampagne veel veel minder geld heeft opgehaald in de laatste maanden dan Harris. Dus als het erom ging Wie de beste gefinancierde campagne heeft dan had Harris gewonnen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
T gaat daar ook om de hoeveelheid money voor campagnes enzo, tja, rare bedoeling iig.
Want dat is verplicht? Ik zeg dat nergens, hoef je ook niet steeds te vermelden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je lijkt niet heel erg op de hoogte van hoe het Amerikaanse politieke systeem werkt.
Nou ja, je hele posts staan op drijfzand omdat je totaal niet weet hoe het Amerikaanse systeem functioneert.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Want dat is verplicht? Ik zeg dat nergens, hoef je ook niet steeds te vermelden.
Je hebt de keuze om de mods hierbij in te schakelen als je vind dat ik desinfo verspreid.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, je hele posts staan op drijfzand omdat je totaal niet weet hoe het Amerikaanse systeem functioneert.
Nou ja, je komt het topic een beetje onderschijten, want niet echt bijdraagt aan de discussie. De VS kent geen systeem zoals in Nederland waarin veelal een partijkader kandidaten naar voren schuift. Men houdt voorverkiezingen waarin gestemd wordt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt de keuze om de mods hierbij in te schakelen als je vind dat ik desinfo verspreid.
Trump doet wel meer debiele uitspraken, ik snap de angst wel maar zover komt het niet. En t.a.v. Artikel 5 al helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kijk de interviews met Bolton maar eens. Die heeft Trump er de vorige keer van weerhouden om uit de NAVO te stappen. Zijn eigen partij is nota bene zo bang dat Trump er deze keer wel uitstapt dat ze een wet hebben gemaakt en aangenomen om te voorkomen dat hij dit zomaar eenzijdig kan doen.
https://www.cbc.ca/news/w(...)roofs-nato-1.7059768
Wilt Harris ook zo'n deal doen wat Biden heeft willen doen maar niet gelukt is? Qua economie hebben ze mijns inziens allebei wat liberale trekken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dat is met verkiezingen hier ook zo. Mensen kijken vooral naar hun eigen portemonnee, maar ik zelf stem juist op iets waarvan ik denk dat het land in zijn geheel het meest baat bij heeft. Als ik er persoonlijk op achteruit zou gaan, nou ja, dat kan ik wel hebben, ik red me wel. Maar dat geldt uiteraard lang niet voor iedereen. Dat, plus alle onvrede op de vorige beleidsbepalers, en de onderbuikpolitiek die daarop inspeelt, is de oorzaak van de algemene politieke verschuiving in Europa de laatste jaren.
Uh, dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:32 schreef MoreDakka het volgende:
Dit gaat dagen duren, maar het eerste vuurwerk komt vannacht als Trump de overwinning claimt, wat de daadwerkelijke stand ook mag zijn. Laat opblijven heeft dus geen zin
Domme beslissing, je gaat niets wijzer worden vannachtquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Uh, dat bepaal ik zelf wel.
Dat is natuurlijk ook niet waar. Het kan zijn dat er in de loop van de dag al best een duidelijk beeld gaat ontstaan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Domme beslissing, je gaat niets wijzer worden vannacht
Dit topic gaat ook niet over Amerika.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, je hele posts staan op drijfzand omdat je totaal niet weet hoe het Amerikaanse systeem functioneert.
Die kans lijkt me zeer klein. PA alleen al gaat dagen duren. Trump gaat sowieso de overwinning uitroepen natuurlijk net als vorige keer, dat kun je dus ook overslaan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet waar. Het kan zijn dat er in de loop van de dag al best een duidelijk beeld gaat ontstaan.
Dat is echt gekkewerk en zo gevaarlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die kans lijkt me zeer klein. PA alleen al gaat dagen duren. Trump gaat sowieso de overwinning uitroepen natuurlijk net als vorige keer, dat kun je dus ook overslaan.
Ben benieuwd of hij weer gaat eisen dat het tellen gestopt wordt als het voor hem de verkeerde kant op gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die kans lijkt me zeer klein. PA alleen al gaat dagen duren. Trump gaat sowieso de overwinning uitroepen natuurlijk net als vorige keer, dat kun je dus ook overslaan.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij weer gaat eisen dat het tellen gestopt wordt als het voor hem de verkeerde kant op gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |