abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215482723
Tuig bekladt huis met " MOSLIMS verboden", "DOOD!", "666" en "WP" (White Power)

Ja hey nee zo gaan we dus niet met elkaar om

twitter

Vorige week een 82-jarige Turkse vrouw in haar Haagse woning mishandeld door haar 31-jarige buurvrouw terwijl ze volgens haar zoon tegelijk werd uitgescholden voor "kanker Turk en vieze Turk". En nu de bovenstaande video, gepubliceerd door DENK-Tweede Kamerlid Doğukan Ergin. Wat we zien? Een woning beklad met "KK moslims", "KK moslim verboden", "DOOD!", vijfmaal "666" en twee White Power-tekens.

https://www.geenstijl.nl/(...)66-en-wp-white-power

Komt op mij niet echt geloofwaardig over
Maar goed, wie ben ik :D

[ Bericht 28% gewijzigd door Jippie op 06-11-2024 00:25:38 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Spellchecker dinsdag 5 november 2024 @ 13:04:14 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215482774
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
Wat niet?
pi_215482782
Ah gossie, krijgen de joden teveel aandacht met het groeiende antisemitisme in Nederland? Dat kan natuurlijk niet he.
Het ligt aan de instanties zelf
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:06:29 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215482786
Of het echt is of niet; sowieso diep triest. Gewoon normaal doen mensen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215482814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:05 schreef Farenji het volgende:

[..]
Wat niet?
Welke zelf respecteerde Nederlander uit zich op deze manier?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215482829
Kansloze actie.
Treurig dat ons eens zo tolerante landje in zo'n rap tempo gepolariseerd is geraakt.
blablablabla
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:12:08 #8
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215482836
Een actie van een stel ontzettend domme pubers zo te lezen die een flinke straf mogen krijgen. Dat "666" ertussen laat denk ik zien dat ze maar wat hebben opgeschreven om maximaal kwetsend te zijn zonder enig idee wat erachter zit.
pi_215482855
quote:
Maar goed, wie ben ik :D
Ik ben ook benieuwd wat of wie hier achter zit. Het huis is namelijk leeg. Zoals je kunt zien.
Gewoon betonnen vloeren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215482860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:12 schreef Qarrad het volgende:
Een actie van een stel ontzettend domme pubers zo te lezen die een flinke straf mogen krijgen. Dat "666" ertussen laat denk ik zien dat ze maar wat hebben opgeschreven om maximaal kwetsend te zijn zonder enig idee wat erachter zit.
Volgens mij is dit de Marokkaanse visie hoe blanke nationalisten in het leven staan
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:17:13 #11
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215482890
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Volgens mij is dit de Marokkaanse visie hoe blanke nationalisten in het leven staan
Mwoh, ik denk dat de domheid onder melkboerenhondenharen lokalo's een waarschijnlijker scenario is dan een of andere false flag operation vanuit Marokkaanse hoek.
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:17:29 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215482896
Nieuwe Banksy wellicht
pi_215482901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Genoeg domme pvv-hooligans te vinden.
pi_215482930
Wat ie niet wil wat bij u geschiedt, doet dat bij een ander dan ook niet.
Genoeg Joden die zo zijn weggepest. Of nog harder.

Klinkt op mij als een beetje overdreven met die 666 en WP er bij.

Gaat nergens over dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:21:37 #15
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215482935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:12 schreef Qarrad het volgende:
Gelukkig heeft "666" geen betekenis in islam, veel bijbelwetenschappers geloven dat dit getal symbolisch verwijst naar Nero, omdat het Hebreeuwse schrift zijn naam als "Neron Caesar" kan omzetten naar een getalswaarde van 666 in gematria, in de middeleeuwen werd het het geromantiseerd in het "nummer van het beest" ( uit het boek Dante's Divina Commedia)
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_215482946
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Is dat zo?
Dan hebben ze het wel netjes achtergelaten ieg. :P
Geen idee, ik lul ook maar wat :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mwoh, ik denk dat de domheid onder melkboerenhondenharen lokalo's een waarschijnlijker scenario is dan een of andere false flag operation vanuit Marokkaanse hoek.
Het zijn vooral marokannen die het woord kk te pas en onpas gebruiken
Als het al een blank iemand is, dan moet het wel een Feyenoord fan zijn geweest. Die zijn echt de enige die het woord net zo vaak in de mond nemen als de mocro's :P
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:23:45 #17
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215482951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:14 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Dat mag natuurlijk niet he. Islam is het heilige en enige geloof dat er toe doet.
Erg jammer dat deze diepgewortelde middeleeuwse oorlogsdoctrine ook de maat wordt genomen door graffitipubers.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215482957
Debielen....
pi_215482967
Een lege woning nog wel :')
pi_215482989
Ik las "D66". :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215483034
Het mag schuren.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215483049
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:11 schreef Elan het volgende:
Kansloze actie.
Treurig dat ons eens zo tolerante landje in zo'n rap tempo gepolariseerd is geraakt.
Jij bent de periode na fortuyn en theo vergeten? Dat was toen wel een factor 10 erger hoor
pi_215483087
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:33 schreef 111210 het volgende:

[..]
Jij bent de periode na fortuyn en theo vergeten? Dat was toen wel een factor 10 erger hoor
Geloof ik niet tegenwoordig kan echt niemand meer iets hebben van een ander(sdenkende). Die moorden hadden veel maatschappelijke impact maar werden uiteindelijk allemaal gepleegd door gestoorde eenlingen.
blablablabla
pi_215483166
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Geloof ik niet tegenwoordig kan echt niemand meer iets hebben van een ander(sdenkende). Die moorden hadden veel maatschappelijke impact maar werden uiteindelijk allemaal gepleegd door gestoorde eenlingen.
Ja dat is vooral een social media dingetje dat iedereen kan schreeuwen wat ie wil waardoor alles ook dichtbij komt. Als je niet op social media zit valt het echt wel mee naar mijn mening.

Toen had je de bv de lonsdale groepen, politieke partijtjes als nieuwrechts, neonazi constant kusters had volgens mij zelfs ergens een zetel in een gemeente raad. En duizenden jongeren die op stormfront lekker white power liepen te schreeuwen.

Met aan de andere kant mocro’s die op alles wat nederlands was spuugde en de moord op theo verheerlijkte. En ook nog de moslim terroristen van de hofstad groep.

Het lijkt nu allemaal erg, maar 20 jaar geleden was de spanning in het land echt wel erger.
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:47:40 #25
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215483208
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Geen idee, ik lul ook maar wat :@
[..]
Het zijn vooral marokannen die het woord kk te pas en onpas gebruiken
Als het al een blank iemand is, dan moet het wel een Feyenoord fan zijn geweest. Die zijn echt de enige die het woord net zo vaak in de mond nemen als de mocro's :P
Den Haag bestaat niet meer? Dat is toch echt de wieg van kankâh volgens mij.
pi_215483227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:43 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ja dat is vooral een social media dingetje dat iedereen kan schreeuwen wat ie wil waardoor alles ook dichtbij komt. Als je niet op social media zit valt het echt wel mee naar mijn mening.

Toen had je de bv de lonsdale groepen, politieke partijtjes als nieuwrechts, neonazi constant kusters had volgens mij zelfs ergens een zetel in een gemeente raad. En duizenden jongeren die op stormfront lekker white power liepen te schreeuwen.

Met aan de andere kant mocro’s die op alles wat nederlands was spuugde en de moord op theo verheerlijkte. En ook nog de moslim terroristen van de hofstad groep.

Het lijkt nu allemaal erg, maar 20 jaar geleden was de spanning in het land echt wel erger.
Toen had je specifieke groepen die zich bezig hielden met polarisatie maar voor de gewone Nederlander of Turk was het een ver van zijn bed show. PVV pakte 20 zetels op zijn meest. Hoe anders is dat nu. De opkomst van social media speelt daarin ook een prominente rol waar men vroeger een kwaliteitskrant las komen de meest rabiate uitspraken je dagelijks tegemoet op het scherm van je telefoon .
Het is niet voor niks dat tweederde van de Nederlander zich grote zorgen maakt om de toegenomen polarisatie en extremisme:

https://www.scp.nl/actuee(...)ke-en-publieke-debat

Is een wereldwijd probleem overigens er is amper ruimte voor de inhoud iedereen schreeuwt alleen nog maar tegen elkaar. Argumenten zijn irrelevant het gaat om de hardste schreeuwer. Zie Trump, zie Wilders.
blablablabla
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:51:55 #27
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215483238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:43 schreef 111210 het volgende:

[..]

Is nog precies zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215483253
Riekt naar een hoax
pi_215483255
quote:
Kansloze actie.
Dit stinkt naar een false flag, maar wat hebben we voor die tolerantie teruggekregen? Een intolerante inteeltreligie, lijken in de straat, ondergedoken leraren, Barbarijse straatrovers, jodenhaat, blankenhaat, blankendiscriminatie, een einde aan sociale cohesie, woningnood en de roep om nog meer, alsmaar meer. Stank voor dank.

Hoe toleranter je bent hoe meer je te tolereren krigt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:57:42 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_215483272
Uiteraard dat de usual suspects nep roepen.

Want de beschaafde autochtone Nederlander laat toch altijd zien vele malen meer geciviliseerd te zijn dan de wildlingen die ons land bestormen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215483351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Uiteraard dat de usual suspects nep roepen.

Want de beschaafde autochtone Nederlander laat toch altijd zien vele malen meer geciviliseerd te zijn dan de wildlingen die ons land bestormen.
Ik vind het wel heel raar dat dat huis leeg lijkt te staan, je ziet het beton in de gang op dat filmpje _O- .
blablablabla
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 14:15:11 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215483382
Schien voor de toekomstige bewoners?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 5 november 2024 @ 14:15:17 #33
319979 Fok-it
All is well
pi_215483383
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik vind het wel heel raar dat dat huis leeg lijkt te staan, je ziet het beton in de gang op dat filmpje _O- .
Kunnen jongeren geweest zijn die het er niet zo zeer om ging of het pand leeg stond ofniet dan wel om hun mening te delen/simpelweg baldadig te zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 14:16:56 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215483393
Was toen met die Molukkers ook, gooide ze de ruiten alvast in om te voorkomen dat niet Molukkers in de wijk kwamen te wonen
pi_215483421
Goed bedacht weer, Mehmet.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215483422
Iemand van denk.

TrapErNietIn.jpg
pi_215483434
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Kunnen jongeren geweest zijn die het er niet zo zeer om ging of het pand leeg stond ofniet dan wel om hun mening te delen/simpelweg baldadig te zijn
Jongeren of iemand van Denk zelf om een politiek punt te maken, ik acht die clownsbeweging ook wel tot dat soort acties in staat.

Overigens zijn sommige van die volksbuurtjes in Den Haag (Duindorp, Loosduinen) wel oprecht racistische bolwerken waar de politie vaak de kant van de autochtonen kiest:
blablablabla
pi_215483473
:')

Ik ben Moslim en dit klinkt meer als een progressieve False flag. Dat taalgebruik alleen. Vaak ook nog expres spelfouten om de 'daders' nog dommer te laten lijken.

Provocateurs om mensen tegen elkaar op te zetten en zo de mensen verdeeld te houden zodat ze de werkelijke problemen niet meer zien.
Heel veel sambal
pi_215483586
Zolang we geen bewijs hebben heeft gissen over wie het heeft gedaan geen enkele waarde.
pi_215483615
Wat hadden ze dan verwacht? Ze hangen letterlijk de religie van de haat aan.
pi_215483622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
Was toen met die Molukkers ook, gooide ze de ruiten alvast in om te voorkomen dat niet Molukkers in de wijk kwamen te wonen
Ja maar dat is anders, de vorige generatie van die mensen hebben heel wat te verduren gehad dus dan mag het natuurlijk.

Woning Molukse wijk Maastricht vernield en beklad: ‘Alleen voor Molukkers’

quote:
De woningcorporatie die eigenaar is van de woning laat aan de NOS weten geen aangifte te zullen doen, om de verhoudingen niet verder op scherp te zetten.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215483636
Dat 666 vind ik er niet echt bij passen.
Waarom zou een racist er nou 666 bij zetten zo vaak?
  dinsdag 5 november 2024 @ 15:15:23 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215483784
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Riekt naar een hoax
Ik denk pubers die om aandacht vragen. En dit ook krijgen omdat dit maximaal in de media komt.
The End Times are wild
pi_215483805
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:49 schreef Zoddie het volgende:
In het Christendom staat 666 voor Satan, en iedere Nederlander is natuurlijk in die cultuur een Christenhond, dus om de false flag nog een tintje antichrist aanbidding te geven hebben ze er 666 bijgeschreven. Want deze racist is natuurlijk niet alleen een moslimhater, maar walgt ook van zijn christelijke geloof waarbij hij satan vereerd.

Dit lijkt vooral iemand die denkt te weten hoe een racist denkt en daar maar even wat termen tegenaan gooit die niks met elkaar te maken hebben. Denk dat "wij zijn pro zwarte piet" of "stem pvv" een te grote weggever was.
  dinsdag 5 november 2024 @ 15:21:13 #45
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215483822
Wel effectief, ze zijn direct verhuisd en de woning keurig leeg opgeleverd.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 15:25:54 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215483850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:47 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ja maar dat is anders, de vorige generatie van die mensen hebben heel wat te verduren gehad dus dan mag het natuurlijk.

Woning Molukse wijk Maastricht vernield en beklad: ‘Alleen voor Molukkers’
[..]

geloof niet dat ander is maar die discussie ga ik sowieso niet aan

punt was iig dat het niet per se gek is dat het huis leeg is
  dinsdag 5 november 2024 @ 15:44:44 #47
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215483986
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:40 schreef HowardRoark het volgende:
Laten we er maar even uitgaan dat dit echt is, ook al is het wat vreemd aangebracht. Zulke teksten zijn natuurlijk gewoon strafbaar en mensen hun huis bekleden is dat ook. Mochten de daders dus worden gevonden meteen hard aanpakken.

Je waar nodig uitspreken tegen Islamisering en/of slecht gedrag van moslims is uitstekend, maar random huizen waar moslims wonen gaan onderkladden met haatdragende teksten is simpelweg ontoelaatbaar.
[..]
Tja, uitgerekend door moslims zelf.
De moraal van het verhaal :'(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215484295
Gewoon een false flag van moslims die het opgeworpen 'onschuldige/zielige' masker af zien vallen dankzij het groeiende antisemitisme en moslimterreur in Nederland. De halve samenleving prikt er inmiddels zo doorheen en weet wat voor vlees we in de kuip hebben.

Zo geniepig zijn ze wel.

Als het daadwerkelijk gedaan is door een andere partij is het natuurlijk verwerpelijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 5 november 2024 @ 16:25:03 #49
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215484351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:46 schreef MeneerPresident het volgende:
Wat hadden ze dan verwacht? Ze hangen letterlijk de religie van de haat aan.
Wie hadden iets moeten verwachten? De mensen die er niet wonen? Moslims in het algemeen? Waar staat letterlijk dat hun religie de religie van de haat is?

Het lijkt mij persoonlijk dat mensen in het algemeen mogen verwachten dat hun huizen niet beklad worden met ziekten en racistische leuzen, maar blijkbaar is dat liefdevol of zo, in tegenstelling tot "de letterlijke religie van de haat".
  dinsdag 5 november 2024 @ 16:30:05 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215484393
Dit zal ook wel weer veel navolging krijgen zoals met zoveel idiote geweldszaken.
pi_215484462
Wat zo merkwaardig is dat altijd dit soort incidenten plaatsvinden tussen de witte boze mannen/jongens en allochtone mensen. Nooit is er sprake van geweld of discrimminatie tussen groepen allochtonen (Eritreers uitgezonderd) Het lijkt erop of de witte mens het alleenrecht op discriminatie heeft.
Maar misschien is het onderhavige geval een false flag actie :{

Uiteraard veroordeel ik deze acties, we moten de islamisering langs parlementaire weg oplossen.
Maar dit zal nog wel even duren, het gaat nog te goed econmisch gezien in Nederland, maar als de instroom blijft toenemen en er brken slechtere tijden aan, dan komt het probleem in de volle focus.
Maar hoe langer er gewachht wordt, des te draconischer de maatregelen. of de westerse beschaving zoals we die kennen houdt op te bestaan,
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 19:06:35 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215485921
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:37 schreef Oud_student het volgende:
Wat zo merkwaardig is dat altijd dit soort incidenten plaatsvinden tussen de witte boze mannen/jongens en allochtone mensen. Nooit is er sprake van geweld of discrimminatie tussen groepen allochtonen (Eritreers uitgezonderd) Het lijkt erop of de witte mens het alleenrecht op discriminatie heeft.

Uiteraard veroordeel ik deze acties, we moten de islamisering langs parlementaire weg oplossen.
Maar dit zal nog wel even duren, het gaat nog te goed econmisch gezien in Nederland, maar als de instroom blijft toenemen en er brken slechtere tijden aan, dan komt het probleem in de volle focus.
Maar hoe langer er gewachht wordt, des te draconischer de maatregelen. of de westerse beschaving zoals we die kennen houdt op te bestaan,
gekke is dat jij zelf de eerste bent die 'de witte mens' de schuld geeft hier
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:07:39 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215485938
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:37 schreef Oud_student het volgende:

Lol wat een onzin :')

5 seconden op Google: https://www.bnnvara.nl/jo(...)en-turken-en-koerden

[ Bericht 7% gewijzigd door FlippingCoin op 05-11-2024 19:12:40 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215486288
quote:
88s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
gekke is dat jij zelf de eerste bent die 'de witte mens' de schuld geeft hier
Niet de schuld van geweld en discriminatie, maar idd schuldig aan het toelaten van de instroom en de islamisering
Exaudi orationem meam
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 19:33:34 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215486317
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:31 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Niet de schuld van geweld en discriminatie, maar idd schuldig aan het toelaten van de instroom en de islamisering
compleet ander verhaal maar ok
pi_215486407
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Lol wat een onzin :')

5 seconden op Google: https://www.bnnvara.nl/jo(...)en-turken-en-koerden
Natuurlijk komt geweld tussen verschillende etnische groepen voor, maar er wordt i.h.a weinig aandacht aan besteed en het woord discriminatie valt nooit in deze context, Alleen "witte mensen" worden aangeklaagd wegens discriminatie, terwijl het onder andere groepen op mega schaal voorkomt. Dit benoemen is niet policor (waarvan note) :)
Exaudi orationem meam
pi_215486412
En er woont natuurlijk niemand met een deurbelcamera.

Naja, mooit kut, discriminatie op basis van geloof/afkomst. Die gast heeft vast z'n hele twitterfeed vol staan met verontwaardiging om joden, hindoes, christenen en taoïsten die lastig gevallen worden.
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:45:16 #58
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215486511
Vrijheid van meningsuiting
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:49:47 #59
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215486582
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik las "D66". :')
ze zijn de D vergeten, noem het dan W66
pi_215486841
Het adres is inmiddels bekend.

Ik mag aannemen dat het dan nu ook niet lang meer gaat duren voordat er meer bekend wordt omtrent deze bekladding.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215487039
En hier meer context. Het volledige filmpje van deze DENK-meneer.

Bekijk deze YouTube-video
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215487358
Als het om joden was gegaan waren de deugende partijleiders nu over elkaar gestruikeld om SCHANDE! te roepen. Uiteraard blijft het nu grotendeels stil.
PWBF
  dinsdag 5 november 2024 @ 20:54:31 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215487602
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:49 schreef Zoddie het volgende:
Dat doen ze om Atheïsten te demoniseren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215489295
Vandaag hier over klagen en morgen gezellig Joodse monumenten, woningen en instellingen bekladden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215490277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wie hadden iets moeten verwachten? De mensen die er niet wonen? Moslims in het algemeen? Waar staat letterlijk dat hun religie de religie van de haat is?

Het lijkt mij persoonlijk dat mensen in het algemeen mogen verwachten dat hun huizen niet beklad worden met ziekten en racistische leuzen, maar blijkbaar is dat liefdevol of zo, in tegenstelling tot "de letterlijke religie van de haat".
Is algemene kennis.
pi_215490524
Wat zou het fijn zijn als deze DENK-moslim eens het wangedrag van menig moslimjongere aan de kaak zou stellen: beroven van Nederlandse bejaarden, homo- en jodenhaat, drugshandel, enz.

Mja, daar scoor je geen stemmen mee onder moslims.
pi_215499977
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 20:37 schreef Nielsch het volgende:
Als het om joden was gegaan waren de deugende partijleiders nu over elkaar gestruikeld om SCHANDE! te roepen. Uiteraard blijft het nu grotendeels stil.

Dit soort voorvallen heb je dan ook op dagelijkse basis. Omgekeerd nooit. Ahum.
  woensdag 6 november 2024 @ 20:23:10 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215501165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]
De woorden kunnen toch een waarschuwing zijn voor toekomstige bewoners?
pi_215502141
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ben ook benieuwd wat of wie hier achter zit. Het huis is namelijk leeg. Zoals je kunt zien.
Gewoon betonnen vloeren.
Dr zullen wellicht statushouders in komen?
  woensdag 6 november 2024 @ 21:37:08 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215502439
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef Inbox het volgende:

[..]
Dr zullen wellicht statushouders in komen?
In het AD staat dat het ‘Ahmeds droomhuis’ was.
pi_215504665
racisten zijn het!
vuile vieze tyfus racisten!
eenmaal een racist altijd een racist! vuile vieze tyfus racisten!
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215504784
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:06 schreef Poefbank het volgende:
Ah gossie, krijgen de joden teveel aandacht met het groeiende antisemitisme in Nederland? Dat kan natuurlijk niet he.
Wat een lage en laffe opmerking over joden. Je doet net of antisemitisme verzonnen is of zo. De Nederlandse taal zit er vol mee. Het is dezelfde kronkel als waarmee dit soort dingen richting moslims goed geluld worden.
pi_215504791
Nederland is nooit van zijn racisme afgekomen. Groot deel van de Nederlandse bevolking is haatvol en racistisch
pi_215505893
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Inderdaad!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  donderdag 7 november 2024 @ 11:50:33 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215506902
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 07:03 schreef Werkperd het volgende:
Nederland is nooit van zijn racisme afgekomen. Groot deel van de Nederlandse bevolking is haatvol en racistisch
Nee. Groot deel (heel groot deel) is de ongebreidelde migratie (van zo’n 40 jaar her) ZAT.
pi_215512595
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee. Groot deel (heel groot deel) is de ongebreidelde migratie (van zo’n 40 jaar her) ZAT.
Nee hoor. Hetzelfde racisme werd door Nederlanders ook getoond toen de eerste arbeidsmigranten hierheen kwamen. Het waren maar een handjevol.
pi_215513831
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 20:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Nee hoor. Hetzelfde racisme werd door Nederlanders ook getoond toen de eerste arbeidsmigranten hierheen kwamen. Het waren maar een handjevol.
Andere tijden. Er waren nog niet zoveel mensen van buitenlandse komaf en de samenleving was nog voor het grootste deel blank.
Intolerant voor intolerantie
  donderdag 7 november 2024 @ 22:59:04 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215514479
quote:

[..]
Oh toen al. En heden ten dage?
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:27:17 #80
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215522131
quote:
Kansloze actie.
True.

Zou het te maken kunnen hebben met het importeren van intolerante culturen en levensfilosofien?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:29:02 #81
Why is all the rum gone?
pi_215522153
quote:
Misschien in jouw werk/familie/vriendenkring. Niet bij mij.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:29:50 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215522165
quote:

[..]
Raar dat je dan alsnog massaal naar zo'n vuig racistisch land vertrekt, met tienduizenden :').

Pure bullshit, zoals altijd met dat neppe rassiesme gelul :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215522442
quote:

[..]
Onzin.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215522468
quote:
De personen die de Nederlandse bevolking dagelijks geestelijk pijn doen verdienen toch niets anders dan haat?
pi_215522531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
True.

Zou het te maken kunnen hebben met het importeren van intolerante culturen en levensfilosofien?
Nederlanders staan ook niet bepaald bekend om hun tolerantie en open visie. Zeker als het om buut'nloanders gaat. Anders stemden ze niet massaal op een haatzaaiende demagoog als Wilders.
blablablabla
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:11:44 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215522646
quote:
:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:13:12 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215522662
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Nederlanders staan ook niet bepaald bekend om hun tolerantie en open visie. Zeker als het om buut'nloanders gaat. Anders stemden ze niet massaal op een haatzaaiende demagoog als Wilders.
Integendeel, Nederland staat al lange tijd bekend als vrijplaats voor vrijdenkers, Joden, Hugenoten, atheïsten, en noem het allemaal maar op.

Eerste land ter wereld dat homohuwelijk erkende.

Waarom je hier de laatste tijd de woke demagoog probeert uit te hangen is me een raadsel maar je zal er wel je redenen voor hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215522884
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Integendeel, Nederland staat al lange tijd bekend als vrijplaats voor vrijdenkers, Joden, Hugenoten, atheïsten, en noem het allemaal maar op.

Eerste land ter wereld dat homohuwelijk erkende.

Progressief maakt nog niet tolerant. Anders stem je niet massaal op een figuur dat openlijk Marokkanen discrimineert en zelfs een veroordeling aan zijn broek heeft wegens haatzaaien.

Je hoeft het gemiddelde topic er maar op na te slaan en je weet dat de gemiddelde Nederlander er niet voor schroomt om minderheden overal de schuld van te geven.

quote:
Waarom je hier de laatste tijd de woke demagoog probeert uit te hangen is me een raadsel maar je zal er wel je redenen voor hebben.

Omdat ik wel klaar ben met daar xenofobe geblaat. Vroeger werd daar nog wel een beetje tegen gemodereerd maar tegenwoordig is het de normaalste zaak hier om anderen te discrimineren. Het heeft niks meer met kritisch denken te maken het is schoppen om het schoppen.
blablablabla
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:33:28 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215522916
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Progressief maakt nog niet tolerant. Anders stem je niet massaal op een figuur dat openlijk Marokkanen discrimineert en zelfs een veroordeling aan zijn broek heeft wegens haatzaaien.

Je hoeft het gemiddelde topic er maar op na te slaan en je weet dat de gemiddelde Nederlander er niet voor schroomt om minderheden overal de schuld van te geven.
[..]
Omdat ik wel klaar ben met daar xenofobe geblaat. Vroeger werd daar nog wel een beetje tegen gemodereerd maar tegenwoordig is het de normaalste zaak hier om anderen te discrimineren. Het heeft niks meer met kritisch denken te maken het is schoppen om het schoppen.
Gut ja. Kritiek op conservatieve dogmatische religie is 'xenofobie'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:36:03 #90
Why is all the rum gone?
pi_215523883
quote:

Nederlanders staan ook niet bepaald bekend om hun tolerantie en open visie.
Say who? Jij?

quote:
Anders stemden ze niet massaal op een haatzaaiende demagoog als Wilders.
Dat deden ze vroeger niet. Hoe zou het komen dat ze dat nu wel doen? Hmmm? :')
pi_215524089
quote:

[..]
De immigratiecijfers vertellen een HEEL ander verhaal.
pi_215524507
quote:

[..]
Wilders moet zich wel beveiligen, omdat anderstalige volksmenners hem voorgoed tot zwijgen willen brengen. Dat is een dure grap voor Wilders.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:05:26 #93
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215525052
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:31 schreef Elan het volgende:

[..]

[..]
‘Discrimineren’, daar gaan we weer. Volgens mij weet je niet eens wat het betekent maar wel dat het veel kritiek op jullie de mond snoert. Maar de tijden veranderen. Niet alles wordt meer gepikt. Heeft geen hout met discriminatie te maken.
pi_215525540
Nog niet een een half deel...
pi_215525563
quote:
Je bedoelt dat islamitische volk van afgelopen nacht wat op Jodenjacht ging?

Ja, van dat haatvolle en racistische hoerenvolk is NL nooit afgekomen.
1947-2016
pi_215526543
^^^ Oei, zo te zien hebben we een gevoelig snaartje geraakt!

Waarheid accepteren is moeilijk maar niet onmogelijk mensen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:41:03 #97
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215526547
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:40 schreef Werkperd het volgende:
^^^ Oei, zo te zien hebben we een gevoelig snaartje geraakt!

Waarheid accepteren is moeilijk maar niet onmogelijk mensen.
Jammer dat je nergens op in gaat. Beetje zwak.
pi_215526567
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:41 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Jammer dat je nergens op in gaat. Beetje zwak.
Op welke van de 20+ gefrustreerde mannetjes moet ik op ingaan dan?
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:47:38 #99
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215526576
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:46 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Op welke van de 20+ gefrustreerde mannetjes moet ik op ingaan dan?
Post 93, stukje over discriminatie.
pi_215526731
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
‘Discrimineren’, daar gaan we weer. Volgens mij weet je niet eens wat het betekent maar wel dat het veel kritiek op jullie de mond snoert. Maar de tijden veranderen. Niet alles wordt meer gepikt. Heeft geen hout met discriminatie te maken.
Uitsluiting van individuen op basis van afkomst, religie of ideologie.

Wil wel een college voor je samenstellen van posts waarin mensen exact dat doen, maar het bewijs kun je zelf ook gewoon overal lezen.

Maar kennelijk is dat gelegitimeerd als je een huizencrisis hebt of zo. Eigen volk eerst. Sterf maar lekker in je oorlog of hongersnood.
blablablabla
pi_215526738
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Post 93, stukje over discriminatie.
Ik zou zeggen kopieer en plak. Kijken of er wat inhoudelijks te lezen valt.
pi_215526758
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:53 schreef havanagila het volgende:

[..]
De immigratiecijfers vertellen een HEEL ander verhaal.
Zolang het arbeidsmigranten zijn en wat opleveren ja, en dan behandelen we ze nog het liefste als zeventiende eeuwse slaven door ze in erbarmelijke omstandigheden te huisvesten. Of wat te denken van Geert die een Polenmeldpunt wilde. Mensen hier vinden dat kennelijk prachtig anders stem je niet op zo'n walgelijke volksmenner.
blablablabla
pi_215526773
Je zal in zo'n huis terecht komen dat is ondergekalkt met de meest zieke teksten. Voel je je ook lekker veilig. NOT.

Maar Nederland is niet racistisch hoor _O-
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 01:36:23 #104
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215527107
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 00:14 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ik zou zeggen kopieer en plak. Kijken of er wat inhoudelijks te lezen valt.
Kon je ‘t niet vinden?

Discrimineren’, daar gaan we weer. Volgens mij weet je niet eens wat het betekent maar wel dat het veel kritiek op jullie de mond snoert. Maar de tijden veranderen. Niet alles wordt meer gepikt. Heeft geen hout met discriminatie te maken.
pi_215527119
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 01:36 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kon je ‘t niet vinden?

Discrimineren’, daar gaan we weer. Volgens mij weet je niet eens wat het betekent maar wel dat het veel kritiek op jullie de mond snoert. Maar de tijden veranderen. Niet alles wordt meer gepikt. Heeft geen hout met discriminatie te maken.
Klopt. Mensen pikken het niet langer om op grond van afkomst bevooroordeeld te worden. Racisme is achteruitgang. Inclusie is vooruitgang en dat is waar de tijd zich op richt.
  zaterdag 9 november 2024 @ 01:46:22 #106
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215527147
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 01:40 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Klopt. Mensen pikken het niet langer om op grond van afkomst bevooroordeeld te worden. Racisme is achteruitgang. Inclusie is vooruitgang en dat is waar de tijd zich op richt.
Was het jullie toverwoord ook? ‘Je discrimineert!’ En hop, jullie tegenstander was stil. Want discrimineren was een doodzonde. Maar tien tegen één dat er niet gediscrimineerd werd maar bekritiseerd werd en dat is heel wat anders.
Dít is wat er staat.
pi_215527164
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 01:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Was het jullie toverwoord ook? ‘Je discrimineert!’ En hop, jullie tegenstander was stil. Want discrimineren was een doodzonde. Maar tien tegen één dat er niet gediscrimineerd werd maar bekritiseerd werd en dat is heel wat anders.
Dít is wat er staat.
Iets wat ook gewoon feitelijk is? Of ga je nu zeggen dat racisme een fantasie is en de selectiecriterium van de belastingdienst op basis van een tweede nationaliteit ontkennen? Om waar wat op te noemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Werkperd op 09-11-2024 01:58:05 ]
  zaterdag 9 november 2024 @ 01:52:32 #108
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215527169
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 00:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Uitsluiting van individuen op basis van afkomst, religie of ideologie.

Wil wel een college voor je samenstellen van posts waarin mensen exact dat doen, maar het bewijs kun je zelf ook gewoon overal lezen.

Maar kennelijk is dat gelegitimeerd als je een huizencrisis hebt of zo. Eigen volk eerst. Sterf maar lekker in je oorlog of hongersnood.
Was het jullie toverwoord ook? ‘Je discrimineert!’ En hop, jullie tegenstander was stil. Want discrimineren was een doodzonde. Maar tien tegen één dat er niet gediscrimineerd werd maar bekritiseerd en dat is heel wat anders.
Dít is wat er staat.
pi_215527762
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
In Amerika wordt onderzoek gedaan naar hate crimes. Daaruit blijkt dat maar liefst 80% van de onderzochte gevallen een hoax is, waarvan het merendeel false flag door mensen of organisaties die aandacht willen vragen voor racisme, of mensen van kleur die zelf aandacht willen.

Zoals het zo mooi wordt gezegd: de vraag naar voorbeelden van racisme in Amerika overtreft het aanbod inmiddels ruimschoots.

Dus nee, niet zo gek dat iemand de mogelijkheid open houdt dat dit een false flag actie is.
pi_215527777
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 00:19 schreef Elan het volgende:
Je zal in zo'n huis terecht komen dat is ondergekalkt met de meest zieke teksten. Voel je je ook lekker veilig. NOT.

Op basis van dit incident wil jij concluderen dat Nederland racistisch is?

Dus als morgen iemand communistische teksten op een muur knalt is Nederland communistisch?

Goh…
pi_215527803
quote:
Racist genoemd worden staat inmiddels op vrijwel gelijk niveau met pedofiel genoemd worden. Alleen al daaruit blijkt dat Nederland allesbehalve een racistisch land is.

Neemt niet weg dat er racisten zijn in Nederland. Maar helaas zul je nu eenmaal altijd enkele klootzakken overhouden die inmiddels heel erg opvallen in een land waar gelijkwaardigheid van iedereen voorop staat.
pi_215528258
quote:
Jammer joh maar Nederland is verre van racistisch en haatvol. De meest racistische landen zijn te vinden in Afrika, midden-oosten en Azië.

Daarnaast heeft het woord "racisme" zijn waarde verloren omdat figuren zoals jij het overal toepassen, zelf waar het niet toe te passen valt.
  zaterdag 9 november 2024 @ 10:32:49 #113
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215528362
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:18 schreef HSG het volgende:

[..]
Jammer joh maar Nederland is verre van racistisch en haatvol. De meest racistische landen zijn te vinden in Afrika, midden-oosten en Azië.

Daarnaast heeft het woord "racisme" zijn waarde verloren omdat figuren zoals jij het overal toepassen, zelf waar het niet toe te passen valt.
Ik geloof oprecht dat ze de term racisme niet begrijpen. Het wordt te pas en te onpas gebruikt, met name om kritiek af te weren. Het wordt dus gewoon misbruikt.
pi_215528405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 20:19 schreef Montagui het volgende:

Dat is geen context dat is nog steeds het eenzijdige verhaal van 1 kant.
pi_215528426
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik geloof oprecht dat ze de term racisme niet begrijpen. Het wordt te pas en te onpas gebruikt, met name om kritiek af te weren. Het wordt dus gewoon misbruikt.
Wordt het ook. Maar wat vooral opvallend is van mensen zoals @Werkperd die vaak met "racisme" strooien dat ze dat vaak baseren op basis van niks en gewoon maar wat roepen. Dat zie je al in een post van hem. Bijna een heel volk over een kam scheren zonder aan te duiden waarop.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 20:19 schreef Montagui het volgende:

Waarom zouden moslims hier niet veilig kunnen zijn? Ik ken genoeg moslims en die hebben niks te klagen. Dit is gewoon angst zaaien want elders op de wereld is het veel onveiliger.
pi_215528782
Dit zal alleen maar erger worden.

Nu is het nog een huis dat beklad wordt.

Wat zal het straks zijn? Dat de hyena's een koekje van eigen deeg krijgen?
pi_215528839
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 08:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op basis van dit incident wil jij concluderen dat Nederland racistisch is?

Dus als morgen iemand communistische teksten op een muur knalt is Nederland communistisch?

Goh…
Alsof dit het enige incident is waarbij buitenlandershaat aan de orde is _O- .

Willen jullie meer of minder Marokkanen?
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:37:37 #118
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215528934
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Kijk eens naar Opsporing Verzocht. Ik hoef niet uit te leggen waarom. Een greep uit de zich ernstig misdragende medemens. Ondanks dát, ondanks dát leven we nog naast elkaar. Is dat knap of niet.
pi_215528964
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kijk eens naar Opsporing Verzocht. Ik hoef niet uit te leggen waarom. Een greep uit de zich ernstig misdragende medemens. Ondanks dát, ondanks dát leven we nog naast elkaar. Is dat knap of niet.
Oh god krijgen we dit kulargument weer.

Je realiseert je dat veel allochtonen tot de sociale onderklasse behoren waar sowieso veel criminaliteit is (ook onder autochtonen) ?
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:46:28 #120
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215528991
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Je realiseert je dat veel allochtonen tot de sociale onderklasse behoren waar sowieso veel criminaliteit is (ook onder autochtonen) ?
Kúlargument? 30 Jaar Opsporing Verzocht en iedereen kan de inhoud dromen? Het is voor iedereen een bezienswaardigheid als er een autochtoon gezocht wordt.

En ONDANKS dit, leven we nog naast elkaar. Respect voor de autochtone medemens.
pi_215529073
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kúlargument? 30 Jaar Opsporing Verzocht en iedereen kan de inhoud dromen? Het is voor iedereen een bezienswaardigheid als er een autochtoon gezocht wordt.

En ONDANKS dit, leven we nog naast elkaar. Respect voor de autochtone medemens.
Omdat het de soort criminaliteit is die in beeld komt. Maak je een programma over fraude en zedenzaken is 90% blank.
blablablabla
pi_215529079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Nou nee, criminelen zijn rijk, behoren dus niet bij de sociale onderklasse.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:02:59 #123
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215529099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat het de soort criminaliteit is die in beeld komt. Maak je een programma over fraude en zedenzaken is 90% blank.
De zedenzaken zouden niet 30 jaar lang programmavullend zijn. Dat is het verschil.

Je moet je schamen dat je je mede-allochtonen de hand boven het hoofd houdt.
pi_215529109
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 09:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Racist genoemd worden staat inmiddels op vrijwel gelijk niveau met pedofiel genoemd worden. Alleen al daaruit blijkt dat Nederland allesbehalve een racistisch land is.

Neemt niet weg dat er racisten zijn in Nederland. Maar helaas zul je nu eenmaal altijd enkele klootzakken overhouden die inmiddels heel erg opvallen in een land waar gelijkwaardigheid van iedereen voorop staat.
Het gaat niet zozeer over hersenloze tokkie figuren op de straat. Het gaat meer om systematische racisme die op elke belangrijke tak terug te vinden is binnen de samenleving. Gemeentes, scholen, werkgevers, de politiek en noem maar op.

Een racist zal niet toegeven dat hij een racist is. Wilders die bijvoorbeeld zo racistisch als de neten is zal nooit toegeven dat hij een racist is.
pi_215529117
Moslim is geen ras
pi_215529152
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:18 schreef HSG het volgende:

[..]

En dat zegt iemand die bij elke gelegenheid de kans grijpt om zijn haat te uiten. Je reacties en van vele anderen hier zijn vanzelfsprekend. Ik verwacht ook nooit van een racist die zal toegeven dat er racisme is. Ze wijzen altijd graag de vinger naar anderen.

Het heeft zijn waarde niet verloren. Dat het overal toegepast wordt is slechts een aanname.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:10:31 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529163
quote:

[..]

Vooral minder Joden, toch Elan? 'Verheven kutvolk'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:14:00 #128
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215529192
Wat is er eigenlijk mis met racisme? Waarom worden we daar zo panisch van?

Als mensen mij en mijn mede-blanken/witten/of whatever ‘stomme debielen’ of ‘eikels van het zuiverste water’ noemt vind ik dat best. Zo komen we nog eens ergens.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:15:49 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529203
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:09 schreef Werkperd het volgende:

[..]
En dat zegt iemand die bij elke gelegenheid de kans grijpt om zijn haat te uiten. Je reacties en van vele anderen hier zijn vanzelfsprekend. Ik verwacht ook nooit van een racist die zal toegeven dat er racisme is. Ze wijzen altijd graag de vinger naar anderen.

Het heeft zijn waarde niet verloren. Dat het overal toegepast wordt is slechts een aanname.
Het gaat jou niet om racisme (over Armeniërs heb je zo ook je mening, niet), het gaat je erom dat je liever ziet dat mensen geen enkele kritiek uiten op Islam. Dat schaar je graag meteen onder racisme. Hoef je vervelende vragen over vrouwen- en homorechten niet te beantwoorden, bijvoorbeeld, of hoe we hier scheiding tussen kerk en staat belangrijker vinden dan een religieuze leer die een paar eeuwen geleden ontstaan is. Of hoe uitsluiting en discriminatie ook plaatsvindt binnen streng religieuze gemeenschappen, waar afkeer van 'de ander' hoofdlijn is.

Racisme roepen is je enige optie om die geluiden te smoren.

Ain't working.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215529228
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het gaat jou niet om racisme (over Armeniërs heb je zo ook je mening, niet), het gaat je erom dat je liever ziet dat mensen geen enkele kritiek uiten op Islam. Dat schaar je graag meteen onder racisme. Hoef je vervelende vragen over vrouwen- en homorechten niet te beantwoorden, bijvoorbeeld, of hoe we hier scheiding tussen kerk en staat belangrijker vinden dan een religieuze leer die een paar eeuwen geleden ontstaan is. Of hoe uitsluiting en discriminatie ook plaatsvindt binnen streng religieuze gemeenschappen, waar afkeer van 'de ander' hoofdlijn is.

Racisme roepen is je enige optie om die geluiden te smoren.

Ain't working.
Spanjaarden zijn geen moslim maar ondervinden ook racisme vanaf begin jaren 60.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:21:07 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529232
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:20 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Spanjaarden zijn geen moslim maar ondervinden ook racisme vanaf begin jaren 60.
Spanjaarden interesseren je dan ook geen reet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215529236
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vooral minder Joden, toch Elan? 'Verheven kutvolk'.
Had het over Mossad. Ga geen topics vervuilen met crossposts van je debiele stokpaardjes.
blablablabla
pi_215529241
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Spanjaarden interesseren je dan ook geen reet.
Ga je voor mij blijven spreken of kun je nog fatsoenlijk argumenteren?
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:23:22 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529256
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:21 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ga je voor mij blijven spreken of kun je nog fatsoenlijk argumenteren?
Dat argument kun je twee posts terug vinden.

Je intolerantie jegens andersdenkenden die wagen kritiek te hebben op religie, schaar je gewoon onder 'racisten', terwijl je zelf elders nog even een oude antisemitische 'de Joden zitten overal aan de knoppen' retoriek gebruikt.

Je bent niet serieus te nemen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215529278
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je intolerantie jegens andersdenkenden die wagen kritiek te hebben op religie, schaar je gewoon onder 'racisten', terwijl je zelf elders nog even een oude antisemitische 'de Joden zitten overal aan de knoppen' retoriek gebruikt.

Je loopt echt alleen maar te trollen he. Of je bent gewoon niet zo heel slim. Jouw Joodse vrienden begonnen over dode Palestijnse babies te scanderen. Verwacht dan geen liefde terug. Los daarvan wat heeft het een met het ander te maken?
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:28:02 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529286
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Je loopt echt alleen maar te trollen he. Of je bent gewoon niet zo heel slim. Jouw Joodse vrienden begonnen over dode Palestijnse babies te scanderen. Verwacht dan geen liefde terug. Los daarvan wat heeft het een met het ander te maken?
Welke Joodse vrienden?

En laten we het niet over intelligentie hebben, Elan.

Of moet ik nogmaals je liederlijke tegenstrijdigheid in je oorlog tegen 'intolerantie' van stal halen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:32:45 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529318
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Had het over Mossad. Ga geen topics vervuilen met crossposts van je debiele stokpaardjes.
Maar natuurlijk had je dat...

Daarbij sprak je ook nog over hoe de JODEN (niet de Mossad, niet bepaalde, nee DE) altijd alles overdrijven.

Maar succes met je kruistocht tegen intolerantie en discriminatie en racisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215529321
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is geen argument. Dat zijn allerlei aannames zonder feitelijke onderbouwing.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:34:51 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529330
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:33 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Dat is geen argument. Dat zijn allerlei aannames zonder feitelijke onderbouwing.
Die onderbouwing vinden we in je eigen posts. Of over het heikele thema van de Armeense genocide.

Je bent te tribalistisch om racisme echt erg te vinden. Daarom neem ik je niet serieus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215529732
quote:

[..]

Nee, eerder deze week was dat duidelijk zichtbaar…
pi_215529750
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is lulkoek.
pi_215529758
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:03 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Het gaat niet zozeer over hersenloze tokkie figuren op de straat. Het gaat meer om systematische racisme die op elke belangrijke tak terug te vinden is binnen de samenleving. Gemeentes, scholen, werkgevers, de politiek en noem maar op.

Een racist zal niet toegeven dat hij een racist is. Wilders die bijvoorbeeld zo racistisch als de neten is zal nooit toegeven dat hij een racist is.
Er is geen systematisch racisme in Nederland.
pi_215529823
Ik zie vooral systematisch racisme in de moslimgemeenschap.
pi_215529926
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 13:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is lulkoek.
Zoek de cijfers op CBS maar na.
Verder zijn ook werkgevers bijzonder selectief als het gaat om huidskleur en afkomst.

https://www.personeelsnet(...)st-bij-sollicitaties

https://www.bnnvara.nl/jo(...)ant-zonder-strafblad

https://www.flexmarkt.nl/(...)alledaagse-ervaring/
blablablabla
pi_215529937
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie vooral systematisch racisme in de moslimgemeenschap.
Systematisch nog wel. Jegens wie precies?
blablablabla
pi_215530098
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Verder zijn ook werkgevers bijzonder selectief als het gaat om huidskleur en afkomst.

https://www.personeelsnet(...)st-bij-sollicitaties

https://www.bnnvara.nl/jo(...)ant-zonder-strafblad

https://www.flexmarkt.nl/(...)alledaagse-ervaring/
Kijk even terug wat ik lulkoek noemde…
pi_215530402
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Top! Gaan we doen!

quote:
Uit dit onderzoek bleek onder meer dat allochtonen vooral betrokken zijn bij aan-
randing en verkrachting. Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen (zie ook
Van Wijk e.a., 2006b). Een studie naar zedendelinquenten in de regio Haaglanden (Van Wijk
& Ferwerda, 2000) gaf aan dat vooral Marokkanen en Surinamers tot de actiefste groep zeden-
delinquenten behoren. Voor beide onderzoeken geldt echter dat etniciteit werd gebaseerd op
nationaliteit en niet, zoals in het CBS/WODC-onderzoek, op basis van het geboorteland van
de ouders.

Ook in onderzoek naar jeugdige zedendelinquenten wordt ingegaan op de verhouding tus-
sen zedendelinquentie en etniciteit. Boelrijk (1997) onderzocht jeugdige zedendelinquenten in
Amsterdam. Hij gebruikte hiervoor politie-informatie c.q. processen-verbaal waarbij hij etni-
citeit baseerde op het geboorteland van de moeder. Hij vond dat een groot deel (85%) van de
geregistreerde jeugdige zedenverdachten van allochtone afkomst is. In dit onderzoek betrof het
vooral Surinamers.

In andere onderzoeken is geen gebruik gemaakt van politiegegevens, maar van informatie
van instituten waar jeugdige (zeden)delinquenten worden onderzocht in het kader van een rap-
portage Pro Justitia of worden behandeld op last van de rechter. In de groep jeugdige zedende-
linquenten die een poliklinische behandeling hadden gevolgd, waren met name Antillianen
oververtegenwoordigd (Hendriks & Bijleveld, 2005a). Daarentegen waren allochtone jeugdige
zedendelinquenten ondervertegenwoordigd in de groep die een residentiële behandeling had-
den gekregen in justitiële jeugdinrichting Jongerenhuis Harreveld (Hendriks & Bijleveld,
2005b). Uit vergelijkende onderzoeken wordt verder duidelijk dat autochtonen vooral kinde-
ren misbruiken en allochtonen leeftijdgenoten (Hendriks & Bijleveld, 2004; Van Wijk e.a.,
2005; Van Wijk e.a., 2006a). Twee studies naar groepsplegers laten zien dat allochtone jonge-
ren, vooral Antillianen, sterk zijn vertegenwoordigd in deze dadergroep (Hendriks & Bijleveld,
1999; Looije e.a., 2004). In de stad Brussel bestonden de groepszedenplegers uitsluitend uit al-
lochtonen, te weten Marokkanen en zwart-Afrikaanse plegers (De Wree, 2004).
https://www.researchgate.(...)_van_politiegegevens

Over fraude is geen onderzoek. Maar we moesten van jou natuurlijk gelijk aan van die wallstreet types denken? Sorry, maar ik denk dan eerder over dat tuig wat babbeltrucs uithaalt bij vooral bejaarden. Bijvoorbeeld dit soort types:
https://opsporingverzocht(...)mans-bankpassen-7023

Maar het staat je vrij om met je eigen links naar onderzoek hierover te argumenteren. Oh ja en die blanke mannen worden wel vaker gepakt als ze aan kinderen hebben gezeten en dan is daar vaak vollop media aandacht aan. Maar laten we niet doen alsof alleen blanken dat doen.

Weet je in welke gemeenschappen minderjarigen juist vaak gedwongen worden om met een volwassen man te trouwen? Nou, doe eens een gokje...

quote:
Hoewel de meeste kindhuwelijken plaatsvinden in Zuid-Azië, Sub-Sahara Afrika, Zuid-Amerika en het Caribische gebied, komen ook in Nederland regelmatig kindhuwelijken voor ondanks het feit dat dit sinds 5 december 2015 verboden is met de invoering van de Wet tegengaan huwelijksdwang. Naar schatting zijn er in ons land 250 kindhuwelijken per jaar.

Het meerendeel van de kindhuwelijken in Nederland wordt op 16 -18-jarige leeftijd gesloten en wordt buiten Nederland in informele sferen gesloten. Informele religieuze huwelijken die in Nederland zelf worden gesloten komen onder meer voor binnen de Romagemeenschap, Afghaanse, Somalische, Surinaamse en Syrische gemeenschap.
https://www.defenceforchi(...)komt-nog-steeds-voor

Interessante cijfers man! ^O^
pi_215530512
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 13:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er is geen systematisch racisme in Nederland.
O jawel. Daar zijn tig voorbeelden van en cijfers uit onderzoeken liegen niet. Meest recente is toeslagenschandaal. Iets wat duidelijk aangeeft hoe systematisch racisme binnen de overheid te werk ging.
pi_215530536
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die onderbouwing vinden we in je eigen posts. Of over het heikele thema van de Armeense genocide.

Je bent te tribalistisch om racisme echt erg te vinden. Daarom neem ik je niet serieus.
Ik zie dat je steeds pogingen doet om allerlei andere zaken erbij te betrekken. Dat is een teken van leeglopende argumenten die geen poot hebben om op te staan. Maar dat zijn we onderhand wel gewend van meneer Etto.
  zaterdag 9 november 2024 @ 15:39:47 #150
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215530732
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:24 schreef AudiTT het volgende:
Verwacht je niet in een racistische land als Nederland
Ik heb geen hekel aan moslims. Ik kan zelfs zeggen dat ik hou van Turkije en de Turken. Ook vind ik dat er te leren valt van sommige aspecten van de islam. Dat het Westen denkt de waarbeid in pacht te hebben maar op sommige punten losgeslagen is.

Het enige waar ik tegen te hoop loop is de criminaliteit. Dat vind ik afgrijselijk. Maatschappij-ondermijnend. Onvoorstelbaar grof en brutaal. Als ik dát uit Nederland kon snijden…
pi_215530832
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik heb geen hekel aan moslims. Ik kan zelfs zeggen dat ik hou van Turkije en de Turken. Ook vind ik dat er te leren valt van sommige aspecten van de islam. Dat het Westen denkt de waarbeid in pacht te hebben maar op sommige punten losgeslagen is.

Het enige waar ik tegen te hoop loop is de criminaliteit. Dat vind ik afgrijselijk. Maatschappij-ondermijnend. Onvoorstelbaar grof en brutaal. Als ik dát uit Nederland kon snijden…
Je klonk een aantal reacties geleden wel heel anders. Wat wil jij nou precies?
pi_215530841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:12 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Top! Gaan we doen!
[..]
https://www.researchgate.(...)_van_politiegegevens

Over fraude is geen onderzoek. Maar we moesten van jou natuurlijk gelijk aan van die wallstreet types denken? Sorry, maar ik denk dan eerder over dat tuig wat babbeltrucs uithaalt bij vooral bejaarden. Bijvoorbeeld dit soort types:
https://opsporingverzocht(...)mans-bankpassen-7023

Maar het staat je vrij om met je eigen links naar onderzoek hierover te argumenteren. Oh ja en die blanke mannen worden wel vaker gepakt als ze aan kinderen hebben gezeten en dan is daar vaak vollop media aandacht aan. Maar laten we niet doen alsof alleen blanken dat doen.

Weet je in welke gemeenschappen minderjarigen juist vaak gedwongen worden om met een volwassen man te trouwen? Nou, doe eens een gokje...
[..]
https://www.defenceforchi(...)komt-nog-steeds-voor

Interessante cijfers man! ^O^
quote:
Uit dit onderzoek bleek onder meer dat allochtonen vooral betrokken zijn bij aan-
randing en verkrachting. Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen
Misschien moeten we daar ook een prime time wekelijkse rubriek van gaan maken op de nationale televisie. En kijken wat dat doet t.a.v. de beeldvorming aangaande autochtonen. Gewoon als leuk sociaal experiment en niet om te discrimineren vanzelfsprekend :) .

Kijken of er na 20 jaar wellicht ook wat vooroordeeltjes ontstaan bij bekrompen allochtonen en ze ons nog tolereren rondom hun kinderen .
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 15:56:24 #153
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215530845
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:54 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Je klonk een aantal reacties geleden wel heel anders. Wat wil jij nou precies?
Het heeft me opgelucht wat ik eerder gezegd heb. En dan is er ruimte voor wat nuancering.
  zaterdag 9 november 2024 @ 15:58:17 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215530862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Misschien moeten we daar ook een prime time wekelijkse rubriek van gaan maken op de nationale televisie. En kijken wat dat doet t.a.v. de beeldvorming aangaande autochtonen. Gewoon als leuk sociaal experiment en niet om te discrimineren vanzelfsprekend :) .
twitter

Grooming Gangs, 99,9 NIET westers :W.

Tienduizenden slachtoffers op bijna industriele schaal verkracht, omdat toch maar witte meisjes waren.

Je liegt, weer.
Get woke, go broke!
pi_215530904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[ x ]

Grooming Gangs, 99,9 NIET westers :W.

Tienduizenden slachtoffers op bijna industriele schaal verkracht, omdat toch maar witte meisjes waren.

Je liegt, weer.
quote:
randing en verkrachting. Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen

Durf je daar als kaaskop over te klagen terwijl je mede-autochtoon kinderen misbruikt?

Natuurlijk is het niet zo zwart-wit allemaal maar dat is de retoriek die jij toepast.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:05:29 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215530918
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:03 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Durf je daar als kaaskop over te klagen terwijl je mede-autochtoon kinderen misbruikt?

Natuurlijk is het niet zo zwart-wit allemaal maar dat is de retoriek die jij toepast.
Ja, dat durf ik, ga je doen dan, typisch allochtoons gewelddadig worden? }:|.
Get woke, go broke!
pi_215531057
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
Kijken of er na 20 jaar wellicht ook wat vooroordeeltjes ontstaan bij bekrompen allochtonen en ze ons nog tolereren rondom hun kinderen .
Sinds wanneer mogen ongelovigen zich dan wennen aan hun maagdelijke kinderen? Want pas als ze geïndoctrineerd zijn mogen ongelovigen de kinderen van hun spreken.
pi_215531111
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]

Uit mijn hele bericht haal je alleen dat stukje over autochtonen waarvan ik zelf al van zei dat allochtonen op hun beurt weer aan kindhuwelijk doen (250 per jaar maar liefst) maar dat negeer je dan weer.

Lekker selectief weer. :+
pi_215531570
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:17 schreef Werkperd het volgende:

[..]
O jawel. Daar zijn tig voorbeelden van en cijfers uit onderzoeken liegen niet. Meest recente is toeslagenschandaal. Iets wat duidelijk aangeeft hoe systematisch racisme binnen de overheid te werk ging.
Dat is 5 jaar geleden alweer (wat al iets zegt…).

Het klopt dat er geconcludeerd is dat er daar bij enkele gevallen sprake was van institutioneel racisme (al vreemd dat iets wat institutioneel is slechts zich in enkele gevallen heeft voorgedaan), maar die conclusie kan je alleen maar in de tijdsgeest zien van BLM/Floyd. Want de enige aanwijzing daarvoor is dat je sneller gecontroleerd werd als je twee paspoorten hebt en met alle respect: dat heeft werkelijk niets met ras te maken.

Kom maar eens door met die cijfers uit de onderzoeken.
pi_215531672
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die vlaggen van gevels trekken is een daad van verzet
Ach schei toch uit. Wat is de volgende stap?
Dit, dus.
  zaterdag 9 november 2024 @ 17:31:47 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215531687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ach schei toch uit. Wat is de volgende stap?
Dat als Nederlanders allemaal gaan doen? Opbokken met die terroristensteun.

B-).
Get woke, go broke!
pi_215531721
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat als Nederlanders allemaal gaan doen? Opbokken met die terroristensteun.

B-).
Dan is van eenzelfde niveau als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een islamitisch gezin. Het schiet toch allemaal geen meter op zo?
Dit, dus.
pi_215532084
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 00:19 schreef Elan het volgende:

Omdat er welgeteld 1 huis is beklad, is Nederland racistisch...

Waarom komt al dat volk dan hier naar toe?

En wat te denken van racisme vanuit allochtone hoek, hoe zit het daar mee? Wat domme teksten vs mensen in elkaar slaan....
pi_215532456
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven en je gedragen.

Zeg je dat ook tegen het pro-pallietuig dat zich meerdere keren heeft misdragen? Nee he.
pi_215532709
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Zeg je dat ook tegen het pro-pallietuig dat zich meerdere keren heeft misdragen? Nee he.
Ja hoor maar daar gaat dit topic niet over toch ?

Het zegt eigenljjk alles dat ik hier buitenlanders en moslims moet verdedigen in een topic waar nota bene een huis is volgekliederd met de meest wanstaltige racistische teksten.

Met andere woorden mensen keuren dit soort gedrag gewoon goed. Wat alleen maar bevestigd wat ik stelde, namelijk dat Nederland vol zit met kloteracisten die dit soort acties prima vinden.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:22:19 #166
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215532721
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Het zegt eigenljjk alles dat ik hier buitenlanders en moslims moet verdedigen in een topic waar nota bene een huis is volgekliederd met de meest wanstaltige racistische teksten.

Met andere woorden mensen keuren dit soort gedrag gewoon goed. Wat alleen maar bevestigd wat ik stelde, namelijk dat Nederland vol zit met kloteracisten die dit soort acties prima vinden.
Ik keur dit gedrag absoluut niet goed. Het had helemaal niet mogen gebeuren.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:22:38 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532725
quote:

[..]

Nummer 3 op minst racistische landen ter wereld.

https://worldpopulationre(...)ast-racist-countries

Sinds wanneer heb je je tot woke bekeerd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215532748
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Lijstje uit 2015 zeker _O- .
Je bent vergeten dat een kwart van Nederland op beroepsracist Wilders heeft gestemd?

Racisme en discriminatie veroordelen is al woke tegenwoordig? Krankzinnig land.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:25:51 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215532759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

twitter

Is vast terug te vinden O-).
Get woke, go broke!
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:25:53 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Je bent vergeten dat een kwart van Nederland op beroepsracist Wilders heeft gestemd?
Nee, 2023.

En ik zou je toon wat matigen, met 'de Joden' en 'klotevolk'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215532885
quote:

[..]

Selectieve verontwaardiging en fophef over wat random domme kreten. Ik mis de context en sluit ook een false flag niet uit. Nee, dit voorval interesseert me werkelijk geen reet.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:40:40 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215532956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Selectieve verontwaardiging en fophef over wat random domme kreten. Ik mis de context en sluit ook een false flag niet uit. Nee, dit voorval interesseert me werkelijk geen reet.
Maar dan keur je het goed. Klopt dat?
pi_215533076
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar dan keur je het goed. Klopt dat?
Ik heb even de leuzen stuk voor stuk doorgenomen en ik denk niet dat ik daar achter sta. Maar niemand die een beetje kritisch naar dit voorval kijkt? Moslims die zelf de leuzen aanbrengen, foto's maken en die op social media zetten.. de Hamas methode zeg maar. Mensen geloven wat ze willen geloven dus dan zullen er wel vieze racisten aan het werk zijn geweest.
Maar verder interesseert het me geen reet, zoals ik al zei. Zelfs als er inderdaad nare mensen bezig zijn geweest, blijft het een 'incident' Geen 'steekincident' dit keer, maar een 'verfincident'
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:53:22 #174
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215533175
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik heb even de leuzen stuk voor stuk doorgenomen en ik denk niet dat ik daar achter sta. Maar niemand die een beetje kritisch naar dit voorval kijkt? Moslims die zelf de leuzen aanbrengen, foto's maken en die op social media zetten.. de Hamas methode zeg maar. Mensen geloven wat ze willen geloven dus dan zullen er wel vieze racisten aan het werk zijn geweest.
Maar verder interesseert het me geen reet, zoals ik al zei. Zelfs als er inderdaad nare mensen bezig zijn geweest, blijft het een 'incident' Geen 'steekincident' dit keer, maar een 'verfincident'
Het is ook een verfincident, maar voor die mensen die er hadden willen wonen is het een bedreigende toestand. Misschien ben je wel zó kwaad dat je er niet om maalt.
pi_215533280
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het is ook een verfincident, maar voor die mensen die er hadden willen wonen is het een bedreigende toestand. Misschien ben je wel zó kwaad dat je er niet om maalt.
Kwaad? Er zijn dingen in de wereld die ik wat erger vind dan dit voorval. Ik denk zelf dat het in scene is gezet overigens.
pi_215533367
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Je denkt dat je er niet achter staat, dus je bent er niet zeker van?

Ik had eerst ook het idee dat het fake was, tot de nieuwe bewoner zich meldde die inderdaad een kleurtje had.
blablablabla
pi_215533401
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Je denkt dat je er niet achter staat, dus je bent er niet zeker van?

Ik had eerst ook het idee dat het fake was, tot de nieuwe bewoner zich meldde die inderdaad een kleurtje had.
Ok..als het niet fake is dan is het natuurlijk af te keuren. Verder blijft het een incident, iets voor het plaatselijke sufferdje. Maar het komt de Denk-figuren goed van pas

Overigens is alleen al het feit dat users als jij zich druk maken over zo'n kutberichtje, terwijl ik weet hoe je over andere zaken schrijft, reden dat dit mij totaal aan mijn anus zal roesten.
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:17:55 #178
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215533467
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ok..als het niet fake is dan is het natuurlijk af te keuren. Verder blijft het een incident, iets voor het plaatselijke sufferdje. Maar het komt de Denk-figuren goed van pas

Overigens is alleen al het feit dat users als jij zich druk maken over zo'n kutberichtje, terwijl ik weet hoe je over andere zaken schrijft, reden dat dit mij totaal aan mijn anus zal roesten.
Wat ik mis is dat je het heftig vindt voor de bewoners.

De laatste alinea stond er nog niet.
pi_215533486
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat ik mis is dat je het heftig vindt voor de bewoners.
Die komen er wel overheen, denk je niet?
pi_215533625
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je op de Israëli doelt die hebben gekregen waar ze om vroegen. De man die ik deze woning komt wonen heeft niemand uitgedaagd, niemand geschopt.
blablablabla
pi_215533688
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je op de Israëli doelt die hebben gekregen waar ze om vroegen. De man die ik deze woning komt wonen heeft niemand uitgedaagd, niemand geschopt.
Uh ja, Oekraïne heeft ook niemand uitgedaagd en geschopt toen die kutrussen van je op bezoek kwamen. Ik neem geen enkele post van jou meer serieus joh. Met je krokodillentranen over een random moslim.
pi_215533718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Uh ja, Oekraïne heeft ook niemand uitgedaagd en geschopt toen die kutrussen van je op bezoek kwamen. Ik neem geen enkele post van jou meer serieus joh. Met je krokodillentranen over een random moslim.
Ah nog maar weer een domme kut vergelijking. Ben je goed in.

Oost Oekraïne hoort gewoon bij Rusland toe is een referendum over geweest.
blablablabla
pi_215533769
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Ah nog maar weer een domme kut vergelijking. Ben je goed in.

Oost Oekraïne hoort gewoon bij Rusland toe is een referendum over geweest.
Een Russisch referendum
Het ligt aan de instanties zelf
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:39:43 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533847
quote:

[..]

De ironie is dat jij het ook goedkeurt, alleen dan wel natuurlijk bij andere huizen en een ander soort mensen.

Klotevolk enzo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215533895
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De ironie is dat jij het ook goedkeurt, alleen dan wel natuurlijk bij andere huizen en een ander soort mensen.

Klotevolk enzo.
Welke je huizen heb je het precies over? :)
Ik ga jou maar eens negeren want je denkt dat je heel confronterend bezig bent met al je domme vergelijkingen maar je praat gewoon wartaal die niemand begrijpt en nul relatie hebben met de OP en het nieuwsbericht.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:44:00 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533916
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Welke je huizen heb je het precies over? :)
Ik ga jou maar eens negeren want je denkt dat je heel confronterend bezig bent met al je domme vergelijkingen maar je praat gewoon wartaal die niemand begrijpt en nul relatie hebben met de OP en het nieuwsbericht.
Oh iedereen begrijpt het prima hoor...

Hoeven ze ook enkel je eigen posts voor te lezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:51:13 #187
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215534005
Wat ik eigenlijk wilde zeggen aan de hand van het krantenbericht is: probeer te allen tijde nog ergens de mens te zien achter diegenen die je haat. Die man heeft waarschijnlijk niets misdaan maar wordt wel bedreigd. Dat verdient ie dus niet.
Een heel volk is niet slecht. Kán niet.
pi_215534048
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dan is van eenzelfde niveau als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een islamitisch gezin. Het schiet toch allemaal geen meter op zo?
Hmm, een Palestijnse vlag van de muur trekken is hetzelfde als als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een Islamitisch gezin? Hele bijzondere claim. En wat heeft white-power überhaupt met moslims te maken?

"Palestijnse" vlaggen zouden hier trouwens niet eens toegestaan moeten zijn gezien de ronduit walgelijke sentimenten die er in die samenleving te vinden zijn. Terreurzucht, Islamitisch radicalisme, Jodenhaat en antiwesterse sentimenten.

Leuk hoor om je daar maar mee te associëren, dan is morele kompas goed stuk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215534078
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik eigenlijk wilde zeggen aan de hand van het krantenbericht is: probeer te allen tijde nog ergens de mens te zien achter diegenen die je haat. Die man heeft waarschijnlijk niets misdaan maar wordt wel bedreigd. Dat verdient ie dus niet.
Een heel volk is niet slecht. Kán niet.
Sommige volken laten zich gek/slecht maken door de leidinggevende volksmenners.
pi_215534520
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

"Palestijnse" vlaggen zouden hier trouwens niet eens toegestaan moeten zijn gezien
Bijzonder dit wel ja.
Dit, dus.
pi_215534637
Volgende dieptepunt is Pro-palestina-stickers met scheermesjes eronder.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215535316
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Een dergelijke vlag ophangen is van hetzelfde niveau als een hakenkruis of white power bekladding.

Weg met die achterlijke haatzooi.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Aldus je dikke duim. Kom eens met fatsoenlijke bronnen joh voor je zulke bizarre uitspraken doet.
Zow, de koran geen fatsoenlijke bron noemen, jij hebt lef. _O-

Ga anders eens kijken hoe het er aan toe gaat in islamitische landen/wijken/islamitische gebedshuizen/gezinnen, als je systematische racisme wilt zien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Is goed Geert.
Je hebt gewoon geen bronnen voor je domme gelul.

Vertel eens, wanneer ben jij voor het laatst gediscrimineerd door een Moslim, nou?
Vraag je nu aan Wilders wanneer hij voor het laatst iets heeft gemerkt van de islamitische cultuur verrijking? _O-

Toegegeven, vanuit zn bunker waar ie al zon 20(!) twintig (!) TWINTIG(!) jaar ondergedoken zit wegens dreiging uit voornamelijk islamitische hoek, zal ie zelf weinig direct merken van allahakbarretjes.

quote:

[..]

Met andere woorden; jij verdraait het zo voor jezelf dat ''mensen in dit topic het allemaal goed keuren'', en dan -en nu komt ie-; kom jij zodoende tot de conclusie dat ''nederland vol zit met klote racisten''.

Dit is echt complete bullshit. En om dit dan nog voor jezelf allemaal recht te brijen komt natuurlijk de RACISME11!!1 kaart op tafel, en ga je gillen dat Wilders een ''beroepsracist'' is.
En waarom? Alleen omdat Wilders kritisch is op de islamitische ideologie.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Haha. Krankzinnig? Zeker. 8)7
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:44:11 #193
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215535394
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh het stemmen op bepaalde partijen maakt je tegenwoordig al racist :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215535512
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Een dergelijke vlag ophangen is van hetzelfde niveau als een hakenkruis of white power bekladding.

Weg met die achterlijke haatzooi.
[..]
Zow, de koran geen fatsoenlijke bron noemen, jij hebt lef. _O-

Ga anders eens kijken hoe het er aan toe gaat in islamitische landen/wijken/islamitische gebedshuizen/gezinnen, als je systematische racisme wilt zien.
[..]
Vraag je nu aan Wilders wanneer hij voor het laatst iets heeft gemerkt van de islamitische cultuur verrijking? _O-

Toegegeven, vanuit zn bunker waar ie al zon 20(!) twintig (!) TWINTIG(!) jaar ondergedoken zit wegens dreiging uit voornamelijk islamitische hoek, zal ie zelf weinig direct merken van allahakbarretjes.
[..]
Met andere woorden; jij verdraait het zo voor jezelf dat ''mensen in dit topic het allemaal goed keuren'', en dan -en nu komt ie-; kom jij zodoende tot de conclusie dat ''nederland vol zit met klote racisten''.

Dit is echt complete bullshit. En om dit dan nog voor jezelf allemaal recht te brijen komt natuurlijk de RACISME11!!1 kaart op tafel, en ga je gillen dat Wilders een ''beroepsracist'' is.
En waarom? Alleen omdat Wilders kritisch is op de islamitische ideologie.
[..]
Haha. Krankzinnig? Zeker. 8)7
A Je bent totaal onwetend. Er staat nergens in de koran dat je mensen mag discrimineren. B Ik heb verschillende bronnen aangedragen die aantonen hoe racistisch Nederland is als het gaat om het aannemen van allochtonen C Wilders heeft een veroordeling aan zijn broek wegens haatzaaien en schroomt niet om teksten als "Willen jullie minder Marokkanen" te roeptoeteren en is een totale islamofoboon gebleken door de jaren heen. Ondanks dat iedereen bekend is met zijn jargon scoort hij toch verreweg de meeste stemmen. Dat zegt alles over het electoraat.
D dit topic gaat over een huis dat is ondergesmeerd met de meeste ZIEKE RACISTISCHE leuzen en in plaats van dat te veroordelen gaat het over de dubieuze rol die moslims zogenaamd invullen en wangedrag Israëlische voetbalhooligans goedpraten. Jij en je racistische vriendjes moeten zich kapot schamen dat je een nieuwstopic zover te verdraaien met je leugens dat je van een onschuldig slachtoffer een dader maakt. Walgelijk.
blablablabla
pi_215535531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:44 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Oh het stemmen op bepaalde partijen maakt je tegenwoordig al racist :')
De PVV is geen normale partij het draait op een man. En die man is een eliteracist die zijn haat jegens moslims niet onder stoelen of banken steekt. Inclusief veroordeling wegens haatzaaien.
blablablabla
pi_215535617
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:54 schreef Elan het volgende:

[..]
De PVV is geen normale partij het draait op een man. En die man is een eliteracist die zijn haat jegens moslims niet onder stoelen of banken steekt. Inclusief veroordeling wegens haatzaaien.

Haat naar Joden wordt ook niet onder stoelen of banken geschoven.

Maar ik heb geert nog nooit een moslim de gracht in zien duwen of om een paspoort zien vragen en die vervolgens te kopschoppen.

Kun je wel gaan wijzen...
1947-2016
pi_215535646
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, een Palestijnse vlag van de muur trekken is hetzelfde als als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een Islamitisch gezin? Hele bijzondere claim. En wat heeft white-power überhaupt met moslims te maken?

"Palestijnse" vlaggen zouden hier trouwens niet eens toegestaan moeten zijn gezien de ronduit walgelijke sentimenten die er in die samenleving te vinden zijn. Terreurzucht, Islamitisch radicalisme, Jodenhaat en antiwesterse sentimenten.

Leuk hoor om je daar maar mee te associëren, dan is morele kompas goed stuk.
Dit.
1947-2016
pi_215535696
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 23:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Haat naar Joden wordt ook niet onder stoelen of banken geschoven.

Maar ik heb geert nog nooit een moslim de gracht in zien duwen of om een paspoort zien vragen en die vervolgens te kopschoppen.

Kun je wel gaan wijzen...
Ik vind het beide nogal ver gaan eigenlijk. Jodenhaat is ook niet oke. Maar daar gaat dit topic toch niet over chef.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 23:11:15 #199
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215535732
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Die men geeft heel terecht kritiek op de islam. En de gebeurtenissen van afgelopen week hebben maar weer eens aangegeven waarom dat maar goed is ook.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215535760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 23:11 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die men geeft heel terecht kritiek op de islam. En de gebeurtenissen van afgelopen week hebben maar weer eens aangegeven waarom dat maar goed is ook.
Mwa ik snap best dat je problemen hebt met Marokkaans reltuig, maar wat heeft dat met de islam te maken? Als je mensen puur vanwege hun religie in een hoek gaat trappen en veroordelen heb je weinig respect voor Artikel 1 uit de Grondwet en ben je een gevaarlijke gek.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')