Wat niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
Komt op mij niet echt geloofwaardig over
Welke zelf respecteerde Nederlander uit zich op deze manier?quote:
Ik ben ook benieuwd wat of wie hier achter zit. Het huis is namelijk leeg. Zoals je kunt zien.quote:Komt op mij niet echt geloofwaardig over
Maar goed, wie ben ik
Volgens mij is dit de Marokkaanse visie hoe blanke nationalisten in het leven staanquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:12 schreef Qarrad het volgende:
Een actie van een stel ontzettend domme pubers zo te lezen die een flinke straf mogen krijgen. Dat "666" ertussen laat denk ik zien dat ze maar wat hebben opgeschreven om maximaal kwetsend te zijn zonder enig idee wat erachter zit.
Mwoh, ik denk dat de domheid onder melkboerenhondenharen lokalo's een waarschijnlijker scenario is dan een of andere false flag operation vanuit Marokkaanse hoek.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de Marokkaanse visie hoe blanke nationalisten in het leven staan
Genoeg domme pvv-hooligans te vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Welke zelf respecteerde Nederlander uit zich op deze manier?
Gelukkig heeft "666" geen betekenis in islam, veel bijbelwetenschappers geloven dat dit getal symbolisch verwijst naar Nero, omdat het Hebreeuwse schrift zijn naam als "Neron Caesar" kan omzetten naar een getalswaarde van 666 in gematria, in de middeleeuwen werd het het geromantiseerd in het "nummer van het beest" ( uit het boek Dante's Divina Commedia)quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:12 schreef Qarrad het volgende:
Een actie van een stel ontzettend domme pubers zo te lezen die een flinke straf mogen krijgen. Dat "666" ertussen laat denk ik zien dat ze maar wat hebben opgeschreven om maximaal kwetsend te zijn zonder enig idee wat erachter zit.
Geen idee, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dan hebben ze het wel netjes achtergelaten ieg.
Het zijn vooral marokannen die het woord kk te pas en onpas gebruikenquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat de domheid onder melkboerenhondenharen lokalo's een waarschijnlijker scenario is dan een of andere false flag operation vanuit Marokkaanse hoek.
Erg jammer dat deze diepgewortelde middeleeuwse oorlogsdoctrine ook de maat wordt genomen door graffitipubers.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:14 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk niet he. Islam is het heilige en enige geloof dat er toe doet.
Jij bent de periode na fortuyn en theo vergeten? Dat was toen wel een factor 10 erger hoorquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:11 schreef Elan het volgende:
Kansloze actie.
Treurig dat ons eens zo tolerante landje in zo'n rap tempo gepolariseerd is geraakt.
Geloof ik niet tegenwoordig kan echt niemand meer iets hebben van een ander(sdenkende). Die moorden hadden veel maatschappelijke impact maar werden uiteindelijk allemaal gepleegd door gestoorde eenlingen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:33 schreef 111210 het volgende:
[..]
Jij bent de periode na fortuyn en theo vergeten? Dat was toen wel een factor 10 erger hoor
Ja dat is vooral een social media dingetje dat iedereen kan schreeuwen wat ie wil waardoor alles ook dichtbij komt. Als je niet op social media zit valt het echt wel mee naar mijn mening.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niet tegenwoordig kan echt niemand meer iets hebben van een ander(sdenkende). Die moorden hadden veel maatschappelijke impact maar werden uiteindelijk allemaal gepleegd door gestoorde eenlingen.
Den Haag bestaat niet meer? Dat is toch echt de wieg van kankâh volgens mij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul ook maar wat
[..]
Het zijn vooral marokannen die het woord kk te pas en onpas gebruiken
Als het al een blank iemand is, dan moet het wel een Feyenoord fan zijn geweest. Die zijn echt de enige die het woord net zo vaak in de mond nemen als de mocro's
Toen had je specifieke groepen die zich bezig hielden met polarisatie maar voor de gewone Nederlander of Turk was het een ver van zijn bed show. PVV pakte 20 zetels op zijn meest. Hoe anders is dat nu. De opkomst van social media speelt daarin ook een prominente rol waar men vroeger een kwaliteitskrant las komen de meest rabiate uitspraken je dagelijks tegemoet op het scherm van je telefoon .quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:43 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja dat is vooral een social media dingetje dat iedereen kan schreeuwen wat ie wil waardoor alles ook dichtbij komt. Als je niet op social media zit valt het echt wel mee naar mijn mening.
Toen had je de bv de lonsdale groepen, politieke partijtjes als nieuwrechts, neonazi constant kusters had volgens mij zelfs ergens een zetel in een gemeente raad. En duizenden jongeren die op stormfront lekker white power liepen te schreeuwen.
Met aan de andere kant mocro’s die op alles wat nederlands was spuugde en de moord op theo verheerlijkte. En ook nog de moslim terroristen van de hofstad groep.
Het lijkt nu allemaal erg, maar 20 jaar geleden was de spanning in het land echt wel erger.
Is nog precies zo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:43 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja dat is vooral een social media dingetje dat iedereen kan schreeuwen wat ie wil waardoor alles ook dichtbij komt. Als je niet op social media zit valt het echt wel mee naar mijn mening.
Toen had je de bv de lonsdale groepen, politieke partijtjes als nieuwrechts, neonazi constant kusters had volgens mij zelfs ergens een zetel in een gemeente raad. En duizenden jongeren die op stormfront lekker white power liepen te schreeuwen.
Met aan de andere kant mocro’s die op alles wat nederlands was spuugde en de moord op theo verheerlijkte. En ook nog de moslim terroristen van de hofstad groep.
Het lijkt nu allemaal erg, maar 20 jaar geleden was de spanning in het land echt wel erger.
Dit stinkt naar een false flag, maar wat hebben we voor die tolerantie teruggekregen? Een intolerante inteeltreligie, lijken in de straat, ondergedoken leraren, Barbarijse straatrovers, jodenhaat, blankenhaat, blankendiscriminatie, een einde aan sociale cohesie, woningnood en de roep om nog meer, alsmaar meer. Stank voor dank.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:11 schreef Elan het volgende:
Kansloze actie.
Treurig dat ons eens zo tolerante landje in zo'n rap tempo gepolariseerd is geraakt.
Ik vind het wel heel raar dat dat huis leeg lijkt te staan, je ziet het beton in de gang op dat filmpjequote:Op dinsdag 5 november 2024 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Uiteraard dat de usual suspects nep roepen.
Want de beschaafde autochtone Nederlander laat toch altijd zien vele malen meer geciviliseerd te zijn dan de wildlingen die ons land bestormen.
Kunnen jongeren geweest zijn die het er niet zo zeer om ging of het pand leeg stond ofniet dan wel om hun mening te delen/simpelweg baldadig te zijnquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel raar dat dat huis leeg lijkt te staan, je ziet het beton in de gang op dat filmpje.
Jongeren of iemand van Denk zelf om een politiek punt te maken, ik acht die clownsbeweging ook wel tot dat soort acties in staat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen jongeren geweest zijn die het er niet zo zeer om ging of het pand leeg stond ofniet dan wel om hun mening te delen/simpelweg baldadig te zijn
Ja maar dat is anders, de vorige generatie van die mensen hebben heel wat te verduren gehad dus dan mag het natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
Was toen met die Molukkers ook, gooide ze de ruiten alvast in om te voorkomen dat niet Molukkers in de wijk kwamen te wonen
quote:De woningcorporatie die eigenaar is van de woning laat aan de NOS weten geen aangifte te zullen doen, om de verhoudingen niet verder op scherp te zetten.
Ik denk pubers die om aandacht vragen. En dit ook krijgen omdat dit maximaal in de media komt.quote:
In het Christendom staat 666 voor Satan, en iedere Nederlander is natuurlijk in die cultuur een Christenhond, dus om de false flag nog een tintje antichrist aanbidding te geven hebben ze er 666 bijgeschreven. Want deze racist is natuurlijk niet alleen een moslimhater, maar walgt ook van zijn christelijke geloof waarbij hij satan vereerd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:49 schreef Zoddie het volgende:
Dat 666 vind ik er niet echt bij passen.
Waarom zou een racist er nou 666 bij zetten zo vaak?
geloof niet dat ander is maar die discussie ga ik sowieso niet aanquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders, de vorige generatie van die mensen hebben heel wat te verduren gehad dus dan mag het natuurlijk.
Woning Molukse wijk Maastricht vernield en beklad: ‘Alleen voor Molukkers’
[..]
De moraal van het verhaalquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:40 schreef HowardRoark het volgende:
Laten we er maar even uitgaan dat dit echt is, ook al is het wat vreemd aangebracht. Zulke teksten zijn natuurlijk gewoon strafbaar en mensen hun huis bekleden is dat ook. Mochten de daders dus worden gevonden meteen hard aanpakken.
Je waar nodig uitspreken tegen Islamisering en/of slecht gedrag van moslims is uitstekend, maar random huizen waar moslims wonen gaan onderkladden met haatdragende teksten is simpelweg ontoelaatbaar.
[..]
Tja, uitgerekend door moslims zelf.
Wie hadden iets moeten verwachten? De mensen die er niet wonen? Moslims in het algemeen? Waar staat letterlijk dat hun religie de religie van de haat is?quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:46 schreef MeneerPresident het volgende:
Wat hadden ze dan verwacht? Ze hangen letterlijk de religie van de haat aan.
gekke is dat jij zelf de eerste bent die 'de witte mens' de schuld geeft hierquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:37 schreef Oud_student het volgende:
Wat zo merkwaardig is dat altijd dit soort incidenten plaatsvinden tussen de witte boze mannen/jongens en allochtone mensen. Nooit is er sprake van geweld of discrimminatie tussen groepen allochtonen (Eritreers uitgezonderd) Het lijkt erop of de witte mens het alleenrecht op discriminatie heeft.
Maar misschien is het onderhavige geval een false flag actie![]()
Uiteraard veroordeel ik deze acties, we moten de islamisering langs parlementaire weg oplossen.
Maar dit zal nog wel even duren, het gaat nog te goed econmisch gezien in Nederland, maar als de instroom blijft toenemen en er brken slechtere tijden aan, dan komt het probleem in de volle focus.
Maar hoe langer er gewachht wordt, des te draconischer de maatregelen. of de westerse beschaving zoals we die kennen houdt op te bestaan,
Lol wat een onzinquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:37 schreef Oud_student het volgende:
Wat zo merkwaardig is dat altijd dit soort incidenten plaatsvinden tussen de witte boze mannen/jongens en allochtone mensen. Nooit is er sprake van geweld of discrimminatie tussen groepen allochtonen (Eritreers uitgezonderd) Het lijkt erop of de witte mens het alleenrecht op discriminatie heeft.
Maar misschien is het onderhavige geval een false flag actie![]()
Uiteraard veroordeel ik deze acties, we moten de islamisering langs parlementaire weg oplossen.
Maar dit zal nog wel even duren, het gaat nog te goed econmisch gezien in Nederland, maar als de instroom blijft toenemen en er brken slechtere tijden aan, dan komt het probleem in de volle focus.
Maar hoe langer er gewachht wordt, des te draconischer de maatregelen. of de westerse beschaving zoals we die kennen houdt op te bestaan,
Niet de schuld van geweld en discriminatie, maar idd schuldig aan het toelaten van de instroom en de islamiseringquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
gekke is dat jij zelf de eerste bent die 'de witte mens' de schuld geeft hier
compleet ander verhaal maar okquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:31 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Niet de schuld van geweld en discriminatie, maar idd schuldig aan het toelaten van de instroom en de islamisering
Natuurlijk komt geweld tussen verschillende etnische groepen voor, maar er wordt i.h.a weinig aandacht aan besteed en het woord discriminatie valt nooit in deze context, Alleen "witte mensen" worden aangeklaagd wegens discriminatie, terwijl het onder andere groepen op mega schaal voorkomt. Dit benoemen is niet policor (waarvan note)quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol wat een onzin
5 seconden op Google: https://www.bnnvara.nl/jo(...)en-turken-en-koerden
Dat doen ze om Atheïsten te demoniseren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:49 schreef Zoddie het volgende:
Dat 666 vind ik er niet echt bij passen.
Waarom zou een racist er nou 666 bij zetten zo vaak?
Is algemene kennis.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wie hadden iets moeten verwachten? De mensen die er niet wonen? Moslims in het algemeen? Waar staat letterlijk dat hun religie de religie van de haat is?
Het lijkt mij persoonlijk dat mensen in het algemeen mogen verwachten dat hun huizen niet beklad worden met ziekten en racistische leuzen, maar blijkbaar is dat liefdevol of zo, in tegenstelling tot "de letterlijke religie van de haat".
Dit soort voorvallen heb je dan ook op dagelijkse basis. Omgekeerd nooit. Ahum.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:37 schreef Nielsch het volgende:
Als het om joden was gegaan waren de deugende partijleiders nu over elkaar gestruikeld om SCHANDE! te roepen. Uiteraard blijft het nu grotendeels stil.
De woorden kunnen toch een waarschuwing zijn voor toekomstige bewoners?quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel raar dat dat huis leeg lijkt te staan, je ziet het beton in de gang op dat filmpje.
Dr zullen wellicht statushouders in komen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat of wie hier achter zit. Het huis is namelijk leeg. Zoals je kunt zien.
Gewoon betonnen vloeren.
In het AD staat dat het ‘Ahmeds droomhuis’ was.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dr zullen wellicht statushouders in komen?
Wat een lage en laffe opmerking over joden. Je doet net of antisemitisme verzonnen is of zo. De Nederlandse taal zit er vol mee. Het is dezelfde kronkel als waarmee dit soort dingen richting moslims goed geluld worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:06 schreef Poefbank het volgende:
Ah gossie, krijgen de joden teveel aandacht met het groeiende antisemitisme in Nederland? Dat kan natuurlijk niet he.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Welke zelf respecteerde Nederlander uit zich op deze manier?
Nee. Groot deel (heel groot deel) is de ongebreidelde migratie (van zo’n 40 jaar her) ZAT.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:03 schreef Werkperd het volgende:
Nederland is nooit van zijn racisme afgekomen. Groot deel van de Nederlandse bevolking is haatvol en racistisch
Nee hoor. Hetzelfde racisme werd door Nederlanders ook getoond toen de eerste arbeidsmigranten hierheen kwamen. Het waren maar een handjevol.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee. Groot deel (heel groot deel) is de ongebreidelde migratie (van zo’n 40 jaar her) ZAT.
Andere tijden. Er waren nog niet zoveel mensen van buitenlandse komaf en de samenleving was nog voor het grootste deel blank.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee hoor. Hetzelfde racisme werd door Nederlanders ook getoond toen de eerste arbeidsmigranten hierheen kwamen. Het waren maar een handjevol.
Oh toen al. En heden ten dage?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee hoor. Hetzelfde racisme werd door Nederlanders ook getoond toen de eerste arbeidsmigranten hierheen kwamen. Het waren maar een handjevol.
True.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:11 schreef Elan het volgende:
Kansloze actie.
Misschien in jouw werk/familie/vriendenkring. Niet bij mij.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:03 schreef Werkperd het volgende:
Nederland is nooit van zijn racisme afgekomen. Groot deel van de Nederlandse bevolking is haatvol en racistisch
Raar dat je dan alsnog massaal naar zo'n vuig racistisch land vertrekt, met tienduizendenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De personen die de Nederlandse bevolking dagelijks geestelijk pijn doen verdienen toch niets anders dan haat?quote:Op donderdag 7 november 2024 07:03 schreef Werkperd het volgende:
Nederlanders staan ook niet bepaald bekend om hun tolerantie en open visie. Zeker als het om buut'nloanders gaat. Anders stemden ze niet massaal op een haatzaaiende demagoog als Wilders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
True.
Zou het te maken kunnen hebben met het importeren van intolerante culturen en levensfilosofien?
quote:Op donderdag 7 november 2024 07:03 schreef Werkperd het volgende:
Integendeel, Nederland staat al lange tijd bekend als vrijplaats voor vrijdenkers, Joden, Hugenoten, atheïsten, en noem het allemaal maar op.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlanders staan ook niet bepaald bekend om hun tolerantie en open visie. Zeker als het om buut'nloanders gaat. Anders stemden ze niet massaal op een haatzaaiende demagoog als Wilders.
Progressief maakt nog niet tolerant. Anders stem je niet massaal op een figuur dat openlijk Marokkanen discrimineert en zelfs een veroordeling aan zijn broek heeft wegens haatzaaien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel, Nederland staat al lange tijd bekend als vrijplaats voor vrijdenkers, Joden, Hugenoten, atheïsten, en noem het allemaal maar op.
Eerste land ter wereld dat homohuwelijk erkende.
Omdat ik wel klaar ben met daar xenofobe geblaat. Vroeger werd daar nog wel een beetje tegen gemodereerd maar tegenwoordig is het de normaalste zaak hier om anderen te discrimineren. Het heeft niks meer met kritisch denken te maken het is schoppen om het schoppen.quote:Waarom je hier de laatste tijd de woke demagoog probeert uit te hangen is me een raadsel maar je zal er wel je redenen voor hebben.
Gut ja. Kritiek op conservatieve dogmatische religie is 'xenofobie'.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Progressief maakt nog niet tolerant. Anders stem je niet massaal op een figuur dat openlijk Marokkanen discrimineert en zelfs een veroordeling aan zijn broek heeft wegens haatzaaien.
Je hoeft het gemiddelde topic er maar op na te slaan en je weet dat de gemiddelde Nederlander er niet voor schroomt om minderheden overal de schuld van te geven.
[..]
Omdat ik wel klaar ben met daar xenofobe geblaat. Vroeger werd daar nog wel een beetje tegen gemodereerd maar tegenwoordig is het de normaalste zaak hier om anderen te discrimineren. Het heeft niks meer met kritisch denken te maken het is schoppen om het schoppen.
Say who? Jij?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:02 schreef Elan het volgende:
Nederlanders staan ook niet bepaald bekend om hun tolerantie en open visie.
Dat deden ze vroeger niet. Hoe zou het komen dat ze dat nu wel doen? Hmmm?quote:Anders stemden ze niet massaal op een haatzaaiende demagoog als Wilders.
De immigratiecijfers vertellen een HEEL ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlanders staan ook niet bepaald bekend om hun tolerantie en open visie. Zeker als het om buut'nloanders gaat. Anders stemden ze niet massaal op een haatzaaiende demagoog als Wilders.
Wilders moet zich wel beveiligen, omdat anderstalige volksmenners hem voorgoed tot zwijgen willen brengen. Dat is een dure grap voor Wilders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
‘Discrimineren’, daar gaan we weer. Volgens mij weet je niet eens wat het betekent maar wel dat het veel kritiek op jullie de mond snoert. Maar de tijden veranderen. Niet alles wordt meer gepikt. Heeft geen hout met discriminatie te maken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Progressief maakt nog niet tolerant. Anders stem je niet massaal op een figuur dat openlijk Marokkanen discrimineert en zelfs een veroordeling aan zijn broek heeft wegens haatzaaien.
Je hoeft het gemiddelde topic er maar op na te slaan en je weet dat de gemiddelde Nederlander er niet voor schroomt om minderheden overal de schuld van te geven.
[..]
Omdat ik wel klaar ben met daar xenofobe geblaat. Vroeger werd daar nog wel een beetje tegen gemodereerd maar tegenwoordig is het de normaalste zaak hier om anderen te discrimineren. Het heeft niks meer met kritisch denken te maken het is schoppen om het schoppen.
Je bedoelt dat islamitische volk van afgelopen nacht wat op Jodenjacht ging?quote:Op donderdag 7 november 2024 07:03 schreef Werkperd het volgende:
Jammer dat je nergens op in gaat. Beetje zwak.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:40 schreef Werkperd het volgende:
^^^ Oei, zo te zien hebben we een gevoelig snaartje geraakt!
Waarheid accepteren is moeilijk maar niet onmogelijk mensen.
Op welke van de 20+ gefrustreerde mannetjes moet ik op ingaan dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jammer dat je nergens op in gaat. Beetje zwak.
Post 93, stukje over discriminatie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op welke van de 20+ gefrustreerde mannetjes moet ik op ingaan dan?
Uitsluiting van individuen op basis van afkomst, religie of ideologie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
‘Discrimineren’, daar gaan we weer. Volgens mij weet je niet eens wat het betekent maar wel dat het veel kritiek op jullie de mond snoert. Maar de tijden veranderen. Niet alles wordt meer gepikt. Heeft geen hout met discriminatie te maken.
Ik zou zeggen kopieer en plak. Kijken of er wat inhoudelijks te lezen valt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Post 93, stukje over discriminatie.
Zolang het arbeidsmigranten zijn en wat opleveren ja, en dan behandelen we ze nog het liefste als zeventiende eeuwse slaven door ze in erbarmelijke omstandigheden te huisvesten. Of wat te denken van Geert die een Polenmeldpunt wilde. Mensen hier vinden dat kennelijk prachtig anders stem je niet op zo'n walgelijke volksmenner.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:53 schreef havanagila het volgende:
[..]
De immigratiecijfers vertellen een HEEL ander verhaal.
Kon je ‘t niet vinden?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:14 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kopieer en plak. Kijken of er wat inhoudelijks te lezen valt.
Klopt. Mensen pikken het niet langer om op grond van afkomst bevooroordeeld te worden. Racisme is achteruitgang. Inclusie is vooruitgang en dat is waar de tijd zich op richt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kon je ‘t niet vinden?
Discrimineren’, daar gaan we weer. Volgens mij weet je niet eens wat het betekent maar wel dat het veel kritiek op jullie de mond snoert. Maar de tijden veranderen. Niet alles wordt meer gepikt. Heeft geen hout met discriminatie te maken.
Was het jullie toverwoord ook? ‘Je discrimineert!’ En hop, jullie tegenstander was stil. Want discrimineren was een doodzonde. Maar tien tegen één dat er niet gediscrimineerd werd maar bekritiseerd werd en dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:40 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Klopt. Mensen pikken het niet langer om op grond van afkomst bevooroordeeld te worden. Racisme is achteruitgang. Inclusie is vooruitgang en dat is waar de tijd zich op richt.
Iets wat ook gewoon feitelijk is? Of ga je nu zeggen dat racisme een fantasie is en de selectiecriterium van de belastingdienst op basis van een tweede nationaliteit ontkennen? Om waar wat op te noemen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Was het jullie toverwoord ook? ‘Je discrimineert!’ En hop, jullie tegenstander was stil. Want discrimineren was een doodzonde. Maar tien tegen één dat er niet gediscrimineerd werd maar bekritiseerd werd en dat is heel wat anders.
Dít is wat er staat.
Was het jullie toverwoord ook? ‘Je discrimineert!’ En hop, jullie tegenstander was stil. Want discrimineren was een doodzonde. Maar tien tegen één dat er niet gediscrimineerd werd maar bekritiseerd en dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitsluiting van individuen op basis van afkomst, religie of ideologie.
Wil wel een college voor je samenstellen van posts waarin mensen exact dat doen, maar het bewijs kun je zelf ook gewoon overal lezen.
Maar kennelijk is dat gelegitimeerd als je een huizencrisis hebt of zo. Eigen volk eerst. Sterf maar lekker in je oorlog of hongersnood.
In Amerika wordt onderzoek gedaan naar hate crimes. Daaruit blijkt dat maar liefst 80% van de onderzochte gevallen een hoax is, waarvan het merendeel false flag door mensen of organisaties die aandacht willen vragen voor racisme, of mensen van kleur die zelf aandacht willen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat de domheid onder melkboerenhondenharen lokalo's een waarschijnlijker scenario is dan een of andere false flag operation vanuit Marokkaanse hoek.
Op basis van dit incident wil jij concluderen dat Nederland racistisch is?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:19 schreef Elan het volgende:
Je zal in zo'n huis terecht komen dat is ondergekalkt met de meest zieke teksten. Voel je je ook lekker veilig. NOT.
Maar Nederland is niet racistisch hoor
Racist genoemd worden staat inmiddels op vrijwel gelijk niveau met pedofiel genoemd worden. Alleen al daaruit blijkt dat Nederland allesbehalve een racistisch land is.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:03 schreef Werkperd het volgende:
Jammer joh maar Nederland is verre van racistisch en haatvol. De meest racistische landen zijn te vinden in Afrika, midden-oosten en Azië.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:03 schreef Werkperd het volgende:
Ik geloof oprecht dat ze de term racisme niet begrijpen. Het wordt te pas en te onpas gebruikt, met name om kritiek af te weren. Het wordt dus gewoon misbruikt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Jammer joh maar Nederland is verre van racistisch en haatvol. De meest racistische landen zijn te vinden in Afrika, midden-oosten en Azië.
Daarnaast heeft het woord "racisme" zijn waarde verloren omdat figuren zoals jij het overal toepassen, zelf waar het niet toe te passen valt.
Dat is geen context dat is nog steeds het eenzijdige verhaal van 1 kant.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:19 schreef Montagui het volgende:
En hier meer context. Het volledige filmpje van deze DENK-meneer.
Bekijk deze YouTube-video
Wordt het ook. Maar wat vooral opvallend is van mensen zoals @Werkperd die vaak met "racisme" strooien dat ze dat vaak baseren op basis van niks en gewoon maar wat roepen. Dat zie je al in een post van hem. Bijna een heel volk over een kam scheren zonder aan te duiden waarop.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat ze de term racisme niet begrijpen. Het wordt te pas en te onpas gebruikt, met name om kritiek af te weren. Het wordt dus gewoon misbruikt.
Waarom zouden moslims hier niet veilig kunnen zijn? Ik ken genoeg moslims en die hebben niks te klagen. Dit is gewoon angst zaaien want elders op de wereld is het veel onveiliger.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:19 schreef Montagui het volgende:
En hier meer context. Het volledige filmpje van deze DENK-meneer.
Bekijk deze YouTube-video
Alsof dit het enige incident is waarbij buitenlandershaat aan de orde isquote:Op zaterdag 9 november 2024 08:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op basis van dit incident wil jij concluderen dat Nederland racistisch is?
Dus als morgen iemand communistische teksten op een muur knalt is Nederland communistisch?
Goh…
Kijk eens naar Opsporing Verzocht. Ik hoef niet uit te leggen waarom. Een greep uit de zich ernstig misdragende medemens. Ondanks dát, ondanks dát leven we nog naast elkaar. Is dat knap of niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof dit het enige incident is waarbij buitenlandershaat aan de orde is.
Willen jullie meer of minder Marokkanen?
Oh god krijgen we dit kulargument weer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk eens naar Opsporing Verzocht. Ik hoef niet uit te leggen waarom. Een greep uit de zich ernstig misdragende medemens. Ondanks dát, ondanks dát leven we nog naast elkaar. Is dat knap of niet.
Kúlargument? 30 Jaar Opsporing Verzocht en iedereen kan de inhoud dromen? Het is voor iedereen een bezienswaardigheid als er een autochtoon gezocht wordt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh god krijgen we dit kulargument weer.
Je realiseert je dat veel allochtonen tot de sociale onderklasse behoren waar sowieso veel criminaliteit is (ook onder autochtonen) ?
Omdat het de soort criminaliteit is die in beeld komt. Maak je een programma over fraude en zedenzaken is 90% blank.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kúlargument? 30 Jaar Opsporing Verzocht en iedereen kan de inhoud dromen? Het is voor iedereen een bezienswaardigheid als er een autochtoon gezocht wordt.
En ONDANKS dit, leven we nog naast elkaar. Respect voor de autochtone medemens.
Nou nee, criminelen zijn rijk, behoren dus niet bij de sociale onderklasse.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh god krijgen we dit kulargument weer.
Je realiseert je dat veel allochtonen tot de sociale onderklasse behoren waar sowieso veel criminaliteit is (ook onder autochtonen) ?
De zedenzaken zouden niet 30 jaar lang programmavullend zijn. Dat is het verschil.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het de soort criminaliteit is die in beeld komt. Maak je een programma over fraude en zedenzaken is 90% blank.
Het gaat niet zozeer over hersenloze tokkie figuren op de straat. Het gaat meer om systematische racisme die op elke belangrijke tak terug te vinden is binnen de samenleving. Gemeentes, scholen, werkgevers, de politiek en noem maar op.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Racist genoemd worden staat inmiddels op vrijwel gelijk niveau met pedofiel genoemd worden. Alleen al daaruit blijkt dat Nederland allesbehalve een racistisch land is.
Neemt niet weg dat er racisten zijn in Nederland. Maar helaas zul je nu eenmaal altijd enkele klootzakken overhouden die inmiddels heel erg opvallen in een land waar gelijkwaardigheid van iedereen voorop staat.
En dat zegt iemand die bij elke gelegenheid de kans grijpt om zijn haat te uiten. Je reacties en van vele anderen hier zijn vanzelfsprekend. Ik verwacht ook nooit van een racist die zal toegeven dat er racisme is. Ze wijzen altijd graag de vinger naar anderen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Jammer joh maar Nederland is verre van racistisch en haatvol. De meest racistische landen zijn te vinden in Afrika, midden-oosten en Azië.
Daarnaast heeft het woord "racisme" zijn waarde verloren omdat figuren zoals jij het overal toepassen, zelf waar het niet toe te passen valt.
Vooral minder Joden, toch Elan? 'Verheven kutvolk'.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat jou niet om racisme (over Armeniërs heb je zo ook je mening, niet), het gaat je erom dat je liever ziet dat mensen geen enkele kritiek uiten op Islam. Dat schaar je graag meteen onder racisme. Hoef je vervelende vragen over vrouwen- en homorechten niet te beantwoorden, bijvoorbeeld, of hoe we hier scheiding tussen kerk en staat belangrijker vinden dan een religieuze leer die een paar eeuwen geleden ontstaan is. Of hoe uitsluiting en discriminatie ook plaatsvindt binnen streng religieuze gemeenschappen, waar afkeer van 'de ander' hoofdlijn is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:09 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die bij elke gelegenheid de kans grijpt om zijn haat te uiten. Je reacties en van vele anderen hier zijn vanzelfsprekend. Ik verwacht ook nooit van een racist die zal toegeven dat er racisme is. Ze wijzen altijd graag de vinger naar anderen.
Het heeft zijn waarde niet verloren. Dat het overal toegepast wordt is slechts een aanname.
Spanjaarden zijn geen moslim maar ondervinden ook racisme vanaf begin jaren 60.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat jou niet om racisme (over Armeniërs heb je zo ook je mening, niet), het gaat je erom dat je liever ziet dat mensen geen enkele kritiek uiten op Islam. Dat schaar je graag meteen onder racisme. Hoef je vervelende vragen over vrouwen- en homorechten niet te beantwoorden, bijvoorbeeld, of hoe we hier scheiding tussen kerk en staat belangrijker vinden dan een religieuze leer die een paar eeuwen geleden ontstaan is. Of hoe uitsluiting en discriminatie ook plaatsvindt binnen streng religieuze gemeenschappen, waar afkeer van 'de ander' hoofdlijn is.
Racisme roepen is je enige optie om die geluiden te smoren.
Ain't working.
Spanjaarden interesseren je dan ook geen reet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn geen moslim maar ondervinden ook racisme vanaf begin jaren 60.
Had het over Mossad. Ga geen topics vervuilen met crossposts van je debiele stokpaardjes.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral minder Joden, toch Elan? 'Verheven kutvolk'.
Ga je voor mij blijven spreken of kun je nog fatsoenlijk argumenteren?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Spanjaarden interesseren je dan ook geen reet.
Dat argument kun je twee posts terug vinden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ga je voor mij blijven spreken of kun je nog fatsoenlijk argumenteren?
Je loopt echt alleen maar te trollen he. Of je bent gewoon niet zo heel slim. Jouw Joodse vrienden begonnen over dode Palestijnse babies te scanderen. Verwacht dan geen liefde terug. Los daarvan wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat argument kun je twee posts terug vinden.
Je intolerantie jegens andersdenkenden die wagen kritiek te hebben op religie, schaar je gewoon onder 'racisten', terwijl je zelf elders nog even een oude antisemitische 'de Joden zitten overal aan de knoppen' retoriek gebruikt.
Je bent niet serieus te nemen.
Welke Joodse vrienden?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je loopt echt alleen maar te trollen he. Of je bent gewoon niet zo heel slim. Jouw Joodse vrienden begonnen over dode Palestijnse babies te scanderen. Verwacht dan geen liefde terug. Los daarvan wat heeft het een met het ander te maken?
Maar natuurlijk had je dat...quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Had het over Mossad. Ga geen topics vervuilen met crossposts van je debiele stokpaardjes.
Dat is geen argument. Dat zijn allerlei aannames zonder feitelijke onderbouwing.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat argument kun je twee posts terug vinden.
Je intolerantie jegens andersdenkenden die wagen kritiek te hebben op religie, schaar je gewoon onder 'racisten', terwijl je zelf elders nog even een oude antisemitische 'de Joden zitten overal aan de knoppen' retoriek gebruikt.
Je bent niet serieus te nemen.
Die onderbouwing vinden we in je eigen posts. Of over het heikele thema van de Armeense genocide.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:33 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Dat zijn allerlei aannames zonder feitelijke onderbouwing.
Nee, eerder deze week was dat duidelijk zichtbaar…quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is lulkoek.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het de soort criminaliteit is die in beeld komt. Maak je een programma over fraude en zedenzaken is 90% blank.
Er is geen systematisch racisme in Nederland.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over hersenloze tokkie figuren op de straat. Het gaat meer om systematische racisme die op elke belangrijke tak terug te vinden is binnen de samenleving. Gemeentes, scholen, werkgevers, de politiek en noem maar op.
Een racist zal niet toegeven dat hij een racist is. Wilders die bijvoorbeeld zo racistisch als de neten is zal nooit toegeven dat hij een racist is.
Zoek de cijfers op CBS maar na.quote:
Systematisch nog wel. Jegens wie precies?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie vooral systematisch racisme in de moslimgemeenschap.
Kijk even terug wat ik lulkoek noemde…quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoek de cijfers op CBS maar na.
Verder zijn ook werkgevers bijzonder selectief als het gaat om huidskleur en afkomst.
https://www.personeelsnet(...)st-bij-sollicitaties
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ant-zonder-strafblad
https://www.flexmarkt.nl/(...)alledaagse-ervaring/
Top! Gaan we doen!quote:
https://www.researchgate.(...)_van_politiegegevensquote:Uit dit onderzoek bleek onder meer dat allochtonen vooral betrokken zijn bij aan-
randing en verkrachting. Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen (zie ook
Van Wijk e.a., 2006b). Een studie naar zedendelinquenten in de regio Haaglanden (Van Wijk
& Ferwerda, 2000) gaf aan dat vooral Marokkanen en Surinamers tot de actiefste groep zeden-
delinquenten behoren. Voor beide onderzoeken geldt echter dat etniciteit werd gebaseerd op
nationaliteit en niet, zoals in het CBS/WODC-onderzoek, op basis van het geboorteland van
de ouders.
Ook in onderzoek naar jeugdige zedendelinquenten wordt ingegaan op de verhouding tus-
sen zedendelinquentie en etniciteit. Boelrijk (1997) onderzocht jeugdige zedendelinquenten in
Amsterdam. Hij gebruikte hiervoor politie-informatie c.q. processen-verbaal waarbij hij etni-
citeit baseerde op het geboorteland van de moeder. Hij vond dat een groot deel (85%) van de
geregistreerde jeugdige zedenverdachten van allochtone afkomst is. In dit onderzoek betrof het
vooral Surinamers.
In andere onderzoeken is geen gebruik gemaakt van politiegegevens, maar van informatie
van instituten waar jeugdige (zeden)delinquenten worden onderzocht in het kader van een rap-
portage Pro Justitia of worden behandeld op last van de rechter. In de groep jeugdige zedende-
linquenten die een poliklinische behandeling hadden gevolgd, waren met name Antillianen
oververtegenwoordigd (Hendriks & Bijleveld, 2005a). Daarentegen waren allochtone jeugdige
zedendelinquenten ondervertegenwoordigd in de groep die een residentiële behandeling had-
den gekregen in justitiële jeugdinrichting Jongerenhuis Harreveld (Hendriks & Bijleveld,
2005b). Uit vergelijkende onderzoeken wordt verder duidelijk dat autochtonen vooral kinde-
ren misbruiken en allochtonen leeftijdgenoten (Hendriks & Bijleveld, 2004; Van Wijk e.a.,
2005; Van Wijk e.a., 2006a). Twee studies naar groepsplegers laten zien dat allochtone jonge-
ren, vooral Antillianen, sterk zijn vertegenwoordigd in deze dadergroep (Hendriks & Bijleveld,
1999; Looije e.a., 2004). In de stad Brussel bestonden de groepszedenplegers uitsluitend uit al-
lochtonen, te weten Marokkanen en zwart-Afrikaanse plegers (De Wree, 2004).
https://www.defenceforchi(...)komt-nog-steeds-voorquote:Hoewel de meeste kindhuwelijken plaatsvinden in Zuid-Azië, Sub-Sahara Afrika, Zuid-Amerika en het Caribische gebied, komen ook in Nederland regelmatig kindhuwelijken voor ondanks het feit dat dit sinds 5 december 2015 verboden is met de invoering van de Wet tegengaan huwelijksdwang. Naar schatting zijn er in ons land 250 kindhuwelijken per jaar.
Het meerendeel van de kindhuwelijken in Nederland wordt op 16 -18-jarige leeftijd gesloten en wordt buiten Nederland in informele sferen gesloten. Informele religieuze huwelijken die in Nederland zelf worden gesloten komen onder meer voor binnen de Romagemeenschap, Afghaanse, Somalische, Surinaamse en Syrische gemeenschap.
O jawel. Daar zijn tig voorbeelden van en cijfers uit onderzoeken liegen niet. Meest recente is toeslagenschandaal. Iets wat duidelijk aangeeft hoe systematisch racisme binnen de overheid te werk ging.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is geen systematisch racisme in Nederland.
Ik zie dat je steeds pogingen doet om allerlei andere zaken erbij te betrekken. Dat is een teken van leeglopende argumenten die geen poot hebben om op te staan. Maar dat zijn we onderhand wel gewend van meneer Etto.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die onderbouwing vinden we in je eigen posts. Of over het heikele thema van de Armeense genocide.
Je bent te tribalistisch om racisme echt erg te vinden. Daarom neem ik je niet serieus.
Ik heb geen hekel aan moslims. Ik kan zelfs zeggen dat ik hou van Turkije en de Turken. Ook vind ik dat er te leren valt van sommige aspecten van de islam. Dat het Westen denkt de waarbeid in pacht te hebben maar op sommige punten losgeslagen is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:24 schreef AudiTT het volgende:
Verwacht je niet in een racistische land als Nederland
Je klonk een aantal reacties geleden wel heel anders. Wat wil jij nou precies?quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan moslims. Ik kan zelfs zeggen dat ik hou van Turkije en de Turken. Ook vind ik dat er te leren valt van sommige aspecten van de islam. Dat het Westen denkt de waarbeid in pacht te hebben maar op sommige punten losgeslagen is.
Het enige waar ik tegen te hoop loop is de criminaliteit. Dat vind ik afgrijselijk. Maatschappij-ondermijnend. Onvoorstelbaar grof en brutaal. Als ik dát uit Nederland kon snijden…
quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:12 schreef Cargeon het volgende:
[..]
Top! Gaan we doen!
[..]
https://www.researchgate.(...)_van_politiegegevens
Over fraude is geen onderzoek. Maar we moesten van jou natuurlijk gelijk aan van die wallstreet types denken? Sorry, maar ik denk dan eerder over dat tuig wat babbeltrucs uithaalt bij vooral bejaarden. Bijvoorbeeld dit soort types:
https://opsporingverzocht(...)mans-bankpassen-7023
Maar het staat je vrij om met je eigen links naar onderzoek hierover te argumenteren. Oh ja en die blanke mannen worden wel vaker gepakt als ze aan kinderen hebben gezeten en dan is daar vaak vollop media aandacht aan. Maar laten we niet doen alsof alleen blanken dat doen.
Weet je in welke gemeenschappen minderjarigen juist vaak gedwongen worden om met een volwassen man te trouwen? Nou, doe eens een gokje...
[..]
https://www.defenceforchi(...)komt-nog-steeds-voor
Interessante cijfers man!
Misschien moeten we daar ook een prime time wekelijkse rubriek van gaan maken op de nationale televisie. En kijken wat dat doet t.a.v. de beeldvorming aangaande autochtonen. Gewoon als leuk sociaal experiment en niet om te discrimineren vanzelfsprekendquote:Uit dit onderzoek bleek onder meer dat allochtonen vooral betrokken zijn bij aan-
randing en verkrachting. Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen
Het heeft me opgelucht wat ik eerder gezegd heb. En dan is er ruimte voor wat nuancering.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je klonk een aantal reacties geleden wel heel anders. Wat wil jij nou precies?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten we daar ook een prime time wekelijkse rubriek van gaan maken op de nationale televisie. En kijken wat dat doet t.a.v. de beeldvorming aangaande autochtonen. Gewoon als leuk sociaal experiment en niet om te discrimineren vanzelfsprekend.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ x ]
Grooming Gangs, 99,9 NIET westers.
Tienduizenden slachtoffers op bijna industriele schaal verkracht, omdat toch maar witte meisjes waren.
Je liegt, weer.
Durf je daar als kaaskop over te klagen terwijl je mede-autochtoon kinderen misbruikt?quote:Uit dit onderzoek bleek onder meer dat allochtonen vooral betrokken zijn bij aan-
randing en verkrachting. Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen
Ja, dat durf ik, ga je doen dan, typisch allochtoons gewelddadig worden?quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Durf je daar als kaaskop over te klagen terwijl je mede-autochtoon kinderen misbruikt?
Natuurlijk is het niet zo zwart-wit allemaal maar dat is de retoriek die jij toepast.
Sinds wanneer mogen ongelovigen zich dan wennen aan hun maagdelijke kinderen? Want pas als ze geïndoctrineerd zijn mogen ongelovigen de kinderen van hun spreken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
Kijken of er na 20 jaar wellicht ook wat vooroordeeltjes ontstaan bij bekrompen allochtonen en ze ons nog tolereren rondom hun kinderen .
Uit mijn hele bericht haal je alleen dat stukje over autochtonen waarvan ik zelf al van zei dat allochtonen op hun beurt weer aan kindhuwelijk doen (250 per jaar maar liefst) maar dat negeer je dan weer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten we daar ook een prime time wekelijkse rubriek van gaan maken op de nationale televisie. En kijken wat dat doet t.a.v. de beeldvorming aangaande autochtonen. Gewoon als leuk sociaal experiment en niet om te discrimineren vanzelfsprekend.
Kijken of er na 20 jaar wellicht ook wat vooroordeeltjes ontstaan bij bekrompen allochtonen en ze ons nog tolereren rondom hun kinderen .
Dat is 5 jaar geleden alweer (wat al iets zegt…).quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
O jawel. Daar zijn tig voorbeelden van en cijfers uit onderzoeken liegen niet. Meest recente is toeslagenschandaal. Iets wat duidelijk aangeeft hoe systematisch racisme binnen de overheid te werk ging.
Ach schei toch uit. Wat is de volgende stap?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vlaggen van gevels trekken is een daad van verzet
Dat als Nederlanders allemaal gaan doen? Opbokken met die terroristensteun.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach schei toch uit. Wat is de volgende stap?
Dan is van eenzelfde niveau als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een islamitisch gezin. Het schiet toch allemaal geen meter op zo?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat als Nederlanders allemaal gaan doen? Opbokken met die terroristensteun..
Omdat er welgeteld 1 huis is beklad, is Nederland racistisch...quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:19 schreef Elan het volgende:
Je zal in zo'n huis terecht komen dat is ondergekalkt met de meest zieke teksten. Voel je je ook lekker veilig. NOT.
Maar Nederland is niet racistisch hoor
Zeg je dat ook tegen het pro-pallietuig dat zich meerdere keren heeft misdragen? Nee he.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven en je gedragen.
Ja hoor maar daar gaat dit topic niet over toch ?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen het pro-pallietuig dat zich meerdere keren heeft misdragen? Nee he.
Ik keur dit gedrag absoluut niet goed. Het had helemaal niet mogen gebeuren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hoor maar daar gaat dit topic niet over toch ?
Het zegt eigenljjk alles dat ik hier buitenlanders en moslims moet verdedigen in een topic waar nota bene een huis is volgekliederd met de meest wanstaltige racistische teksten.
Met andere woorden mensen keuren dit soort gedrag gewoon goed. Wat alleen maar bevestigd wat ik stelde, namelijk dat Nederland vol zit met kloteracisten die dit soort acties prima vinden.
Nummer 3 op minst racistische landen ter wereld.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zegt eigenljjk alles dat ik hier buitenlanders en moslims moet verdedigen in een topic waar nota bene een huis is volgekliederd met de meest wanstaltige racistische teksten.
Met andere woorden mensen keuren dit soort gedrag gewoon goed. Wat alleen maar bevestigd wat ik stelde, namelijk dat Nederland vol zit met kloteracisten die dit soort acties prima vinden.
Lijstje uit 2015 zekerquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nummer 3 op minst racistische landen ter wereld.
https://worldpopulationre(...)ast-racist-countries
Sinds wanneer heb je je tot woke bekeerd?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nummer 3 op minst racistische landen ter wereld.
https://worldpopulationre(...)ast-racist-countries
Sinds wanneer heb je je tot woke bekeerd?
Nee, 2023.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijstje uit 2015 zeker.
Je bent vergeten dat een kwart van Nederland op beroepsracist Wilders heeft gestemd?
Selectieve verontwaardiging en fophef over wat random domme kreten. Ik mis de context en sluit ook een false flag niet uit. Nee, dit voorval interesseert me werkelijk geen reet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dan keur je het goed. Klopt dat?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging en fophef over wat random domme kreten. Ik mis de context en sluit ook een false flag niet uit. Nee, dit voorval interesseert me werkelijk geen reet.
Ik heb even de leuzen stuk voor stuk doorgenomen en ik denk niet dat ik daar achter sta. Maar niemand die een beetje kritisch naar dit voorval kijkt? Moslims die zelf de leuzen aanbrengen, foto's maken en die op social media zetten.. de Hamas methode zeg maar. Mensen geloven wat ze willen geloven dus dan zullen er wel vieze racisten aan het werk zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dan keur je het goed. Klopt dat?
Het is ook een verfincident, maar voor die mensen die er hadden willen wonen is het een bedreigende toestand. Misschien ben je wel zó kwaad dat je er niet om maalt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb even de leuzen stuk voor stuk doorgenomen en ik denk niet dat ik daar achter sta. Maar niemand die een beetje kritisch naar dit voorval kijkt? Moslims die zelf de leuzen aanbrengen, foto's maken en die op social media zetten.. de Hamas methode zeg maar. Mensen geloven wat ze willen geloven dus dan zullen er wel vieze racisten aan het werk zijn geweest.
Maar verder interesseert het me geen reet, zoals ik al zei. Zelfs als er inderdaad nare mensen bezig zijn geweest, blijft het een 'incident' Geen 'steekincident' dit keer, maar een 'verfincident'
Kwaad? Er zijn dingen in de wereld die ik wat erger vind dan dit voorval. Ik denk zelf dat het in scene is gezet overigens.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is ook een verfincident, maar voor die mensen die er hadden willen wonen is het een bedreigende toestand. Misschien ben je wel zó kwaad dat je er niet om maalt.
Je denkt dat je er niet achter staat, dus je bent er niet zeker van?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb even de leuzen stuk voor stuk doorgenomen en ik denk niet dat ik daar achter sta. Maar niemand die een beetje kritisch naar dit voorval kijkt? Moslims die zelf de leuzen aanbrengen, foto's maken en die op social media zetten.. de Hamas methode zeg maar. Mensen geloven wat ze willen geloven dus dan zullen er wel vieze racisten aan het werk zijn geweest.
Maar verder interesseert het me geen reet, zoals ik al zei. Zelfs als er inderdaad nare mensen bezig zijn geweest, blijft het een 'incident' Geen 'steekincident' dit keer, maar een 'verfincident'
Ok..als het niet fake is dan is het natuurlijk af te keuren. Verder blijft het een incident, iets voor het plaatselijke sufferdje. Maar het komt de Denk-figuren goed van pasquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je denkt dat je er niet achter staat, dus je bent er niet zeker van?
Ik had eerst ook het idee dat het fake was, tot de nieuwe bewoner zich meldde die inderdaad een kleurtje had.
Wat ik mis is dat je het heftig vindt voor de bewoners.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok..als het niet fake is dan is het natuurlijk af te keuren. Verder blijft het een incident, iets voor het plaatselijke sufferdje. Maar het komt de Denk-figuren goed van pas
Overigens is alleen al het feit dat users als jij zich druk maken over zo'n kutberichtje, terwijl ik weet hoe je over andere zaken schrijft, reden dat dit mij totaal aan mijn anus zal roesten.
Die komen er wel overheen, denk je niet?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat ik mis is dat je het heftig vindt voor de bewoners.
Ik neem aan dat je op de Israëli doelt die hebben gekregen waar ze om vroegen. De man die ik deze woning komt wonen heeft niemand uitgedaagd, niemand geschopt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok..als het niet fake is dan is het natuurlijk af te keuren. Verder blijft het een incident, iets voor het plaatselijke sufferdje. Maar het komt de Denk-figuren goed van pas
Overigens is alleen al het feit dat users als jij zich druk maken over zo'n kutberichtje, terwijl ik weet hoe je over andere zaken schrijft, reden dat dit mij totaal aan mijn anus zal roesten.
Uh ja, Oekraïne heeft ook niemand uitgedaagd en geschopt toen die kutrussen van je op bezoek kwamen. Ik neem geen enkele post van jou meer serieus joh. Met je krokodillentranen over een random moslim.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op de Israëli doelt die hebben gekregen waar ze om vroegen. De man die ik deze woning komt wonen heeft niemand uitgedaagd, niemand geschopt.
Ah nog maar weer een domme kut vergelijking. Ben je goed in.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja, Oekraïne heeft ook niemand uitgedaagd en geschopt toen die kutrussen van je op bezoek kwamen. Ik neem geen enkele post van jou meer serieus joh. Met je krokodillentranen over een random moslim.
Een Russisch referendumquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah nog maar weer een domme kut vergelijking. Ben je goed in.
Oost Oekraïne hoort gewoon bij Rusland toe is een referendum over geweest.
De ironie is dat jij het ook goedkeurt, alleen dan wel natuurlijk bij andere huizen en een ander soort mensen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke je huizen heb je het precies over?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De ironie is dat jij het ook goedkeurt, alleen dan wel natuurlijk bij andere huizen en een ander soort mensen.
Klotevolk enzo.
Oh iedereen begrijpt het prima hoor...quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke je huizen heb je het precies over?
Ik ga jou maar eens negeren want je denkt dat je heel confronterend bezig bent met al je domme vergelijkingen maar je praat gewoon wartaal die niemand begrijpt en nul relatie hebben met de OP en het nieuwsbericht.
Hmm, een Palestijnse vlag van de muur trekken is hetzelfde als als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een Islamitisch gezin? Hele bijzondere claim. En wat heeft white-power überhaupt met moslims te maken?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is van eenzelfde niveau als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een islamitisch gezin. Het schiet toch allemaal geen meter op zo?
Sommige volken laten zich gek/slecht maken door de leidinggevende volksmenners.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik eigenlijk wilde zeggen aan de hand van het krantenbericht is: probeer te allen tijde nog ergens de mens te zien achter diegenen die je haat. Die man heeft waarschijnlijk niets misdaan maar wordt wel bedreigd. Dat verdient ie dus niet.
Een heel volk is niet slecht. Kán niet.
Bijzonder dit wel ja.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
"Palestijnse" vlaggen zouden hier trouwens niet eens toegestaan moeten zijn gezien
Een dergelijke vlag ophangen is van hetzelfde niveau als een hakenkruis of white power bekladding.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is van eenzelfde niveau als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een islamitisch gezin. Het schiet toch allemaal geen meter op zo?
Zow, de koran geen fatsoenlijke bron noemen, jij hebt lef.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus je dikke duim. Kom eens met fatsoenlijke bronnen joh voor je zulke bizarre uitspraken doet.
Vraag je nu aan Wilders wanneer hij voor het laatst iets heeft gemerkt van de islamitische cultuur verrijking?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Is goed Geert.
Je hebt gewoon geen bronnen voor je domme gelul.
Vertel eens, wanneer ben jij voor het laatst gediscrimineerd door een Moslim, nou?
Met andere woorden; jij verdraait het zo voor jezelf dat ''mensen in dit topic het allemaal goed keuren'', en dan -en nu komt ie-; kom jij zodoende tot de conclusie dat ''nederland vol zit met klote racisten''.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha. Krankzinnig? Zeker.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijstje uit 2015 zeker.
Je bent vergeten dat een kwart van Nederland op beroepsracist Wilders heeft gestemd?
Racisme en discriminatie veroordelen is al woke tegenwoordig? Krankzinnig land.
Oh het stemmen op bepaalde partijen maakt je tegenwoordig al racistquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijstje uit 2015 zeker.
Racisme en discriminatie veroordelen is al woke tegenwoordig? Krankzinnig land.
A Je bent totaal onwetend. Er staat nergens in de koran dat je mensen mag discrimineren. B Ik heb verschillende bronnen aangedragen die aantonen hoe racistisch Nederland is als het gaat om het aannemen van allochtonen C Wilders heeft een veroordeling aan zijn broek wegens haatzaaien en schroomt niet om teksten als "Willen jullie minder Marokkanen" te roeptoeteren en is een totale islamofoboon gebleken door de jaren heen. Ondanks dat iedereen bekend is met zijn jargon scoort hij toch verreweg de meeste stemmen. Dat zegt alles over het electoraat.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een dergelijke vlag ophangen is van hetzelfde niveau als een hakenkruis of white power bekladding.
Weg met die achterlijke haatzooi.
[..]
Zow, de koran geen fatsoenlijke bron noemen, jij hebt lef.![]()
Ga anders eens kijken hoe het er aan toe gaat in islamitische landen/wijken/islamitische gebedshuizen/gezinnen, als je systematische racisme wilt zien.
[..]
Vraag je nu aan Wilders wanneer hij voor het laatst iets heeft gemerkt van de islamitische cultuur verrijking?![]()
Toegegeven, vanuit zn bunker waar ie al zon 20(!) twintig (!) TWINTIG(!) jaar ondergedoken zit wegens dreiging uit voornamelijk islamitische hoek, zal ie zelf weinig direct merken van allahakbarretjes.
[..]
Met andere woorden; jij verdraait het zo voor jezelf dat ''mensen in dit topic het allemaal goed keuren'', en dan -en nu komt ie-; kom jij zodoende tot de conclusie dat ''nederland vol zit met klote racisten''.
Dit is echt complete bullshit. En om dit dan nog voor jezelf allemaal recht te brijen komt natuurlijk de RACISME11!!1 kaart op tafel, en ga je gillen dat Wilders een ''beroepsracist'' is.
En waarom? Alleen omdat Wilders kritisch is op de islamitische ideologie.
[..]
Haha. Krankzinnig? Zeker.
De PVV is geen normale partij het draait op een man. En die man is een eliteracist die zijn haat jegens moslims niet onder stoelen of banken steekt. Inclusief veroordeling wegens haatzaaien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh het stemmen op bepaalde partijen maakt je tegenwoordig al racist
Haat naar Joden wordt ook niet onder stoelen of banken geschoven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
De PVV is geen normale partij het draait op een man. En die man is een eliteracist die zijn haat jegens moslims niet onder stoelen of banken steekt. Inclusief veroordeling wegens haatzaaien.
Dit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, een Palestijnse vlag van de muur trekken is hetzelfde als als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een Islamitisch gezin? Hele bijzondere claim. En wat heeft white-power überhaupt met moslims te maken?
"Palestijnse" vlaggen zouden hier trouwens niet eens toegestaan moeten zijn gezien de ronduit walgelijke sentimenten die er in die samenleving te vinden zijn. Terreurzucht, Islamitisch radicalisme, Jodenhaat en antiwesterse sentimenten.
Leuk hoor om je daar maar mee te associëren, dan is morele kompas goed stuk.
Ik vind het beide nogal ver gaan eigenlijk. Jodenhaat is ook niet oke. Maar daar gaat dit topic toch niet over chef.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Haat naar Joden wordt ook niet onder stoelen of banken geschoven.
Maar ik heb geert nog nooit een moslim de gracht in zien duwen of om een paspoort zien vragen en die vervolgens te kopschoppen.
Kun je wel gaan wijzen...
Die men geeft heel terecht kritiek op de islam. En de gebeurtenissen van afgelopen week hebben maar weer eens aangegeven waarom dat maar goed is ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
De PVV is geen normale partij het draait op een man. En die man is een eliteracist die zijn haat jegens moslims niet onder stoelen of banken steekt. Inclusief veroordeling wegens haatzaaien.
Mwa ik snap best dat je problemen hebt met Marokkaans reltuig, maar wat heeft dat met de islam te maken? Als je mensen puur vanwege hun religie in een hoek gaat trappen en veroordelen heb je weinig respect voor Artikel 1 uit de Grondwet en ben je een gevaarlijke gek.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die men geeft heel terecht kritiek op de islam. En de gebeurtenissen van afgelopen week hebben maar weer eens aangegeven waarom dat maar goed is ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |