abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215530832
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik heb geen hekel aan moslims. Ik kan zelfs zeggen dat ik hou van Turkije en de Turken. Ook vind ik dat er te leren valt van sommige aspecten van de islam. Dat het Westen denkt de waarbeid in pacht te hebben maar op sommige punten losgeslagen is.

Het enige waar ik tegen te hoop loop is de criminaliteit. Dat vind ik afgrijselijk. Maatschappij-ondermijnend. Onvoorstelbaar grof en brutaal. Als ik dát uit Nederland kon snijden…
Je klonk een aantal reacties geleden wel heel anders. Wat wil jij nou precies?
pi_215530841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:12 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Top! Gaan we doen!
[..]
https://www.researchgate.(...)_van_politiegegevens

Over fraude is geen onderzoek. Maar we moesten van jou natuurlijk gelijk aan van die wallstreet types denken? Sorry, maar ik denk dan eerder over dat tuig wat babbeltrucs uithaalt bij vooral bejaarden. Bijvoorbeeld dit soort types:
https://opsporingverzocht(...)mans-bankpassen-7023

Maar het staat je vrij om met je eigen links naar onderzoek hierover te argumenteren. Oh ja en die blanke mannen worden wel vaker gepakt als ze aan kinderen hebben gezeten en dan is daar vaak vollop media aandacht aan. Maar laten we niet doen alsof alleen blanken dat doen.

Weet je in welke gemeenschappen minderjarigen juist vaak gedwongen worden om met een volwassen man te trouwen? Nou, doe eens een gokje...
[..]
https://www.defenceforchi(...)komt-nog-steeds-voor

Interessante cijfers man! ^O^
quote:
Uit dit onderzoek bleek onder meer dat allochtonen vooral betrokken zijn bij aan-
randing en verkrachting. Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen
Misschien moeten we daar ook een prime time wekelijkse rubriek van gaan maken op de nationale televisie. En kijken wat dat doet t.a.v. de beeldvorming aangaande autochtonen. Gewoon als leuk sociaal experiment en niet om te discrimineren vanzelfsprekend :) .

Kijken of er na 20 jaar wellicht ook wat vooroordeeltjes ontstaan bij bekrompen allochtonen en ze ons nog tolereren rondom hun kinderen .
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 15:56:24 #153
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215530845
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:54 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Je klonk een aantal reacties geleden wel heel anders. Wat wil jij nou precies?
Het heeft me opgelucht wat ik eerder gezegd heb. En dan is er ruimte voor wat nuancering.
  zaterdag 9 november 2024 @ 15:58:17 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215530862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Misschien moeten we daar ook een prime time wekelijkse rubriek van gaan maken op de nationale televisie. En kijken wat dat doet t.a.v. de beeldvorming aangaande autochtonen. Gewoon als leuk sociaal experiment en niet om te discrimineren vanzelfsprekend :) .
twitter

Grooming Gangs, 99,9 NIET westers :W.

Tienduizenden slachtoffers op bijna industriele schaal verkracht, omdat toch maar witte meisjes waren.

Je liegt, weer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215530904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[ x ]

Grooming Gangs, 99,9 NIET westers :W.

Tienduizenden slachtoffers op bijna industriele schaal verkracht, omdat toch maar witte meisjes waren.

Je liegt, weer.
quote:
Uit dit onderzoek bleek onder meer dat allochtonen vooral betrokken zijn bij aan-
randing en verkrachting. Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen

Durf je daar als kaaskop over te klagen terwijl je mede-autochtoon kinderen misbruikt?

Natuurlijk is het niet zo zwart-wit allemaal maar dat is de retoriek die jij toepast.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:05:29 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215530918
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:03 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Durf je daar als kaaskop over te klagen terwijl je mede-autochtoon kinderen misbruikt?

Natuurlijk is het niet zo zwart-wit allemaal maar dat is de retoriek die jij toepast.
Ja, dat durf ik, ga je doen dan, typisch allochtoons gewelddadig worden? }:|.
Get woke, go broke!
pi_215531057
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
Kijken of er na 20 jaar wellicht ook wat vooroordeeltjes ontstaan bij bekrompen allochtonen en ze ons nog tolereren rondom hun kinderen .
Sinds wanneer mogen ongelovigen zich dan wennen aan hun maagdelijke kinderen? Want pas als ze geïndoctrineerd zijn mogen ongelovigen de kinderen van hun spreken.
pi_215531111
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]

Uit mijn hele bericht haal je alleen dat stukje over autochtonen waarvan ik zelf al van zei dat allochtonen op hun beurt weer aan kindhuwelijk doen (250 per jaar maar liefst) maar dat negeer je dan weer.

Lekker selectief weer. :+
pi_215531570
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:17 schreef Werkperd het volgende:

[..]
O jawel. Daar zijn tig voorbeelden van en cijfers uit onderzoeken liegen niet. Meest recente is toeslagenschandaal. Iets wat duidelijk aangeeft hoe systematisch racisme binnen de overheid te werk ging.
Dat is 5 jaar geleden alweer (wat al iets zegt…).

Het klopt dat er geconcludeerd is dat er daar bij enkele gevallen sprake was van institutioneel racisme (al vreemd dat iets wat institutioneel is slechts zich in enkele gevallen heeft voorgedaan), maar die conclusie kan je alleen maar in de tijdsgeest zien van BLM/Floyd. Want de enige aanwijzing daarvoor is dat je sneller gecontroleerd werd als je twee paspoorten hebt en met alle respect: dat heeft werkelijk niets met ras te maken.

Kom maar eens door met die cijfers uit de onderzoeken.
pi_215531672
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die vlaggen van gevels trekken is een daad van verzet
Ach schei toch uit. Wat is de volgende stap?
Dit, dus.
  zaterdag 9 november 2024 @ 17:31:47 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215531687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ach schei toch uit. Wat is de volgende stap?
Dat als Nederlanders allemaal gaan doen? Opbokken met die terroristensteun.

B-).
Get woke, go broke!
pi_215531721
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat als Nederlanders allemaal gaan doen? Opbokken met die terroristensteun.

B-).
Dan is van eenzelfde niveau als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een islamitisch gezin. Het schiet toch allemaal geen meter op zo?
Dit, dus.
pi_215532084
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 00:19 schreef Elan het volgende:
Je zal in zo'n huis terecht komen dat is ondergekalkt met de meest zieke teksten. Voel je je ook lekker veilig. NOT.

Maar Nederland is niet racistisch hoor _O-
Omdat er welgeteld 1 huis is beklad, is Nederland racistisch...

Waarom komt al dat volk dan hier naar toe?

En wat te denken van racisme vanuit allochtone hoek, hoe zit het daar mee? Wat domme teksten vs mensen in elkaar slaan....
pi_215532456
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven en je gedragen.

Zeg je dat ook tegen het pro-pallietuig dat zich meerdere keren heeft misdragen? Nee he.
pi_215532709
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Zeg je dat ook tegen het pro-pallietuig dat zich meerdere keren heeft misdragen? Nee he.
Ja hoor maar daar gaat dit topic niet over toch ?

Het zegt eigenljjk alles dat ik hier buitenlanders en moslims moet verdedigen in een topic waar nota bene een huis is volgekliederd met de meest wanstaltige racistische teksten.

Met andere woorden mensen keuren dit soort gedrag gewoon goed. Wat alleen maar bevestigd wat ik stelde, namelijk dat Nederland vol zit met kloteracisten die dit soort acties prima vinden.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:22:19 #166
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215532721
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Het zegt eigenljjk alles dat ik hier buitenlanders en moslims moet verdedigen in een topic waar nota bene een huis is volgekliederd met de meest wanstaltige racistische teksten.

Met andere woorden mensen keuren dit soort gedrag gewoon goed. Wat alleen maar bevestigd wat ik stelde, namelijk dat Nederland vol zit met kloteracisten die dit soort acties prima vinden.
Ik keur dit gedrag absoluut niet goed. Het had helemaal niet mogen gebeuren.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:22:38 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532725
quote:

[..]

Nummer 3 op minst racistische landen ter wereld.

https://worldpopulationre(...)ast-racist-countries

Sinds wanneer heb je je tot woke bekeerd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215532748
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Lijstje uit 2015 zeker _O- .
Je bent vergeten dat een kwart van Nederland op beroepsracist Wilders heeft gestemd?

Racisme en discriminatie veroordelen is al woke tegenwoordig? Krankzinnig land.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:25:51 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215532759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

twitter

Is vast terug te vinden O-).
Get woke, go broke!
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:25:53 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Je bent vergeten dat een kwart van Nederland op beroepsracist Wilders heeft gestemd?
Nee, 2023.

En ik zou je toon wat matigen, met 'de Joden' en 'klotevolk'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215532885
quote:

[..]

Selectieve verontwaardiging en fophef over wat random domme kreten. Ik mis de context en sluit ook een false flag niet uit. Nee, dit voorval interesseert me werkelijk geen reet.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:40:40 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215532956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Selectieve verontwaardiging en fophef over wat random domme kreten. Ik mis de context en sluit ook een false flag niet uit. Nee, dit voorval interesseert me werkelijk geen reet.
Maar dan keur je het goed. Klopt dat?
pi_215533076
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar dan keur je het goed. Klopt dat?
Ik heb even de leuzen stuk voor stuk doorgenomen en ik denk niet dat ik daar achter sta. Maar niemand die een beetje kritisch naar dit voorval kijkt? Moslims die zelf de leuzen aanbrengen, foto's maken en die op social media zetten.. de Hamas methode zeg maar. Mensen geloven wat ze willen geloven dus dan zullen er wel vieze racisten aan het werk zijn geweest.
Maar verder interesseert het me geen reet, zoals ik al zei. Zelfs als er inderdaad nare mensen bezig zijn geweest, blijft het een 'incident' Geen 'steekincident' dit keer, maar een 'verfincident'
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:53:22 #174
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215533175
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik heb even de leuzen stuk voor stuk doorgenomen en ik denk niet dat ik daar achter sta. Maar niemand die een beetje kritisch naar dit voorval kijkt? Moslims die zelf de leuzen aanbrengen, foto's maken en die op social media zetten.. de Hamas methode zeg maar. Mensen geloven wat ze willen geloven dus dan zullen er wel vieze racisten aan het werk zijn geweest.
Maar verder interesseert het me geen reet, zoals ik al zei. Zelfs als er inderdaad nare mensen bezig zijn geweest, blijft het een 'incident' Geen 'steekincident' dit keer, maar een 'verfincident'
Het is ook een verfincident, maar voor die mensen die er hadden willen wonen is het een bedreigende toestand. Misschien ben je wel zó kwaad dat je er niet om maalt.
pi_215533280
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het is ook een verfincident, maar voor die mensen die er hadden willen wonen is het een bedreigende toestand. Misschien ben je wel zó kwaad dat je er niet om maalt.
Kwaad? Er zijn dingen in de wereld die ik wat erger vind dan dit voorval. Ik denk zelf dat het in scene is gezet overigens.
pi_215533367
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Je denkt dat je er niet achter staat, dus je bent er niet zeker van?

Ik had eerst ook het idee dat het fake was, tot de nieuwe bewoner zich meldde die inderdaad een kleurtje had.
blablablabla
pi_215533401
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Je denkt dat je er niet achter staat, dus je bent er niet zeker van?

Ik had eerst ook het idee dat het fake was, tot de nieuwe bewoner zich meldde die inderdaad een kleurtje had.
Ok..als het niet fake is dan is het natuurlijk af te keuren. Verder blijft het een incident, iets voor het plaatselijke sufferdje. Maar het komt de Denk-figuren goed van pas

Overigens is alleen al het feit dat users als jij zich druk maken over zo'n kutberichtje, terwijl ik weet hoe je over andere zaken schrijft, reden dat dit mij totaal aan mijn anus zal roesten.
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:17:55 #178
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215533467
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ok..als het niet fake is dan is het natuurlijk af te keuren. Verder blijft het een incident, iets voor het plaatselijke sufferdje. Maar het komt de Denk-figuren goed van pas

Overigens is alleen al het feit dat users als jij zich druk maken over zo'n kutberichtje, terwijl ik weet hoe je over andere zaken schrijft, reden dat dit mij totaal aan mijn anus zal roesten.
Wat ik mis is dat je het heftig vindt voor de bewoners.

De laatste alinea stond er nog niet.
pi_215533486
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat ik mis is dat je het heftig vindt voor de bewoners.
Die komen er wel overheen, denk je niet?
pi_215533625
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je op de Israëli doelt die hebben gekregen waar ze om vroegen. De man die ik deze woning komt wonen heeft niemand uitgedaagd, niemand geschopt.
blablablabla
pi_215533688
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je op de Israëli doelt die hebben gekregen waar ze om vroegen. De man die ik deze woning komt wonen heeft niemand uitgedaagd, niemand geschopt.
Uh ja, Oekraïne heeft ook niemand uitgedaagd en geschopt toen die kutrussen van je op bezoek kwamen. Ik neem geen enkele post van jou meer serieus joh. Met je krokodillentranen over een random moslim.
pi_215533718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Uh ja, Oekraïne heeft ook niemand uitgedaagd en geschopt toen die kutrussen van je op bezoek kwamen. Ik neem geen enkele post van jou meer serieus joh. Met je krokodillentranen over een random moslim.
Ah nog maar weer een domme kut vergelijking. Ben je goed in.

Oost Oekraïne hoort gewoon bij Rusland toe is een referendum over geweest.
blablablabla
pi_215533769
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Ah nog maar weer een domme kut vergelijking. Ben je goed in.

Oost Oekraïne hoort gewoon bij Rusland toe is een referendum over geweest.
Een Russisch referendum
Het ligt aan de instanties zelf
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:39:43 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533847
quote:

[..]

De ironie is dat jij het ook goedkeurt, alleen dan wel natuurlijk bij andere huizen en een ander soort mensen.

Klotevolk enzo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215533895
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De ironie is dat jij het ook goedkeurt, alleen dan wel natuurlijk bij andere huizen en een ander soort mensen.

Klotevolk enzo.
Welke je huizen heb je het precies over? :)
Ik ga jou maar eens negeren want je denkt dat je heel confronterend bezig bent met al je domme vergelijkingen maar je praat gewoon wartaal die niemand begrijpt en nul relatie hebben met de OP en het nieuwsbericht.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:44:00 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533916
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Welke je huizen heb je het precies over? :)
Ik ga jou maar eens negeren want je denkt dat je heel confronterend bezig bent met al je domme vergelijkingen maar je praat gewoon wartaal die niemand begrijpt en nul relatie hebben met de OP en het nieuwsbericht.
Oh iedereen begrijpt het prima hoor...

Hoeven ze ook enkel je eigen posts voor te lezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:51:13 #187
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215534005
Wat ik eigenlijk wilde zeggen aan de hand van het krantenbericht is: probeer te allen tijde nog ergens de mens te zien achter diegenen die je haat. Die man heeft waarschijnlijk niets misdaan maar wordt wel bedreigd. Dat verdient ie dus niet.
Een heel volk is niet slecht. Kán niet.
pi_215534048
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dan is van eenzelfde niveau als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een islamitisch gezin. Het schiet toch allemaal geen meter op zo?
Hmm, een Palestijnse vlag van de muur trekken is hetzelfde als als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een Islamitisch gezin? Hele bijzondere claim. En wat heeft white-power überhaupt met moslims te maken?

"Palestijnse" vlaggen zouden hier trouwens niet eens toegestaan moeten zijn gezien de ronduit walgelijke sentimenten die er in die samenleving te vinden zijn. Terreurzucht, Islamitisch radicalisme, Jodenhaat en antiwesterse sentimenten.

Leuk hoor om je daar maar mee te associëren, dan is morele kompas goed stuk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215534078
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik eigenlijk wilde zeggen aan de hand van het krantenbericht is: probeer te allen tijde nog ergens de mens te zien achter diegenen die je haat. Die man heeft waarschijnlijk niets misdaan maar wordt wel bedreigd. Dat verdient ie dus niet.
Een heel volk is niet slecht. Kán niet.
Sommige volken laten zich gek/slecht maken door de leidinggevende volksmenners.
pi_215534520
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

"Palestijnse" vlaggen zouden hier trouwens niet eens toegestaan moeten zijn gezien
Bijzonder dit wel ja.
Dit, dus.
pi_215534637
Volgende dieptepunt is Pro-palestina-stickers met scheermesjes eronder.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215535316
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Een dergelijke vlag ophangen is van hetzelfde niveau als een hakenkruis of white power bekladding.

Weg met die achterlijke haatzooi.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Aldus je dikke duim. Kom eens met fatsoenlijke bronnen joh voor je zulke bizarre uitspraken doet.
Zow, de koran geen fatsoenlijke bron noemen, jij hebt lef. _O-

Ga anders eens kijken hoe het er aan toe gaat in islamitische landen/wijken/islamitische gebedshuizen/gezinnen, als je systematische racisme wilt zien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Is goed Geert.
Je hebt gewoon geen bronnen voor je domme gelul.

Vertel eens, wanneer ben jij voor het laatst gediscrimineerd door een Moslim, nou?
Vraag je nu aan Wilders wanneer hij voor het laatst iets heeft gemerkt van de islamitische cultuur verrijking? _O-

Toegegeven, vanuit zn bunker waar ie al zon 20(!) twintig (!) TWINTIG(!) jaar ondergedoken zit wegens dreiging uit voornamelijk islamitische hoek, zal ie zelf weinig direct merken van allahakbarretjes.

quote:

[..]

Met andere woorden; jij verdraait het zo voor jezelf dat ''mensen in dit topic het allemaal goed keuren'', en dan -en nu komt ie-; kom jij zodoende tot de conclusie dat ''nederland vol zit met klote racisten''.

Dit is echt complete bullshit. En om dit dan nog voor jezelf allemaal recht te brijen komt natuurlijk de RACISME11!!1 kaart op tafel, en ga je gillen dat Wilders een ''beroepsracist'' is.
En waarom? Alleen omdat Wilders kritisch is op de islamitische ideologie.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Haha. Krankzinnig? Zeker. 8)7
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:44:11 #193
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215535394
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh het stemmen op bepaalde partijen maakt je tegenwoordig al racist :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215535512
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Een dergelijke vlag ophangen is van hetzelfde niveau als een hakenkruis of white power bekladding.

Weg met die achterlijke haatzooi.
[..]
Zow, de koran geen fatsoenlijke bron noemen, jij hebt lef. _O-

Ga anders eens kijken hoe het er aan toe gaat in islamitische landen/wijken/islamitische gebedshuizen/gezinnen, als je systematische racisme wilt zien.
[..]
Vraag je nu aan Wilders wanneer hij voor het laatst iets heeft gemerkt van de islamitische cultuur verrijking? _O-

Toegegeven, vanuit zn bunker waar ie al zon 20(!) twintig (!) TWINTIG(!) jaar ondergedoken zit wegens dreiging uit voornamelijk islamitische hoek, zal ie zelf weinig direct merken van allahakbarretjes.
[..]
Met andere woorden; jij verdraait het zo voor jezelf dat ''mensen in dit topic het allemaal goed keuren'', en dan -en nu komt ie-; kom jij zodoende tot de conclusie dat ''nederland vol zit met klote racisten''.

Dit is echt complete bullshit. En om dit dan nog voor jezelf allemaal recht te brijen komt natuurlijk de RACISME11!!1 kaart op tafel, en ga je gillen dat Wilders een ''beroepsracist'' is.
En waarom? Alleen omdat Wilders kritisch is op de islamitische ideologie.
[..]
Haha. Krankzinnig? Zeker. 8)7
A Je bent totaal onwetend. Er staat nergens in de koran dat je mensen mag discrimineren. B Ik heb verschillende bronnen aangedragen die aantonen hoe racistisch Nederland is als het gaat om het aannemen van allochtonen C Wilders heeft een veroordeling aan zijn broek wegens haatzaaien en schroomt niet om teksten als "Willen jullie minder Marokkanen" te roeptoeteren en is een totale islamofoboon gebleken door de jaren heen. Ondanks dat iedereen bekend is met zijn jargon scoort hij toch verreweg de meeste stemmen. Dat zegt alles over het electoraat.
D dit topic gaat over een huis dat is ondergesmeerd met de meeste ZIEKE RACISTISCHE leuzen en in plaats van dat te veroordelen gaat het over de dubieuze rol die moslims zogenaamd invullen en wangedrag Israëlische voetbalhooligans goedpraten. Jij en je racistische vriendjes moeten zich kapot schamen dat je een nieuwstopic zover te verdraaien met je leugens dat je van een onschuldig slachtoffer een dader maakt. Walgelijk.
blablablabla
pi_215535531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:44 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Oh het stemmen op bepaalde partijen maakt je tegenwoordig al racist :')
De PVV is geen normale partij het draait op een man. En die man is een eliteracist die zijn haat jegens moslims niet onder stoelen of banken steekt. Inclusief veroordeling wegens haatzaaien.
blablablabla
pi_215535617
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:54 schreef Elan het volgende:

[..]
De PVV is geen normale partij het draait op een man. En die man is een eliteracist die zijn haat jegens moslims niet onder stoelen of banken steekt. Inclusief veroordeling wegens haatzaaien.

Haat naar Joden wordt ook niet onder stoelen of banken geschoven.

Maar ik heb geert nog nooit een moslim de gracht in zien duwen of om een paspoort zien vragen en die vervolgens te kopschoppen.

Kun je wel gaan wijzen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215535646
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, een Palestijnse vlag van de muur trekken is hetzelfde als als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een Islamitisch gezin? Hele bijzondere claim. En wat heeft white-power überhaupt met moslims te maken?

"Palestijnse" vlaggen zouden hier trouwens niet eens toegestaan moeten zijn gezien de ronduit walgelijke sentimenten die er in die samenleving te vinden zijn. Terreurzucht, Islamitisch radicalisme, Jodenhaat en antiwesterse sentimenten.

Leuk hoor om je daar maar mee te associëren, dan is morele kompas goed stuk.
Dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215535696
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 23:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Haat naar Joden wordt ook niet onder stoelen of banken geschoven.

Maar ik heb geert nog nooit een moslim de gracht in zien duwen of om een paspoort zien vragen en die vervolgens te kopschoppen.

Kun je wel gaan wijzen...
Ik vind het beide nogal ver gaan eigenlijk. Jodenhaat is ook niet oke. Maar daar gaat dit topic toch niet over chef.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 23:11:15 #199
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215535732
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Die men geeft heel terecht kritiek op de islam. En de gebeurtenissen van afgelopen week hebben maar weer eens aangegeven waarom dat maar goed is ook.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215535760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 23:11 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die men geeft heel terecht kritiek op de islam. En de gebeurtenissen van afgelopen week hebben maar weer eens aangegeven waarom dat maar goed is ook.
Mwa ik snap best dat je problemen hebt met Marokkaans reltuig, maar wat heeft dat met de islam te maken? Als je mensen puur vanwege hun religie in een hoek gaat trappen en veroordelen heb je weinig respect voor Artikel 1 uit de Grondwet en ben je een gevaarlijke gek.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')