Je klonk een aantal reacties geleden wel heel anders. Wat wil jij nou precies?quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan moslims. Ik kan zelfs zeggen dat ik hou van Turkije en de Turken. Ook vind ik dat er te leren valt van sommige aspecten van de islam. Dat het Westen denkt de waarbeid in pacht te hebben maar op sommige punten losgeslagen is.
Het enige waar ik tegen te hoop loop is de criminaliteit. Dat vind ik afgrijselijk. Maatschappij-ondermijnend. Onvoorstelbaar grof en brutaal. Als ik dát uit Nederland kon snijden…
quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:12 schreef Cargeon het volgende:
[..]
Top! Gaan we doen!
[..]
https://www.researchgate.(...)_van_politiegegevens
Over fraude is geen onderzoek. Maar we moesten van jou natuurlijk gelijk aan van die wallstreet types denken? Sorry, maar ik denk dan eerder over dat tuig wat babbeltrucs uithaalt bij vooral bejaarden. Bijvoorbeeld dit soort types:
https://opsporingverzocht(...)mans-bankpassen-7023
Maar het staat je vrij om met je eigen links naar onderzoek hierover te argumenteren. Oh ja en die blanke mannen worden wel vaker gepakt als ze aan kinderen hebben gezeten en dan is daar vaak vollop media aandacht aan. Maar laten we niet doen alsof alleen blanken dat doen.
Weet je in welke gemeenschappen minderjarigen juist vaak gedwongen worden om met een volwassen man te trouwen? Nou, doe eens een gokje...
[..]
https://www.defenceforchi(...)komt-nog-steeds-voor
Interessante cijfers man!
Misschien moeten we daar ook een prime time wekelijkse rubriek van gaan maken op de nationale televisie. En kijken wat dat doet t.a.v. de beeldvorming aangaande autochtonen. Gewoon als leuk sociaal experiment en niet om te discrimineren vanzelfsprekendquote:Uit dit onderzoek bleek onder meer dat allochtonen vooral betrokken zijn bij aan-
randing en verkrachting. Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen
Het heeft me opgelucht wat ik eerder gezegd heb. En dan is er ruimte voor wat nuancering.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je klonk een aantal reacties geleden wel heel anders. Wat wil jij nou precies?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten we daar ook een prime time wekelijkse rubriek van gaan maken op de nationale televisie. En kijken wat dat doet t.a.v. de beeldvorming aangaande autochtonen. Gewoon als leuk sociaal experiment en niet om te discrimineren vanzelfsprekend.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ x ]
Grooming Gangs, 99,9 NIET westers.
Tienduizenden slachtoffers op bijna industriele schaal verkracht, omdat toch maar witte meisjes waren.
Je liegt, weer.
Durf je daar als kaaskop over te klagen terwijl je mede-autochtoon kinderen misbruikt?quote:Uit dit onderzoek bleek onder meer dat allochtonen vooral betrokken zijn bij aan-
randing en verkrachting. Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen
Ja, dat durf ik, ga je doen dan, typisch allochtoons gewelddadig worden?quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Durf je daar als kaaskop over te klagen terwijl je mede-autochtoon kinderen misbruikt?
Natuurlijk is het niet zo zwart-wit allemaal maar dat is de retoriek die jij toepast.
Sinds wanneer mogen ongelovigen zich dan wennen aan hun maagdelijke kinderen? Want pas als ze geïndoctrineerd zijn mogen ongelovigen de kinderen van hun spreken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
Kijken of er na 20 jaar wellicht ook wat vooroordeeltjes ontstaan bij bekrompen allochtonen en ze ons nog tolereren rondom hun kinderen .
Uit mijn hele bericht haal je alleen dat stukje over autochtonen waarvan ik zelf al van zei dat allochtonen op hun beurt weer aan kindhuwelijk doen (250 per jaar maar liefst) maar dat negeer je dan weer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten we daar ook een prime time wekelijkse rubriek van gaan maken op de nationale televisie. En kijken wat dat doet t.a.v. de beeldvorming aangaande autochtonen. Gewoon als leuk sociaal experiment en niet om te discrimineren vanzelfsprekend.
Kijken of er na 20 jaar wellicht ook wat vooroordeeltjes ontstaan bij bekrompen allochtonen en ze ons nog tolereren rondom hun kinderen .
Dat is 5 jaar geleden alweer (wat al iets zegt…).quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
O jawel. Daar zijn tig voorbeelden van en cijfers uit onderzoeken liegen niet. Meest recente is toeslagenschandaal. Iets wat duidelijk aangeeft hoe systematisch racisme binnen de overheid te werk ging.
Ach schei toch uit. Wat is de volgende stap?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vlaggen van gevels trekken is een daad van verzet
Dat als Nederlanders allemaal gaan doen? Opbokken met die terroristensteun.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach schei toch uit. Wat is de volgende stap?
Dan is van eenzelfde niveau als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een islamitisch gezin. Het schiet toch allemaal geen meter op zo?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat als Nederlanders allemaal gaan doen? Opbokken met die terroristensteun..
Omdat er welgeteld 1 huis is beklad, is Nederland racistisch...quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:19 schreef Elan het volgende:
Je zal in zo'n huis terecht komen dat is ondergekalkt met de meest zieke teksten. Voel je je ook lekker veilig. NOT.
Maar Nederland is niet racistisch hoor
Zeg je dat ook tegen het pro-pallietuig dat zich meerdere keren heeft misdragen? Nee he.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven en je gedragen.
Ja hoor maar daar gaat dit topic niet over toch ?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen het pro-pallietuig dat zich meerdere keren heeft misdragen? Nee he.
Ik keur dit gedrag absoluut niet goed. Het had helemaal niet mogen gebeuren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hoor maar daar gaat dit topic niet over toch ?
Het zegt eigenljjk alles dat ik hier buitenlanders en moslims moet verdedigen in een topic waar nota bene een huis is volgekliederd met de meest wanstaltige racistische teksten.
Met andere woorden mensen keuren dit soort gedrag gewoon goed. Wat alleen maar bevestigd wat ik stelde, namelijk dat Nederland vol zit met kloteracisten die dit soort acties prima vinden.
Nummer 3 op minst racistische landen ter wereld.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zegt eigenljjk alles dat ik hier buitenlanders en moslims moet verdedigen in een topic waar nota bene een huis is volgekliederd met de meest wanstaltige racistische teksten.
Met andere woorden mensen keuren dit soort gedrag gewoon goed. Wat alleen maar bevestigd wat ik stelde, namelijk dat Nederland vol zit met kloteracisten die dit soort acties prima vinden.
Lijstje uit 2015 zekerquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nummer 3 op minst racistische landen ter wereld.
https://worldpopulationre(...)ast-racist-countries
Sinds wanneer heb je je tot woke bekeerd?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nummer 3 op minst racistische landen ter wereld.
https://worldpopulationre(...)ast-racist-countries
Sinds wanneer heb je je tot woke bekeerd?
Nee, 2023.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijstje uit 2015 zeker.
Je bent vergeten dat een kwart van Nederland op beroepsracist Wilders heeft gestemd?
Selectieve verontwaardiging en fophef over wat random domme kreten. Ik mis de context en sluit ook een false flag niet uit. Nee, dit voorval interesseert me werkelijk geen reet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dan keur je het goed. Klopt dat?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging en fophef over wat random domme kreten. Ik mis de context en sluit ook een false flag niet uit. Nee, dit voorval interesseert me werkelijk geen reet.
Ik heb even de leuzen stuk voor stuk doorgenomen en ik denk niet dat ik daar achter sta. Maar niemand die een beetje kritisch naar dit voorval kijkt? Moslims die zelf de leuzen aanbrengen, foto's maken en die op social media zetten.. de Hamas methode zeg maar. Mensen geloven wat ze willen geloven dus dan zullen er wel vieze racisten aan het werk zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dan keur je het goed. Klopt dat?
Het is ook een verfincident, maar voor die mensen die er hadden willen wonen is het een bedreigende toestand. Misschien ben je wel zó kwaad dat je er niet om maalt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb even de leuzen stuk voor stuk doorgenomen en ik denk niet dat ik daar achter sta. Maar niemand die een beetje kritisch naar dit voorval kijkt? Moslims die zelf de leuzen aanbrengen, foto's maken en die op social media zetten.. de Hamas methode zeg maar. Mensen geloven wat ze willen geloven dus dan zullen er wel vieze racisten aan het werk zijn geweest.
Maar verder interesseert het me geen reet, zoals ik al zei. Zelfs als er inderdaad nare mensen bezig zijn geweest, blijft het een 'incident' Geen 'steekincident' dit keer, maar een 'verfincident'
Kwaad? Er zijn dingen in de wereld die ik wat erger vind dan dit voorval. Ik denk zelf dat het in scene is gezet overigens.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is ook een verfincident, maar voor die mensen die er hadden willen wonen is het een bedreigende toestand. Misschien ben je wel zó kwaad dat je er niet om maalt.
Je denkt dat je er niet achter staat, dus je bent er niet zeker van?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb even de leuzen stuk voor stuk doorgenomen en ik denk niet dat ik daar achter sta. Maar niemand die een beetje kritisch naar dit voorval kijkt? Moslims die zelf de leuzen aanbrengen, foto's maken en die op social media zetten.. de Hamas methode zeg maar. Mensen geloven wat ze willen geloven dus dan zullen er wel vieze racisten aan het werk zijn geweest.
Maar verder interesseert het me geen reet, zoals ik al zei. Zelfs als er inderdaad nare mensen bezig zijn geweest, blijft het een 'incident' Geen 'steekincident' dit keer, maar een 'verfincident'
Ok..als het niet fake is dan is het natuurlijk af te keuren. Verder blijft het een incident, iets voor het plaatselijke sufferdje. Maar het komt de Denk-figuren goed van pasquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je denkt dat je er niet achter staat, dus je bent er niet zeker van?
Ik had eerst ook het idee dat het fake was, tot de nieuwe bewoner zich meldde die inderdaad een kleurtje had.
Wat ik mis is dat je het heftig vindt voor de bewoners.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok..als het niet fake is dan is het natuurlijk af te keuren. Verder blijft het een incident, iets voor het plaatselijke sufferdje. Maar het komt de Denk-figuren goed van pas
Overigens is alleen al het feit dat users als jij zich druk maken over zo'n kutberichtje, terwijl ik weet hoe je over andere zaken schrijft, reden dat dit mij totaal aan mijn anus zal roesten.
Die komen er wel overheen, denk je niet?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat ik mis is dat je het heftig vindt voor de bewoners.
Ik neem aan dat je op de Israëli doelt die hebben gekregen waar ze om vroegen. De man die ik deze woning komt wonen heeft niemand uitgedaagd, niemand geschopt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok..als het niet fake is dan is het natuurlijk af te keuren. Verder blijft het een incident, iets voor het plaatselijke sufferdje. Maar het komt de Denk-figuren goed van pas
Overigens is alleen al het feit dat users als jij zich druk maken over zo'n kutberichtje, terwijl ik weet hoe je over andere zaken schrijft, reden dat dit mij totaal aan mijn anus zal roesten.
Uh ja, Oekraïne heeft ook niemand uitgedaagd en geschopt toen die kutrussen van je op bezoek kwamen. Ik neem geen enkele post van jou meer serieus joh. Met je krokodillentranen over een random moslim.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op de Israëli doelt die hebben gekregen waar ze om vroegen. De man die ik deze woning komt wonen heeft niemand uitgedaagd, niemand geschopt.
Ah nog maar weer een domme kut vergelijking. Ben je goed in.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja, Oekraïne heeft ook niemand uitgedaagd en geschopt toen die kutrussen van je op bezoek kwamen. Ik neem geen enkele post van jou meer serieus joh. Met je krokodillentranen over een random moslim.
Een Russisch referendumquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah nog maar weer een domme kut vergelijking. Ben je goed in.
Oost Oekraïne hoort gewoon bij Rusland toe is een referendum over geweest.
De ironie is dat jij het ook goedkeurt, alleen dan wel natuurlijk bij andere huizen en een ander soort mensen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke je huizen heb je het precies over?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De ironie is dat jij het ook goedkeurt, alleen dan wel natuurlijk bij andere huizen en een ander soort mensen.
Klotevolk enzo.
Oh iedereen begrijpt het prima hoor...quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke je huizen heb je het precies over?
Ik ga jou maar eens negeren want je denkt dat je heel confronterend bezig bent met al je domme vergelijkingen maar je praat gewoon wartaal die niemand begrijpt en nul relatie hebben met de OP en het nieuwsbericht.
Hmm, een Palestijnse vlag van de muur trekken is hetzelfde als als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een Islamitisch gezin? Hele bijzondere claim. En wat heeft white-power überhaupt met moslims te maken?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is van eenzelfde niveau als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een islamitisch gezin. Het schiet toch allemaal geen meter op zo?
Sommige volken laten zich gek/slecht maken door de leidinggevende volksmenners.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik eigenlijk wilde zeggen aan de hand van het krantenbericht is: probeer te allen tijde nog ergens de mens te zien achter diegenen die je haat. Die man heeft waarschijnlijk niets misdaan maar wordt wel bedreigd. Dat verdient ie dus niet.
Een heel volk is niet slecht. Kán niet.
Bijzonder dit wel ja.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
"Palestijnse" vlaggen zouden hier trouwens niet eens toegestaan moeten zijn gezien
Een dergelijke vlag ophangen is van hetzelfde niveau als een hakenkruis of white power bekladding.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is van eenzelfde niveau als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een islamitisch gezin. Het schiet toch allemaal geen meter op zo?
Zow, de koran geen fatsoenlijke bron noemen, jij hebt lef.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus je dikke duim. Kom eens met fatsoenlijke bronnen joh voor je zulke bizarre uitspraken doet.
Vraag je nu aan Wilders wanneer hij voor het laatst iets heeft gemerkt van de islamitische cultuur verrijking?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Is goed Geert.
Je hebt gewoon geen bronnen voor je domme gelul.
Vertel eens, wanneer ben jij voor het laatst gediscrimineerd door een Moslim, nou?
Met andere woorden; jij verdraait het zo voor jezelf dat ''mensen in dit topic het allemaal goed keuren'', en dan -en nu komt ie-; kom jij zodoende tot de conclusie dat ''nederland vol zit met klote racisten''.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha. Krankzinnig? Zeker.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijstje uit 2015 zeker.
Je bent vergeten dat een kwart van Nederland op beroepsracist Wilders heeft gestemd?
Racisme en discriminatie veroordelen is al woke tegenwoordig? Krankzinnig land.
Oh het stemmen op bepaalde partijen maakt je tegenwoordig al racistquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijstje uit 2015 zeker.
Racisme en discriminatie veroordelen is al woke tegenwoordig? Krankzinnig land.
A Je bent totaal onwetend. Er staat nergens in de koran dat je mensen mag discrimineren. B Ik heb verschillende bronnen aangedragen die aantonen hoe racistisch Nederland is als het gaat om het aannemen van allochtonen C Wilders heeft een veroordeling aan zijn broek wegens haatzaaien en schroomt niet om teksten als "Willen jullie minder Marokkanen" te roeptoeteren en is een totale islamofoboon gebleken door de jaren heen. Ondanks dat iedereen bekend is met zijn jargon scoort hij toch verreweg de meeste stemmen. Dat zegt alles over het electoraat.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een dergelijke vlag ophangen is van hetzelfde niveau als een hakenkruis of white power bekladding.
Weg met die achterlijke haatzooi.
[..]
Zow, de koran geen fatsoenlijke bron noemen, jij hebt lef.![]()
Ga anders eens kijken hoe het er aan toe gaat in islamitische landen/wijken/islamitische gebedshuizen/gezinnen, als je systematische racisme wilt zien.
[..]
Vraag je nu aan Wilders wanneer hij voor het laatst iets heeft gemerkt van de islamitische cultuur verrijking?![]()
Toegegeven, vanuit zn bunker waar ie al zon 20(!) twintig (!) TWINTIG(!) jaar ondergedoken zit wegens dreiging uit voornamelijk islamitische hoek, zal ie zelf weinig direct merken van allahakbarretjes.
[..]
Met andere woorden; jij verdraait het zo voor jezelf dat ''mensen in dit topic het allemaal goed keuren'', en dan -en nu komt ie-; kom jij zodoende tot de conclusie dat ''nederland vol zit met klote racisten''.
Dit is echt complete bullshit. En om dit dan nog voor jezelf allemaal recht te brijen komt natuurlijk de RACISME11!!1 kaart op tafel, en ga je gillen dat Wilders een ''beroepsracist'' is.
En waarom? Alleen omdat Wilders kritisch is op de islamitische ideologie.
[..]
Haha. Krankzinnig? Zeker.
De PVV is geen normale partij het draait op een man. En die man is een eliteracist die zijn haat jegens moslims niet onder stoelen of banken steekt. Inclusief veroordeling wegens haatzaaien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh het stemmen op bepaalde partijen maakt je tegenwoordig al racist
Haat naar Joden wordt ook niet onder stoelen of banken geschoven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
De PVV is geen normale partij het draait op een man. En die man is een eliteracist die zijn haat jegens moslims niet onder stoelen of banken steekt. Inclusief veroordeling wegens haatzaaien.
Dit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, een Palestijnse vlag van de muur trekken is hetzelfde als als een hakenkruis bij een Joods gezin of een white power-bekladding bij een Islamitisch gezin? Hele bijzondere claim. En wat heeft white-power überhaupt met moslims te maken?
"Palestijnse" vlaggen zouden hier trouwens niet eens toegestaan moeten zijn gezien de ronduit walgelijke sentimenten die er in die samenleving te vinden zijn. Terreurzucht, Islamitisch radicalisme, Jodenhaat en antiwesterse sentimenten.
Leuk hoor om je daar maar mee te associëren, dan is morele kompas goed stuk.
Ik vind het beide nogal ver gaan eigenlijk. Jodenhaat is ook niet oke. Maar daar gaat dit topic toch niet over chef.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Haat naar Joden wordt ook niet onder stoelen of banken geschoven.
Maar ik heb geert nog nooit een moslim de gracht in zien duwen of om een paspoort zien vragen en die vervolgens te kopschoppen.
Kun je wel gaan wijzen...
Die men geeft heel terecht kritiek op de islam. En de gebeurtenissen van afgelopen week hebben maar weer eens aangegeven waarom dat maar goed is ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
De PVV is geen normale partij het draait op een man. En die man is een eliteracist die zijn haat jegens moslims niet onder stoelen of banken steekt. Inclusief veroordeling wegens haatzaaien.
Mwa ik snap best dat je problemen hebt met Marokkaans reltuig, maar wat heeft dat met de islam te maken? Als je mensen puur vanwege hun religie in een hoek gaat trappen en veroordelen heb je weinig respect voor Artikel 1 uit de Grondwet en ben je een gevaarlijke gek.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die men geeft heel terecht kritiek op de islam. En de gebeurtenissen van afgelopen week hebben maar weer eens aangegeven waarom dat maar goed is ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |