Wat niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
Komt op mij niet echt geloofwaardig over
Welke zelf respecteerde Nederlander uit zich op deze manier?quote:
Ik ben ook benieuwd wat of wie hier achter zit. Het huis is namelijk leeg. Zoals je kunt zien.quote:Komt op mij niet echt geloofwaardig over
Maar goed, wie ben ik
Volgens mij is dit de Marokkaanse visie hoe blanke nationalisten in het leven staanquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:12 schreef Qarrad het volgende:
Een actie van een stel ontzettend domme pubers zo te lezen die een flinke straf mogen krijgen. Dat "666" ertussen laat denk ik zien dat ze maar wat hebben opgeschreven om maximaal kwetsend te zijn zonder enig idee wat erachter zit.
Mwoh, ik denk dat de domheid onder melkboerenhondenharen lokalo's een waarschijnlijker scenario is dan een of andere false flag operation vanuit Marokkaanse hoek.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de Marokkaanse visie hoe blanke nationalisten in het leven staan
Genoeg domme pvv-hooligans te vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Welke zelf respecteerde Nederlander uit zich op deze manier?
Gelukkig heeft "666" geen betekenis in islam, veel bijbelwetenschappers geloven dat dit getal symbolisch verwijst naar Nero, omdat het Hebreeuwse schrift zijn naam als "Neron Caesar" kan omzetten naar een getalswaarde van 666 in gematria, in de middeleeuwen werd het het geromantiseerd in het "nummer van het beest" ( uit het boek Dante's Divina Commedia)quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:12 schreef Qarrad het volgende:
Een actie van een stel ontzettend domme pubers zo te lezen die een flinke straf mogen krijgen. Dat "666" ertussen laat denk ik zien dat ze maar wat hebben opgeschreven om maximaal kwetsend te zijn zonder enig idee wat erachter zit.
Geen idee, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dan hebben ze het wel netjes achtergelaten ieg.
Het zijn vooral marokannen die het woord kk te pas en onpas gebruikenquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat de domheid onder melkboerenhondenharen lokalo's een waarschijnlijker scenario is dan een of andere false flag operation vanuit Marokkaanse hoek.
Erg jammer dat deze diepgewortelde middeleeuwse oorlogsdoctrine ook de maat wordt genomen door graffitipubers.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:14 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk niet he. Islam is het heilige en enige geloof dat er toe doet.
Jij bent de periode na fortuyn en theo vergeten? Dat was toen wel een factor 10 erger hoorquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:11 schreef Elan het volgende:
Kansloze actie.
Treurig dat ons eens zo tolerante landje in zo'n rap tempo gepolariseerd is geraakt.
Geloof ik niet tegenwoordig kan echt niemand meer iets hebben van een ander(sdenkende). Die moorden hadden veel maatschappelijke impact maar werden uiteindelijk allemaal gepleegd door gestoorde eenlingen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:33 schreef 111210 het volgende:
[..]
Jij bent de periode na fortuyn en theo vergeten? Dat was toen wel een factor 10 erger hoor
Ja dat is vooral een social media dingetje dat iedereen kan schreeuwen wat ie wil waardoor alles ook dichtbij komt. Als je niet op social media zit valt het echt wel mee naar mijn mening.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niet tegenwoordig kan echt niemand meer iets hebben van een ander(sdenkende). Die moorden hadden veel maatschappelijke impact maar werden uiteindelijk allemaal gepleegd door gestoorde eenlingen.
Den Haag bestaat niet meer? Dat is toch echt de wieg van kankâh volgens mij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul ook maar wat
[..]
Het zijn vooral marokannen die het woord kk te pas en onpas gebruiken
Als het al een blank iemand is, dan moet het wel een Feyenoord fan zijn geweest. Die zijn echt de enige die het woord net zo vaak in de mond nemen als de mocro's
Toen had je specifieke groepen die zich bezig hielden met polarisatie maar voor de gewone Nederlander of Turk was het een ver van zijn bed show. PVV pakte 20 zetels op zijn meest. Hoe anders is dat nu. De opkomst van social media speelt daarin ook een prominente rol waar men vroeger een kwaliteitskrant las komen de meest rabiate uitspraken je dagelijks tegemoet op het scherm van je telefoon .quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:43 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja dat is vooral een social media dingetje dat iedereen kan schreeuwen wat ie wil waardoor alles ook dichtbij komt. Als je niet op social media zit valt het echt wel mee naar mijn mening.
Toen had je de bv de lonsdale groepen, politieke partijtjes als nieuwrechts, neonazi constant kusters had volgens mij zelfs ergens een zetel in een gemeente raad. En duizenden jongeren die op stormfront lekker white power liepen te schreeuwen.
Met aan de andere kant mocro’s die op alles wat nederlands was spuugde en de moord op theo verheerlijkte. En ook nog de moslim terroristen van de hofstad groep.
Het lijkt nu allemaal erg, maar 20 jaar geleden was de spanning in het land echt wel erger.
Is nog precies zo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:43 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja dat is vooral een social media dingetje dat iedereen kan schreeuwen wat ie wil waardoor alles ook dichtbij komt. Als je niet op social media zit valt het echt wel mee naar mijn mening.
Toen had je de bv de lonsdale groepen, politieke partijtjes als nieuwrechts, neonazi constant kusters had volgens mij zelfs ergens een zetel in een gemeente raad. En duizenden jongeren die op stormfront lekker white power liepen te schreeuwen.
Met aan de andere kant mocro’s die op alles wat nederlands was spuugde en de moord op theo verheerlijkte. En ook nog de moslim terroristen van de hofstad groep.
Het lijkt nu allemaal erg, maar 20 jaar geleden was de spanning in het land echt wel erger.
Dit stinkt naar een false flag, maar wat hebben we voor die tolerantie teruggekregen? Een intolerante inteeltreligie, lijken in de straat, ondergedoken leraren, Barbarijse straatrovers, jodenhaat, blankenhaat, blankendiscriminatie, een einde aan sociale cohesie, woningnood en de roep om nog meer, alsmaar meer. Stank voor dank.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:11 schreef Elan het volgende:
Kansloze actie.
Treurig dat ons eens zo tolerante landje in zo'n rap tempo gepolariseerd is geraakt.
Ik vind het wel heel raar dat dat huis leeg lijkt te staan, je ziet het beton in de gang op dat filmpje .quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Uiteraard dat de usual suspects nep roepen.
Want de beschaafde autochtone Nederlander laat toch altijd zien vele malen meer geciviliseerd te zijn dan de wildlingen die ons land bestormen.
Kunnen jongeren geweest zijn die het er niet zo zeer om ging of het pand leeg stond ofniet dan wel om hun mening te delen/simpelweg baldadig te zijnquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel raar dat dat huis leeg lijkt te staan, je ziet het beton in de gang op dat filmpje .
Jongeren of iemand van Denk zelf om een politiek punt te maken, ik acht die clownsbeweging ook wel tot dat soort acties in staat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen jongeren geweest zijn die het er niet zo zeer om ging of het pand leeg stond ofniet dan wel om hun mening te delen/simpelweg baldadig te zijn
Ja maar dat is anders, de vorige generatie van die mensen hebben heel wat te verduren gehad dus dan mag het natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
Was toen met die Molukkers ook, gooide ze de ruiten alvast in om te voorkomen dat niet Molukkers in de wijk kwamen te wonen
quote:De woningcorporatie die eigenaar is van de woning laat aan de NOS weten geen aangifte te zullen doen, om de verhoudingen niet verder op scherp te zetten.
Ik denk pubers die om aandacht vragen. En dit ook krijgen omdat dit maximaal in de media komt.quote:
In het Christendom staat 666 voor Satan, en iedere Nederlander is natuurlijk in die cultuur een Christenhond, dus om de false flag nog een tintje antichrist aanbidding te geven hebben ze er 666 bijgeschreven. Want deze racist is natuurlijk niet alleen een moslimhater, maar walgt ook van zijn christelijke geloof waarbij hij satan vereerd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:49 schreef Zoddie het volgende:
Dat 666 vind ik er niet echt bij passen.
Waarom zou een racist er nou 666 bij zetten zo vaak?
geloof niet dat ander is maar die discussie ga ik sowieso niet aanquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders, de vorige generatie van die mensen hebben heel wat te verduren gehad dus dan mag het natuurlijk.
Woning Molukse wijk Maastricht vernield en beklad: ‘Alleen voor Molukkers’
[..]
De moraal van het verhaalquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:40 schreef HowardRoark het volgende:
Laten we er maar even uitgaan dat dit echt is, ook al is het wat vreemd aangebracht. Zulke teksten zijn natuurlijk gewoon strafbaar en mensen hun huis bekleden is dat ook. Mochten de daders dus worden gevonden meteen hard aanpakken.
Je waar nodig uitspreken tegen Islamisering en/of slecht gedrag van moslims is uitstekend, maar random huizen waar moslims wonen gaan onderkladden met haatdragende teksten is simpelweg ontoelaatbaar.
[..]
Tja, uitgerekend door moslims zelf.
Wie hadden iets moeten verwachten? De mensen die er niet wonen? Moslims in het algemeen? Waar staat letterlijk dat hun religie de religie van de haat is?quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:46 schreef MeneerPresident het volgende:
Wat hadden ze dan verwacht? Ze hangen letterlijk de religie van de haat aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |