Nee, jij negeert dat het de VERENIGDE STATEN zijn. Het is helemaal niet zo relevant wat het merendeel van alle inwoners van alle staten wil. Het zijn de staten die gezamenlijk bepalen wie er op federaal niveau aan de touwtjes mogen trekken.quote:Op maandag 4 november 2024 16:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, totaal niet..
Verder wel grappig dat je bang bent dat de Republikeinen nooit meer zullen winnen als de kiezer het voor het zeggen heeft..
Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Meh, mijn hele e-reader staat vol met gelezen boeken en biografieen over hem. Trump is een fenomeen.quote:Op maandag 4 november 2024 15:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon schrijven dat je de politiek in de VS niet volgt, maar in de Nederlandse pers hebt gelezen dat Trump de verpersoonlijking is van het kwaad.
Je bent gewoon bang dat de Republikeinen nooit meer winnen als de president rechtstreeks gekozen wordt..quote:Op maandag 4 november 2024 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, jij negeert dat het de VERENIGDE STATEN zijn. Het is helemaal niet zo relevant wat het merendeel van alle inwoners van alle staten wil. Het zijn de staten die gezamenlijk bepalen wie er op federaal niveau aan de touwtjes mogen trekken.
Bijzonder om een verkrachter een fenomeen te noemenquote:Op maandag 4 november 2024 16:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Meh, mijn hele e-reader staat vol met gelezen boeken en biografieen over hem. Trump is een fenomeen.
Ik weet hoe de man is en waar hij voor staat. Ik ga er eerder vanuit dat jij een zeer gemankeerde blik op de beste man hebt omdat hij wellicht ideologisch hier en daar wat overlap vertoont.
Als jij ook maar enige echte kennis van hem hebt dan weet je dat Everything Trump touches dies vrij dicht bij zijn kern komt.
Ik vraag me af hoeveel dit zegt. Er zijn namelijk ook pollers of analisten die er 'altijd goed bij zaten' die het tegenovergestelde van dat zeggen.quote:Op maandag 4 november 2024 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Atlas zat er in 2020 het dichtstbij qua voorspellingen vooraf...
Benieuwd of ze het nu weer juist hebben... dan zou Trump bijna alle Swingstates winnen...
Die accepteert hij nog steeds niet.quote:Op maandag 4 november 2024 16:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jazeker, als hij goed beleid maakt inderdaad. De realiteit is namelijk dat Trump uiteindelijk de verkiezingsuitslag gewoon heeft geaccepteerd
Nadat de bestorming van het kapitool was mislukt.quote:en het Witte Huis heeft verlaten.
Dat jij je mening als feit deponeert.quote:[..]
Dat Kamala Harris een erbarmelijke slechte kandidate is zegt iets over mij? Raar standpunt.
In Groningen heeft het Forum (cultuur centrum en bibliotheek) een hele tentoonstelling gewijd aan Trump.quote:Op maandag 4 november 2024 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder om een verkrachter een fenomeen te noemen
True...quote:Op maandag 4 november 2024 16:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel dit zegt. Er zijn namelijk ook pollers of analisten die er 'altijd goed bij zaten' die het tegenovergestelde van dat zeggen.
We hanteren een heel hoge lat voor Trump, zie ik alweer.quote:Op maandag 4 november 2024 16:24 schreef HowardRoark het volgende:
De realiteit is namelijk dat Trump uiteindelijk de verkiezingsuitslag gewoon heeft geaccepteerd
Als je kennis van zaken hebt, dan weet je dat wel erg goed te verbergen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Meh, mijn hele e-reader staat vol met gelezen boeken en biografieen over hem. Trump is een fenomeen.
Ik weet hoe de man is en waar hij voor staat. Ik ga er eerder vanuit dat jij een zeer gemankeerde blik op de beste man hebt omdat hij wellicht ideologisch hier en daar wat overlap vertoont.
Als jij ook maar enige echte kennis van hem hebt dan weet je dat Everything Trump touches dies vrij dicht bij zijn kern komt.
Hoewel de definitie van een fenomeen in die zin klopt zou ik het woord fenomeen toch liever willen toeschrijven aan positieve fenomenen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Groningen heeft het Forum (cultuur centrum en bibliotheek) een hele tentoonstelling gewijd aan Trump.
Hij is een fenomeen.
En een slechterik. Maar je merkt ook hier in de discussie dat het fenomeen Trump voor een Halo effect zorgt.
Nee, ik ben democratisch ingesteld. Ik vind sowieso dat er zo min mogelijk federaal geregeld moet worden, net als dat ik vind dat de EU alleen het meest noodzakelijke moet regelen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat de Republikeinen nooit meer winnen als de president rechtstreeks gekozen wordt..
Als Trump gaat doen wat hij heeft beloofd in zijn rallys is hij gevaarlijker dan welke Amerikaanse president dan ook, inclusief hemzelf.quote:Op maandag 4 november 2024 16:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je kennis van zaken hebt, dan weet je dat wel erg goed te verbergen.
Ik ben helemaal niet pro-Trump. Integendeel. zowel 8 jaar gelden als 4 jaar geleden was ik anti-Trump (4 jaar geleden kun je als je goed zoekt prima terugvinden hier op Fok!).
Ik vind alleen Harris en meer bijzonder de groep waarmee ze zich omringt nog gevaarlijker dan Trump. En dat wil wat zeggen, want Trump is ook geen beste keuze inderdaad.
En desondanks zien heel veel mensen Harris als een nog slechtere kandidaat.quote:Op maandag 4 november 2024 16:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als Trump gaat doen wat hij heeft beloofd in zijn rallys is hij gevaarlijker dan welke Amerikaanse president dan ook, inclusief hemzelf.
Vanwege het Halo effect van Trump.quote:Op maandag 4 november 2024 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En desondanks zien heel veel mensen Harris als een nog slechtere kandidaat.
Het gevolg van een stukje populisme.quote:Op maandag 4 november 2024 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En desondanks zien heel veel mensen Harris als een nog slechtere kandidaat.
Hoezo? Als er een fatsoenlijke republikeinse kandidaat was geweest dan was Harris al helemaal kansloos.quote:Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vanwege het Halo effect van Trump.
De Republikeinen hadden nooit Trump een tweede kans moeten geven.
Het is toch best wel triest dat de 2 grootste partijen geen goede kandidaat naar voren weten te schuiven.quote:Op maandag 4 november 2024 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoezo? Als er een fatsoenlijke republikeinse kandidaat was geweest dan was Harris al helemaal kansloos.
Eens.quote:Op maandag 4 november 2024 16:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is toch best wel triest dat de 2 grootste partijen geen goede kandidaat naar voren weten te schuiven.
Het is een beetje lachwekkend om mensen die een andere keuze maken weg te zetten als dom. Zeker als dat Nederlanders zijn, omdat slechts weinigen hier de politiek een beetje volgen, laat staan echt verstand te hebben van de politiek.quote:Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gevolg van een stukje populisme.
In Nederland wordt een Timmermans ook als `gevaarlijker' gezien dan Wilders. En wordt een doodnormale speech binnen de kortste keren als extreem geframed. Zonder dat iemand objectief gezien kan uitleggen waarom
quote:Op maandag 4 november 2024 12:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden Trump een eikel, ook de mensen die op hem stemmen. Maar de verkiezing draait niet om 'wie vindt u de meest aimabele van de twee'. Men kijkt vooral naar het beleid en wat men daarvan vindt.
Persoonlijk lijkt mij dat heel verstandig. Ik heb liever iemand aan de knoppen die competent is en een lul/kut, dan iemand die verschrikkelijk aardig is, maar dat hij/zij van toeten noch blazen weet...
Maar ieder zijn mening hoor.
Kortom: het kan alle kanten op.quote:Op maandag 4 november 2024 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
270-268 zou wel bizar zijn maar het is een optie...
Dat niet alleen. Het is een gestoorde crimineel die dankzij al z’n geld waarschijnlijk nooit veroordeeld gaat worden.quote:Op maandag 4 november 2024 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
We hebben het over een verkrachter. En jij komt niet verder dan `Ja, het is niet zo belangrijk of iemand heel aardig is ?![]()
Waar zijn de bewijzen dat Trump iemand verkracht zou hebben?quote:Op maandag 4 november 2024 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
We hebben het over een verkrachter. En jij komt niet verder dan `Ja, het is niet zo belangrijk of iemand heel aardig is ?![]()
Als Harris wint, gaat hij achter de tralies. En dat is iets dat men het liefst met menig politieke tegenstander zou doen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het is een gestoorde crimineel die dankzij al z’n geld waarschijnlijk nooit veroordeeld gaat worden.
Een stem daarop beloond zijn gedrag alleen maar.
Het kan zo in het rijtje van bananenrepublieken.
Die bij een overwinning een andere gestoorde miljardair naast zich heeft staanquote:Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het is een gestoorde crimineel die dankzij al z’n geld waarschijnlijk nooit veroordeeld gaat worden.
Alles wat je hier beweert poneer je als feit, terwijl er niets van klopt. Geef bijvoorbeeld maar eens een voorbeeld over de trans ideologie waar 50000 kinderen de dupe van zijn en waar de Democratische partij achter staat. Het is een holle frase zonder dat je iets zegt.quote:Op maandag 4 november 2024 16:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een beetje lachwekkend om mensen die een andere keuze maken weg te zetten als dom. Zeker als dat Nederlanders zijn, omdat slechts weinigen hier de politiek een beetje volgen, laat staan echt verstand te hebben van de politiek.
De grootste reden is toch echt dat het beleid van de Democraten veel kiezers van hen heeft vervreemd. En dat is helemaal niet populisme, de Democraten hebben een vleugel die heel vocaal is en net zo gek als de rechtervleugel van de Republikeinen. Met hun defund the police, open borders, diefstal tot $ 950 de facto legaliseren, trans ideologie waar jaarlijks iets van 50.000 kinderen de dupe van zijn, gratis geld uitdelen waarmee de inflatie idioot hoog werd, enz. enz.
Gestoorde miljardair?quote:Op maandag 4 november 2024 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die bij een overwinning een andere gestoorde miljardair naast zich heeft staan
Hoe
Link
Je
Dat
Met er zijn voor je bevolking? Hoe? Dat is krankzinnig
Ik hoor Harris inderdaad regelmatig "Lock him up!!" roepen, of "if i was president, you'd be in jail" zeggen tijdens een debat. Zeer typisch gedrag wat Harris hier vertoont en waarvan zij echt absoluut de enige is die dat ook doet.quote:Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
Als Harris wint, gaat hij achter de tralies. En dat is iets dat men het liefst met menig politieke tegenstander zou doen.
Vergeet de inhoudelijke vraag niet, @Wantie...quote:Op maandag 4 november 2024 16:40 schreef VEM2012 het volgende:
Geef jij eens een inhoudelijke reden waarom je voor one man, one vote zou zijn gelet op de structuur van de Amerikaanse democratie.
Elon Musk is inderdaad een gestoorde megalomane gevaarlijke miljardair ja.quote:
Mwah, denk dat het ontzettend veel langslepende rechtszaken gaan worden dan en dat hij tegen de tijd van veroordeling al onder de groene zoden ligt.quote:Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar zijn de bewijzen dat Trump iemand verkracht zou hebben?
[..]
Als Harris wint, gaat hij achter de tralies. En dat is iets dat men het liefst met menig politieke tegenstander zou doen.
Is hij veroordeeld wegens verkrachting? Of maak jij je nu schuldig aan laster?quote:Op maandag 4 november 2024 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Hmm, nee hoor. Ik vind het een nogal aparte man eigenlijk, komt ook altijd erg ongemakkelijk over tijdens interviews. Buiten dat om is het natuurlijk een vernuftig entrepreneur en is het ook uitstekend dat hij Twitter heeft gekocht.quote:Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elon Musk is inderdaad een gestoorde megalomane gevaarlijke miljardair ja.
Al snap ik volledig dat hij door jou op handen gedragen wordt.
Het laatste.quote:Op maandag 4 november 2024 17:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is hij veroordeeld wegens verkrachting? Of maak jij je nu schuldig aan laster?
Zo'n character doet het niet goed in calvinistische kringen. Dan krijg je zulke beschrijvingen.quote:Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elon Musk is inderdaad een gestoorde megalomane gevaarlijke miljardair ja.
Al snap ik volledig dat hij door jou op handen gedragen wordt.
Met geld krijg je een hoop voor elkaarquote:Op maandag 4 november 2024 17:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is hij veroordeeld wegens verkrachting?
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op maandag 4 november 2024 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan ben je niet helemaal achterlijk natuurlijk.
Je moet eens kijken hoe ver de Biden administratie is gegaan om Musk kapot te maken. Met als meest recente idioterie dat in California SpaceX werd dwars gezeten waarbij nota bene men ruiterlijk toegeeft dat men dat deed omdat hij pro-Trump is...quote:Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
Maar vooral omdat ie wist dat ie er ten overstaan van het volk al jammerend en pruillippen trekkend zou zijn uitgesleept.quote:Op maandag 4 november 2024 16:34 schreef Wantie het volgende:
Nadat de bestorming van het kapitool was mislukt.
En hij komt niet eens over die lat heen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
We hanteren een heel hoge lat voor Trump, zie ik alweer.
Goh, al die mensen die de arme onschuldige Musk tegenwerken, hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 4 november 2024 17:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet eens kijken hoe ver de Biden administratie is gegaan om Musk kapot te maken. Met als meest recente idioterie dat in California SpaceX werd dwars gezeten waarbij nota bene men ruiterlijk toegeeft dat men dat deed omdat hij pro-Trump is...
Trump heeft beloofd om de halve Biden familie voor het gerecht te slepen en vele tegenstanders uit de weg te zullen ruimen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar zijn de bewijzen dat Trump iemand verkracht zou hebben?
[..]
Sorry, maar jij bent niet bekend met dat de Democraten pro-Trans lobby zijn en dat heel uitdrukkelijk uitdragen?quote:Op maandag 4 november 2024 17:01 schreef nirvana het volgende:
[..]
Alles wat je hier beweert poneer je als feit, terwijl er niets van klopt. Geef bijvoorbeeld maar eens een voorbeeld over de trans ideologie waar 50000 kinderen de dupe van zijn en waar de Democratische partij achter staat. Het is een holle frase zonder dat je iets zegt.
Epstein, Weinstein en P. Diddy waren/zijn armlastig?quote:Op maandag 4 november 2024 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met geld krijg je een hoop voor elkaar
Klopt.quote:Op maandag 4 november 2024 17:19 schreef tesssssssss het volgende:
Elon Musk heeft toch het syndroom van Asperger?
Een van de belangrijkste geldstromen van de Dems komt vanuit de vakbonden. Die hebben Biden ertoe aangezet dat Musk tegen moest worden gewerkt. Waardoor Musk inmiddels in het andere kamp zit.quote:Op maandag 4 november 2024 17:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Goh, al die mensen die de arme onschuldige Musk tegenwerken, hoe zou dat toch komen?
Maak dat maar eens waar met neutrale bronnen.quote:Op maandag 4 november 2024 17:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump heeft beloofd om de halve Biden familie voor het gerecht te slepen en vele tegenstanders uit de weg te zullen ruimen.
Jij vindt dat het niet behoort tot de denkbeelden van de extremisten in de Democratische partij? Mainstream daar? Misschien heb je nog wel een punt ook.quote:
Zei Trump ook niet Hillary Clinton op te willen sluiten, daar is ook nooit iets van terechtgekomen.quote:Op maandag 4 november 2024 17:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump heeft beloofd om de halve Biden familie voor het gerecht te slepen en vele tegenstanders uit de weg te zullen ruimen.
Tja, dit is dan natuurlijk ook een belangrijk onderwerp.quote:
Trump stinkt. Of denk je dat mensen lekker gaan ruiken van dagelijks fastfood?quote:Op maandag 4 november 2024 17:37 schreef quirina het volgende:
https://www.newsweek.com/(...)donald-trump-1978672
Trump ruikt het lekkerste
De kans dat Trump gaat verliezen is net zo dik.quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 17:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maak dat maar eens waar met neutrale bronnen.
https://www.rev.com/trans(...)edDeeplink&ts=1706.4quote:President Donald Trump (27:50):
In addition to closing the border and removing all of the criminal elements that have illegally invaded our country, making America energy independent and even dominant again, and immediately ending the war between Russia and Ukraine, I'll have it ended in 24 hours, will appoint a real special prosecutor to go after the most corrupt president of the history of the United States of America, Joe Biden, and the entire Biden crime family, name a special prosecutor.
laten we het niet hopenquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 17:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zei Trump ook niet Hillary Clinton op te willen sluiten, daar is ook nooit iets van terechtgekomen.
[..]
Zeer waarschijnlijk naar Trump.quote:Op maandag 4 november 2024 17:01 schreef tesssssssss het volgende:
Hoe staat het nu in Iowa? Ik zie door alle poll's het bos niet meer.
Even los van je gehandicaptenhaat, hoezo is hij een van de machtigste personen op aarde?quote:Op maandag 4 november 2024 17:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
En dat zo iemand een van de machtigste personen op aarde is, is natuurlijk geen enkel probleem....
Heel dom ja, anders was Musk nu miljoenen aan het uitloten voor een stem op Kamela!quote:Op maandag 4 november 2024 17:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste geldstromen van de Dems komt vanuit de vakbonden. Die hebben Biden ertoe aangezet dat Musk tegen moest worden gewerkt. Waardoor Musk inmiddels in het andere kamp zit.
Je zal het van mij ongetwijfeld niet willen aannemen, maar iemand als Van Jones is er vocaal over dat hij vindt dat de Democraten ongelofelijk dom zijn geweest door iemand als Musk weg te jagen van de partij.
Ik neem aan dat je Van Jones een beetje kan inschatten als geen idioot en hij heeft het goede politieke kleurtje...
Gestopt met lezenquote:Op maandag 4 november 2024 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Even los van je gehandicaptenhaat,
Even los van die gehandicaptenhaat (waarbij het nogal een claim is om te zeggen dat mensen met Asperger gehandicapt zijn,- integendeel, of dat dat überhaupt gesuggereerd werd) is het sowieso problematisch dat er zoveel middelen en de macht die daaruit voortvloeit geconcentreerd is in een enkel persoon. Daar kunnen we nog een mooi sausje van welvaartsverdeling overheen gooien, als je wil.quote:Op maandag 4 november 2024 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Even los van je gehandicaptenhaat, hoezo is hij een van de machtigste personen op aarde?
ik begin het ook te denkenquote:Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef Hallojo het volgende:
Ik denk dat Harris met enorme overmacht wint.
strafschoppenquote:
Ik denk echt van niet..maar we gaan het zienquote:Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef Hallojo het volgende:
Ik denk dat Harris met enorme overmacht wint.
O, jij begrijpt niet wat Trump bedoelde met ‘entire Biden crime family’ en dacht dat het echt over zijn familie ging.quote:Op maandag 4 november 2024 17:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
https://www.rev.com/trans(...)edDeeplink&ts=1706.4
Dat is wederom een flinke verdraaiing van wat Musk doet. Je moet geregistreerd zijn om te stemmen, ongeacht hoe je geregistreerd bent. Nog even afgezien van dat hij nooit kan controleren op wie je stemt.quote:Op maandag 4 november 2024 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heel dom ja, anders was Musk nu miljoenen aan het uitloten voor een stem op Kamela!
Bijzonder hoe Trump zijn uitspraken telkens "context, duiding en uitleg" nodig hebben, vind je zelf ook niet?quote:Op maandag 4 november 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, jij begrijpt niet wat Trump bedoelde met ‘entire Biden crime family’ en dacht dat het echt over zijn familie ging.
Noted (en gelachen).
En ondertussen zitten de Blackrocks/Vanguards/State Streets/grote banken/big tech/Dems vuistdiep bij elkaar…quote:Op maandag 4 november 2024 18:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Even los van die gehandicaptenhaat (waarbij het nogal een claim is om te zeggen dat mensen met Asperger gehandicapt zijn,- integendeel, of dat dat überhaupt gesuggereerd werd) is het sowieso problematisch dat er zoveel middelen en de macht die daaruit voortvloeit geconcentreerd is in een enkel persoon. Daar kunnen we nog een mooi sausje van welvaartsverdeling overheen gooien, als je wil.
Nee, Wantie moet gewoon basic Engels leren.quote:Op maandag 4 november 2024 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bijzonder hoe Trump zijn uitspraken telkens "context, duiding en uitleg" nodig hebben, vind je zelf ook niet?
Ik neem aan dat Trump hier ook gewoon Hunter Biden mee bedoelt, en dus wel echt de daadwerkelijke familie meepakt.quote:Op maandag 4 november 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, jij begrijpt niet wat Trump bedoelde met ‘entire Biden crime family’ en dacht dat het echt over zijn familie ging.
Noted (en gelachen).
Ik zie vooral een patroon van uitspraken die tekens door derden genuanceerd moet worden omdat het anders ronduit idioot is.quote:Op maandag 4 november 2024 20:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, Wantie moet gewoon basic Engels leren.
Hij roept op tot het stemmen voor Trump! Het is overal te lezen, verder ben je zelf bloedirritant omdat je altijd de waarheid in pacht denkt te hebben.quote:Op maandag 4 november 2024 20:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is wederom een flinke verdraaiing van wat Musk doet. Je moet geregistreerd zijn om te stemmen, ongeacht hoe je geregistreerd bent. Nog even afgezien van dat hij nooit kan controleren op wie je stemt.
Probeer het eens een keer bij de feiten te houden, of neem wat neutralere bronnen tot je. Dit is gewoon bloedirritant iedere keer maar weer verdraaiingen.
Die is al vervolgd en terecht.quote:Op maandag 4 november 2024 20:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Trump hier ook gewoon Hunter Biden mee bedoelt, en dus wel echt de daadwerkelijke familie meepakt.
Als jij dat hier ook ziet, dan twijfel ik aan jouw beoordelingsvermogen.quote:Op maandag 4 november 2024 20:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie vooral een patroon van uitspraken die tekens door derden genuanceerd moet worden omdat het anders ronduit idioot is.
Sanewashing is dat.
Ja, dat is kenmerkend aan Trump fans: "hij meent het niet zo".quote:Op maandag 4 november 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Noted (en gelachen).
Dat is veelzeggend.quote:Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij dat hier ook ziet, dan twijfel ik aan jouw beoordelingsvermogen.
Dat weet ik, maar dat maakt niet dat Trump hem opeens niet bedoelt als hij het over de crime family heeft. Ze hebben er nog een statement over naar buiten gebracht waarin ze stellen dat de Bidens (dus wel degelijk de familie) toegang tot de overheid verkopen voor eigen gewin. Dat is wat Trump met de Biden Crime Family bedoelt: ook de echte, daadwerkelijke familie Biden.quote:
RTL nieuws is simpelweg een onbetrouwbare bron, hetgeen blijkt uit het artikel wat je aanhaalt.quote:Op maandag 4 november 2024 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij roept op tot het stemmen voor Trump! Het is overal te lezen, verder ben je zelf bloedirritant omdat je altijd de waarheid in pacht denkt te hebben.
Het is een poging de verkiezingen te beïnvloeden, terecht dat hij voor het gerecht is gedaagd hierover.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)kiezers-swing-states
Hunters laptop vergeten?quote:Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij dat hier ook ziet, dan twijfel ik aan jouw beoordelingsvermogen.
En vooral "je bent nergens, nooit niet veilig."quote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat maakt niet dat Trump hem opeens niet bedoelt als hij het over de crime family heeft. Ze hebben er nog een statement over naar buiten gebracht waarin ze stellen dat de Bidens (dus wel degelijk de familie) toegang tot de overheid verkopen voor eigen gewin. Dat is wat Trump met de Biden Crime Family bedoelt: ook de echte, daadwerkelijke familie Biden.
Vance, mits ie een helmpje op heeft.quote:Op maandag 4 november 2024 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie zal de belangrijke uitgoal scoren?
Maar wat denk je zelf nu eigenlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
RTL nieuws is simpelweg een onbetrouwbare bron, hetgeen blijkt uit het artikel wat je aanhaalt.
Hier een neutralere weergave:
https://www.bbc.com/news/articles/ced0d1g5zyno.amp
Het zit op het randje van wat mag, aangezien hij het geld geeft als je de petitie tekent (dat mag). Het randje is dat je een geregistreerde stemmer moet zijn. Wat sommigen uitleggen als dat je betaalt voor registratie. Maar dat is natuurlijk niet helemaal waar.
We zien wel wat de rechter daarvan vindt.
Verder denk ik niet altijd de waarheid in pacht te hebben, alleen roep jij opvallend vaak dingen waarvan ik direct weet dat ze niet waar zijn. Dan kun je mij wel verwijten dat ik je verbeter, maar misschien moet je gewoon eens in de spiegel kijken.
Ik vroeg naar bewijs van de stelling en het bewijs wat Wantie aandraagt heeft het over een crime family, ook wel misdaadfamilie, een woord dat duidt op een criminele organisatie die zeer hecht is en die bloedbanden kan hebben, maar dat is niet relevant. Met familie wordt in dezen de hechte band bedoeld waarbij iedereen elkaar de hand boven het hoofd houdt en zwijgen de norm is.quote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat maakt niet dat Trump hem opeens niet bedoelt als hij het over de crime family heeft. Ze hebben er nog een statement over naar buiten gebracht waarin ze stellen dat de Bidens (dus wel degelijk de familie) toegang tot de overheid verkopen voor eigen gewin. Dat is wat Trump met de Biden Crime Family bedoelt: ook de echte, daadwerkelijke familie Biden.
Musk roept eerst op Trump te steunen en overgestapt te zijn naar de republikeinen, en vervolgens flikt ie dit. Goed dat je zelf al ziet dat dit in ieder geval op het randje is.quote:Op maandag 4 november 2024 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
RTL nieuws is simpelweg een onbetrouwbare bron, hetgeen blijkt uit het artikel wat je aanhaalt.
Hier een neutralere weergave:
https://www.bbc.com/news/articles/ced0d1g5zyno.amp
Het zit op het randje van wat mag, aangezien hij het geld geeft als je de petitie tekent (dat mag). Het randje is dat je een geregistreerde stemmer moet zijn. Wat sommigen uitleggen als dat je betaalt voor registratie. Maar dat is natuurlijk niet helemaal waar.
We zien wel wat de rechter daarvan vindt.
Verder denk ik niet altijd de waarheid in pacht te hebben, alleen roep jij opvallend vaak dingen waarvan ik direct weet dat ze niet waar zijn. Dan kun je mij wel verwijten dat ik je verbeter, maar misschien moet je gewoon eens in de spiegel kijken.
O, nou is het ineens niet wat er letterlijk staat, maar de onderliggende boodschap.quote:Op maandag 4 november 2024 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hunters laptop vergeten?
Kom op zeg hee, dit is moedwillig de ogen sluiten voor de onderliggende boodschap. En als dit nou een uitglijder was geweest was dat tot daar aan toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |