abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215475139
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, totaal niet..

Verder wel grappig dat je bang bent dat de Republikeinen nooit meer zullen winnen als de kiezer het voor het zeggen heeft..

Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Nee, jij negeert dat het de VERENIGDE STATEN zijn. Het is helemaal niet zo relevant wat het merendeel van alle inwoners van alle staten wil. Het zijn de staten die gezamenlijk bepalen wie er op federaal niveau aan de touwtjes mogen trekken.
pi_215475163
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je mag ook gewoon schrijven dat je de politiek in de VS niet volgt, maar in de Nederlandse pers hebt gelezen dat Trump de verpersoonlijking is van het kwaad.
Meh, mijn hele e-reader staat vol met gelezen boeken en biografieen over hem. Trump is een fenomeen.
Ik weet hoe de man is en waar hij voor staat. Ik ga er eerder vanuit dat jij een zeer gemankeerde blik op de beste man hebt omdat hij wellicht ideologisch hier en daar wat overlap vertoont.

Als jij ook maar enige echte kennis van hem hebt dan weet je dat Everything Trump touches dies vrij dicht bij zijn kern komt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215475182
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, jij negeert dat het de VERENIGDE STATEN zijn. Het is helemaal niet zo relevant wat het merendeel van alle inwoners van alle staten wil. Het zijn de staten die gezamenlijk bepalen wie er op federaal niveau aan de touwtjes mogen trekken.
Je bent gewoon bang dat de Republikeinen nooit meer winnen als de president rechtstreeks gekozen wordt..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 4 november 2024 @ 16:33:48 #104
319979 Fok-it
All is well
pi_215475200
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:29 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Meh, mijn hele e-reader staat vol met gelezen boeken en biografieen over hem. Trump is een fenomeen.
Ik weet hoe de man is en waar hij voor staat. Ik ga er eerder vanuit dat jij een zeer gemankeerde blik op de beste man hebt omdat hij wellicht ideologisch hier en daar wat overlap vertoont.

Als jij ook maar enige echte kennis van hem hebt dan weet je dat Everything Trump touches dies vrij dicht bij zijn kern komt.
Bijzonder om een verkrachter een fenomeen te noemen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 4 november 2024 @ 16:34:42 #105
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_215475207
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]

Atlas zat er in 2020 het dichtstbij qua voorspellingen vooraf...
Benieuwd of ze het nu weer juist hebben... dan zou Trump bijna alle Swingstates winnen... :)
Ik vraag me af hoeveel dit zegt. Er zijn namelijk ook pollers of analisten die er 'altijd goed bij zaten' die het tegenovergestelde van dat zeggen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_215475208
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 16:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jazeker, als hij goed beleid maakt inderdaad. De realiteit is namelijk dat Trump uiteindelijk de verkiezingsuitslag gewoon heeft geaccepteerd
Die accepteert hij nog steeds niet.
Zelfs anno 2024 beweert hij gewonnen te hebben in 2020.

quote:
en het Witte Huis heeft verlaten.
Nadat de bestorming van het kapitool was mislukt.

quote:
[..]
Dat Kamala Harris een erbarmelijke slechte kandidate is zegt iets over mij? Raar standpunt.
Dat jij je mening als feit deponeert.
pi_215475220
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Bijzonder om een verkrachter een fenomeen te noemen
In Groningen heeft het Forum (cultuur centrum en bibliotheek) een hele tentoonstelling gewijd aan Trump.
Hij is een fenomeen.
En een slechterik. Maar je merkt ook hier in de discussie dat het fenomeen Trump voor een Halo effect zorgt.
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 16:37:15 #108
8781 crew  Frutsel
pi_215475225
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2024 16:34 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel dit zegt. Er zijn namelijk ook pollers of analisten die er 'altijd goed bij zaten' die het tegenovergestelde van dat zeggen.
True...

We gaan het zien.... Ik zal eens kijken hoe goed ze waren in 2012-2016...
pi_215475239
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 16:24 schreef HowardRoark het volgende:
De realiteit is namelijk dat Trump uiteindelijk de verkiezingsuitslag gewoon heeft geaccepteerd
We hanteren een heel hoge lat voor Trump, zie ik alweer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215475244
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:29 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als je kennis van zaken hebt, dan weet je dat wel erg goed te verbergen.

Ik ben helemaal niet pro-Trump. Integendeel. zowel 8 jaar gelden als 4 jaar geleden was ik anti-Trump (4 jaar geleden kun je als je goed zoekt prima terugvinden hier op Fok!).

Ik vind alleen Harris en meer bijzonder de groep waarmee ze zich omringt nog gevaarlijker dan Trump. En dat wil wat zeggen, want Trump is ook geen beste keuze inderdaad.
  maandag 4 november 2024 @ 16:40:23 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_215475252
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
In Groningen heeft het Forum (cultuur centrum en bibliotheek) een hele tentoonstelling gewijd aan Trump.
Hij is een fenomeen.
En een slechterik. Maar je merkt ook hier in de discussie dat het fenomeen Trump voor een Halo effect zorgt.
Hoewel de definitie van een fenomeen in die zin klopt zou ik het woord fenomeen toch liever willen toeschrijven aan positieve fenomenen.

Die tentoonstelling ziet er interessant uit.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215475256
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bent gewoon bang dat de Republikeinen nooit meer winnen als de president rechtstreeks gekozen wordt..
Nee, ik ben democratisch ingesteld. Ik vind sowieso dat er zo min mogelijk federaal geregeld moet worden, net als dat ik vind dat de EU alleen het meest noodzakelijke moet regelen.

Geef jij eens een inhoudelijke reden waarom je voor one man, one vote zou zijn gelet op de structuur van de Amerikaanse democratie.
pi_215475263
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je kennis van zaken hebt, dan weet je dat wel erg goed te verbergen.

Ik ben helemaal niet pro-Trump. Integendeel. zowel 8 jaar gelden als 4 jaar geleden was ik anti-Trump (4 jaar geleden kun je als je goed zoekt prima terugvinden hier op Fok!).

Ik vind alleen Harris en meer bijzonder de groep waarmee ze zich omringt nog gevaarlijker dan Trump. En dat wil wat zeggen, want Trump is ook geen beste keuze inderdaad.
Als Trump gaat doen wat hij heeft beloofd in zijn rallys is hij gevaarlijker dan welke Amerikaanse president dan ook, inclusief hemzelf.
pi_215475268
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als Trump gaat doen wat hij heeft beloofd in zijn rallys is hij gevaarlijker dan welke Amerikaanse president dan ook, inclusief hemzelf.
En desondanks zien heel veel mensen Harris als een nog slechtere kandidaat. ;)
pi_215475298
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vanwege het Halo effect van Trump.

De Republikeinen hadden nooit Trump een tweede kans moeten geven.
  maandag 4 november 2024 @ 16:45:24 #116
319979 Fok-it
All is well
pi_215475299
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het gevolg van een stukje populisme.

In Nederland wordt een Timmermans ook als `gevaarlijker' gezien dan Wilders. En wordt een doodnormale speech binnen de kortste keren als extreem geframed. Zonder dat iemand objectief gezien kan uitleggen waarom
  maandag 4 november 2024 @ 16:46:56 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215475308
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vanwege het Halo effect van Trump.

De Republikeinen hadden nooit Trump een tweede kans moeten geven.
Hoezo? Als er een fatsoenlijke republikeinse kandidaat was geweest dan was Harris al helemaal kansloos.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215475334
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoezo? Als er een fatsoenlijke republikeinse kandidaat was geweest dan was Harris al helemaal kansloos.
Het is toch best wel triest dat de 2 grootste partijen geen goede kandidaat naar voren weten te schuiven.
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 16:52:59 #119
8781 crew  Frutsel
pi_215475356
twitter

270-268 zou wel bizar zijn maar het is een optie... :)
  maandag 4 november 2024 @ 16:54:01 #120
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215475367
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is toch best wel triest dat de 2 grootste partijen geen goede kandidaat naar voren weten te schuiven.
Eens.

Ik denk dat die Vance in de toekomst best eens kan winnen. En die is zo mogelijk nog gevaarlijker dan Trump.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215475371
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het gevolg van een stukje populisme.

In Nederland wordt een Timmermans ook als `gevaarlijker' gezien dan Wilders. En wordt een doodnormale speech binnen de kortste keren als extreem geframed. Zonder dat iemand objectief gezien kan uitleggen waarom
Het is een beetje lachwekkend om mensen die een andere keuze maken weg te zetten als dom. Zeker als dat Nederlanders zijn, omdat slechts weinigen hier de politiek een beetje volgen, laat staan echt verstand te hebben van de politiek.

De grootste reden is toch echt dat het beleid van de Democraten veel kiezers van hen heeft vervreemd. En dat is helemaal niet populisme, de Democraten hebben een vleugel die heel vocaal is en net zo gek als de rechtervleugel van de Republikeinen. Met hun defund the police, open borders, diefstal tot $ 950 de facto legaliseren, trans ideologie waar jaarlijks iets van 50.000 kinderen de dupe van zijn, gratis geld uitdelen waarmee de inflatie idioot hoog werd, enz. enz.
  maandag 4 november 2024 @ 16:54:48 #122
319979 Fok-it
All is well
pi_215475374
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 12:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De meeste mensen vinden Trump een eikel, ook de mensen die op hem stemmen. Maar de verkiezing draait niet om 'wie vindt u de meest aimabele van de twee'. Men kijkt vooral naar het beleid en wat men daarvan vindt.

Persoonlijk lijkt mij dat heel verstandig. Ik heb liever iemand aan de knoppen die competent is en een lul/kut, dan iemand die verschrikkelijk aardig is, maar dat hij/zij van toeten noch blazen weet...

Maar ieder zijn mening hoor.
_O-

We hebben het over een verkrachter. En jij komt niet verder dan `Ja, het is niet zo belangrijk of iemand heel aardig is ? _O- _O-
  maandag 4 november 2024 @ 16:58:05 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215475389
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]

270-268 zou wel bizar zijn maar het is een optie... :)
Kortom: het kan alle kanten op.

Spraakmakende beelden:P
  maandag 4 november 2024 @ 16:58:09 #124
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215475390
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
_O-

We hebben het over een verkrachter. En jij komt niet verder dan `Ja, het is niet zo belangrijk of iemand heel aardig is ? _O- _O-
Dat niet alleen. Het is een gestoorde crimineel die dankzij al z’n geld waarschijnlijk nooit veroordeeld gaat worden.
Een stem daarop beloond zijn gedrag alleen maar.

Het kan zo in het rijtje van bananenrepublieken.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 4 november 2024 @ 16:58:52 #125
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215475398
quote:

[..]
_O-

Waar zijn de bewijzen dat Trump iemand verkracht zou hebben?
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat niet alleen. Het is een gestoorde crimineel die dankzij al z’n geld waarschijnlijk nooit veroordeeld gaat worden.
Een stem daarop beloond zijn gedrag alleen maar.

Het kan zo in het rijtje van bananenrepublieken.
Als Harris wint, gaat hij achter de tralies. En dat is iets dat men het liefst met menig politieke tegenstander zou doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215475410

Op Trump stemmen is één ding, maar dit soort bordjes in je tuin zetten toont toch wel het niveau van zulke mensen zeg :') .
  maandag 4 november 2024 @ 17:00:42 #127
319979 Fok-it
All is well
pi_215475415
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die bij een overwinning een andere gestoorde miljardair naast zich heeft staan

Hoe
Link
Je
Dat

Met er zijn voor je bevolking? Hoe? Dat is krankzinnig
pi_215475417
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is een beetje lachwekkend om mensen die een andere keuze maken weg te zetten als dom. Zeker als dat Nederlanders zijn, omdat slechts weinigen hier de politiek een beetje volgen, laat staan echt verstand te hebben van de politiek.

De grootste reden is toch echt dat het beleid van de Democraten veel kiezers van hen heeft vervreemd. En dat is helemaal niet populisme, de Democraten hebben een vleugel die heel vocaal is en net zo gek als de rechtervleugel van de Republikeinen. Met hun defund the police, open borders, diefstal tot $ 950 de facto legaliseren, trans ideologie waar jaarlijks iets van 50.000 kinderen de dupe van zijn, gratis geld uitdelen waarmee de inflatie idioot hoog werd, enz. enz.
Alles wat je hier beweert poneer je als feit, terwijl er niets van klopt. Geef bijvoorbeeld maar eens een voorbeeld over de trans ideologie waar 50000 kinderen de dupe van zijn en waar de Democratische partij achter staat. Het is een holle frase zonder dat je iets zegt.
pi_215475421
Hoe staat het nu in Iowa? Ik zie door alle poll's het bos niet meer.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 4 november 2024 @ 17:02:07 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215475425
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Die bij een overwinning een andere gestoorde miljardair naast zich heeft staan

Hoe
Link
Je
Dat

Met er zijn voor je bevolking? Hoe? Dat is krankzinnig
Gestoorde miljardair?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215475426
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
Als Harris wint, gaat hij achter de tralies. En dat is iets dat men het liefst met menig politieke tegenstander zou doen.
Ik hoor Harris inderdaad regelmatig "Lock him up!!" roepen, of "if i was president, you'd be in jail" zeggen tijdens een debat. Zeer typisch gedrag wat Harris hier vertoont en waarvan zij echt absoluut de enige is die dat ook doet.
pi_215475432
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:40 schreef VEM2012 het volgende:

Geef jij eens een inhoudelijke reden waarom je voor one man, one vote zou zijn gelet op de structuur van de Amerikaanse democratie.
Vergeet de inhoudelijke vraag niet, @Wantie...
  maandag 4 november 2024 @ 17:02:59 #133
319979 Fok-it
All is well
pi_215475434
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Gestoorde miljardair?
Elon Musk is inderdaad een gestoorde megalomane gevaarlijke miljardair ja.

Al snap ik volledig dat hij door jou op handen gedragen wordt.
  maandag 4 november 2024 @ 17:03:30 #134
438527 MissButterflyy
pi_215475436
quote:

[..]
[..]
Mwah, denk dat het ontzettend veel langslepende rechtszaken gaan worden dan en dat hij tegen de tijd van veroordeling al onder de groene zoden ligt.
pi_215475445
Easy win for Trump
pi_215475452
quote:

[..]
_O-

Is hij veroordeeld wegens verkrachting? Of maak jij je nu schuldig aan laster?
  maandag 4 november 2024 @ 17:06:38 #137
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215475458
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hmm, nee hoor. Ik vind het een nogal aparte man eigenlijk, komt ook altijd erg ongemakkelijk over tijdens interviews. Buiten dat om is het natuurlijk een vernuftig entrepreneur en is het ook uitstekend dat hij Twitter heeft gekocht.

Ik zou mij als ik jou was daarom vooral afvragen waarom je zoveel geladen taalgebruik nodig hebt om mensen te omschrijven die jouw politieke gedachtegoed niet delen. Het lijkt je heel diep te zitten.
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2024 17:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Is hij veroordeeld wegens verkrachting? Of maak jij je nu schuldig aan laster?
Het laatste.
  maandag 4 november 2024 @ 17:06:58 #138
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215475460
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zo'n character doet het niet goed in calvinistische kringen. Dan krijg je zulke beschrijvingen.

Maar die gast is de rijkste man ter wereld en waarschijnlijk de privé persoon met de meeste macht. Dan ben je niet helemaal achterlijk natuurlijk.
  maandag 4 november 2024 @ 17:07:06 #139
319979 Fok-it
All is well
pi_215475462
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2024 17:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Is hij veroordeeld wegens verkrachting?
Met geld krijg je een hoop voor elkaar :)
  maandag 4 november 2024 @ 17:07:49 #140
319979 Fok-it
All is well
pi_215475469
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dan ben je niet helemaal achterlijk natuurlijk.
Dat zeg ik dan ook niet.
pi_215475484
quote:

Je moet eens kijken hoe ver de Biden administratie is gegaan om Musk kapot te maken. Met als meest recente idioterie dat in California SpaceX werd dwars gezeten waarbij nota bene men ruiterlijk toegeeft dat men dat deed omdat hij pro-Trump is...
  maandag 4 november 2024 @ 17:09:55 #142
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_215475485
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:34 schreef Wantie het volgende:
Nadat de bestorming van het kapitool was mislukt.
Maar vooral omdat ie wist dat ie er ten overstaan van het volk al jammerend en pruillippen trekkend zou zijn uitgesleept.
  maandag 4 november 2024 @ 17:10:35 #143
39333 Zelva
pi_215475493
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2024 16:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
We hanteren een heel hoge lat voor Trump, zie ik alweer.
En hij komt niet eens over die lat heen.
  maandag 4 november 2024 @ 17:11:08 #144
438527 MissButterflyy
pi_215475501
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je moet eens kijken hoe ver de Biden administratie is gegaan om Musk kapot te maken. Met als meest recente idioterie dat in California SpaceX werd dwars gezeten waarbij nota bene men ruiterlijk toegeeft dat men dat deed omdat hij pro-Trump is...
Goh, al die mensen die de arme onschuldige Musk tegenwerken, hoe zou dat toch komen? :')
pi_215475509
quote:

[..]
[..]
Trump heeft beloofd om de halve Biden familie voor het gerecht te slepen en vele tegenstanders uit de weg te zullen ruimen.
  Vis een optie? maandag 4 november 2024 @ 17:14:27 #146
70532 loveli
N
pi_215475535
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
(3rd party wint nooit).
Nou..
twitter
crap in = crap out
pi_215475548
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:01 schreef nirvana het volgende:

[..]
Alles wat je hier beweert poneer je als feit, terwijl er niets van klopt. Geef bijvoorbeeld maar eens een voorbeeld over de trans ideologie waar 50000 kinderen de dupe van zijn en waar de Democratische partij achter staat. Het is een holle frase zonder dat je iets zegt.
Sorry, maar jij bent niet bekend met dat de Democraten pro-Trans lobby zijn en dat heel uitdrukkelijk uitdragen?

En die 50.000 is gewoon het aantal kinderen die hulp zoeken en in Democratische staten terechtkomen in een trechter omdat affirmation verplicht is en je in vrijwel alle gevallen na 1 gesprek aan de pillen gaat.

Dat moet je eens vergelijken met hoe we dat in Nederland doen. Dutch protocol durft men dat te noemen.

Zoek maar eens op WPATH files en zie hoe de lobby belangrijker is geworden dan de medische wetenschap.
pi_215475566
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Met geld krijg je een hoop voor elkaar :)
Epstein, Weinstein en P. Diddy waren/zijn armlastig?

Je strooit nogal makkelijk met grote termen.
pi_215475572
Elon Musk heeft toch het syndroom van Asperger?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215475579
En de transkaart is weer getrokken :R
pi_215475585
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:19 schreef tesssssssss het volgende:
Elon Musk heeft toch het syndroom van Asperger?
Klopt.

En dat zo iemand een van de machtigste personen op aarde is, is natuurlijk geen enkel probleem....
pi_215475600
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 17:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Goh, al die mensen die de arme onschuldige Musk tegenwerken, hoe zou dat toch komen? :')
Een van de belangrijkste geldstromen van de Dems komt vanuit de vakbonden. Die hebben Biden ertoe aangezet dat Musk tegen moest worden gewerkt. Waardoor Musk inmiddels in het andere kamp zit.

Je zal het van mij ongetwijfeld niet willen aannemen, maar iemand als Van Jones is er vocaal over dat hij vindt dat de Democraten ongelofelijk dom zijn geweest door iemand als Musk weg te jagen van de partij.

Ik neem aan dat je Van Jones een beetje kan inschatten als geen idioot en hij heeft het goede politieke kleurtje...
pi_215475610
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 17:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump heeft beloofd om de halve Biden familie voor het gerecht te slepen en vele tegenstanders uit de weg te zullen ruimen.
Maak dat maar eens waar met neutrale bronnen.

En vergeet de inhoudelijke vraag niet die ik je stelde!
  maandag 4 november 2024 @ 17:24:23 #154
39333 Zelva
pi_215475628
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:14 schreef loveli het volgende:

[..]
Nou..
[ x ]
Hij komt weer met plannen om onder andere de Department of Education te schrappen of zo?
pi_215475648
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 17:20 schreef Wantie het volgende:
Jij vindt dat het niet behoort tot de denkbeelden van de extremisten in de Democratische partij? Mainstream daar? Misschien heb je nog wel een punt ook.

Geen wonder dat heel veel Amerikanen daar geen trek in hebben.

(en dan zwijg ik maar over dat er staten zijn waar men kinderen die in transitie willen dat willen laten doen zonder dat de ouders op de hoogte worden gebracht en de ouders zelfs buitenspel gezet kunnen worden als ze niet mee willen werken aan een experimentele behandeling die geen enkele bewezen voordelen kent en heel veel bewezen nadelen)
  Redactie Sport maandag 4 november 2024 @ 17:29:55 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215475670
Tsja, het is weer kiezen tussen de lamme en de blinde. Waarbij de blinde dan ook nog een veroordeelde man is die heeft aangetoond democratische processen niet zo rullevant te vinden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215475696
Dikke kans dat Trump gaat winnen.
  maandag 4 november 2024 @ 17:34:19 #158
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215475705
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 17:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zei Trump ook niet Hillary Clinton op te willen sluiten, daar is ook nooit iets van terechtgekomen.
quote:
Tja, dit is dan natuurlijk ook een belangrijk onderwerp.
  maandag 4 november 2024 @ 17:38:18 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215475742
quote:
Trump stinkt. Of denk je dat mensen lekker gaan ruiken van dagelijks fastfood?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 4 november 2024 @ 17:39:15 #161
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215475748
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:33 schreef quirina het volgende:
De kans dat Trump gaat verliezen is net zo dik.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215475752
Mocht Trump winnen hebben we voorlopig geen verkiezingen meer in Amerika. Hij zou in navolging van zijn idolen Xi en Kim Yong-un graag president voor het leven worden. Ben benieuwd en pak alvast popcorn erbij.
pi_215475801
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maak dat maar eens waar met neutrale bronnen.

quote:
President Donald Trump (27:50):
In addition to closing the border and removing all of the criminal elements that have illegally invaded our country, making America energy independent and even dominant again, and immediately ending the war between Russia and Ukraine, I'll have it ended in 24 hours, will appoint a real special prosecutor to go after the most corrupt president of the history of the United States of America, Joe Biden, and the entire Biden crime family, name a special prosecutor.

https://www.rev.com/trans(...)edDeeplink&ts=1706.4
  maandag 4 november 2024 @ 17:46:41 #164
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215475810
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:33 schreef quirina het volgende:
laten we het niet hopen

https://youtube.com/shorts/TKia6Yw-pyk?si=t8cillu8MW5MKwTP

Musk doet me nu een beetje aan Hitler denken met dat gebral
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215475860
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 17:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zei Trump ook niet Hillary Clinton op te willen sluiten, daar is ook nooit iets van terechtgekomen.
[..]

Moderator maandag 4 november 2024 @ 17:59:53 #166
8781 crew  Frutsel
pi_215475922
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:01 schreef tesssssssss het volgende:
Hoe staat het nu in Iowa? Ik zie door alle poll's het bos niet meer.
Zeer waarschijnlijk naar Trump.
In de gemiddelde peilingen zo'n 3 tot 4 procent voor op Harris
pi_215475952
quote:

[..]
Klopt.

En dat zo iemand een van de machtigste personen op aarde is, is natuurlijk geen enkel probleem....
Even los van je gehandicaptenhaat, hoezo is hij een van de machtigste personen op aarde?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 4 november 2024 @ 18:03:58 #168
438527 MissButterflyy
pi_215475965
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Een van de belangrijkste geldstromen van de Dems komt vanuit de vakbonden. Die hebben Biden ertoe aangezet dat Musk tegen moest worden gewerkt. Waardoor Musk inmiddels in het andere kamp zit.

Je zal het van mij ongetwijfeld niet willen aannemen, maar iemand als Van Jones is er vocaal over dat hij vindt dat de Democraten ongelofelijk dom zijn geweest door iemand als Musk weg te jagen van de partij.

Ik neem aan dat je Van Jones een beetje kan inschatten als geen idioot en hij heeft het goede politieke kleurtje...
Heel dom ja, anders was Musk nu miljoenen aan het uitloten voor een stem op Kamela!

:')
pi_215475977
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Even los van je gehandicaptenhaat,
Gestopt met lezen :{w
  maandag 4 november 2024 @ 18:08:11 #170
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215475994
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Even los van je gehandicaptenhaat, hoezo is hij een van de machtigste personen op aarde?
Even los van die gehandicaptenhaat (waarbij het nogal een claim is om te zeggen dat mensen met Asperger gehandicapt zijn,- integendeel, of dat dat überhaupt gesuggereerd werd) is het sowieso problematisch dat er zoveel middelen en de macht die daaruit voortvloeit geconcentreerd is in een enkel persoon. Daar kunnen we nog een mooi sausje van welvaartsverdeling overheen gooien, als je wil.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 18:54:15 #171
8781 crew  Frutsel
pi_215476326
Ik heb trouwens nog steeds het idee dat Trump duidelijk zal winnen. Gevoelsmatig althans....
pi_215476994
Ik denk dat Harris met enorme overmacht wint.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_215477015
Ik denk het niet.
  Redactie Sport maandag 4 november 2024 @ 20:05:44 #174
pi_215477130
Ik denk een gelijkspelletje
pi_215477241
Peilingen zeggen ook niet alles. Ze vragen wat je gaat stemmen maar opkomst bepaalt uiteindelijk ook of dat omgezet wordt in echte stemmen.
  maandag 4 november 2024 @ 20:15:25 #176
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215477260
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef Hallojo het volgende:
ik begin het ook te denken

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
strafschoppen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 20:34:15 #177
8781 crew  Frutsel
pi_215477457
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef Hallojo het volgende:
Ik denk echt van niet..maar we gaan het zien
pi_215477578
quote:
O, jij begrijpt niet wat Trump bedoelde met ‘entire Biden crime family’ en dacht dat het echt over zijn familie ging.

Noted (en gelachen).
pi_215477613
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heel dom ja, anders was Musk nu miljoenen aan het uitloten voor een stem op Kamela!

:')
Dat is wederom een flinke verdraaiing van wat Musk doet. Je moet geregistreerd zijn om te stemmen, ongeacht hoe je geregistreerd bent. Nog even afgezien van dat hij nooit kan controleren op wie je stemt.

Probeer het eens een keer bij de feiten te houden, of neem wat neutralere bronnen tot je. Dit is gewoon bloedirritant iedere keer maar weer verdraaiingen.
  Forum Admin maandag 4 november 2024 @ 20:49:06 #180
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215477620
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, jij begrijpt niet wat Trump bedoelde met ‘entire Biden crime family’ en dacht dat het echt over zijn familie ging.

Noted (en gelachen).
Bijzonder hoe Trump zijn uitspraken telkens "context, duiding en uitleg" nodig hebben, vind je zelf ook niet?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215477630
De dubbele standaard die wordt gehanteerd tussen Trump en Harris is niks minder dan schandalig.
pi_215477643
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2024 18:08 schreef JAM het volgende:

[..]
Even los van die gehandicaptenhaat (waarbij het nogal een claim is om te zeggen dat mensen met Asperger gehandicapt zijn,- integendeel, of dat dat überhaupt gesuggereerd werd) is het sowieso problematisch dat er zoveel middelen en de macht die daaruit voortvloeit geconcentreerd is in een enkel persoon. Daar kunnen we nog een mooi sausje van welvaartsverdeling overheen gooien, als je wil.
En ondertussen zitten de Blackrocks/Vanguards/State Streets/grote banken/big tech/Dems vuistdiep bij elkaar…

Maar de macht van Musk is een probleem. Het enige probleem dat men met Musk heeft is dat hij weigert mee te doen aan de circle jerk.
pi_215477654
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Bijzonder hoe Trump zijn uitspraken telkens "context, duiding en uitleg" nodig hebben, vind je zelf ook niet?
Nee, Wantie moet gewoon basic Engels leren.
pi_215477681
quote:

[..]

Noted (en gelachen).
Ik neem aan dat Trump hier ook gewoon Hunter Biden mee bedoelt, en dus wel echt de daadwerkelijke familie meepakt.
pi_215477688
Harris had Walz naar North Carolina moeten sturen
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Forum Admin maandag 4 november 2024 @ 20:59:16 #186
pi_215477722
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, Wantie moet gewoon basic Engels leren.
Ik zie vooral een patroon van uitspraken die tekens door derden genuanceerd moet worden omdat het anders ronduit idioot is.

Sanewashing is dat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 4 november 2024 @ 21:04:58 #187
438527 MissButterflyy
pi_215477795
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is wederom een flinke verdraaiing van wat Musk doet. Je moet geregistreerd zijn om te stemmen, ongeacht hoe je geregistreerd bent. Nog even afgezien van dat hij nooit kan controleren op wie je stemt.

Probeer het eens een keer bij de feiten te houden, of neem wat neutralere bronnen tot je. Dit is gewoon bloedirritant iedere keer maar weer verdraaiingen.
Hij roept op tot het stemmen voor Trump! Het is overal te lezen, verder ben je zelf bloedirritant omdat je altijd de waarheid in pacht denkt te hebben.
Het is een poging de verkiezingen te beïnvloeden, terecht dat hij voor het gerecht is gedaagd hierover.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)kiezers-swing-states
pi_215477858
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 20:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik neem aan dat Trump hier ook gewoon Hunter Biden mee bedoelt, en dus wel echt de daadwerkelijke familie meepakt.
Die is al vervolgd en terecht.
pi_215477878
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zie vooral een patroon van uitspraken die tekens door derden genuanceerd moet worden omdat het anders ronduit idioot is.

Sanewashing is dat.
Als jij dat hier ook ziet, dan twijfel ik aan jouw beoordelingsvermogen.
pi_215477893
quote:

[..]

Noted (en gelachen).
Ja, dat is kenmerkend aan Trump fans: "hij meent het niet zo".

En dat vind jij een geschikte presidentskandidaat.
Iemand die je niet serieus moet nemen..
pi_215477901
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is veelzeggend.
pi_215477902
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die is al vervolgd en terecht.
Dat weet ik, maar dat maakt niet dat Trump hem opeens niet bedoelt als hij het over de crime family heeft. Ze hebben er nog een statement over naar buiten gebracht waarin ze stellen dat de Bidens (dus wel degelijk de familie) toegang tot de overheid verkopen voor eigen gewin. Dat is wat Trump met de Biden Crime Family bedoelt: ook de echte, daadwerkelijke familie Biden.
  maandag 4 november 2024 @ 21:14:31 #193
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215477916
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zal de belangrijke uitgoal scoren?
pi_215477956
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij roept op tot het stemmen voor Trump! Het is overal te lezen, verder ben je zelf bloedirritant omdat je altijd de waarheid in pacht denkt te hebben.
Het is een poging de verkiezingen te beïnvloeden, terecht dat hij voor het gerecht is gedaagd hierover.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)kiezers-swing-states
RTL nieuws is simpelweg een onbetrouwbare bron, hetgeen blijkt uit het artikel wat je aanhaalt.

Hier een neutralere weergave:

https://www.bbc.com/news/articles/ced0d1g5zyno.amp

Het zit op het randje van wat mag, aangezien hij het geld geeft als je de petitie tekent (dat mag). Het randje is dat je een geregistreerde stemmer moet zijn. Wat sommigen uitleggen als dat je betaalt voor registratie. Maar dat is natuurlijk niet helemaal waar.

We zien wel wat de rechter daarvan vindt.

Verder denk ik niet altijd de waarheid in pacht te hebben, alleen roep jij opvallend vaak dingen waarvan ik direct weet dat ze niet waar zijn. Dan kun je mij wel verwijten dat ik je verbeter, maar misschien moet je gewoon eens in de spiegel kijken.
  Forum Admin maandag 4 november 2024 @ 21:24:25 #195
pi_215478006
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hunters laptop vergeten?

Kom op zeg hee, dit is moedwillig de ogen sluiten voor de onderliggende boodschap. En als dit nou een uitglijder was geweest was dat tot daar aan toe.
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat weet ik, maar dat maakt niet dat Trump hem opeens niet bedoelt als hij het over de crime family heeft. Ze hebben er nog een statement over naar buiten gebracht waarin ze stellen dat de Bidens (dus wel degelijk de familie) toegang tot de overheid verkopen voor eigen gewin. Dat is wat Trump met de Biden Crime Family bedoelt: ook de echte, daadwerkelijke familie Biden.
En vooral "je bent nergens, nooit niet veilig."
  Redactie Sport maandag 4 november 2024 @ 21:25:18 #196
pi_215478017
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wie zal de belangrijke uitgoal scoren?
Vance, mits ie een helmpje op heeft.
pi_215478027
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
RTL nieuws is simpelweg een onbetrouwbare bron, hetgeen blijkt uit het artikel wat je aanhaalt.

Het zit op het randje van wat mag, aangezien hij het geld geeft als je de petitie tekent (dat mag). Het randje is dat je een geregistreerde stemmer moet zijn. Wat sommigen uitleggen als dat je betaalt voor registratie. Maar dat is natuurlijk niet helemaal waar.

Verder denk ik niet altijd de waarheid in pacht te hebben, alleen roep jij opvallend vaak dingen waarvan ik direct weet dat ze niet waar zijn. Dan kun je mij wel verwijten dat ik je verbeter, maar misschien moet je gewoon eens in de spiegel kijken.
Maar wat denk je zelf nu eigenlijk.
Wat is het doel van Musk?

Dat hij net binnen de wet blijft, (of net niet, want volgens jouw bron speelt ook de context een rol) staat daar verder los van.
pi_215478099
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik vroeg naar bewijs van de stelling en het bewijs wat Wantie aandraagt heeft het over een crime family, ook wel misdaadfamilie, een woord dat duidt op een criminele organisatie die zeer hecht is en die bloedbanden kan hebben, maar dat is niet relevant. Met familie wordt in dezen de hechte band bedoeld waarbij iedereen elkaar de hand boven het hoofd houdt en zwijgen de norm is.

Dat is wat er staat.

Overigens is het nogal een raar verwijt aan het adres van Trump dat hij aangeeft Hunter te willen vervolgen, aangezien dat a nu al gebeurt, b hij daar schuldig aan is bevonden en c het doodnormaal is om wetsovertredingen te vervolgen.

Vanuit de Democraten wordt ook geroepen dat ze Trump gaan vervolgen (ook daarvoor geldt dat het al lang en breed gebeurt). Sterker nog: Harris verkoopt zichzelf letterlijk zo: de aanklager vs de crimineel. Biden zei recent nog dat Trump opgesloten moet worden.
  maandag 4 november 2024 @ 21:32:53 #199
438527 MissButterflyy
pi_215478100
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Musk roept eerst op Trump te steunen en overgestapt te zijn naar de republikeinen, en vervolgens flikt ie dit. Goed dat je zelf al ziet dat dit in ieder geval op het randje is.

Verder zie ik jou zo vaak hier dingen roepen die niet waar zijn, maar heb ik niet de behoefte het dan persoonlijk te maken. Dat doe jij wel.
pi_215478109
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hunters laptop vergeten?

Kom op zeg hee, dit is moedwillig de ogen sluiten voor de onderliggende boodschap. En als dit nou een uitglijder was geweest was dat tot daar aan toe.

O, nou is het ineens niet wat er letterlijk staat, maar de onderliggende boodschap.

Daar gaan de doelpalen weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')