Nee, jij negeert dat het de VERENIGDE STATEN zijn. Het is helemaal niet zo relevant wat het merendeel van alle inwoners van alle staten wil. Het zijn de staten die gezamenlijk bepalen wie er op federaal niveau aan de touwtjes mogen trekken.quote:Op maandag 4 november 2024 16:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, totaal niet..
Verder wel grappig dat je bang bent dat de Republikeinen nooit meer zullen winnen als de kiezer het voor het zeggen heeft..
Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Meh, mijn hele e-reader staat vol met gelezen boeken en biografieen over hem. Trump is een fenomeen.quote:Op maandag 4 november 2024 15:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon schrijven dat je de politiek in de VS niet volgt, maar in de Nederlandse pers hebt gelezen dat Trump de verpersoonlijking is van het kwaad.
Je bent gewoon bang dat de Republikeinen nooit meer winnen als de president rechtstreeks gekozen wordt..quote:Op maandag 4 november 2024 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, jij negeert dat het de VERENIGDE STATEN zijn. Het is helemaal niet zo relevant wat het merendeel van alle inwoners van alle staten wil. Het zijn de staten die gezamenlijk bepalen wie er op federaal niveau aan de touwtjes mogen trekken.
Bijzonder om een verkrachter een fenomeen te noemenquote:Op maandag 4 november 2024 16:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Meh, mijn hele e-reader staat vol met gelezen boeken en biografieen over hem. Trump is een fenomeen.
Ik weet hoe de man is en waar hij voor staat. Ik ga er eerder vanuit dat jij een zeer gemankeerde blik op de beste man hebt omdat hij wellicht ideologisch hier en daar wat overlap vertoont.
Als jij ook maar enige echte kennis van hem hebt dan weet je dat Everything Trump touches dies vrij dicht bij zijn kern komt.
Ik vraag me af hoeveel dit zegt. Er zijn namelijk ook pollers of analisten die er 'altijd goed bij zaten' die het tegenovergestelde van dat zeggen.quote:Op maandag 4 november 2024 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Atlas zat er in 2020 het dichtstbij qua voorspellingen vooraf...
Benieuwd of ze het nu weer juist hebben... dan zou Trump bijna alle Swingstates winnen...
Die accepteert hij nog steeds niet.quote:Op maandag 4 november 2024 16:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jazeker, als hij goed beleid maakt inderdaad. De realiteit is namelijk dat Trump uiteindelijk de verkiezingsuitslag gewoon heeft geaccepteerd
Nadat de bestorming van het kapitool was mislukt.quote:en het Witte Huis heeft verlaten.
Dat jij je mening als feit deponeert.quote:[..]
Dat Kamala Harris een erbarmelijke slechte kandidate is zegt iets over mij? Raar standpunt.
In Groningen heeft het Forum (cultuur centrum en bibliotheek) een hele tentoonstelling gewijd aan Trump.quote:Op maandag 4 november 2024 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder om een verkrachter een fenomeen te noemen
True...quote:Op maandag 4 november 2024 16:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel dit zegt. Er zijn namelijk ook pollers of analisten die er 'altijd goed bij zaten' die het tegenovergestelde van dat zeggen.
We hanteren een heel hoge lat voor Trump, zie ik alweer.quote:Op maandag 4 november 2024 16:24 schreef HowardRoark het volgende:
De realiteit is namelijk dat Trump uiteindelijk de verkiezingsuitslag gewoon heeft geaccepteerd
Als je kennis van zaken hebt, dan weet je dat wel erg goed te verbergen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Meh, mijn hele e-reader staat vol met gelezen boeken en biografieen over hem. Trump is een fenomeen.
Ik weet hoe de man is en waar hij voor staat. Ik ga er eerder vanuit dat jij een zeer gemankeerde blik op de beste man hebt omdat hij wellicht ideologisch hier en daar wat overlap vertoont.
Als jij ook maar enige echte kennis van hem hebt dan weet je dat Everything Trump touches dies vrij dicht bij zijn kern komt.
Hoewel de definitie van een fenomeen in die zin klopt zou ik het woord fenomeen toch liever willen toeschrijven aan positieve fenomenen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Groningen heeft het Forum (cultuur centrum en bibliotheek) een hele tentoonstelling gewijd aan Trump.
Hij is een fenomeen.
En een slechterik. Maar je merkt ook hier in de discussie dat het fenomeen Trump voor een Halo effect zorgt.
Nee, ik ben democratisch ingesteld. Ik vind sowieso dat er zo min mogelijk federaal geregeld moet worden, net als dat ik vind dat de EU alleen het meest noodzakelijke moet regelen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat de Republikeinen nooit meer winnen als de president rechtstreeks gekozen wordt..
Als Trump gaat doen wat hij heeft beloofd in zijn rallys is hij gevaarlijker dan welke Amerikaanse president dan ook, inclusief hemzelf.quote:Op maandag 4 november 2024 16:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je kennis van zaken hebt, dan weet je dat wel erg goed te verbergen.
Ik ben helemaal niet pro-Trump. Integendeel. zowel 8 jaar gelden als 4 jaar geleden was ik anti-Trump (4 jaar geleden kun je als je goed zoekt prima terugvinden hier op Fok!).
Ik vind alleen Harris en meer bijzonder de groep waarmee ze zich omringt nog gevaarlijker dan Trump. En dat wil wat zeggen, want Trump is ook geen beste keuze inderdaad.
En desondanks zien heel veel mensen Harris als een nog slechtere kandidaat.quote:Op maandag 4 november 2024 16:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als Trump gaat doen wat hij heeft beloofd in zijn rallys is hij gevaarlijker dan welke Amerikaanse president dan ook, inclusief hemzelf.
Vanwege het Halo effect van Trump.quote:Op maandag 4 november 2024 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En desondanks zien heel veel mensen Harris als een nog slechtere kandidaat.
Het gevolg van een stukje populisme.quote:Op maandag 4 november 2024 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En desondanks zien heel veel mensen Harris als een nog slechtere kandidaat.
Hoezo? Als er een fatsoenlijke republikeinse kandidaat was geweest dan was Harris al helemaal kansloos.quote:Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vanwege het Halo effect van Trump.
De Republikeinen hadden nooit Trump een tweede kans moeten geven.
Het is toch best wel triest dat de 2 grootste partijen geen goede kandidaat naar voren weten te schuiven.quote:Op maandag 4 november 2024 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoezo? Als er een fatsoenlijke republikeinse kandidaat was geweest dan was Harris al helemaal kansloos.
Eens.quote:Op maandag 4 november 2024 16:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is toch best wel triest dat de 2 grootste partijen geen goede kandidaat naar voren weten te schuiven.
Het is een beetje lachwekkend om mensen die een andere keuze maken weg te zetten als dom. Zeker als dat Nederlanders zijn, omdat slechts weinigen hier de politiek een beetje volgen, laat staan echt verstand te hebben van de politiek.quote:Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gevolg van een stukje populisme.
In Nederland wordt een Timmermans ook als `gevaarlijker' gezien dan Wilders. En wordt een doodnormale speech binnen de kortste keren als extreem geframed. Zonder dat iemand objectief gezien kan uitleggen waarom
quote:Op maandag 4 november 2024 12:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden Trump een eikel, ook de mensen die op hem stemmen. Maar de verkiezing draait niet om 'wie vindt u de meest aimabele van de twee'. Men kijkt vooral naar het beleid en wat men daarvan vindt.
Persoonlijk lijkt mij dat heel verstandig. Ik heb liever iemand aan de knoppen die competent is en een lul/kut, dan iemand die verschrikkelijk aardig is, maar dat hij/zij van toeten noch blazen weet...
Maar ieder zijn mening hoor.
Kortom: het kan alle kanten op.quote:Op maandag 4 november 2024 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
270-268 zou wel bizar zijn maar het is een optie...
Dat niet alleen. Het is een gestoorde crimineel die dankzij al z’n geld waarschijnlijk nooit veroordeeld gaat worden.quote:Op maandag 4 november 2024 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
We hebben het over een verkrachter. En jij komt niet verder dan `Ja, het is niet zo belangrijk of iemand heel aardig is ?![]()
Waar zijn de bewijzen dat Trump iemand verkracht zou hebben?quote:Op maandag 4 november 2024 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
We hebben het over een verkrachter. En jij komt niet verder dan `Ja, het is niet zo belangrijk of iemand heel aardig is ?![]()
Als Harris wint, gaat hij achter de tralies. En dat is iets dat men het liefst met menig politieke tegenstander zou doen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het is een gestoorde crimineel die dankzij al z’n geld waarschijnlijk nooit veroordeeld gaat worden.
Een stem daarop beloond zijn gedrag alleen maar.
Het kan zo in het rijtje van bananenrepublieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |