abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215475139
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, totaal niet..

Verder wel grappig dat je bang bent dat de Republikeinen nooit meer zullen winnen als de kiezer het voor het zeggen heeft..

Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Nee, jij negeert dat het de VERENIGDE STATEN zijn. Het is helemaal niet zo relevant wat het merendeel van alle inwoners van alle staten wil. Het zijn de staten die gezamenlijk bepalen wie er op federaal niveau aan de touwtjes mogen trekken.
pi_215475163
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je mag ook gewoon schrijven dat je de politiek in de VS niet volgt, maar in de Nederlandse pers hebt gelezen dat Trump de verpersoonlijking is van het kwaad.
Meh, mijn hele e-reader staat vol met gelezen boeken en biografieen over hem. Trump is een fenomeen.
Ik weet hoe de man is en waar hij voor staat. Ik ga er eerder vanuit dat jij een zeer gemankeerde blik op de beste man hebt omdat hij wellicht ideologisch hier en daar wat overlap vertoont.

Als jij ook maar enige echte kennis van hem hebt dan weet je dat Everything Trump touches dies vrij dicht bij zijn kern komt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215475182
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, jij negeert dat het de VERENIGDE STATEN zijn. Het is helemaal niet zo relevant wat het merendeel van alle inwoners van alle staten wil. Het zijn de staten die gezamenlijk bepalen wie er op federaal niveau aan de touwtjes mogen trekken.
Je bent gewoon bang dat de Republikeinen nooit meer winnen als de president rechtstreeks gekozen wordt..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 4 november 2024 @ 16:33:48 #104
319979 Fok-it
All is well
pi_215475200
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:29 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Meh, mijn hele e-reader staat vol met gelezen boeken en biografieen over hem. Trump is een fenomeen.
Ik weet hoe de man is en waar hij voor staat. Ik ga er eerder vanuit dat jij een zeer gemankeerde blik op de beste man hebt omdat hij wellicht ideologisch hier en daar wat overlap vertoont.

Als jij ook maar enige echte kennis van hem hebt dan weet je dat Everything Trump touches dies vrij dicht bij zijn kern komt.
Bijzonder om een verkrachter een fenomeen te noemen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 4 november 2024 @ 16:34:42 #105
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_215475207
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]

Atlas zat er in 2020 het dichtstbij qua voorspellingen vooraf...
Benieuwd of ze het nu weer juist hebben... dan zou Trump bijna alle Swingstates winnen... :)
Ik vraag me af hoeveel dit zegt. Er zijn namelijk ook pollers of analisten die er 'altijd goed bij zaten' die het tegenovergestelde van dat zeggen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_215475208
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 16:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jazeker, als hij goed beleid maakt inderdaad. De realiteit is namelijk dat Trump uiteindelijk de verkiezingsuitslag gewoon heeft geaccepteerd
Die accepteert hij nog steeds niet.
Zelfs anno 2024 beweert hij gewonnen te hebben in 2020.

quote:
en het Witte Huis heeft verlaten.
Nadat de bestorming van het kapitool was mislukt.

quote:
[..]
Dat Kamala Harris een erbarmelijke slechte kandidate is zegt iets over mij? Raar standpunt.
Dat jij je mening als feit deponeert.
pi_215475220
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Bijzonder om een verkrachter een fenomeen te noemen
In Groningen heeft het Forum (cultuur centrum en bibliotheek) een hele tentoonstelling gewijd aan Trump.
Hij is een fenomeen.
En een slechterik. Maar je merkt ook hier in de discussie dat het fenomeen Trump voor een Halo effect zorgt.
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 16:37:15 #108
8781 crew  Frutsel
pi_215475225
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2024 16:34 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel dit zegt. Er zijn namelijk ook pollers of analisten die er 'altijd goed bij zaten' die het tegenovergestelde van dat zeggen.
True...

We gaan het zien.... Ik zal eens kijken hoe goed ze waren in 2012-2016...
pi_215475239
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 16:24 schreef HowardRoark het volgende:
De realiteit is namelijk dat Trump uiteindelijk de verkiezingsuitslag gewoon heeft geaccepteerd
We hanteren een heel hoge lat voor Trump, zie ik alweer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215475244
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:29 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als je kennis van zaken hebt, dan weet je dat wel erg goed te verbergen.

Ik ben helemaal niet pro-Trump. Integendeel. zowel 8 jaar gelden als 4 jaar geleden was ik anti-Trump (4 jaar geleden kun je als je goed zoekt prima terugvinden hier op Fok!).

Ik vind alleen Harris en meer bijzonder de groep waarmee ze zich omringt nog gevaarlijker dan Trump. En dat wil wat zeggen, want Trump is ook geen beste keuze inderdaad.
  maandag 4 november 2024 @ 16:40:23 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_215475252
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
In Groningen heeft het Forum (cultuur centrum en bibliotheek) een hele tentoonstelling gewijd aan Trump.
Hij is een fenomeen.
En een slechterik. Maar je merkt ook hier in de discussie dat het fenomeen Trump voor een Halo effect zorgt.
Hoewel de definitie van een fenomeen in die zin klopt zou ik het woord fenomeen toch liever willen toeschrijven aan positieve fenomenen.

Die tentoonstelling ziet er interessant uit.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215475256
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bent gewoon bang dat de Republikeinen nooit meer winnen als de president rechtstreeks gekozen wordt..
Nee, ik ben democratisch ingesteld. Ik vind sowieso dat er zo min mogelijk federaal geregeld moet worden, net als dat ik vind dat de EU alleen het meest noodzakelijke moet regelen.

Geef jij eens een inhoudelijke reden waarom je voor one man, one vote zou zijn gelet op de structuur van de Amerikaanse democratie.
pi_215475263
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je kennis van zaken hebt, dan weet je dat wel erg goed te verbergen.

Ik ben helemaal niet pro-Trump. Integendeel. zowel 8 jaar gelden als 4 jaar geleden was ik anti-Trump (4 jaar geleden kun je als je goed zoekt prima terugvinden hier op Fok!).

Ik vind alleen Harris en meer bijzonder de groep waarmee ze zich omringt nog gevaarlijker dan Trump. En dat wil wat zeggen, want Trump is ook geen beste keuze inderdaad.
Als Trump gaat doen wat hij heeft beloofd in zijn rallys is hij gevaarlijker dan welke Amerikaanse president dan ook, inclusief hemzelf.
pi_215475268
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als Trump gaat doen wat hij heeft beloofd in zijn rallys is hij gevaarlijker dan welke Amerikaanse president dan ook, inclusief hemzelf.
En desondanks zien heel veel mensen Harris als een nog slechtere kandidaat. ;)
pi_215475298
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vanwege het Halo effect van Trump.

De Republikeinen hadden nooit Trump een tweede kans moeten geven.
  maandag 4 november 2024 @ 16:45:24 #116
319979 Fok-it
All is well
pi_215475299
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het gevolg van een stukje populisme.

In Nederland wordt een Timmermans ook als `gevaarlijker' gezien dan Wilders. En wordt een doodnormale speech binnen de kortste keren als extreem geframed. Zonder dat iemand objectief gezien kan uitleggen waarom
  maandag 4 november 2024 @ 16:46:56 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215475308
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vanwege het Halo effect van Trump.

De Republikeinen hadden nooit Trump een tweede kans moeten geven.
Hoezo? Als er een fatsoenlijke republikeinse kandidaat was geweest dan was Harris al helemaal kansloos.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215475334
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoezo? Als er een fatsoenlijke republikeinse kandidaat was geweest dan was Harris al helemaal kansloos.
Het is toch best wel triest dat de 2 grootste partijen geen goede kandidaat naar voren weten te schuiven.
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 16:52:59 #119
8781 crew  Frutsel
pi_215475356
twitter

270-268 zou wel bizar zijn maar het is een optie... :)
  maandag 4 november 2024 @ 16:54:01 #120
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215475367
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is toch best wel triest dat de 2 grootste partijen geen goede kandidaat naar voren weten te schuiven.
Eens.

Ik denk dat die Vance in de toekomst best eens kan winnen. En die is zo mogelijk nog gevaarlijker dan Trump.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215475371
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het gevolg van een stukje populisme.

In Nederland wordt een Timmermans ook als `gevaarlijker' gezien dan Wilders. En wordt een doodnormale speech binnen de kortste keren als extreem geframed. Zonder dat iemand objectief gezien kan uitleggen waarom
Het is een beetje lachwekkend om mensen die een andere keuze maken weg te zetten als dom. Zeker als dat Nederlanders zijn, omdat slechts weinigen hier de politiek een beetje volgen, laat staan echt verstand te hebben van de politiek.

De grootste reden is toch echt dat het beleid van de Democraten veel kiezers van hen heeft vervreemd. En dat is helemaal niet populisme, de Democraten hebben een vleugel die heel vocaal is en net zo gek als de rechtervleugel van de Republikeinen. Met hun defund the police, open borders, diefstal tot $ 950 de facto legaliseren, trans ideologie waar jaarlijks iets van 50.000 kinderen de dupe van zijn, gratis geld uitdelen waarmee de inflatie idioot hoog werd, enz. enz.
  maandag 4 november 2024 @ 16:54:48 #122
319979 Fok-it
All is well
pi_215475374
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 12:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De meeste mensen vinden Trump een eikel, ook de mensen die op hem stemmen. Maar de verkiezing draait niet om 'wie vindt u de meest aimabele van de twee'. Men kijkt vooral naar het beleid en wat men daarvan vindt.

Persoonlijk lijkt mij dat heel verstandig. Ik heb liever iemand aan de knoppen die competent is en een lul/kut, dan iemand die verschrikkelijk aardig is, maar dat hij/zij van toeten noch blazen weet...

Maar ieder zijn mening hoor.
_O-

We hebben het over een verkrachter. En jij komt niet verder dan `Ja, het is niet zo belangrijk of iemand heel aardig is ? _O- _O-
  maandag 4 november 2024 @ 16:58:05 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215475389
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]

270-268 zou wel bizar zijn maar het is een optie... :)
Kortom: het kan alle kanten op.

Spraakmakende beelden:P
  maandag 4 november 2024 @ 16:58:09 #124
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215475390
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
_O-

We hebben het over een verkrachter. En jij komt niet verder dan `Ja, het is niet zo belangrijk of iemand heel aardig is ? _O- _O-
Dat niet alleen. Het is een gestoorde crimineel die dankzij al z’n geld waarschijnlijk nooit veroordeeld gaat worden.
Een stem daarop beloond zijn gedrag alleen maar.

Het kan zo in het rijtje van bananenrepublieken.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 4 november 2024 @ 16:58:52 #125
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215475398
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
_O-

Waar zijn de bewijzen dat Trump iemand verkracht zou hebben?
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat niet alleen. Het is een gestoorde crimineel die dankzij al z’n geld waarschijnlijk nooit veroordeeld gaat worden.
Een stem daarop beloond zijn gedrag alleen maar.

Het kan zo in het rijtje van bananenrepublieken.
Als Harris wint, gaat hij achter de tralies. En dat is iets dat men het liefst met menig politieke tegenstander zou doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')