abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 november 2024 @ 20:15:25 #176
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215477260
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef Hallojo het volgende:
Ik denk dat Harris met enorme overmacht wint.
ik begin het ook te denken

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk een gelijkspelletje
strafschoppen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 20:34:15 #177
8781 crew  Frutsel
pi_215477457
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef Hallojo het volgende:
Ik denk dat Harris met enorme overmacht wint.
Ik denk echt van niet..maar we gaan het zien
pi_215477578
quote:
O, jij begrijpt niet wat Trump bedoelde met ‘entire Biden crime family’ en dacht dat het echt over zijn familie ging.

Noted (en gelachen).
pi_215477613
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heel dom ja, anders was Musk nu miljoenen aan het uitloten voor een stem op Kamela!

:')
Dat is wederom een flinke verdraaiing van wat Musk doet. Je moet geregistreerd zijn om te stemmen, ongeacht hoe je geregistreerd bent. Nog even afgezien van dat hij nooit kan controleren op wie je stemt.

Probeer het eens een keer bij de feiten te houden, of neem wat neutralere bronnen tot je. Dit is gewoon bloedirritant iedere keer maar weer verdraaiingen.
  Forum Admin maandag 4 november 2024 @ 20:49:06 #180
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215477620
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, jij begrijpt niet wat Trump bedoelde met ‘entire Biden crime family’ en dacht dat het echt over zijn familie ging.

Noted (en gelachen).
Bijzonder hoe Trump zijn uitspraken telkens "context, duiding en uitleg" nodig hebben, vind je zelf ook niet?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215477630
De dubbele standaard die wordt gehanteerd tussen Trump en Harris is niks minder dan schandalig.
pi_215477643
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2024 18:08 schreef JAM het volgende:

[..]
Even los van die gehandicaptenhaat (waarbij het nogal een claim is om te zeggen dat mensen met Asperger gehandicapt zijn,- integendeel, of dat dat überhaupt gesuggereerd werd) is het sowieso problematisch dat er zoveel middelen en de macht die daaruit voortvloeit geconcentreerd is in een enkel persoon. Daar kunnen we nog een mooi sausje van welvaartsverdeling overheen gooien, als je wil.
En ondertussen zitten de Blackrocks/Vanguards/State Streets/grote banken/big tech/Dems vuistdiep bij elkaar…

Maar de macht van Musk is een probleem. Het enige probleem dat men met Musk heeft is dat hij weigert mee te doen aan de circle jerk.
pi_215477654
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Bijzonder hoe Trump zijn uitspraken telkens "context, duiding en uitleg" nodig hebben, vind je zelf ook niet?
Nee, Wantie moet gewoon basic Engels leren.
pi_215477681
quote:

[..]

Noted (en gelachen).
Ik neem aan dat Trump hier ook gewoon Hunter Biden mee bedoelt, en dus wel echt de daadwerkelijke familie meepakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215477688
Harris had Walz naar North Carolina moeten sturen
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Forum Admin maandag 4 november 2024 @ 20:59:16 #186
pi_215477722
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, Wantie moet gewoon basic Engels leren.
Ik zie vooral een patroon van uitspraken die tekens door derden genuanceerd moet worden omdat het anders ronduit idioot is.

Sanewashing is dat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 4 november 2024 @ 21:04:58 #187
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215477795
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is wederom een flinke verdraaiing van wat Musk doet. Je moet geregistreerd zijn om te stemmen, ongeacht hoe je geregistreerd bent. Nog even afgezien van dat hij nooit kan controleren op wie je stemt.

Probeer het eens een keer bij de feiten te houden, of neem wat neutralere bronnen tot je. Dit is gewoon bloedirritant iedere keer maar weer verdraaiingen.
Hij roept op tot het stemmen voor Trump! Het is overal te lezen, verder ben je zelf bloedirritant omdat je altijd de waarheid in pacht denkt te hebben.
Het is een poging de verkiezingen te beïnvloeden, terecht dat hij voor het gerecht is gedaagd hierover.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)kiezers-swing-states
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215477858
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 20:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik neem aan dat Trump hier ook gewoon Hunter Biden mee bedoelt, en dus wel echt de daadwerkelijke familie meepakt.
Die is al vervolgd en terecht.
pi_215477878
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zie vooral een patroon van uitspraken die tekens door derden genuanceerd moet worden omdat het anders ronduit idioot is.

Sanewashing is dat.
Als jij dat hier ook ziet, dan twijfel ik aan jouw beoordelingsvermogen.
pi_215477893
quote:

[..]

Noted (en gelachen).
Ja, dat is kenmerkend aan Trump fans: "hij meent het niet zo".

En dat vind jij een geschikte presidentskandidaat.
Iemand die je niet serieus moet nemen..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215477901
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is veelzeggend.
pi_215477902
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die is al vervolgd en terecht.
Dat weet ik, maar dat maakt niet dat Trump hem opeens niet bedoelt als hij het over de crime family heeft. Ze hebben er nog een statement over naar buiten gebracht waarin ze stellen dat de Bidens (dus wel degelijk de familie) toegang tot de overheid verkopen voor eigen gewin. Dat is wat Trump met de Biden Crime Family bedoelt: ook de echte, daadwerkelijke familie Biden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 4 november 2024 @ 21:14:31 #193
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215477916
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk een gelijkspelletje
Wie zal de belangrijke uitgoal scoren?
pi_215477956
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij roept op tot het stemmen voor Trump! Het is overal te lezen, verder ben je zelf bloedirritant omdat je altijd de waarheid in pacht denkt te hebben.
Het is een poging de verkiezingen te beïnvloeden, terecht dat hij voor het gerecht is gedaagd hierover.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)kiezers-swing-states
RTL nieuws is simpelweg een onbetrouwbare bron, hetgeen blijkt uit het artikel wat je aanhaalt.

Hier een neutralere weergave:

https://www.bbc.com/news/articles/ced0d1g5zyno.amp

Het zit op het randje van wat mag, aangezien hij het geld geeft als je de petitie tekent (dat mag). Het randje is dat je een geregistreerde stemmer moet zijn. Wat sommigen uitleggen als dat je betaalt voor registratie. Maar dat is natuurlijk niet helemaal waar.

We zien wel wat de rechter daarvan vindt.

Verder denk ik niet altijd de waarheid in pacht te hebben, alleen roep jij opvallend vaak dingen waarvan ik direct weet dat ze niet waar zijn. Dan kun je mij wel verwijten dat ik je verbeter, maar misschien moet je gewoon eens in de spiegel kijken.
  Forum Admin maandag 4 november 2024 @ 21:24:25 #195
pi_215478006
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hunters laptop vergeten?

Kom op zeg hee, dit is moedwillig de ogen sluiten voor de onderliggende boodschap. En als dit nou een uitglijder was geweest was dat tot daar aan toe.
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat weet ik, maar dat maakt niet dat Trump hem opeens niet bedoelt als hij het over de crime family heeft. Ze hebben er nog een statement over naar buiten gebracht waarin ze stellen dat de Bidens (dus wel degelijk de familie) toegang tot de overheid verkopen voor eigen gewin. Dat is wat Trump met de Biden Crime Family bedoelt: ook de echte, daadwerkelijke familie Biden.
En vooral "je bent nergens, nooit niet veilig."
  Redactie Sport maandag 4 november 2024 @ 21:25:18 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215478017
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wie zal de belangrijke uitgoal scoren?
Vance, mits ie een helmpje op heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215478027
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
RTL nieuws is simpelweg een onbetrouwbare bron, hetgeen blijkt uit het artikel wat je aanhaalt.

Het zit op het randje van wat mag, aangezien hij het geld geeft als je de petitie tekent (dat mag). Het randje is dat je een geregistreerde stemmer moet zijn. Wat sommigen uitleggen als dat je betaalt voor registratie. Maar dat is natuurlijk niet helemaal waar.

Verder denk ik niet altijd de waarheid in pacht te hebben, alleen roep jij opvallend vaak dingen waarvan ik direct weet dat ze niet waar zijn. Dan kun je mij wel verwijten dat ik je verbeter, maar misschien moet je gewoon eens in de spiegel kijken.
Maar wat denk je zelf nu eigenlijk.
Wat is het doel van Musk?

Dat hij net binnen de wet blijft, (of net niet, want volgens jouw bron speelt ook de context een rol) staat daar verder los van.
pi_215478099
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik vroeg naar bewijs van de stelling en het bewijs wat Wantie aandraagt heeft het over een crime family, ook wel misdaadfamilie, een woord dat duidt op een criminele organisatie die zeer hecht is en die bloedbanden kan hebben, maar dat is niet relevant. Met familie wordt in dezen de hechte band bedoeld waarbij iedereen elkaar de hand boven het hoofd houdt en zwijgen de norm is.

Dat is wat er staat.

Overigens is het nogal een raar verwijt aan het adres van Trump dat hij aangeeft Hunter te willen vervolgen, aangezien dat a nu al gebeurt, b hij daar schuldig aan is bevonden en c het doodnormaal is om wetsovertredingen te vervolgen.

Vanuit de Democraten wordt ook geroepen dat ze Trump gaan vervolgen (ook daarvoor geldt dat het al lang en breed gebeurt). Sterker nog: Harris verkoopt zichzelf letterlijk zo: de aanklager vs de crimineel. Biden zei recent nog dat Trump opgesloten moet worden.
  maandag 4 november 2024 @ 21:32:53 #199
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215478100
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Musk roept eerst op Trump te steunen en overgestapt te zijn naar de republikeinen, en vervolgens flikt ie dit. Goed dat je zelf al ziet dat dit in ieder geval op het randje is.

Verder zie ik jou zo vaak hier dingen roepen die niet waar zijn, maar heb ik niet de behoefte het dan persoonlijk te maken. Dat doe jij wel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215478109
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hunters laptop vergeten?

Kom op zeg hee, dit is moedwillig de ogen sluiten voor de onderliggende boodschap. En als dit nou een uitglijder was geweest was dat tot daar aan toe.

O, nou is het ineens niet wat er letterlijk staat, maar de onderliggende boodschap.

Daar gaan de doelpalen weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')