Gewoon stampen en visualiseren.quote:Op maandag 4 november 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Recce als jij woordjes zou moeten leren hoe zou je dat dan aanpakken?
Bedoel je met visualiseren de tekst of de betekenis van het woord?quote:Op maandag 4 november 2024 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon stampen en visualiseren.
Gewoon erin stampen en dan een 10 halen.quote:Op maandag 4 november 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Recce als jij woordjes zou moeten leren hoe zou je dat dan aanpakken?
quote:Op maandag 4 november 2024 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon erin stampen en dan een 10 halen.
Dat tweede.quote:Op maandag 4 november 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedoel je met visualiseren de tekst of de betekenis van het woord?
Gewoon herhalen. Herhalen herhalen herhalen.quote:Op maandag 4 november 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Stampen is de hele tijd het oplezen toch?
Flashbacks naar de middelbare school.quote:Op maandag 4 november 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon herhalen. Herhalen herhalen herhalen.
Ja. Met eten kun je misschien proberen de smaak of de geur erbij te halen.quote:Op maandag 4 november 2024 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dus met bv ananas dan zie je een ananas voor je toch?
hmm zal het proberen. Wat ik nu ook doe is op de scooter alles herhalen dus dan bv de dag delen, tellen tot 30 etcquote:Op maandag 4 november 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Met eten kun je misschien proberen de smaak of de geur erbij te halen.
Is er geen Thaise peppa pig ofzo? Boekjes?quote:Op maandag 4 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zal het proberen. Wat ik nu ook doe is op de scooter alles herhalen dus dan bv de dag delen, tellen tot 30 etc
Ja heb ik nu besteld. Voornamelijk voor het schrijven. dus dat moet binnen een paar dagen komen. Zo ziet het lesboek eruitquote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er geen Thaise peppa pig ofzo? Boekjes?
Krijg al hoofdpijn als ik hier naar kijk.quote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik nu besteld. Voornamelijk voor het schrijven. dus dat moet binnen een paar dagen komen. Zo ziet het lesboek eruit
[ afbeelding ]
nee das in thai, dat kan ik nog nietquote:Op maandag 4 november 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt ook etiketten van eten proberen te lezen?
Als je met die boogjes praat, praat je dan net als een Limburger?quote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik nu besteld. Voornamelijk voor het schrijven. dus dat moet binnen een paar dagen komen. Zo ziet het lesboek eruit
[ afbeelding ]
nee gelukkig niet zo irritantquote:Op maandag 4 november 2024 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je met die boogjes praat, praat je dan net als een Limburger?
Dit zijn wel de belangrijkste woorden.quote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn ook wel de meest belangrijke woorden.quote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het hele boek is gericht op conversaties die je als toerist zou kunnen hebbenquote:Op maandag 4 november 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zijn wel de belangrijkste woorden.
Ja natuurlijk. Heb vandaag helemaal in het thai besteldquote:Op maandag 4 november 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zijn ook wel de meest belangrijke woorden.Weet je al wat crispy pork is?
Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 4 november 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het hele boek is gericht op conversaties die je als toerist zou kunnen hebben
[ afbeelding ]
Kan ik jou als voedseltolk inhuren als ik een keer naar Thailand ga?quote:Op maandag 4 november 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Heb vandaag helemaal in het thai besteld
koa moo krob gab chaa yen
rijst met crispy pork en een ice tea
Pad is gefrituurd?quote:Op maandag 4 november 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het hele boek is gericht op conversaties die je als toerist zou kunnen hebben
[ afbeelding ]
Ik ga zo ook een flink stuk lopen. Het is lekker zonnig.quote:Op maandag 4 november 2024 09:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben mn dag begonnen met een wandeling, dat helpt wel![]()
Dan eet je alleen maar crispy pork voorlopigquote:Op maandag 4 november 2024 09:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan ik jou als voedseltolk inhuren als ik een keer naar Thailand ga?
Goed bezig.quote:Op maandag 4 november 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Heb vandaag helemaal in het thai besteld
koa moo krob gab chaa yen
rijst met crispy pork en een ice tea
ja ze zeggen hier ook als ze gaan eten dat ze rijst gaan etenquote:
Ik zie het probleem niet. Al is Pad Kaprao ook erg lekker.quote:Op maandag 4 november 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan eet je alleen maar crispy pork voorlopig
Zekers, maar je ging net iets te vroeg naar bed.quote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Hoi
Was een mooie dag gisteren @:Haags
Ik zag die flop al aankomen en besloot mezelf dat te besparen voor iets langer.quote:Op maandag 4 november 2024 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zekers, maar je ging net iets te vroeg naar bed.
kan ik dan ook bestellenquote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Al is Pad Kaprao ook erg lekker.
gai is kip ja en kai is eiquote:Op maandag 4 november 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Je zou eerst denken dat gai kip is, maar dan klopt de bovenste niet.
ja de toon, dus je hebt rising tone, falling tone en nog lange toon geloof ikquote:Op maandag 4 november 2024 09:53 schreef TaMieke het volgende:
En die boogjes laten zien hoe je de klemtoon moet leggen enzo?
ingewikkeldquote:Op maandag 4 november 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de toon, dus je hebt rising tone, falling tone en nog lange toon geloof ik
Die bovenste is ook fout. Gai is inderdaad kip en gung is garnaal. Muu is varken.quote:Op maandag 4 november 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Je zou eerst denken dat gai kip is, maar dan klopt de bovenste niet.
En die ka hou je dan een seconde of 3 aan?quote:Op maandag 4 november 2024 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik dan ook bestellen
aou pad kraprao ka. = ik wil een pad kraprao graag
En als je er meerdere bestelt ( bv 2 )moet je de classifier er bij zeggen en voor eten is dat een bord (jaan)
aou pad kraprao song jaan ka
Dit zou moeten zijn :
ik wil 2 pad kraprao graag
denk ik , voor jou is het krabquote:Op maandag 4 november 2024 09:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
En die ka hou je dan een seconde of 3 aan?
Het verschil tussen ano en aņo in het Spaans vond ik ook altijd leukquote:Op maandag 4 november 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
En bv maa betekend hond of kom , of rijden (paard rijden) dus niet te doen
was dan? Zeg je bij de eerste anno en de tweede anjo?quote:Op maandag 4 november 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het verschil tussen ano en aņo in het Spaans vond ik ook altijd leuk
Toen de straf voor Tsunoda bekend werd toen dacht over paar minuten weten we ook die van Norris.quote:Op maandag 4 november 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag die flop al aankomen en besloot mezelf dat te besparen voor iets langer.
Ja, en de ene is "anus"; de ander is "jaar"quote:Op maandag 4 november 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dan? Zeg je bij de eerste anno en de tweede anjo?
ahquote:Op maandag 4 november 2024 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, en de ene is "anus"; de ander is "jaar"
Je zou denken dat muu koe is.quote:Op maandag 4 november 2024 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Die bovenste is ook fout. Gai is inderdaad kip en gung is garnaal. Muu is varken.
Maar dat is in het Japans toch ook zo, dat je gozaimasu zegt als je extra vriendelijk wilt zijnquote:Op maandag 4 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
als je beleefd wil zijn dan bestel je met kaw geloof ik
Dat was vrijdag al bekend ofzo.quote:Op maandag 4 november 2024 10:05 schreef Recce het volgende:
Blokker heeft uitstel van betaling aangevraagd.
Waar moeten mensen nu hun waterkokers en airfryers halen.quote:Op maandag 4 november 2024 10:05 schreef Recce het volgende:
Blokker heeft uitstel van betaling aangevraagd.
quote:
Het nieuwsbericht is nog vrij vers.quote:4 nov 2024 om 09:55
Update: 2 min. geleden
Zie NWS topic over winkelketens die omvallen reeks.quote:Op maandag 4 november 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Het nieuwsbericht is nog vrij vers.
oh dat zou wel kunnen. maar ik hoor thai om mij heen oau zeggen als ze bestellen en dan eindigen met kaquote:Op maandag 4 november 2024 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is in het Japans toch ook zo, dat je gozaimasu zegt als je extra vriendelijk wilt zijn
quote:Op maandag 4 november 2024 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie NWS topic over winkelketens die omvallen reeks.
Uit datzelfde topic.quote:Update | Tegenover BNR laat ceo Ynse Stapert, van MRG, weten dat er ‘op dit moment’ geen uitstel van betaling is aangevraagd door Blokker. ‘Alle verkopen lopen door.’ Wel komt de winkelketen na het weekend met meer informatie over de huidige situatie.
Smegquote:Op maandag 4 november 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar moeten mensen nu hun waterkokers en airfryers halen.
Bestel tegenwoordig best veel van dit soort dingen op Amazon.quote:Op maandag 4 november 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar moeten mensen nu hun waterkokers en airfryers halen.
Krijg je ervan als je kleingeld op straat gaat lijmenquote:Op maandag 4 november 2024 10:37 schreef Karzai het volgende:
Koud in de winkel en de verwarming lijkt te zijn gesaboteerd
Ik koop alleen boeken op Amazon.quote:Op maandag 4 november 2024 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Bestel tegenwoordig best veel van dit soort dingen op Amazon.
armoede fondsquote:Op maandag 4 november 2024 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Kerstpakket
200 euro storten op,
1 WNF
2 Only Friends
3 Transgender Netwerk
4 Stichting Armoede Fonds
1 of 4quote:Op maandag 4 november 2024 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Kerstpakket
200 euro storten op,
1 WNF
2 Only Friends
3 Transgender Netwerk
4 Stichting Armoede Fonds
En beestjes sterven uitquote:Op maandag 4 november 2024 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet het WNF? dieren hebben vaak minder centjes dan luie mensen
Wel investeren in de hapjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |