het hele boek is gericht op conversaties die je als toerist zou kunnen hebbenquote:Op maandag 4 november 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zijn wel de belangrijkste woorden.
Ja natuurlijk. Heb vandaag helemaal in het thai besteldquote:Op maandag 4 november 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zijn ook wel de meest belangrijke woorden.Weet je al wat crispy pork is?
Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 4 november 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het hele boek is gericht op conversaties die je als toerist zou kunnen hebben
[ afbeelding ]
Kan ik jou als voedseltolk inhuren als ik een keer naar Thailand ga?quote:Op maandag 4 november 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Heb vandaag helemaal in het thai besteld
koa moo krob gab chaa yen
rijst met crispy pork en een ice tea
Pad is gefrituurd?quote:Op maandag 4 november 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het hele boek is gericht op conversaties die je als toerist zou kunnen hebben
[ afbeelding ]
Ik ga zo ook een flink stuk lopen. Het is lekker zonnig.quote:Op maandag 4 november 2024 09:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben mn dag begonnen met een wandeling, dat helpt wel![]()
Dan eet je alleen maar crispy pork voorlopigquote:Op maandag 4 november 2024 09:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan ik jou als voedseltolk inhuren als ik een keer naar Thailand ga?
Goed bezig.quote:Op maandag 4 november 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Heb vandaag helemaal in het thai besteld
koa moo krob gab chaa yen
rijst met crispy pork en een ice tea
ja ze zeggen hier ook als ze gaan eten dat ze rijst gaan etenquote:
Ik zie het probleem niet. Al is Pad Kaprao ook erg lekker.quote:Op maandag 4 november 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan eet je alleen maar crispy pork voorlopig
Zekers, maar je ging net iets te vroeg naar bed.quote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Hoi
Was een mooie dag gisteren @:Haags
Ik zag die flop al aankomen en besloot mezelf dat te besparen voor iets langer.quote:Op maandag 4 november 2024 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zekers, maar je ging net iets te vroeg naar bed.
kan ik dan ook bestellenquote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Al is Pad Kaprao ook erg lekker.
gai is kip ja en kai is eiquote:Op maandag 4 november 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Je zou eerst denken dat gai kip is, maar dan klopt de bovenste niet.
ja de toon, dus je hebt rising tone, falling tone en nog lange toon geloof ikquote:Op maandag 4 november 2024 09:53 schreef TaMieke het volgende:
En die boogjes laten zien hoe je de klemtoon moet leggen enzo?
ingewikkeldquote:Op maandag 4 november 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de toon, dus je hebt rising tone, falling tone en nog lange toon geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |