Verwarming in de keuken bleef veel herrie maken sinds die drie jaar uit had gestaan. Mijn pa had er ook al naar gekeken.quote:
Had je drie jaar de verwarming niet aangehad?quote:Op maandag 4 november 2024 08:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Verwarming in de keuken bleef veel herrie maken sinds die drie jaar uit had gestaan. Mijn pa had er ook al naar gekeken.
Eerste. Er stond eerst een vriezer tegenaan.quote:Op maandag 4 november 2024 08:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je drie jaar de verwarming niet aangehad?Of gaat het om een radiator/buis die rare geluiden maakt?
Heb je meer dan één verwarming?quote:Op maandag 4 november 2024 08:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerste. Er stond eerst een vriezer tegenaan.
mogen die kleine autootjes er ook op?quote:Op maandag 4 november 2024 08:45 schreef Karzai het volgende:
Ik pak tegenwoordig het andere pontje, die is eigenlijk ook dichterbij en niet zo druk als achter het centraal. Hij gaat alleen wat minder frequent
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op maandag 4 november 2024 08:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iedereen hier heeft ongelooflijk veel zin in dat theater gedoe..
ja die ene chinees woont daar toch. Keer docu over hem gezien , dat hij daar was in dat gebouwquote:Op maandag 4 november 2024 08:46 schreef Karzai het volgende:
Duurste penthouse van Nederland boven in dit gebouw trouwrns
Nee. Het is verplicht en dat is voor velen iets om niet gemotiveerd voor te zijnquote:
Ik zou in bezwaar gaan.quote:Op maandag 4 november 2024 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Krijg de energie rekening, 950 baht![]()
nu nog kijken hoe ik dat kan betalen
Dat wordt drie dagen niet eten.quote:Op maandag 4 november 2024 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Krijg de energie rekening, 950 baht![]()
nu nog kijken hoe ik dat kan betalen
Verplicht maakt het al snel minder leuk ja.quote:Op maandag 4 november 2024 08:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Het is verplicht en dat is voor velen iets om niet gemotiveerd voor te zijn
hebben ze hier denk ik nietquote:Op maandag 4 november 2024 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn toch heel wat crispy porks. Kun je geen energietoeslag aanvragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |