Die bovenste is ook fout. Gai is inderdaad kip en gung is garnaal. Muu is varken.quote:Op maandag 4 november 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Je zou eerst denken dat gai kip is, maar dan klopt de bovenste niet.
En die ka hou je dan een seconde of 3 aan?quote:Op maandag 4 november 2024 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik dan ook bestellen
aou pad kraprao ka. = ik wil een pad kraprao graag
En als je er meerdere bestelt ( bv 2 )moet je de classifier er bij zeggen en voor eten is dat een bord (jaan)
aou pad kraprao song jaan ka
Dit zou moeten zijn :
ik wil 2 pad kraprao graag
denk ik , voor jou is het krabquote:Op maandag 4 november 2024 09:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
En die ka hou je dan een seconde of 3 aan?
Het verschil tussen ano en aņo in het Spaans vond ik ook altijd leukquote:Op maandag 4 november 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
En bv maa betekend hond of kom , of rijden (paard rijden) dus niet te doen
was dan? Zeg je bij de eerste anno en de tweede anjo?quote:Op maandag 4 november 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het verschil tussen ano en aņo in het Spaans vond ik ook altijd leuk
Toen de straf voor Tsunoda bekend werd toen dacht over paar minuten weten we ook die van Norris.quote:Op maandag 4 november 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag die flop al aankomen en besloot mezelf dat te besparen voor iets langer.
Ja, en de ene is "anus"; de ander is "jaar"quote:Op maandag 4 november 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dan? Zeg je bij de eerste anno en de tweede anjo?
ahquote:Op maandag 4 november 2024 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, en de ene is "anus"; de ander is "jaar"
Je zou denken dat muu koe is.quote:Op maandag 4 november 2024 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Die bovenste is ook fout. Gai is inderdaad kip en gung is garnaal. Muu is varken.
Maar dat is in het Japans toch ook zo, dat je gozaimasu zegt als je extra vriendelijk wilt zijnquote:Op maandag 4 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
als je beleefd wil zijn dan bestel je met kaw geloof ik
Dat was vrijdag al bekend ofzo.quote:Op maandag 4 november 2024 10:05 schreef Recce het volgende:
Blokker heeft uitstel van betaling aangevraagd.
Waar moeten mensen nu hun waterkokers en airfryers halen.quote:Op maandag 4 november 2024 10:05 schreef Recce het volgende:
Blokker heeft uitstel van betaling aangevraagd.
quote:
Het nieuwsbericht is nog vrij vers.quote:4 nov 2024 om 09:55
Update: 2 min. geleden
Zie NWS topic over winkelketens die omvallen reeks.quote:Op maandag 4 november 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Het nieuwsbericht is nog vrij vers.
oh dat zou wel kunnen. maar ik hoor thai om mij heen oau zeggen als ze bestellen en dan eindigen met kaquote:Op maandag 4 november 2024 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is in het Japans toch ook zo, dat je gozaimasu zegt als je extra vriendelijk wilt zijn
quote:Op maandag 4 november 2024 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie NWS topic over winkelketens die omvallen reeks.
Uit datzelfde topic.quote:Update | Tegenover BNR laat ceo Ynse Stapert, van MRG, weten dat er ‘op dit moment’ geen uitstel van betaling is aangevraagd door Blokker. ‘Alle verkopen lopen door.’ Wel komt de winkelketen na het weekend met meer informatie over de huidige situatie.
Smegquote:Op maandag 4 november 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar moeten mensen nu hun waterkokers en airfryers halen.
Bestel tegenwoordig best veel van dit soort dingen op Amazon.quote:Op maandag 4 november 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar moeten mensen nu hun waterkokers en airfryers halen.
Krijg je ervan als je kleingeld op straat gaat lijmenquote:Op maandag 4 november 2024 10:37 schreef Karzai het volgende:
Koud in de winkel en de verwarming lijkt te zijn gesaboteerd
Ik koop alleen boeken op Amazon.quote:Op maandag 4 november 2024 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Bestel tegenwoordig best veel van dit soort dingen op Amazon.
armoede fondsquote:Op maandag 4 november 2024 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Kerstpakket
200 euro storten op,
1 WNF
2 Only Friends
3 Transgender Netwerk
4 Stichting Armoede Fonds
1 of 4quote:Op maandag 4 november 2024 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Kerstpakket
200 euro storten op,
1 WNF
2 Only Friends
3 Transgender Netwerk
4 Stichting Armoede Fonds
En beestjes sterven uitquote:Op maandag 4 november 2024 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet het WNF? dieren hebben vaak minder centjes dan luie mensen
Wel investeren in de hapjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |