Gewoon stampen en visualiseren.quote:Op maandag 4 november 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Recce als jij woordjes zou moeten leren hoe zou je dat dan aanpakken?
Bedoel je met visualiseren de tekst of de betekenis van het woord?quote:Op maandag 4 november 2024 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon stampen en visualiseren.
Gewoon erin stampen en dan een 10 halen.quote:Op maandag 4 november 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Recce als jij woordjes zou moeten leren hoe zou je dat dan aanpakken?
quote:Op maandag 4 november 2024 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon erin stampen en dan een 10 halen.
Dat tweede.quote:Op maandag 4 november 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedoel je met visualiseren de tekst of de betekenis van het woord?
Gewoon herhalen. Herhalen herhalen herhalen.quote:Op maandag 4 november 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Stampen is de hele tijd het oplezen toch?
Flashbacks naar de middelbare school.quote:Op maandag 4 november 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon herhalen. Herhalen herhalen herhalen.
Ja. Met eten kun je misschien proberen de smaak of de geur erbij te halen.quote:Op maandag 4 november 2024 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dus met bv ananas dan zie je een ananas voor je toch?
hmm zal het proberen. Wat ik nu ook doe is op de scooter alles herhalen dus dan bv de dag delen, tellen tot 30 etcquote:Op maandag 4 november 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Met eten kun je misschien proberen de smaak of de geur erbij te halen.
Is er geen Thaise peppa pig ofzo? Boekjes?quote:Op maandag 4 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zal het proberen. Wat ik nu ook doe is op de scooter alles herhalen dus dan bv de dag delen, tellen tot 30 etc
Ja heb ik nu besteld. Voornamelijk voor het schrijven. dus dat moet binnen een paar dagen komen. Zo ziet het lesboek eruitquote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er geen Thaise peppa pig ofzo? Boekjes?
Krijg al hoofdpijn als ik hier naar kijk.quote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik nu besteld. Voornamelijk voor het schrijven. dus dat moet binnen een paar dagen komen. Zo ziet het lesboek eruit
[ afbeelding ]
nee das in thai, dat kan ik nog nietquote:Op maandag 4 november 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt ook etiketten van eten proberen te lezen?
Als je met die boogjes praat, praat je dan net als een Limburger?quote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik nu besteld. Voornamelijk voor het schrijven. dus dat moet binnen een paar dagen komen. Zo ziet het lesboek eruit
[ afbeelding ]
nee gelukkig niet zo irritantquote:Op maandag 4 november 2024 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je met die boogjes praat, praat je dan net als een Limburger?
Dit zijn wel de belangrijkste woorden.quote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn ook wel de meest belangrijke woorden.quote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |