Ga je hem nu cash betalen?quote:Op maandag 4 november 2024 08:54 schreef bitterbal het volgende:
De verhuurder betaald de rekening en ik betaal hem. Je kan bij 7/11 betalen maar hij zegt dat dat niet zo betrouwbaar is
Ja dat magquote:Op maandag 4 november 2024 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mogen die kleine autootjes er ook op?
Ja die horeca ondernemer heeft het gekochtquote:Op maandag 4 november 2024 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die ene chinees woont daar toch. Keer docu over hem gezien , dat hij daar was in dat gebouw
ja als die hier een keer langskomt betaal ik hem cash.quote:
ja die bedoel ik iddquote:Op maandag 4 november 2024 08:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die horeca ondernemer heeft het gekocht
Klinkt allemaal heel betrouwbaar.quote:Op maandag 4 november 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Die klasgenoot van mij die heeft al geprobeerd een bank rekening te openen. Langs alle banken gegaan op het eiland en overal afgewezen. Denk dat ze ook naar je persoon kijken. hoe je bv bent gekleed want sommige lukken het wel
nou ja via zo'n agent wordt er iemand omgekocht :p Daar heb ik opzich geen problemen mee.quote:Op maandag 4 november 2024 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel betrouwbaar.Misschien lukt het als je een paar woordjes Thai kan zeggen? Ikke rekening wil, banaan!
Maar wij wel!quote:Op maandag 4 november 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja via zo'n agent wordt er iemand omgekocht :p Daar heb ik opzich geen problemen mee.
Het is toch buiten fogueville.quote:Op maandag 4 november 2024 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
We willen de corruptie buiten Foqueville houden.
Maar jij bent toch onderdeel van Foqueville? Misschien moet je gescheiden boekhoudingen bij gaan houden, zodat er geen corrupt geld binnenkomt.quote:
Ja maar die rekening gebruik ik alleen voor betalingen die buiten fogueville plaats vindenquote:Op maandag 4 november 2024 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij bent toch onderdeel van Foqueville? Misschien moet je gescheiden boekhoudingen bij gaan houden, zodat er geen corrupt geld binnenkomt.
hmm misschien kan ik die mensen hier een nieuwe coin verkopenquote:Op maandag 4 november 2024 09:19 schreef Fogel het volgende:
Ga je Foquevillecoin minen op dat eiland?
Voor de zekerheid toch even alle afschriften bij @kwiwi inleveren, zodat er controle op is.quote:Op maandag 4 november 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar die rekening gebruik ik alleen voor betalingen die buiten fogueville plaats vinden
ja das goed hoorquote:Op maandag 4 november 2024 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch even alle afschriften bij @:kwiwi inleveren, zodat er controle op is.
Won yipquote:Op maandag 4 november 2024 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die bedoel ik idd
wan ofzogeen idee hoe de man heet
Recce als jij woordjes zou moeten leren hoe zou je dat dan aanpakken?quote:Op maandag 4 november 2024 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch even alle afschriften bij @:kwiwi inleveren, zodat er controle op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |