Uh neequote:Op zondag 3 november 2024 18:59 schreef Nober het volgende:
Max zal wel heel koeltjes zijn op de radio
Negatief 10 of 9quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nou, hebben we een triple header gehad en hoeveel punten is Norris ingelopen?
10 seconde strafquote:
En dat ie verstandig genoeg was om bij Ocon uit de buurt te blijvenquote:Op zondag 3 november 2024 18:59 schreef MoreDakka het volgende:
Knapste van Max vind ik nog wel hoe kalm hij bleef op de baan ondanks alle bullshit
Weten we nog niet, er hangt nog een straf boven zijn hoofd.quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geloof dat dat een negatief getal isquote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
alsof hij een steak isquote:
Minimaal 20 punten nodig elke race voor Norris nu.quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Prachtig race.. Norris is de grote verliezer..
Nog hoeveel punten is genoeg om kampioen worden.
In de jaren dat Mercedes domineerde won hij bijna alle chaos races. Als je niet de snelste auto hebt moet je zulke omstandigheden top zijn om te winnen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:59 schreef MoreDakka het volgende:
Knapste van Max vind ik nog wel hoe kalm hij bleef op de baan ondanks alle bullshit
Nietesquote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Matchpoint!!
Ik Las Vegas voor Norris eindigen en hij is kampioen
quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef Martinello het volgende:
Dat doet zo’n Verstappen dan best wel aardig.
Begint saai te wordenquote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef beantherio het volgende:
We waren een tijdje gestopt met tellen maar dit is alweer overwinning nummer 62 van Max.
2016 is overtroffenquote:Op zondag 3 november 2024 19:01 schreef JB83 het volgende:
JUICHEN! FOCKING EINDBAAS! REGENMEISTER!
BRASIL 2016 - NEVER FORGET
[ afbeelding ]
Echt héquote:
Voor max natuurlijkquote:
zoveel al?quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef beantherio het volgende:
We waren een tijdje gestopt met tellen maar dit is alweer overwinning nummer 62 van Max.
Strafpuntje van Herbertquote:
Duurt nog wel even.quote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef SiGNe het volgende:
En kom nu maar op met die straf voor Norris voor het negeren van rood.
1x Nederlandse Driekleur en 2x witte vlag?quote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef beantherio het volgende:
Exclusief rood-wit-blauw podium deze keer trouwens.
Nu pasquote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Zorro het volgende:
Beste regenrijder ooit.
En zo langzamerhand durf ik hem in het algemeen wel de beste overall ooit te noemen ook.
Ik begon er wel weer naar te snakken naar de afgelopen maanden. Het leek steeds zo gewoon maar dat is het toch duidelijk niet. En ook daarom is dit een extra geweldige overwinning.quote:
eens!!quote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Zorro het volgende:
Beste regenrijder ooit.
En zo langzamerhand durf ik hem in het algemeen wel de beste overall ooit te noemen ook.
Duurt nog wel een uur of 2 minimaal voor dat onderzoek afgerond is...quote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Snotverquote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
1x Nederlandse Driekleur en 2x witte vlag?
Oh god dat ook nog, echt bizar dat dat niet gewoon meteen onderzocht werdquote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Gelukkig speelt het pas 3 uurquote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duurt nog wel een uur of 2 minimaal voor dat onderzoek afgerond is...
Je moet het wel een tijd volhouden om mensen als Fangio, Ascari, Clark en Senna voor te blijven he.quote:
En voor dat buiten de baan gaan en weer een paar mensen inhalen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Jupquote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef Mothzor het volgende:
Norris 10,8 seconden voor Tsunoda. 10s penalty voor Norris incoming 😂
Die kan zich niet meer vertonen in Zandvoort volgend seizoenquote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Herbert houdt zo geen vrienden over
eens!!quote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Zorro het volgende:
Beste regenrijder ooit.
Van 17 naar 1quote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Qua punten wel maar die safe op hoge snelheid was toch ook wel epic
Ligt eraan welke straf hij nog gaat krijgen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Norris moet nu gemiddeld 21 punten per weekend inlopen
Dat ligt aan de strafquote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef Rianne84 het volgende:
Hoeveel punten moet Norris nu per race inlopen?
Hooguit safe. Maar nee, dan was hij nu gehuldigd als WDCquote:
Denk dat we even moeten wachten tot eventuele straf voor Mercedes bekend is..quote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef Rianne84 het volgende:
Hoeveel punten moet Norris nu per race inlopen?
Barichello?quote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Is er ooit iemand eerder van zover naar achteren naar P1 gereden? Dit moet haast wel een record zijn.
Inb4 editquote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef SiGNe het volgende:
Audio op nederlands kanaal bij F1Tplee weer kut...
Valt meequote:Op zondag 3 november 2024 08:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij is het Verstappentijdperk voorbij.
En voor Norris zelfquote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk dat we even moeten wachten tot eventuele straf voor Mercedes bekend is..
Misschien moet hij dan maar naar Assen gaanquote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die kan zich niet meer vertonen in Zandvoort volgend seizoen
Taakstraf.. 100 regels schrijven "ik zal niet meer buiten de baan mensen inhalen"quote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En voor dat buiten de baan gaan en weer een paar mensen inhalen.
Na Las Vegas zijn er nog 60 punten (2x 26 en 8), dus Norris moet inlopen in Vegas.quote:
Zie je wel dat het ook zonder DRS kanquote:
Max zette iedereen te kakken.quote:
Kan ie snel de duitse grens over of een vliegtuig uit eelde nemenquote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan maar naar Assen gaan
Volgens mij heeft hij er 19 op de baan.quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef -XOR- het volgende:
Ocon met zijn aartsvijanden op zijn laatste podium.
Daar is wel regen voor nodig. helaasquote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zie je wel dat het ook zonder DRS kan
Heb je nu wel genoten Tijn?quote:
Dat is wel vaker geweest toch? Toch?quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef borisz het volgende:
5de keer in de F1-geschiedenis dat plek 17 of lager de GP wint.
Nog niet.quote:
Daar willen ze hem ook niet hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ie snel de duitse grens over of een vliegtuig uit eelde nemen
Norris moet vanaf nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Norris moet nu gemiddeld 21 punten per weekend inlopen
ja okquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Daar is wel regen voor nodig. helaas
Geen idee. Ik praat de commentator van Sky naquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is wel vaker geweest toch? Toch?
Welke andere 4 heb je voor handen?
Het wormvormig aanhangsel van Schumacher.quote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Rubens weet hoe het is om zo'n race te rijden, hij mocht alleen contractueel niet.
Wel een prima plek om gekroond te worden. Beter dan zandbak 1 en 2.quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Na Las Vegas zijn er nog 60 punten (2x 26 en 8), dus Norris moet inlopen in Vegas.
En zelfs dat is niet genoeg.quote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Norris moet vanaf nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Dat was een gouden fragmentquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Norris moet vanaf nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Zeker weten. In 81 en 82 werd het WK daar ook beslist. Iets zegt me ook dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een prima plek om gekroond te worden. Beter dan zandbak 1 en 2.
Jij, die Las Vegas GP gaat waarderenquote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een prima plek om gekroond te worden. Beter dan zandbak 1 en 2.
Lando moet gemiddeld per race 17 punten inlopen op Max..quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Na Las Vegas zijn er nog 60 punten (2x 26 en 8), dus Norris moet inlopen in Vegas.
WDC is klaar na vandaag hoor.quote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een gigantische !@#¤ baan. Geen zorgen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij, die Las Vegas GP gaat waarderen
Whutquote:
Meer:quote:Op zondag 3 november 2024 19:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lando moet gemiddeld per race 17 punten inlopen op Max..
Succes daarmee
Als hij het daar weet vol te houden qua punten.quote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef D_A het volgende:
Mooi dat ik in Vegas ben als Max kampioen kan worden
Ja had ik ook al gemeld. Schumacher had het tussen 2000 en 2002 met 896 dagen.quote:
Echt zo volgens Allard ! Stop daar dan ook maar mee !quote:Op zondag 3 november 2024 19:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
Geen geluid bij Max die Ocon aansprak. Scheldende?
Is vooral bij het nederlandse kanaal, hoofdkanaal heeft altijd betere audio, ook bij de interviewsquote:Op zondag 3 november 2024 19:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
Geen geluid bij Max die Ocon aansprak. Scheldende?
Staan!quote:
Was bij mij ook gedempt tijdelijkquote:Op zondag 3 november 2024 19:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is vooral bij het nederlandse kanaal, hoofdkanaal heeft altijd betere audio, ook bij de interviews
Zeker! Deze ga ik nog eens even lekker terugkijkenquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je nu wel genoten Tijn?![]()
Stookt dit het F1 vuurtje weer een beetje op
me 2quote:Op zondag 3 november 2024 19:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker! Deze ga ik nog eens even lekker terugkijken
GMTAquote:Op zondag 3 november 2024 19:15 schreef shiz het volgende:
Drie rood-wit-blauwe gestreepte vlaggen. Zie je ook niet vaak in die constellatie.
Nu maar hopen dat er niks gevonden wordt bij de keuring.quote:Op zondag 3 november 2024 19:14 schreef Scorpie het volgende:
MAX VERSTAPPEN IS DE ALLER ALLER ALLER GROOTSTE
Ja, was niks mis mee.quote:
En terechtquote:Op zondag 3 november 2024 19:16 schreef SiGNe het volgende:
Oconheeft het gevoel datie gewonnen heeft
Hij staat gewoon op een hoger trapje hoorquote:Op zondag 3 november 2024 19:14 schreef Scorpie het volgende:
MAX VERSTAPPEN IS DE ALLER ALLER ALLER GROOTSTE
Logisch, hij weet ook wel dat dit het best haalbare is voor 'm.quote:Op zondag 3 november 2024 19:16 schreef SiGNe het volgende:
Insert fuck yeah celebration meme.quote:Op zondag 3 november 2024 19:16 schreef SiGNe het volgende:
Daar kan zijn race wel doorheen gehaald worden.quote:
Die heeft samen met Gasly 60 miljoen verdiend vandaagquote:Op zondag 3 november 2024 19:16 schreef SiGNe het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 3 november 2024 19:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Die heeft samen met Gasly 60 miljoen verdiend vandaag
max was toch wel een tikje bang om 'm in te halen in het begin.quote:Op zondag 3 november 2024 19:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Logisch, hij weet ook wel dat dit het best haalbare is voor 'm.
Braziliaanse real?quote:Op zondag 3 november 2024 19:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Die heeft samen met Gasly 60 miljoen verdiend vandaag
quote:Op zondag 3 november 2024 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die met die heel veel treetjes?
Met verliespunten van Norris meegerekend.quote:Op zondag 3 november 2024 19:12 schreef franklop het volgende:
23 punten pakken in 3 races en een sprint. Dat zou moeten lukken lukken
HELD!!!!!!quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 19:19 schreef shiz het volgende:
ok ok, ff opgezocht.
Alpine boooizz be like:
[ afbeelding ]
Dat is niet genoegquote:Op zondag 3 november 2024 19:12 schreef franklop het volgende:
23 punten pakken in 3 races en een sprint. Dat zou moeten lukken lukken
Ze mogen in ieder geval naar de stewards.quote:Op zondag 3 november 2024 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Norris krijgt er nog wel 2 punten bij straks, Russell en Hamilton krijgen vast een DSQ met die bandenspanning.
quote:Op zondag 3 november 2024 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
Die straf voor Norris horen we niks meer van want die tillen ze over de Amerikaanse verkiezingen heen
Dickies?quote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
Crofty: "Kisses for Kelly, no kisses for Christian"
Norris ook nog vanwege de opwarmronde? Of was dat al afgesloten?quote:Op zondag 3 november 2024 19:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze mogen in ieder geval naar de stewards.
Komt nogquote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Norris ook nog vanwege de opwarmronde? Of was dat al afgesloten?
Ook.quote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt. Paar puntjes meerquote:
#alsikmiljonairwashadikeenknapperedandeze!!quote:
Kunnen ze mooi 10 seconden voor geven, is ie gestraft en kost het hem niksquote:
Voor de opwarmronde. Net als Russell, Tsunoda en Lawson.quote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2024 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
Die straf voor Norris horen we niks meer van want die tillen ze over de Amerikaanse verkiezingen heen
Hopelijk geen loszittende putdekselsquote:
quote:Op zondag 3 november 2024 19:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hopelijk geen loszittende putdeksels
Kliko iddquote:Op zondag 3 november 2024 19:25 schreef beantherio het volgende:
Fantastische race van Perez ook!![]()
Oh wacht: ik bedoelde eigenlijk ongenadige kutrace van die faalhaas. Beëindig deze lijdensweg in vredesnaam RBR!![]()
We hebben boze Amerikaanse kiezers nogquote:Op zondag 3 november 2024 19:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hopelijk geen loszittende putdeksels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |