Geen idee. Ik praat de commentator van Sky naquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is wel vaker geweest toch? Toch?
Welke andere 4 heb je voor handen?
Het wormvormig aanhangsel van Schumacher.quote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Rubens weet hoe het is om zo'n race te rijden, hij mocht alleen contractueel niet.
Wel een prima plek om gekroond te worden. Beter dan zandbak 1 en 2.quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Na Las Vegas zijn er nog 60 punten (2x 26 en 8), dus Norris moet inlopen in Vegas.
En zelfs dat is niet genoeg.quote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Norris moet vanaf nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Dat was een gouden fragmentquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Norris moet vanaf nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Zeker weten. In 81 en 82 werd het WK daar ook beslist. Iets zegt me ook dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een prima plek om gekroond te worden. Beter dan zandbak 1 en 2.
Jij, die Las Vegas GP gaat waarderenquote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een prima plek om gekroond te worden. Beter dan zandbak 1 en 2.
Lando moet gemiddeld per race 17 punten inlopen op Max..quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Na Las Vegas zijn er nog 60 punten (2x 26 en 8), dus Norris moet inlopen in Vegas.
WDC is klaar na vandaag hoor.quote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een gigantische !@#¤ baan. Geen zorgen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij, die Las Vegas GP gaat waarderen
Whutquote:
Meer:quote:Op zondag 3 november 2024 19:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lando moet gemiddeld per race 17 punten inlopen op Max..
Succes daarmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |