En voor dat buiten de baan gaan en weer een paar mensen inhalen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef SiGNe het volgende:
En kom nu maar op met die straf voor Norris voor het negeren van rood.
Jupquote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef Mothzor het volgende:
Norris 10,8 seconden voor Tsunoda. 10s penalty voor Norris incoming 😂
Die kan zich niet meer vertonen in Zandvoort volgend seizoenquote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Herbert houdt zo geen vrienden over
eens!!quote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Zorro het volgende:
Beste regenrijder ooit.
En zo langzamerhand durf ik hem in het algemeen wel de beste overall ooit te noemen ook.
Van 17 naar 1quote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Qua punten wel maar die safe op hoge snelheid was toch ook wel epic
Ligt eraan welke straf hij nog gaat krijgen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Norris moet nu gemiddeld 21 punten per weekend inlopen
Dat ligt aan de strafquote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef Rianne84 het volgende:
Hoeveel punten moet Norris nu per race inlopen?
Hooguit safe. Maar nee, dan was hij nu gehuldigd als WDCquote:
Denk dat we even moeten wachten tot eventuele straf voor Mercedes bekend is..quote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef Rianne84 het volgende:
Hoeveel punten moet Norris nu per race inlopen?
Barichello?quote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Is er ooit iemand eerder van zover naar achteren naar P1 gereden? Dit moet haast wel een record zijn.
Inb4 editquote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef SiGNe het volgende:
Audio op nederlands kanaal bij F1Tplee weer kut...
Valt meequote:Op zondag 3 november 2024 08:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij is het Verstappentijdperk voorbij.
En voor Norris zelfquote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk dat we even moeten wachten tot eventuele straf voor Mercedes bekend is..
Misschien moet hij dan maar naar Assen gaanquote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die kan zich niet meer vertonen in Zandvoort volgend seizoen
Taakstraf.. 100 regels schrijven "ik zal niet meer buiten de baan mensen inhalen"quote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En voor dat buiten de baan gaan en weer een paar mensen inhalen.
Na Las Vegas zijn er nog 60 punten (2x 26 en 8), dus Norris moet inlopen in Vegas.quote:
Zie je wel dat het ook zonder DRS kanquote:
Max zette iedereen te kakken.quote:
Kan ie snel de duitse grens over of een vliegtuig uit eelde nemenquote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan maar naar Assen gaan
Volgens mij heeft hij er 19 op de baan.quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef -XOR- het volgende:
Ocon met zijn aartsvijanden op zijn laatste podium.
Daar is wel regen voor nodig. helaasquote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zie je wel dat het ook zonder DRS kan
Heb je nu wel genoten Tijn?quote:
Dat is wel vaker geweest toch? Toch?quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef borisz het volgende:
5de keer in de F1-geschiedenis dat plek 17 of lager de GP wint.
Nog niet.quote:
Daar willen ze hem ook niet hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ie snel de duitse grens over of een vliegtuig uit eelde nemen
Norris moet vanaf nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Norris moet nu gemiddeld 21 punten per weekend inlopen
ja okquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Daar is wel regen voor nodig. helaas
Geen idee. Ik praat de commentator van Sky naquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is wel vaker geweest toch? Toch?
Welke andere 4 heb je voor handen?
Het wormvormig aanhangsel van Schumacher.quote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Rubens weet hoe het is om zo'n race te rijden, hij mocht alleen contractueel niet.
Wel een prima plek om gekroond te worden. Beter dan zandbak 1 en 2.quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Na Las Vegas zijn er nog 60 punten (2x 26 en 8), dus Norris moet inlopen in Vegas.
En zelfs dat is niet genoeg.quote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Norris moet vanaf nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Dat was een gouden fragmentquote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Norris moet vanaf nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Zeker weten. In 81 en 82 werd het WK daar ook beslist. Iets zegt me ook dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een prima plek om gekroond te worden. Beter dan zandbak 1 en 2.
Jij, die Las Vegas GP gaat waarderenquote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een prima plek om gekroond te worden. Beter dan zandbak 1 en 2.
Lando moet gemiddeld per race 17 punten inlopen op Max..quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Na Las Vegas zijn er nog 60 punten (2x 26 en 8), dus Norris moet inlopen in Vegas.
WDC is klaar na vandaag hoor.quote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een gigantische !@#¤ baan. Geen zorgen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij, die Las Vegas GP gaat waarderen
Whutquote:
Meer:quote:Op zondag 3 november 2024 19:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lando moet gemiddeld per race 17 punten inlopen op Max..
Succes daarmee
Als hij het daar weet vol te houden qua punten.quote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef D_A het volgende:
Mooi dat ik in Vegas ben als Max kampioen kan worden
Ja had ik ook al gemeld. Schumacher had het tussen 2000 en 2002 met 896 dagen.quote:
Echt zo volgens Allard ! Stop daar dan ook maar mee !quote:Op zondag 3 november 2024 19:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
Geen geluid bij Max die Ocon aansprak. Scheldende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |