Uh neequote:Op zondag 3 november 2024 18:59 schreef Nober het volgende:
Max zal wel heel koeltjes zijn op de radio
Negatief 10 of 9quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nou, hebben we een triple header gehad en hoeveel punten is Norris ingelopen?
10 seconde strafquote:
En dat ie verstandig genoeg was om bij Ocon uit de buurt te blijvenquote:Op zondag 3 november 2024 18:59 schreef MoreDakka het volgende:
Knapste van Max vind ik nog wel hoe kalm hij bleef op de baan ondanks alle bullshit
Weten we nog niet, er hangt nog een straf boven zijn hoofd.quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geloof dat dat een negatief getal isquote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
alsof hij een steak isquote:
Minimaal 20 punten nodig elke race voor Norris nu.quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Prachtig race.. Norris is de grote verliezer..
Nog hoeveel punten is genoeg om kampioen worden.
In de jaren dat Mercedes domineerde won hij bijna alle chaos races. Als je niet de snelste auto hebt moet je zulke omstandigheden top zijn om te winnen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:59 schreef MoreDakka het volgende:
Knapste van Max vind ik nog wel hoe kalm hij bleef op de baan ondanks alle bullshit
Nietesquote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Matchpoint!!
Ik Las Vegas voor Norris eindigen en hij is kampioen
quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef Martinello het volgende:
Dat doet zo’n Verstappen dan best wel aardig.
Begint saai te wordenquote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef beantherio het volgende:
We waren een tijdje gestopt met tellen maar dit is alweer overwinning nummer 62 van Max.
2016 is overtroffenquote:Op zondag 3 november 2024 19:01 schreef JB83 het volgende:
JUICHEN! FOCKING EINDBAAS! REGENMEISTER!
BRASIL 2016 - NEVER FORGET
[ afbeelding ]
Echt héquote:
Voor max natuurlijkquote:
zoveel al?quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef beantherio het volgende:
We waren een tijdje gestopt met tellen maar dit is alweer overwinning nummer 62 van Max.
Strafpuntje van Herbertquote:
Duurt nog wel even.quote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef SiGNe het volgende:
En kom nu maar op met die straf voor Norris voor het negeren van rood.
1x Nederlandse Driekleur en 2x witte vlag?quote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef beantherio het volgende:
Exclusief rood-wit-blauw podium deze keer trouwens.
Nu pasquote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Zorro het volgende:
Beste regenrijder ooit.
En zo langzamerhand durf ik hem in het algemeen wel de beste overall ooit te noemen ook.
Ik begon er wel weer naar te snakken naar de afgelopen maanden. Het leek steeds zo gewoon maar dat is het toch duidelijk niet. En ook daarom is dit een extra geweldige overwinning.quote:
eens!!quote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Zorro het volgende:
Beste regenrijder ooit.
En zo langzamerhand durf ik hem in het algemeen wel de beste overall ooit te noemen ook.
Duurt nog wel een uur of 2 minimaal voor dat onderzoek afgerond is...quote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Snotverquote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
1x Nederlandse Driekleur en 2x witte vlag?
Oh god dat ook nog, echt bizar dat dat niet gewoon meteen onderzocht werdquote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Gelukkig speelt het pas 3 uurquote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duurt nog wel een uur of 2 minimaal voor dat onderzoek afgerond is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |