Jawel, daarom vraag ik het. Kreeg het niet goed mee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt liever niet het maximum aantal startplekken op de Olympische Spelen?
En oma is net overleden!quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Paar weken terug nog aan z'n knie geopereerd.
Rit 11 zie de deelnemerslijst @boriszquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Kjeld.
Liesblessure, dan weet je het wel.
teveel in bed aan horizontale dansen gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Kjeld.
Geen Beune, dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Kjeld.
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of ze Beune wel gaan aanwijzen voor 3km. Lijkt me van wel.
Ligt er ook aan wie vijfde wordt. Stel dat Groenewoud dat is, ga je die dan thuis laten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of ze Beune wel gaan aanwijzen voor 3km. Lijkt me van wel.
Ja, precies, dat gaat helemaal niet werken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:13 schreef wimderon het volgende:
Als je vooraf mensen gaat aanwijzen blijven ze natuurlijk helemaal weg.
Die is helaas ook fysiek gesloopt. Ik denk niet dat het meer goed komt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch hoop je iedere keer, tegen beter weten in, dat ze weer richting haar oude niveau gaat.
Die mag wel een livestream krijgen op nos.nlquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De Juttacam is ook weer present
Is MAGA Paul er ook?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De Juttacam is ook weer present
Stukje poldermodelistisch schipperen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:13 schreef wimderon het volgende:
Als je vooraf mensen gaat aanwijzen blijven ze natuurlijk helemaal weg.
Vrees het ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is helaas ook fysiek gesloopt. Ik denk niet dat het meer goed komt.
Voor wie moeten we dan juichen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, moet volgende week tegen Tyson vechten.
Zal dadelijk wel het stadion betreden live op nos.nl.quote:
En in Nederland hebben we geen mogelijkheid om te sporten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoop dat Iron Mike 'm total loss tikt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)_assault_allegationsquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik juich niet voor een verkrachter.
Ach had mijn vrouw maar één zo'n been.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |