Die is helaas ook fysiek gesloopt. Ik denk niet dat het meer goed komt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch hoop je iedere keer, tegen beter weten in, dat ze weer richting haar oude niveau gaat.
Die mag wel een livestream krijgen op nos.nlquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De Juttacam is ook weer present
Is MAGA Paul er ook?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De Juttacam is ook weer present
Stukje poldermodelistisch schipperen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:13 schreef wimderon het volgende:
Als je vooraf mensen gaat aanwijzen blijven ze natuurlijk helemaal weg.
Vrees het ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is helaas ook fysiek gesloopt. Ik denk niet dat het meer goed komt.
Voor wie moeten we dan juichen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, moet volgende week tegen Tyson vechten.
Zal dadelijk wel het stadion betreden live op nos.nl.quote:
En in Nederland hebben we geen mogelijkheid om te sporten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoop dat Iron Mike 'm total loss tikt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)_assault_allegationsquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik juich niet voor een verkrachter.
Ach had mijn vrouw maar één zo'n been.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |