Mijn broer en vrouw hebben hem een paar jaar geleden gesponsord. Daarna is het alleen maar minder geworden.quote:
Hij rijdt volgens mij geen 1500 dus dan heeft ie morgen dagje rust.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:12 schreef Nober het volgende:
Waarom laat De Boo die tweede 500m niet aan zich voorbij gaan?
Je hebt liever niet het maximum aantal startplekken op de Olympische Spelen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:15 schreef tong80 het volgende:
Ik kon het maar half volgen, maar dat vreselijke interview net over schaatsers die hun best moesten doen anders kregen ze strafwerk. En meer van dat trieste gedoe waardoor de selectiecriteria nu al weer onderwerp van gesprek zijn. Wie was die snotneus![]()
Ene de Wit ?
Iedereen is fan van talent Huizinga.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Wie was er zo'n fan van Huizinga, @:wimderon ?
Paar weken terug nog aan z'n knie geopereerd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wennemars te traag gestart ook
Jawel, daarom vraag ik het. Kreeg het niet goed mee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt liever niet het maximum aantal startplekken op de Olympische Spelen?
En oma is net overleden!quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Paar weken terug nog aan z'n knie geopereerd.
Rit 11 zie de deelnemerslijst @boriszquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Kjeld.
Liesblessure, dan weet je het wel.
teveel in bed aan horizontale dansen gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Kjeld.
Geen Beune, dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Kjeld.
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of ze Beune wel gaan aanwijzen voor 3km. Lijkt me van wel.
Ligt er ook aan wie vijfde wordt. Stel dat Groenewoud dat is, ga je die dan thuis laten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of ze Beune wel gaan aanwijzen voor 3km. Lijkt me van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |