Bernd doet ook mee.quote:Op zondag 3 november 2024 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
Hoeveel coureurs gaan er vandaag meedoen?
Nog 15, denk ikquote:Op zondag 3 november 2024 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Blijven er op deze manier nog auto's over om straks te racen?
![]()
Naar vorenquote:Op zondag 3 november 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Worden die plekken dan leeg gelaten of wordt iedereen naar voren geplaatst als een auto niet op tijd gerepareerd kan worden?
Kans op standing start = 0quote:Op zondag 3 november 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Worden die plekken dan leeg gelaten of wordt iedereen naar voren geplaatst als een auto niet op tijd gerepareerd kan worden?
PLekken op de startgrid blijven leeg, dus P4 heeft straks niemand voor zich in de rijquote:Op zondag 3 november 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Neequote:
Zoals het hoort. Nu wel.quote:Op zondag 3 november 2024 13:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Die wagen van Albon was nog aan het rollen joh ... Bam! Code rood.
![]()
![]()
Dat kan hier dan weer niet ivm afkijkenquote:Op zondag 3 november 2024 13:01 schreef heywoodu het volgende:
In de echt toffe raceklasses zie je in zo'n geval vaak dat andere teams even komen helpen sleutelen, maar ja.
Nee joh.quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben dus minder dan 3.5 uur om die auto's te repareren en naar de grid te brengen
Situatie met Hulkenberg lag toch wel anders. Die leek weer te gaan rijdenquote:
Dat wel, alleen niet op tijd voor de start.quote:
Moeten ze ze wel eerst terug in de pitbox hebben..quote:Op zondag 3 november 2024 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben dus minder dan 3.5 uur om die auto's te repareren en naar de grid te brengen
Hoezo nietquote:Op zondag 3 november 2024 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
Die starttijd van 16.30 uur gaat m zo niet worden
Niet het probleem van de FIA.quote:Op zondag 3 november 2024 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
Nee. Ze krijgen auto pas na Q en die is nog niet afgelopen. Hebben nog maar 3.5h tot start en dan hoor je al 30m op grid te staan.quote:
Twijfelachtig, zeker gezien het feit dat Williams ook de auto van Colapinto te fixen heeft, en die is ook nog niet terug in de garage.quote:
veel minder, omdat de teams de auto's pas na de sessie terug krijgen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
In eerste instantie wel ja. Maar dat was niet de enige rode vlag dit weekendquote:Op zondag 3 november 2024 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Situatie met Hulkenberg lag toch wel anders. Die leek weer te gaan rijden
Wij hebben schijt aan U, groetjes FIA.quote:Op zondag 3 november 2024 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
Maar die is bijna afgelopen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
veel minder, omdat de teams de auto's pas na de sessie terug krijgen.
Daarom hebben ze hem vervroegd, zodat ze kunnen uitstellen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
Verwachtte regenvalquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom is eigenlijk de start naar voren gehaald?
Om meer ruimte te hebben tot zonsondergangquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
ik ben er toch niet vanmiddag, groetjes PSMquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij hebben schijt aan U, groetjes FIA.
Omdat 't later hard zou gaan regenenquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat er nog meer regen wordt verwacht later. Beste window was nu.quote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
Rood, beetje rijden, rood, beetje rijden, rood.quote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef LTVDK het volgende:
Ging er al van uit dat de kwalificatie lang ging duren dus ging maar aan de wandel, maar ze zijn dus nog steeds niet klaarIemand een beknopte samenvatting?
Wat gisteren een probleem wasquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om meer ruimte te hebben tot zonsondergang
Boem. Knal. Raak. Koekoek. Verstappen eruit in Q2.quote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef LTVDK het volgende:
Ging er al van uit dat de kwalificatie lang ging duren dus ging maar aan de wandel, maar ze zijn dus nog steeds niet klaarIemand een beknopte samenvatting?
Gruwelijk natquote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom hebben ze hem vervroegd, zodat ze kunnen uitstellen.
FIA heeft max eruit gegooid. En er zijn vele autocrashen..quote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef LTVDK het volgende:
Met dank aan de FIAquote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die vijf plaatsen gridstraf is Max voor een groot deel kwijt straks.
Dan zetten ze 'm wel om naar +10squote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rood, rood, rood en rood en m,,ax eruit in q2 en norris op polequote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef LTVDK het volgende:
Zegquote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wijs dit bedankje af.quote:
En de FIA vind dat er nog niet genoeg auto's af liggen dus de quali gaat gewoon verderquote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Veel te nat straks.quote:
Wederom Landoquote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, we gaan weer: wie is nu de volgende? Tot nu toe heb ik nog geen punten uit kunnen delen.
The FIA and Formula 1 have confirmed rescheduled timings for both qualifying and the Sao Paulo Grand Prix itself after Saturday's qualifying session was postponed due to poor weather conditions.quote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sowieso is Herbert steward en geen race control.quote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Race zal ook vol zitten met gele en rode vlaggen. Maak je hier nu alvast boos op Johnny Herbert
Norrisquote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, we gaan weer: wie is nu de volgende? Tot nu toe heb ik nog geen punten uit kunnen delen.
Eerst SC, Max naar binnen, Norris blijft buiten. Nadat Max weer naar buiten is gegaan, rode vlag.quote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Race zal ook vol zitten met gele en rode vlaggen. Maak je hier nu alvast boos op Johnny Herbert
Ik ga nog steeds voor Norrisquote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Op 1 hand te tellen!quote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik hoor dat dit al de 5e rode vlag was dus
Iedere auto die niet kan starten heeft Verstappen voordeel van. Het anti Norris complot gaat alsmaar verderquote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En de FIA vind dat er nog niet genoeg auto's af liggen dus de quali gaat gewoon verder
Sshhht... het is makkelijker om Herbert gewoon alles toe te bedelen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Sowieso is Herbert steward en geen race control.
Niemand meer. Nok er maar mee.quote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Norris gaat nu geen risico meer nemen.
Niet zijn auto in de muur rijden waardoor die niet meer kan worden gerepareerd voor de start?quote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom in pitlane staan?quote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Start zou om 16:30 uur zijnquote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je hebt dikke kans dat we om 16 uur niet kunnen starten en de monteurs nog even de tijd hebben.
Esteban wel, die gaat er wel voor.quote:
Had beter binnen kunnen blijvenquote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien een van de mindere goden, toch leuk als je met een B-auto pole haaltquote:
*Voodoo pop erbij pakt*quote:
Bij het P1 bordje,, pleasequote:
Genoeg rode vlaggen waarin je iets had kunnen eten.quote:
We zijn nog niet klaarquote:
Albon zal zijn auto wel pakken.quote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Twijfelachtig, zeker gezien het feit dat Williams ook de auto van Colapinto te fixen heeft, en die is ook nog niet terug in de garage.
Goed punt.quote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Evenstar het volgende:
Kleinere teams kunnen gok nemen, want als je dan niet echt gast racen krijg je misschien wel gratis punten.
Doe je niet handig. Ben tijdens de kwali al naar de supermarkt geweest én heb gelunchtquote:
Medische voeding vol met calorieënquote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Genoeg rode vlaggen waarin je iets had kunnen eten.
Naar de volgende kwalificatiesessie bedoel je?quote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog altijd van mening dat auto's die rood veroorzaken niet door horen te gaan.
Dat maakt niets uit. Hij is het masterbreinquote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Sowieso is Herbert steward en geen race control.
Ik had niet verwacht dat het ruim 2 uur ging durenquote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe je niet handig. Ben tijdens de kwali al naar de supermarkt geweest én heb geluncht
Jaquote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar de volgende kwalificatiesessie bedoel je?
Kun je eentje aan mij geven.quote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
Ik wil Herbert even bedanken. De herstart duurde precies lang genoeg om m'n appelflappen uit de oven te halen
Raar.quote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het ruim 2 uur ging duren
Ik ook niet, daarom heb ik het niet afgewachtquote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het ruim 2 uur ging duren
Komt er aanquote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Ze zijn nog wel erg heet.
Kans wel.quote:
Herbert zag dat het goed wasquote:
Het is geen strijd als één partij niet mee mag doenquote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ViaPlay: "Wat hier en daar een titelstrijd wordt genoemd."
Hoe zouden ze het dan noemen bij ViaPlay?
quote:Op zondag 3 november 2024 13:13 schreef SiGNe het volgende:
LAwson 3![]()
Yuki P2, toch nog RB rijders in de top 3
Helmut Marko geeft wat instructies daar voor straksquote:Op zondag 3 november 2024 13:13 schreef SiGNe het volgende:
LAwson 3![]()
Yuki P2, toch nog RB rijders in de top 3
inb4, Sky: "Gaan de VCarbs proberen Lando uit te schakelen?"quote:Op zondag 3 november 2024 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helmut Marko geeft wat instructies daar voor straks
Hopelijk niet in de muur.quote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lewis Hamilton stapt zo alsnog in de Senna auto
LIVE:
Bekijk deze YouTube-video
Verrassend. Normaal is die niet echt op de kant van Max.quote:
Is dat niet gevaarlijk?quote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
LIVE:
Hamilton - Verstappenquote:Op zondag 3 november 2024 13:13 schreef Zorro het volgende:
Russell kan wel eens een leuk startje veroorzaken met Norris
It isn't over until the fat lady singsquote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef Origami94 het volgende:
Over een paar uur JUICHEN voor Norris GOD
Dat gaat Russell al doen, geen zorgen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
inb4, Sky: "Gaan de VCarbs proberen Lando uit te schakelen?"
En dan straks die wagen de muur in, total lossquote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
LIVE:
Eigenlijk wel een beetje een belediging voor Senna, dat ze die auto laten besturen door iemand die er totaal niet meer toe doet.quote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
LIVE:
Verstappen vieswoest op de raceleiding.quote:Op zondag 3 november 2024 13:15 schreef ZaZoe het volgende:
RB heeft het flink verkloot, benieuwd naar de reacties
@Nizno Hij laat me weer alleen aan het werk.quote:Op zondag 3 november 2024 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Nou, het was weer een enig F1 weekend. Tot over drie weken
Als die hem maar heel laatquote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
LIVE:
Dan moet er iets heel speciaals gebeuren.quote:Op zondag 3 november 2024 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Over 2 uur en 35 minuten moeten de auto's dus klaar zijn.
Dat gaan er een aantal niet redden hoor.
Jos of zijn zoon?quote:Op zondag 3 november 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen vieswoest op de raceleiding.
P17quote:
Q1quote:Op zondag 3 november 2024 13:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Norris had and shoulders above anyone else volgens Sky. Nog een 2 tiende op Russell en gelukkig met de hakken over de sloot in Q3.
Terecht. De enige rode vlag die lang duurde kwam heel toevallig net als hij er last van heeft.quote:Op zondag 3 november 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen vieswoest op de raceleiding.
Watervaste ducttape.quote:Op zondag 3 november 2024 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Over 2 uur en 35 minuten moeten de auto's dus klaar zijn.
Dat gaan er een aantal niet redden hoor.
Jaquote:
Herhaling van 2016 genotquote:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT ENTRYquote:
Hij kon sowieso niks die ronde.quote:Op zondag 3 november 2024 13:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terecht. De enige rode vlag die lang duurde kwam heel toevallig net als hij er last van heeft.
Jaquote:Op zondag 3 november 2024 13:17 schreef ondeugend het volgende:
Is de race nog steeds om 16.30 gepland?
Voor zover ik kan zien welquote:Op zondag 3 november 2024 13:17 schreef ondeugend het volgende:
Er gaat niets gebeuren zoquote:Op zondag 3 november 2024 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nizno Hij laat me weer alleen aan het werk.
Dit kan echt niet.
Scheelde maar 1, punt terwijl hij daarna zelf ook nog een punt verkloottequote:Op zondag 3 november 2024 13:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terecht. De enige rode vlag die lang duurde kwam heel toevallig net als hij er last van heeft.
Ja en de rode vlag om 16.33.quote:Op zondag 3 november 2024 13:17 schreef ondeugend het volgende:
Hoop hoop hoopquote:Op zondag 3 november 2024 13:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat gaat Russell al doen, geen zorgen.
Mild welquote:Op zondag 3 november 2024 13:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT ENTRY
Niet hierquote:Op zondag 3 november 2024 13:18 schreef potjecreme het volgende:
Is het geluid op Viaplay ook zo raar?
Vandaag Hansquote:Op zondag 3 november 2024 13:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Scheelde maar 1, punt terwijl hij daarna zelf ook nog een punt verklootte
BIj interviews altijd overschakelen naar het engelse kanaal, veel betere audioquote:Op zondag 3 november 2024 13:18 schreef potjecreme het volgende:
Komt door Doornbosquote:Op zondag 3 november 2024 13:18 schreef potjecreme het volgende:
Brits paspoortquote:
'Beuk m dr af'quote:Op zondag 3 november 2024 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helmut Marko geeft wat instructies daar voor straks
Volgens mij wordt het natter straks.quote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De McL wel duidelijk de snelste auto als het niet volledig nat is.
Pas een paar maanden hoorquote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klein beetje maarquote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het natter straks.
Dan komen er andere kwaliteiten om de hoek kijken.quote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het natter straks.
Je haalt het een en ander door elkaar.quote:Op zondag 3 november 2024 13:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Scheelde maar 1, punt terwijl hij daarna zelf ook nog een punt verklootte
Lekker makkelijk als RB niet deelneemtquote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat wel.quote:Op zondag 3 november 2024 13:20 schreef PzKpfw het volgende:
Ondanks de teleurstellende uitslag voor Verstappen was dit toch wel een hele vermakelijke kwalificatie.
Zeker.quote:Op zondag 3 november 2024 13:20 schreef PzKpfw het volgende:
Ondanks de teleurstellende uitslag voor Verstappen was dit toch wel een hele vermakelijke kwalificatie.
Daar gaat het niet om. Al maakt het helemaal geen verschil, ik word sowieso pislink als er marchanderend wordt beslist. Net als een niet gegeven strafschop als je al 5-0 voorstaat of zo.quote:
Ook met al die uitvallers?quote:
Maar de FIA heeft hem vandaag niet geholpenquote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef Ridocar het volgende:
Norris: "Ja ik wil graag de FIA bedan..... eh, ik bedoel het team... Ik wil graag het team bedanken...."
Viaplay hoopt dat Norris 1ste wordtquote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ViaPlay: "Wat hier en daar een titelstrijd wordt genoemd."
Hoe zouden ze het dan noemen bij ViaPlay?
Of denken ze dat Max 'm al praktisch binnen heeft?
Afwachten welk team wel of niet op tijd klaar is.quote:
Leuk dat je het zelf wel zo ziet.quote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef Ridocar het volgende:
Norris: "Ja ik wil graag de FIA bedan..... eh, ik bedoel het team... Ik wil graag het team bedanken...."
Ik wil gewoon een leuke race zienquote:Op zondag 3 november 2024 13:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Alle pech kan goed gemaakt worden door het geluk dat het te hard regent. Laten we daar maar op hopen.
Wesley Sneijder heeft nog wel een Hummer voor hem.quote:
Of de race gaat wel van start en er wordt al vrij snel besloten dat het niet veilig is om verder te racen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:22 schreef ZaZoe het volgende:
Met wat safetycars en dergelijke kan Max straks wellicht wat naar voren tuffen
Rip Strollquote:Op zondag 3 november 2024 13:24 schreef Mano_ het volgende:
Oh man, heb nu al zin in de recap van RPM
Dat zou wel de grootste naaistreek zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 13:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Of de race gaat wel van start en er wordt al vrij snel besloten dat het niet veilig is om verder te racen.
Die zou nu toch zijn?quote:Op zondag 3 november 2024 13:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hmm, de Senna demo is verplaatst naar 14:10
Dan begint de race pas om 7 uur.quote:Op zondag 3 november 2024 13:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Best Qualifying: 7thquote:Op zondag 3 november 2024 13:23 schreef HiDiHo het volgende:
Yuki de rookie
Is ie ooit zo hoog geëindigd?
Crash in 1,2, en 3quote:Op zondag 3 november 2024 13:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 13:27 schreef Perox het volgende:
Tot later - even nog wat nuttige dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |