Goed punt.quote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Evenstar het volgende:
Kleinere teams kunnen gok nemen, want als je dan niet echt gast racen krijg je misschien wel gratis punten.
Doe je niet handig. Ben tijdens de kwali al naar de supermarkt geweest én heb gelunchtquote:
Medische voeding vol met calorieënquote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Genoeg rode vlaggen waarin je iets had kunnen eten.
Naar de volgende kwalificatiesessie bedoel je?quote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog altijd van mening dat auto's die rood veroorzaken niet door horen te gaan.
Dat maakt niets uit. Hij is het masterbreinquote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Sowieso is Herbert steward en geen race control.
Ik had niet verwacht dat het ruim 2 uur ging durenquote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe je niet handig. Ben tijdens de kwali al naar de supermarkt geweest én heb geluncht
Jaquote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar de volgende kwalificatiesessie bedoel je?
Kun je eentje aan mij geven.quote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
Ik wil Herbert even bedanken. De herstart duurde precies lang genoeg om m'n appelflappen uit de oven te halen
Raar.quote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het ruim 2 uur ging duren
Ik ook niet, daarom heb ik het niet afgewachtquote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het ruim 2 uur ging duren
Komt er aanquote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Ze zijn nog wel erg heet.
Kans wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |