Doe je niet handig. Ben tijdens de kwali al naar de supermarkt geweest én heb gelunchtquote:
Medische voeding vol met calorieënquote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Genoeg rode vlaggen waarin je iets had kunnen eten.
Naar de volgende kwalificatiesessie bedoel je?quote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog altijd van mening dat auto's die rood veroorzaken niet door horen te gaan.
Dat maakt niets uit. Hij is het masterbreinquote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Sowieso is Herbert steward en geen race control.
Ik had niet verwacht dat het ruim 2 uur ging durenquote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe je niet handig. Ben tijdens de kwali al naar de supermarkt geweest én heb geluncht
Jaquote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar de volgende kwalificatiesessie bedoel je?
Kun je eentje aan mij geven.quote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
Ik wil Herbert even bedanken. De herstart duurde precies lang genoeg om m'n appelflappen uit de oven te halen
Raar.quote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het ruim 2 uur ging duren
Ik ook niet, daarom heb ik het niet afgewachtquote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het ruim 2 uur ging duren
Komt er aanquote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Ze zijn nog wel erg heet.
Kans wel.quote:
Herbert zag dat het goed wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |