Maar die is bijna afgelopen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
veel minder, omdat de teams de auto's pas na de sessie terug krijgen.
Daarom hebben ze hem vervroegd, zodat ze kunnen uitstellen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
Die starttijd van 16.30 uur gaat m zo niet worden
Verwachtte regenvalquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom is eigenlijk de start naar voren gehaald?
Om meer ruimte te hebben tot zonsondergangquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
ik ben er toch niet vanmiddag, groetjes PSMquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij hebben schijt aan U, groetjes FIA.
Omdat 't later hard zou gaan regenenquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat er nog meer regen wordt verwacht later. Beste window was nu.quote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
Rood, beetje rijden, rood, beetje rijden, rood.quote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef LTVDK het volgende:
Ging er al van uit dat de kwalificatie lang ging duren dus ging maar aan de wandel, maar ze zijn dus nog steeds niet klaarIemand een beknopte samenvatting?
Wat gisteren een probleem wasquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om meer ruimte te hebben tot zonsondergang
Boem. Knal. Raak. Koekoek. Verstappen eruit in Q2.quote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef LTVDK het volgende:
Ging er al van uit dat de kwalificatie lang ging duren dus ging maar aan de wandel, maar ze zijn dus nog steeds niet klaarIemand een beknopte samenvatting?
Gruwelijk natquote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom hebben ze hem vervroegd, zodat ze kunnen uitstellen.
FIA heeft max eruit gegooid. En er zijn vele autocrashen..quote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef LTVDK het volgende:
Met dank aan de FIAquote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die vijf plaatsen gridstraf is Max voor een groot deel kwijt straks.
Dan zetten ze 'm wel om naar +10squote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rood, rood, rood en rood en m,,ax eruit in q2 en norris op polequote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef LTVDK het volgende:
Zegquote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wijs dit bedankje af.quote:
En de FIA vind dat er nog niet genoeg auto's af liggen dus de quali gaat gewoon verderquote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Veel te nat straks.quote:
Wederom Landoquote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, we gaan weer: wie is nu de volgende? Tot nu toe heb ik nog geen punten uit kunnen delen.
The FIA and Formula 1 have confirmed rescheduled timings for both qualifying and the Sao Paulo Grand Prix itself after Saturday's qualifying session was postponed due to poor weather conditions.quote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sowieso is Herbert steward en geen race control.quote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Race zal ook vol zitten met gele en rode vlaggen. Maak je hier nu alvast boos op Johnny Herbert
Norrisquote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, we gaan weer: wie is nu de volgende? Tot nu toe heb ik nog geen punten uit kunnen delen.
Eerst SC, Max naar binnen, Norris blijft buiten. Nadat Max weer naar buiten is gegaan, rode vlag.quote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Race zal ook vol zitten met gele en rode vlaggen. Maak je hier nu alvast boos op Johnny Herbert
Ik ga nog steeds voor Norrisquote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Op 1 hand te tellen!quote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik hoor dat dit al de 5e rode vlag was dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |