'Beuk m dr af'quote:Op zondag 3 november 2024 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helmut Marko geeft wat instructies daar voor straks
Volgens mij wordt het natter straks.quote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De McL wel duidelijk de snelste auto als het niet volledig nat is.
Pas een paar maanden hoorquote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klein beetje maarquote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het natter straks.
Dan komen er andere kwaliteiten om de hoek kijken.quote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het natter straks.
Je haalt het een en ander door elkaar.quote:Op zondag 3 november 2024 13:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Scheelde maar 1, punt terwijl hij daarna zelf ook nog een punt verklootte
Lekker makkelijk als RB niet deelneemtquote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat wel.quote:Op zondag 3 november 2024 13:20 schreef PzKpfw het volgende:
Ondanks de teleurstellende uitslag voor Verstappen was dit toch wel een hele vermakelijke kwalificatie.
Zeker.quote:Op zondag 3 november 2024 13:20 schreef PzKpfw het volgende:
Ondanks de teleurstellende uitslag voor Verstappen was dit toch wel een hele vermakelijke kwalificatie.
Daar gaat het niet om. Al maakt het helemaal geen verschil, ik word sowieso pislink als er marchanderend wordt beslist. Net als een niet gegeven strafschop als je al 5-0 voorstaat of zo.quote:
Ook met al die uitvallers?quote:
Maar de FIA heeft hem vandaag niet geholpenquote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef Ridocar het volgende:
Norris: "Ja ik wil graag de FIA bedan..... eh, ik bedoel het team... Ik wil graag het team bedanken...."
Viaplay hoopt dat Norris 1ste wordtquote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ViaPlay: "Wat hier en daar een titelstrijd wordt genoemd."
Hoe zouden ze het dan noemen bij ViaPlay?
Of denken ze dat Max 'm al praktisch binnen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |