Nee, ik zeg dat ik zijn gedrag nichterig vind. Waltz is natuurlijk geen homo, hij heeft immers een vrouw en een kind.quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar je bent wel de eerste die ik hoor zeggen dat Waltz gay is.....🧐
Nou ja, wat je zag was dat destijds Palestina tot een volstrekte non-issue was gemaakt. Wat de VS in het Midden-Oosten vooral heeft proberen te doen is een coalitie tegen Iran te smeden waar Israël ook een centrale rol in speelde.quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het valt per definitie tegen. Tegelijkertijd zie ik wel dat een Trump destijds toch een veel sterkere toenadering heeft gezocht tot Islamitische landen, ondanks al zijn scherpe uitingen voor de bühne. Onder Biden was het allemaal weer een stuk 'instabieler' - en hebben we alleen maar extreme escalaties van conflicten gezien.
Ik denk ook CNN.quote:Op zondag 3 november 2024 20:00 schreef Usert het volgende:
Welke zender zetten jullie dinsdagnacht aan? Ik meende dat CNN via HBO Max te kijken was, maar ik kan het in de APP iig niet vinden.
Geen. Ik ga lekker slapen, want de volgende ochtend moet ik er om 5u uit, lange autorit en radio 1 is goed genoeg om alles mee te krijgen (1,5 uur richting Utrecht). En daarna duurt het nog zeker een maand met alle gezeur in de courtsquote:Op zondag 3 november 2024 20:00 schreef Usert het volgende:
Welke zender zetten jullie dinsdagnacht aan? Ik meende dat CNN via HBO Max te kijken was, maar ik kan het in de APP iig niet vinden.
Verder uit te dunnen? Beide populaties zijn alleen maar toegenomen. De bedoeling is het uitroeien van terreurgroeperingen die het land maar blijven aanvallen. Als dat wordt gesteund is dat iets positiefs. Terrorisme moeten we niet willen namelijk.quote:Op zondag 3 november 2024 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijgen ze een president die al helemaal geen fuck geeft om Gaza of Libanon en Israël liever vandaag dan morgen carte blanche en steun geeft om de populatie daar nog wat verder uit te dunnen.
Dat zegt an sich niet veel.quote:Op zondag 3 november 2024 20:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik zijn gedrag nichterig vind. Waltz is natuurlijk geen homo, hij heeft immers een vrouw en een kind.
Ik twijfel eraan of je niet perongeluk Vance en Waltz door elkaar haalt.quote:Op zondag 3 november 2024 20:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik zijn gedrag nichterig vind. Waltz is natuurlijk geen homo, hij heeft immers een vrouw en een kind.
https://www.michiganpubli(...)n-voters-in-michiganquote:Op zondag 3 november 2024 20:13 schreef HowardRoark het volgende:
Heb je hier een bron van? Dat zou wel erg veel zijn namelijk.
Verbaasde ik me ook over toen ik gisteren wat Van Gogh-beelden aan het terugkijken was. Kan me weinig van die verkiezingen herinneren, maar als ik had moeten gokken had ik gezegd dat het een walkover voor zittende president Bush was.quote:Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Moet je even kijken van minuut 1 tot 5.
Het journaal van de dag dat Kerry en Bush het tegen elkaar opnamen.
Dat waren toen ook de allerbelangerijkste verkiezingen en nog nooit was het zo spannend.
Sowieso zijn de stemmen in de swing states nog niet allemaal gelijk geteld. Dus tenzij de peilingen er flink naast zitten en het totaal geen spannende race blijkt zal een definitieve uitslag nog wel even op zich laten wachten.quote:Op zondag 3 november 2024 20:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Geen. Ik ga lekker slapen, want de volgende ochtend moet ik er om 5u uit, lange autorit en radio 1 is goed genoeg om alles mee te krijgen (1,5 uur richting Utrecht). En daarna duurt het nog zeker een maand met alle gezeur in de courts
Scheelt dat je Joey ook voor vrouwen kunt gebruiken daarquote:Op zondag 3 november 2024 20:15 schreef Ulx het volgende:
Weer eens wat anders dan "als Harris wint emigreer ik".
[ x ]
In ieder geval een prima reden om op haar te stemmen.
Het was een non-issue: de tweestaten-oplossing stond in beginsel gewoon overeind (in die periode). En het klopt dat het wel belangrijk was om vooral de macht van Iran in te dammen. Zowel ten behoeve van de oplossing voor het conflict tussen de Palestijnen en de Israëliërs, als het conflict tussen de soennitisch Arabische landen en Iran. De Abraham-akkoorden boden dus een goede uitkomst - en ondanks de geweldsexplosie houden die akkoorden nog stand. Daarvoor heeft de VS ook wel wat andere bevolkingsgroepen moeten naaien (zoals de Sahrawi's), maar goed.quote:Op zondag 3 november 2024 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, wat je zag was dat destijds Palestina tot een volstrekte non-issue was gemaakt. Wat de VS in het Midden-Oosten vooral heeft proberen te doen is een coalitie tegen Iran te smeden waar Israël ook een centrale rol in speelde.
Het door de actie van Hamas opgelaaide conflict legt de verhouding wel weer significant anders.
Mocht Trump winnen dan komt hij sowieso in een andere geopolitieke situatie terecht en ook de dempende werking die veel van de mensen uit zijn eerste kabinet nog hadden is verdwenen. Ik ben er niet per se heel optimistisch over.
Niet allemaal, maar veel kunnen meestal al snel een winnaar uitroepen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso zijn de stemmen in de swing states nog niet allemaal gelijk geteld. Dus tenzij de peilingen er flink naast zitten en het totaal geen spannende race blijkt zal een definitieve uitslag nog wel even op zich laten wachten.
Een gekleurde vrouw als dekmantel is dan een gewaagde tactiek als Republikein zijnde.quote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik twijfel eraan of je niet perongeluk Vance en Waltz door elkaar haalt.
Collega van me heeft een week vakantie genomen vanaf maandag. Doet ie iedere vier jaar als de verkiezingen zijn. Voor de vorige keer was het idd niet genoegquote:Op zondag 3 november 2024 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso zijn de stemmen in de swing states nog niet allemaal gelijk geteld. Dus tenzij de peilingen er flink naast zitten en het totaal geen spannende race blijkt zal een definitieve uitslag nog wel even op zich laten wachten.
Ik heb me voorgenomen vanaf woensdag ziek te meldenquote:Op zondag 3 november 2024 20:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
Collega van me heeft een week vakantie genomen vanaf maandag. Doet ie iedere vier jaar als de verkiezingen zijn. Voor de vorige keer was het idd niet genoeg
Dit zal ongetwijfeld ook gebeuren, maar vooral in blauwe staten gok ik waar ze ver in de minderheid zijn? Tegenwoordig is het een beetje omgedraaid: In rode gebieden durven mensen er niet voor uit te komen op Harris te stemmen, daar waar het in 2016 andersom was.quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik zou eveneens denken dat er veel mensen zijn die niet openbaar toe zouden geven dat ze op Trump stemmen.
Snap sowieso niet waarom mensen dat soort zaken doen. Toen ik nog studeerde vond ik het wel intrigerend en leuk om ervoor op te blijven, maar dat was ten tijde van Bush Jr. en toen moesten we ook nog even wachten op Florida.quote:Op zondag 3 november 2024 20:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
Collega van me heeft een week vakantie genomen vanaf maandag. Doet ie iedere vier jaar als de verkiezingen zijn. Voor de vorige keer was het idd niet genoeg
Msnbc via de stream https://www.livenewsmag.com/quote:Op zondag 3 november 2024 20:00 schreef Usert het volgende:
Alsof dat iets zegt 😂quote:Op zondag 3 november 2024 20:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij is respectvol naar vrouwen. Heb je daar problemen mee? Ik begrijp niet goed wat je anders bedoeld.quote:Op zondag 3 november 2024 20:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)g-message/index.htmlquote:At a rally in the must-win battleground state, the former president told supporters that he “shouldn’t have left” office after losing the 2020 election, described Democrats as “demonic” and complained about a new poll that no longer shows him leading in Iowa, which he twice carried.
Echte mannen grabben vrouwen ongevraagd bij de pussy, je weet toch.quote:Op zondag 3 november 2024 21:12 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij is respectvol naar vrouwen. Heb je daar problemen mee? Ik begrijp niet goed wat je anders bedoeld.
Hier ook gewoon CNN inderdaad, is tenminste via de TV-ontvanger te zien en verder gewoon primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |