DEI is een marxistisch verzinsel waar gelijkheid van kansen word ingewisseld voor gelijkheid in uitkomst.quote:Op zondag 3 november 2024 19:48 schreef Mikeytt het volgende:
Wordt hier serieus gesuggereerd dat opperliberaal Harris een communist is?
quote:Op zondag 3 november 2024 19:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
DEI is een marxistisch verzinsel waar gelijkheid van kansen word ingewisseld voor gelijkheid in uitkomst.
Krijgen ze een president die al helemaal geen fuck geeft om Gaza of Libanon en Isral liever vandaag dan morgen carte blanche en steun geeft om de populatie daar nog wat verder uit te dunnen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
Denk wel dat Harris Michigan gaat verliezen. Stemmen voor Jill Stein gaan haar de winst kosten.
40% van de moslims in Michigan zeggen op Jill Stein te stemmen volgens de laatste poll. Combineer die grote moslimpopulatie met de extreem dichte race...
quote:Op zondag 3 november 2024 19:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
DEI is een marxistisch verzinsel waar gelijkheid van kansen word ingewisseld voor gelijkheid in uitkomst.
Gesuggereerd ja, maar serieus kun je die persoon niet nemen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:48 schreef Mikeytt het volgende:
Wordt hier serieus gesuggereerd dat opperliberaal Harris een communist is?
Ik kan beiden kampen wel begrijpen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijgen ze een president die al helemaal geen fuck geeft om Gaza of Libanon en Isral liever vandaag dan morgen carte blanche en steun geeft om de populatie daar nog wat verder uit te dunnen.
Ah, nu ineens ook een Amerikaans burgerquote:Op zondag 3 november 2024 19:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik kan beiden kampen wel begrijpen.
Heb al wel met tegenzin voor Harris gestemd. (North Carolina) Ben er ook niet blij mee en kan het begrijpen als mensen niet stemmen of een proteststem uitbrengen.
Als het om dat onderwerp gaat maakt het echt geen ene reet uit of je Harris of Trump steunt. Echt, helemaal niets.quote:Op zondag 3 november 2024 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijgen ze een president die al helemaal geen fuck geeft om Gaza of Libanon en Isral liever vandaag dan morgen carte blanche en steun geeft om de populatie daar nog wat verder uit te dunnen.
Ik denk dat dat je nog wel gaat tegenvallen, maar goed, mocht Trump winnen dan gaan we het wel zien.quote:Op zondag 3 november 2024 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het om dat onderwerp gaat maakt het echt geen ene reet uit of je Harris of Trump steunt. Echt, helemaal niets.
Het gaat de Palestijnen daar niet om. Ze willen het huidige regime laten boeten voor hun oorlogsmisdaden (hun teksten uiteraard, ik zou dit vanuit mezelf niet met een serieus gezicht kunnen typen).quote:Op zondag 3 november 2024 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
ineens?quote:Op zondag 3 november 2024 19:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah, nu ineens ook een Amerikaans burger
CNN. Hebben standaard een livestream beschikbaar vanaf begin van het stemmen op hun eigen website die internationaal te zien is.quote:Op zondag 3 november 2024 20:00 schreef Usert het volgende:
Welke zender zetten jullie dinsdagnacht aan? Ik meende dat CNN via HBO Max te kijken was, maar ik kan het in de APP iig niet vinden.
Maar je bent wel de eerste die ik hoor zeggen dat Waltz gay is.....🧐quote:Op zondag 3 november 2024 19:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gavin Newsom zie ik als een playboy, zo’n figuur die zijn secretaresse pakt.
Walz met zijn gehuppel en dat zwaaien uit de losse pols…….
Maar goed ik heb dan ook geen gaydar.
Het valt per definitie tegen. Tegelijkertijd zie ik wel dat een Trump destijds toch een veel sterkere toenadering heeft gezocht tot Islamitische landen, ondanks al zijn scherpe uitingen voor de bhne. Onder Biden was het allemaal weer een stuk 'instabieler' - en hebben we alleen maar extreme escalaties van conflicten gezien.quote:Op zondag 3 november 2024 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je nog wel gaat tegenvallen, maar goed, mocht Trump winnen dan gaan we het wel zien.
En hoe zit dat met Noord-Korea? Want uiteindelijk werkte zijn methodologie daar niet (volgens mij was de liefde aan het eind flink bekoeld) Is het met name Biden of Trump die ervoor heeft gezorgd dat ze nu in Europa gaan meevechten?quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het valt per definitie tegen. Tegelijkertijd zie ik wel dat een Trump destijds toch een veel sterkere toenadering heeft gezocht tot Islamitische landen, ondanks al zijn scherpe uitingen voor de bhne. Onder Biden was het allemaal weer een stuk 'instabieler' - en hebben we alleen maar extreme escalaties van conflicten gezien.
Heb je hier een bron van? Dat zou wel erg veel zijn namelijk.quote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
Denk wel dat Harris Michigan gaat verliezen. Stemmen voor Jill Stein gaan haar de winst kosten.
40% van de moslims in Michigan zeggen op Jill Stein te stemmen volgens de laatste poll. Combineer die grote moslimpopulatie met de extreem dichte race...
Geen, ik zie het de volgende ochtend wel.quote:Op zondag 3 november 2024 20:00 schreef Usert het volgende:
Welke zender zetten jullie dinsdagnacht aan? Ik meende dat CNN via HBO Max te kijken was, maar ik kan het in de APP iig niet vinden.
Ik begreep dat die niet altijd stabiel is via de site, maar via YouTube heb ik er idd wel vertrouwen in, dank!quote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
CNN. Hebben standaard een livestream beschikbaar vanaf begin van het stemmen op hun eigen website die internationaal te zien is.
Ook op Youtube:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zet meestal de NOS livestream en CNN livestream tegelijk aan.
Ik denk persoonlijk dat Noord-Korea zich geen reet aantrekt van de VS. Dat land is zo gesoleerd en weinig benvloedbaar (behalve dan door buurland China).quote:Op zondag 3 november 2024 20:12 schreef Usert het volgende:
[..]
En hoe zit dat met Noord-Korea? Want uiteindelijk werkte zijn methodologie daar niet (volgens mij was de liefde aan het eind flink bekoeld) Is het met name Biden of Trump die ervoor heeft gezorgd dat ze nu in Europa gaan meevechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |