Youtube helt overduidelijk ook naar rechts en heeft een rechtse bias.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien gaat het bij X niet in de eerste plaats om winst, maar een vrije nieuwsgaring.
Bijna alles is tegenwoordig gecensureerd of staat onder soort van controle, zelfs een youtube of Instagram.
X is een van de weinige plekken waar iedereen zijn mening mag neerpleuren, samen met Fok!
Waar hadden Musk en Trump nu anders hun hersenspinsels kunnen plaatsen met zo'n bereik.
Als je ziet hoeveel Facebook heeft kunnen sturen in 2016 en 2020, alsmede de Brexit. Dat zelfde truckje doet X nu.
En onder andere dat vond Musk blijkbaar 44 miljard waard.
Op Unibet is Trump de favoriet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:16 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of Trump weer gaat winnen.
Altijd leuk die verkiezingsavonden
De mate waarin een staat Democratischer of Republikeinser is dan het nationale gemiddelde is ook niet statisch. Waar Texas toch vooral bekend staat als 'redneck state' is het net zo goed de staat van vrij linkse steden als Austin en Houston. Ook wel vrij ironisch dat al die grote voorstanders van decentralisatie dat toch een stuk minder blijken te zijn als blauwe steden in rode staten afwijkend beleid gaan maken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als de Democraten met een steengoede presidentskandidaat komen (Obama 2.0, dus geen Harris, Biden of Mevr. Clinton) dan zie ik Florida en Texas nog blauw kleuren ook, of de Republikeinen moeten met een waardeloze presidentskandidaat komen. California en New York zie ik daarentegen niet rood kleuren. Obama en Dhr. Clinton hadden toch ook gewonnen in typische Republikeinse Staten als Iowa, Indiana en Ohio.
klopt neemt neutrale accounts over, om verkiezing propaganda te spammenn etc.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Youtube helt overduidelijk ook naar rechts en heeft een rechtse bias.
Dat Musk alles op twitter/X toe laat is een fabeltje. Hij manipuleert de likes, de resultaten en verbant journalisten die hem niet aan staan.
Nederlands YouTube is ronduit eenzijdigquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:37 schreef Korenfok het volgende:
[..]
klopt neemt neutrale accounts over, om verkiezing propaganda te spammenn etc.
Die veroordelingen lijken niks uit te maken. Als Donald vandaag iemand doodschiet op 5th Avenue wint ie gegarandeerd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:51 schreef Writersright het volgende:
Heeft Harris nu zo'n zwakke campagne gevoerd dat het nu zo spannend is? Op papier zou je zeggen dat Trump mijn zijn veroordelingen en dergelijke, behoorlijk wat zwakker zou moeten staan in de peilingen.
Harris moet het in 100 dagen opnemen tegen iemand die alles mag zeggen, alles kan, niet volgens de regels hoeft te spelen en de meerderheid van de media achter zich heeft (qua bereik: lokale talkradio & Fox bereiken veruit het meeste publiek, MSNBC&co zijn veel meer gefragmenteerd) en inmiddels ook X in de pocket heeft met Musk aan het roer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:51 schreef Writersright het volgende:
Heeft Harris nu zo'n zwakke campagne gevoerd dat het nu zo spannend is? Op papier zou je zeggen dat Trump mijn zijn veroordelingen en dergelijke, behoorlijk wat zwakker zou moeten staan in de peilingen.
Ook weer vrij bijzonder. Wat zouden ze daar van plan zijn? Zien we dat ook bij blauwe staten? Officiele waarnemers buiten de deur houden?quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:01 schreef Klopkoek het volgende:
https://abcnews.go.com/am(...)s/story?id=115356555
Lekker bezig weer die Republikeinen.
Federale waarnemers worden niet toegelaten in Texas en Florida.
Waarom zou dat toch zijn... Ted Cruz zit op de wip.
Alle swingstates gaan naar verwachting naar de Dems. Ze verliezen West-VA zeker. Dat was de zetel van Manchin. Montana wordt lastig maar Jon Tester is wel erg geliefd daar en hij neemt het op tegen een Republikeinse miljonairs zoon waarin de RNC bizar veel geld in heeft gepompt als enige senaatsrace. Die is spannend.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:15 schreef BEFEM het volgende:
Hoe zijn de peilingen voor het congress? En dan de senaat in het bijzonder.
Het is inderdaad verrassend dat ze zo dicht bij Trump zit, terwijl ze de allereerste afvaller was in de Primaries! Met nul stemmen is ze de nieuwe kandidaat geworden, en heeft nu een 50-50 op het presidentschap, dat is zeker een prestatie van formaat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:55 schreef Jojoke het volgende:
Overigens was ik 3 maanden geleden voorstander van het vervangen van Biden door Harris, maar het heeft nog beter uitgepakt dan ik toen had gehoopt. Met Biden waren de Democraten nu echt kansloos geweest.
Het is gewoon knap wat Harris en haar team in afgelopen maanden hebben weten neer te zetten. Haar verkiezingscampagne liep verrassend soepel voor iemand die 3 maanden geleden nog helemaal niet de presidentskandidaat was. Ik denk dat ze het niet veel beter had kunnen doen.
Dat is altijd zo richting verkiezingen...daarna gaan alle pro-Trumpers weer weg en blijven jij, Chivaz en Beardman met z'n tweeën overquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:35 schreef Eagles89 het volgende:
Er zijn laatste dagen een stuk meer Fokkers met sympathie voor Trump bijgekomen: gezellig, welkom allemaal!voelde me samen met beardman en chivaz een beetje eenzaam hier, goed om te zien dat er meer mensen met verstand bij zijn gekomen hier nu we bijna bij Election Day arriveren
Trump staat er gewoon goed voor, dat is zeker, maar er zijn nog te veel variabelen onzeker om echt van een grote favorietenrol te kunnen spreken. Het zal ook van het weer in de swingstates af gaan hangen, sowieso stemmen op Election Day traditioneel vooral Republikeinen.
Daar is niet iedereen het mee eens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:55 schreef Jojoke het volgende:
Het is gewoon knap wat Harris en haar team in afgelopen maanden hebben weten neer te zetten. Haar verkiezingscampagne liep verrassend soepel voor iemand die 3 maanden geleden nog helemaal niet de presidentskandidaat was. Ik denk dat ze het niet veel beter had kunnen doen.
Die TT mag hier ook wel wat duidelijker. "AMV #1112".quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dat is altijd zo richting verkiezingen...daarna gaan alle pro-Trumpers weer weg en blijven jij, Chivaz en Beardman met z'n tweeën over
Sterk inhoudelijk punt waarom Harris ongeschikt is inderdaad. Ik ben om.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:07 schreef matthijst het volgende:
Vind Harris zo irritant praten. Soms alsof het publiek achterlijk is. Tegen zwarten met een aangepast accentje, tegen andere groepen weer met een ander aangepast stemmetje of accent.
Vermoeiend mens
Met een heel media apparaat achter je inclusief hollyweird en de Obama’s en 1 miljard aan donaties dan zou het wel heel raar zijn als je nog geen deuk in een pakje boter slaat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het is inderdaad verrassend dat ze zo dicht bij Trump zit, terwijl ze de allereerste afvaller was in de Primaries! Met nul stemmen is ze de nieuwe kandidaat geworden, en heeft nu een 50-50 op het presidentschap, dat is zeker een prestatie van formaat.
Ander nieuws, te bizar, en puur en alleen ontdekt vanwege enorm veel meer toezicht sinds 2020, maar je vraagt je nu af wat er in vredesnaam allemaal in 2020 heeft plaatsgevonden. Ik begin langzaam wel serieus te denken dat Trump het gewoon (weer) achteraf bij het juiste eind heeft gehad:
[ x ]
Ok...even een lesje "poll-lezen" voor jou.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:05 schreef asco het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het mee eens.
[ x ]
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sterk inhoudelijk punt waarom Harris ongeschikt is inderdaad. Ik ben om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |