SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja klopt. En dat ene meisje had ook zo zelfde blauwe pruik opquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ik ook gezien op het journaal
Kaartje kostte 60 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Losse paprika pitje in vergeten hoekje is gaan spruiten, zet hem in potje aarde even kijken hoe ver ik kom
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jaaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat ene meisje had ook zo zelfde blauwe pruik op
Zou wel leuk zijn als het doorzet, heb je eigen paprika'squote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
Losse paprika pitje in vergeten hoekje is gaan spruiten, zet hem in potje aarde even kijken hoe ver ik kom
Ik zag dat er al een kleine verdikking zit in een van de wortels van mn gemberplantje. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is niet te geloven toch ik was echt verbaasdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel vaker van paprika pitten paprikas gekweekt gaat heel goedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
Losse paprika pitje in vergeten hoekje is gaan spruiten, zet hem in potje aarde even kijken hoe ver ik komWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Keek ook een beetje vreemd er na, kon ook niet echt horen wat ze nou zongen..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet te geloven toch ik was echt verbaasdMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee, ik ook niet. Maar een nieuw verdien model.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Keek ook een beetje vreemd er na, kon ook niet echt horen wat ze nou zongen..
Iets wat niet echt is een optreden voor 60 euro laten geven, het geld stroomt binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
paprika moet je toch wel wat warmer weer hebben, denk dat ik al blij ben als er een plant groeitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als het doorzet, heb je eigen paprika'sUw ADH vitamine Worst
In het kleinste kamertje zettenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paprika moet je toch wel wat warmer weer hebben, denk dat ik al blij ben als er een plant groeit
Binnen laten groeien met een warm lampje erop?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paprika moet je toch wel wat warmer weer hebben, denk dat ik al blij ben als er een plant groeit
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb ze op de verwarming gezet, tot het mooi weer werd en toen naar buiten. Heb er best veel paprika's aan gehad toen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paprika moet je toch wel wat warmer weer hebben, denk dat ik al blij ben als er een plant groeitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha op de verwarming is natuurlijk ook gewoon een optie ja
Ja heb er tocn een laminaat plank opgelegd en ze daar opgezetquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha op de verwarming is natuurlijk ook gewoon een optie jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier hebben we al 2 jaar lang hetzelfde basilicum plantje bij de verwarming staan en krijgen vrijwel hele jaar rond blaadjes van
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb ik ook met tomaten gedaan, gewoon zaaien, op de verwarming zetten en hoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker verse basilicum, doe het ook regelmatig door de gebakken aardappels als ik het in huis hebquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
Hier hebben we al 2 jaar lang hetzelfde basilicum plantje bij de verwarming staan en krijgen vrijwel hele jaar rond blaadjes vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb in huis gewoon madame Jeanette planten gehad die pepertjes gaven. Paprika moet ook wel lukken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paprika moet je toch wel wat warmer weer hebben, denk dat ik al blij ben als er een plant groeitProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat kan, niet iedereen houdt er vanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:00 schreef Lovely het volgende:
Vind ik niet lekker net als bladselderijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jepquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb in huis gewoon madame Jeanette planten gehad die pepertjes gaven. Paprika moet ook wel lukken.
Had een mini paprika
Gaat primaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheelt sowieso echt wel, ja!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weer energie sinds wintertijd![]()
![]()
je hoort echt veel mensen die zo moe zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word vooral moe van anderen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je hoort echt veel mensen die zo moe zijn.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is een jouw probleemquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word vooral moe van anderen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Slaapverwekkend welquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word vooral moe van anderen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:22 schreef Lovely het volgende:
Ik ben niet moe, maar na t eten denk ik welVoor het eten denk je niet?
![]()
Gaat vanzelf wel weer overquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je hoort echt veel mensen die zo moe zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zal nog mooier zijn als je Opstelten in de achtergrond shoptquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat vanzelf wel weer overTe hopen van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
What doesn’t kill you makes you stronger zullen we maar zeggenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor, mensen moeten gewoon niet zo vermoeiend zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Als je binnen op je zolderkamertje zit , heb je toch geen last van mensen?Trotste mama van Ambar
Je kunt anderen niet veranderen enkel hoe je er zelf mee omgaatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen moeten gewoon niet zo vermoeiend zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
er zijn dan nog steeds mensen in de buurt die geluid makenUw ADH vitamine Worst
Kill themquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
er zijn dan nog steeds mensen in de buurt die geluid maken
Wat?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal nog mooier zijn als je Opstelten in de achtergrond shopt![]()
![]()
ik zeg altijd tegen haar dat ze naar Opstelten moet gaan luisteren als ze niet in slaap kan vallenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Tegen wiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zeg altijd tegen haar dat ze naar Opstelten moet gaan luisteren als ze niet in slaap kan vallen
Ow!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zeg altijd tegen haar dat ze naar Opstelten moet gaan luisteren als ze niet in slaap kan vallen![]()
![]()
![]()
Die zijn er in overvloed te vindenquote:
Maar toch ook weer niet zoveel als ik in de ochtend soms nieuwe topics aan klikquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Tis maar waar je kijktquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar toch ook weer niet zoveel als ik in de ochtend soms nieuwe topics aan klikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja het wordt zo langzaamaan een beetje rustig op FOK! wat postaantallen betreft...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar toch ook weer niet zoveel als ik in de ochtend soms nieuwe topics aan klik![]()
Yes, vooral als bepaalde trollen met vakantie zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het wordt zo langzaamaan een beetje rustig op FOK! wat postaantallen betreft...
Canei beste wijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, vooral als bepaalde trollen met vakantie zijn![]()
![]()
Ja hier ook, zo rustig de laatste weken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het wordt zo langzaamaan een beetje rustig op FOK! wat postaantallen betreft...
Hopelijk morgen bij de nieuwe ronde weer wat drukkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even stoken, want de heksenketel moet wel blijven pruttelenTrotste mama van Ambar
Mannen, beetje gember, beetje slangenwortel, beetje knoflook, pompoenquote:Trotste mama van Ambar
Als je eronder gaat liggen pak ik de vlammenwerper erbij.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Even stoken, want de heksenketel moet wel blijven pruttelenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klinkt als een fantastisch soepjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen, beetje gember, beetje slangenwortel, beetje knoflook, pompoen
Het is een offering voor moeder aarde he?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klinkt als een fantastisch soepjeTrotste mama van Ambar
Ohquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is een offering voor moeder aarde he?
Zonder mannen en slangen zou ik het etenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen, beetje gember, beetje slangenwortel, beetje knoflook, pompoen
Twice the brinded cat has mewed!quote:
Thrice and once, the hedge-pig whined!
Harpy cries, "'tis time! 'tis time!"
Round about the cauldron go
In the poisoned entrails throw
Skin of toad and spike of bone
Sharpened on an eagle stone
Serpent's egg and dancing dead
Effigy of beaten lead
Double double trouble you
Bubble in a witches' brew
Fillet of a fairy snake
In the cauldron boil and bake
Eye of newt and toe of frog
Wool of bat and tongue of dog
Lizard leg and fairy wing
Round about the cauldron sing
Root of mandrake dug at night
When the moon is full and bright
Slip of yew and twig of fern
Make the fire dance and burn
For our will it will be done
When the hurlyburly's done
Double double toil and trouble
Fire burn and cauldron bubble
Like a hell-broth boil and bubble
Effigy of beaten lead
Fillet of a fairy snake
En jijzelf dus ook!![]()
![]()
Alsof jij nooit een slang in je mond hebt gehad!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zonder mannen en slangen zou ik het etenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb je nog niet eens verteld over de geheime ingrediëntenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zonder mannen en slangen zou ik het eten
Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alsof jij nooit een slang in je mond hebt gehad!!
![]()
Jawel! Van de toko, verkochten ze ze. Hele slang, dat je zelf maar moest puzzelen hoe te bereiden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alsof jij nooit een slang in je mond hebt gehad!
Gewoon ff 20 minuutjes in de ping!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel! Van de toko, verkochten ze ze. Hele slang, dat je zelf maar moest puzzelen hoe te bereiden.![]()
![]()
Oeh,spannend!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet eens verteld over de geheime ingrediëntenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je moet hem dan ook zonder (voor)huid eten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:51 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel eens slang gegeten.
Tering taai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mwa heb dat vaker gehoord, al zou ik dat niet snel gaan etenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat smaakt een beetje naar krokodil, maar dan minder vettig.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook zonder (voor)huid eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
waarom moet ik hier aan denkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Twice the brinded cat has mewed!
Thrice and once, the hedge-pig whined!
Harpy cries, "'tis time! 'tis time!"
Effigy of beaten lead
Fillet of a fairy snake
Fire burn and cauldron bubble
Like a hell-broth boil and bubble
Effigy of beaten lead
Fillet of a fairy snake
En jijzelf dus ook!
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook zonder (voor)huid eten.Ah, wij hadden ook een stuk in de frituur gegooid. Werd er niet beter opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is best wel te doen hoor!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa heb dat vaker gehoord, al zou ik dat niet snel gaan eten
Veren er van af plukken, ingewanden er uit halen enzo, wat kruiden er bij en je kunt er een heerlijk gerecht van maken!![]()
![]()
Krokodil bedoel ik die heeft geen verenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Is best wel te doen hoor!
Veren er van af plukken, ingewanden er uit halen enzo, wat kruiden er bij en je kunt er een heerlijk gerecht van maken!
Owwwww!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krokodil bedoel ik die heeft geen veren![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, wij hadden ook een stuk in de frituur gegooid. Werd er niet beter opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
Zou dinosaurus ook naar kip smaken?Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
mijn favorit meisje en haar vriendin willten pancakes bakken
maar het zijn bijna calzones geworden![]()
en de halfe deeg hebben ze weggegooid om dat vliegen![]()
Eend?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eet dan wel wat anders waar het in zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Eend?Een lekker toetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die producten met extra proteine tegenwoordig
Zag ook plakken proteinekaas liggen, dat is gewoon 30+ kaas_! , want daar zitten al van nature meer proteine, maar natuurlijk extra duur verkocht
Uw ADH vitamine Worst
Whehe ja dat is dan wel weer ernstig!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
Zag ook plakken proteinekaas liggen, dat is gewoon 30+ kaas_! , want daar zitten al van nature meer proteine, maar natuurlijk extra duur verkocht
![]()
![]()
Hmm, erop vind ik nog niet zo'n ramp, heb je bij een bbq ook wel eens. Er in lijkt me minder lekkerquote:
Ik heb al geslapen. Eens kijken of ik wakker kan blijven.
Vakantie zit er bijna op maar ik kijk wel uit naar dagbesteding.
Happy Halloween 🎃Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Fijne weerwolvendag!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb al geslapen. Eens kijken of ik wakker kan blijven.
Vakantie zit er bijna op maar ik kijk wel uit naar dagbesteding.
Happy Halloween 🎃![]()
![]()
Weet je waar ook veel proteïne inzit?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
Daffy?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weet je waar ook veel proteïne inzit?![]()
![]()
Spletter, slipter, splater ik kom een kwakje laterquote:
Blijkbaar moet ik me geen zorgen maken over de bloedplaatjes. Geruststelling.
Dat andere is voor een hepatoloog.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spletter, slipter, splater ik kom een kwakje later!
![]()
![]()
Soms heeft degene die achter de social media knoppen zit bij de gemeente Amsterdam wél humor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
vertelquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weet je waar ook veel proteïne inzit?Uw ADH vitamine Worst
Sperma.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Volgens mij zijn dat de pollen hier die ineens tevoorschijn komen omdat de temperatuur weer omhoog is gegaan.quote:
* devzero pakt nog een zakdoekje![]()
voetstink van hooggebouwte kontdamesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit daar ook veel proteine in?![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
voetstink van hooggebouwte kontdames
Uw ADH vitamine Worst
Wat de werkelijke....?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
voetstink van hooggebouwte kontdames![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
In 100 gram biefstuk zit iets van 21 gram proteïne. Bij een gemiddelde ejaculatie van 3ml, krijg je 0.15 mg proteïne binnen. Als je op 1 avond dus dezelfde hoeveelheid wil binnen krijgen als 1 stukje steak, dan zul je 140 mannen moeten pijpen. Eet smakelijk.quote:
#scienceatwork![]()
Dat soort zinnen moet je gebruiken als wachtwoord. Geen hacker die daar ooit voorbij komt.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat redt Lea met gemak.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
In 100 gram biefstuk zit iets van 21 gram proteïne. Bij een gemiddelde ejaculatie van 3ml, krijg je 0.15 mg proteïne binnen. Als je op 1 avond dus dezelfde hoeveelheid wil binnen krijgen als 1 stukje steak, dan zul je 140 mannen moeten pijpen. Eet smakelijk.
#scienceatwork
https://www.ad.nl/bizar/n(...)-in-12-uur~a056ed85/Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daarom veel rookworsten eten, daar zit 35 gram proteïne inquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
In 100 gram biefstuk zit iets van 21 gram proteïne. Bij een gemiddelde ejaculatie van 3ml, krijg je 0.15 mg proteïne binnen. Als je op 1 avond dus dezelfde hoeveelheid wil binnen krijgen als 1 stukje steak, dan zul je 140 mannen moeten pijpen. Eet smakelijk.
#scienceatwork![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
254 blowjobs in 12 uur, dus @DJMO is zeker 6 uur en 40 minuten bezigquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat redt Lea met gemak.
https://www.ad.nl/bizar/n(...)-in-12-uur~a056ed85/Beter inderdaad gewoon maar een rookworst eten
![]()
Van de hema!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
254 blowjobs in 12 uur, dus @:djmo is zeker 6 uur en 40 minuten bezigBeter inderdaad gewoon maar een rookworst eten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik was niet aan het meelezen.
Misschien zo toch even teruglezen dan
Ik beweerde niet dat er veel proteïne in sperma zatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het gaat over sex zonder dat Amie erover begonnen isIk deed even een snelle berekening voor @DJMO
![]()
Kom jij ook toevallig dit topic binnen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien zo toch even teruglezen dan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alsjeblieftquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien zo toch even teruglezen danquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weet je waar ook veel proteïne inzit?quote:quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
#scienceatwork![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:31 schreef devzero het volgende:
Alsjeblieft
[..]
[..]
[..]
[...Als je op 1 avond dus dezelfde hoeveelheid wil binnen krijgen als 1 stukje steak, dan zul je 140 mannen moeten pijpen. Eet smakelijk.
#scienceatwork]
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja ik moet toch wat verzinnen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, er komt een nieuwe berekening?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:36 schreef devzero het volgende:
Volgens mij ben ik vergeten van mg naar gram te converterenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, puur toeval!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kom jij ook toevallig dit topic binnen?
Hier vorige week al.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
de tering, is oud en nieuw al begonnen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hier is het nog stil gelukkig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
de tering, is oud en nieuw al begonnenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Klinkt lekkerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou kunnen. Het is hier niet naast de deur gelukkig, maar verderop in de wijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee, want djmo zou meer dan een week bezig zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, er komt een nieuwe berekening?![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, want djmo zou meer dan een week bezig zijn
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoi Lovely, goedenavond!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat duurt te lang, dan maar even een steak bakkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, want djmo zou meer dan een week bezig zijn
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaloers!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat duurt te lang, dan maar even een steak bakken
En hee kerel!![]()
![]()
Ha die ToT!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, de dag overleefd.quote:
Morgen nog een rustig dagje doormaken (nouja, dat is de bedoeling natuurlijk, dat het rustig blijft) en dan uitrusten.
Hopelijk even ongestoord doorwerken.
Hoe is't met jou?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh jee, de werkdag wordt dus regelmatig verstoord?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de dag overleefd.
Morgen nog een rustig dagje doormaken (nouja, dat is de bedoeling natuurlijk, dat het rustig blijft) en dan uitrusten.
Hopelijk even ongestoord doorwerken.
Hoe is't met jou?
Ja ach het gaat. Dit wekend gaat wat spannend worden met de situatie hier. We gaan het merken.
Zit hier nu weer in m'n uppie momenteel.![]()
Ja, er zijn toch wel vaak onderbrekingen helaas.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, de werkdag wordt dus regelmatig verstoord?
Ja ach het gaat. Dit wekend gaat wat spannend worden met de situatie hier. We gaan het merken.
Zit hier nu weer in m'n uppie momenteel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had ik met mijn laatste baan ook, terwijl m'n werk echt langdurig de opperste concentratie vergde.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, er zijn toch wel vaak onderbrekingen helaas.Joy!
![]()
Reefteef!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
over twee uurtjes weer thuisraven![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een beetje.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja lekker ver onder dekens kruipenquote:
Nu kan dat weer, omdat het weer wat kouder is in de nacht..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nou als dat zou helpen, maar nee gewoon orale pilletjequote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets wat in diezelfde ingang naar binnen gaat!
Hoi!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoikoorts lijkt me ook vervelend
er was ook ooit een rage met wodka in tampon en dan in je kont om snel dronken te wordenUw ADH vitamine Worst
Oh beter wat bij je hebben in je zakelijke kofferquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heb ik thuis liggen natuurlijk. Na mijn volgende vergadering ga ik dan ook snel naar huis
Oh jammer, dacht ik even je in vuur en vlam te kunnen zettenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig heb ik er geen last van
Slimmen. Weet niet of het echt zo slim isquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
er was ook ooit een rage met wodka in tampon en dan in je kont om snel dronken te worden
Viola Holt is zijn grote liefdequote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat is het eigenlijk met tong en viola?![]()
Hij heeft een crush op haar volgens mij?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat is het eigenlijk met tong en viola?![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft een crush op haar volgens mij?![]()
![]()
Solarstonequote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
ik kan al eerder beginnen met raven
Bekijk deze YouTube-videoJammer dat ik over 10 minuten een vergadering heb. Misschien als ik op mute blijf ...
![]()
Ziet je ineens te dansen achter je pc/laptopquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
SolarstoneJammer dat ik over 10 minuten een vergadering heb. Misschien als ik op mute blijf ...
Wel een beetje jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ziet je ineens te dansen achter je pc/laptop![]()
met cam? en dan lekker los gaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
SolarstoneJammer dat ik over 10 minuten een vergadering heb. Misschien als ik op mute blijf ...
Uw ADH vitamine Worst
meisjes plagen...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je quote jezelf
En jij bolkt mij ook vaak![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met cam? en dan lekker los gaanJa
![]()
Oh, het is zo al weer afgelopenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met cam? en dan lekker los gaan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: