SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja klopt. En dat ene meisje had ook zo zelfde blauwe pruik opquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ik ook gezien op het journaal
Kaartje kostte 60 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Losse paprika pitje in vergeten hoekje is gaan spruiten, zet hem in potje aarde even kijken hoe ver ik kom
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jaaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat ene meisje had ook zo zelfde blauwe pruik op
Zou wel leuk zijn als het doorzet, heb je eigen paprika'squote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
Losse paprika pitje in vergeten hoekje is gaan spruiten, zet hem in potje aarde even kijken hoe ver ik kom
Ik zag dat er al een kleine verdikking zit in een van de wortels van mn gemberplantje. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is niet te geloven toch ik was echt verbaasdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel vaker van paprika pitten paprikas gekweekt gaat heel goedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
Losse paprika pitje in vergeten hoekje is gaan spruiten, zet hem in potje aarde even kijken hoe ver ik komWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Keek ook een beetje vreemd er na, kon ook niet echt horen wat ze nou zongen..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet te geloven toch ik was echt verbaasdMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee, ik ook niet. Maar een nieuw verdien model.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Keek ook een beetje vreemd er na, kon ook niet echt horen wat ze nou zongen..
Iets wat niet echt is een optreden voor 60 euro laten geven, het geld stroomt binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
paprika moet je toch wel wat warmer weer hebben, denk dat ik al blij ben als er een plant groeitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als het doorzet, heb je eigen paprika'sUw ADH vitamine Worst
In het kleinste kamertje zettenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paprika moet je toch wel wat warmer weer hebben, denk dat ik al blij ben als er een plant groeit
Binnen laten groeien met een warm lampje erop?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paprika moet je toch wel wat warmer weer hebben, denk dat ik al blij ben als er een plant groeit
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb ze op de verwarming gezet, tot het mooi weer werd en toen naar buiten. Heb er best veel paprika's aan gehad toen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paprika moet je toch wel wat warmer weer hebben, denk dat ik al blij ben als er een plant groeitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha op de verwarming is natuurlijk ook gewoon een optie ja
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja heb er tocn een laminaat plank opgelegd en ze daar opgezetquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha op de verwarming is natuurlijk ook gewoon een optie jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier hebben we al 2 jaar lang hetzelfde basilicum plantje bij de verwarming staan en krijgen vrijwel hele jaar rond blaadjes van
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb ik ook met tomaten gedaan, gewoon zaaien, op de verwarming zetten en hoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker verse basilicum, doe het ook regelmatig door de gebakken aardappels als ik het in huis hebquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
Hier hebben we al 2 jaar lang hetzelfde basilicum plantje bij de verwarming staan en krijgen vrijwel hele jaar rond blaadjes vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb in huis gewoon madame Jeanette planten gehad die pepertjes gaven. Paprika moet ook wel lukken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paprika moet je toch wel wat warmer weer hebben, denk dat ik al blij ben als er een plant groeitProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat kan, niet iedereen houdt er vanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:00 schreef Lovely het volgende:
Vind ik niet lekker net als bladselderijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jepquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb in huis gewoon madame Jeanette planten gehad die pepertjes gaven. Paprika moet ook wel lukken.
Had een mini paprika
Gaat primaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheelt sowieso echt wel, ja!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weer energie sinds wintertijd![]()
![]()
je hoort echt veel mensen die zo moe zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word vooral moe van anderen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je hoort echt veel mensen die zo moe zijn.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is een jouw probleemquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word vooral moe van anderen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Slaapverwekkend welquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word vooral moe van anderen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:22 schreef Lovely het volgende:
Ik ben niet moe, maar na t eten denk ik welVoor het eten denk je niet?
![]()
Gaat vanzelf wel weer overquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je hoort echt veel mensen die zo moe zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zal nog mooier zijn als je Opstelten in de achtergrond shoptquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat vanzelf wel weer overTe hopen van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
What doesn’t kill you makes you stronger zullen we maar zeggenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor, mensen moeten gewoon niet zo vermoeiend zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Als je binnen op je zolderkamertje zit , heb je toch geen last van mensen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je kunt anderen niet veranderen enkel hoe je er zelf mee omgaatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen moeten gewoon niet zo vermoeiend zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
er zijn dan nog steeds mensen in de buurt die geluid makenUw ADH vitamine Worst
Kill themquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
er zijn dan nog steeds mensen in de buurt die geluid maken
Wat?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal nog mooier zijn als je Opstelten in de achtergrond shopt![]()
![]()
ik zeg altijd tegen haar dat ze naar Opstelten moet gaan luisteren als ze niet in slaap kan vallenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Tegen wiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zeg altijd tegen haar dat ze naar Opstelten moet gaan luisteren als ze niet in slaap kan vallen
Ow!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zeg altijd tegen haar dat ze naar Opstelten moet gaan luisteren als ze niet in slaap kan vallen![]()
![]()
![]()
Die zijn er in overvloed te vindenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar toch ook weer niet zoveel als ik in de ochtend soms nieuwe topics aan klikquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Tis maar waar je kijktquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar toch ook weer niet zoveel als ik in de ochtend soms nieuwe topics aan klikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja het wordt zo langzaamaan een beetje rustig op FOK! wat postaantallen betreft...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar toch ook weer niet zoveel als ik in de ochtend soms nieuwe topics aan klik![]()
Yes, vooral als bepaalde trollen met vakantie zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het wordt zo langzaamaan een beetje rustig op FOK! wat postaantallen betreft...
Canei beste wijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, vooral als bepaalde trollen met vakantie zijn![]()
![]()
Ja hier ook, zo rustig de laatste weken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het wordt zo langzaamaan een beetje rustig op FOK! wat postaantallen betreft...
Hopelijk morgen bij de nieuwe ronde weer wat drukkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even stoken, want de heksenketel moet wel blijven pruttelenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: