SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 11:30:22 ]![]()
![]()
mooie TT alleen geen mooi plaatje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Echt niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vertel, wat is de humor?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
plat vlees dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit van gehoord, volgens mij is al het vlees plat op een gehaktbal en een worstje na.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@DJMO mag t uitleggenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Nooit van gehoord, volgens mij is al het vlees plat op een gehaktbal en een worstje na.![]()
![]()
Ik wachtquote:
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Praatjes vullen geen gaatjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een tampon.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
oordopjes, bananen, etv etcquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Als Amy er niet is, moet iemand anders het doenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
is ook zoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Amy er niet is, moet iemand anders het doen![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Amy er niet is, moet iemand anders het doen
Ik zie in de agenda dat ik 3 januari een roostervrije dag heb. Zal ik 2 januari ook vrij nemen? Dan heb ik lekker 5 dagen vrij.Trotste mama van Ambar
Doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie in de agenda dat ik 3 januari een roostervrije dag heb. Zal ik 2 januari ook vrij nemen? Dan heb ik lekker 5 dagen vrij.
Mini vakantie'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Of nouja dan hoef ik maar 2 weken achter elkaar alleen op maandag en dinsdag te "werken"Trotste mama van Ambar
Dat zou betekenen dat je hier die dag meer bolkt?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie in de agenda dat ik 3 januari een roostervrije dag heb. Zal ik 2 januari ook vrij nemen? Dan heb ik lekker 5 dagen vrij.![]()
Ik zeg doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie in de agenda dat ik 3 januari een roostervrije dag heb. Zal ik 2 januari ook vrij nemen? Dan heb ik lekker 5 dagen vrij.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Na die drukke kerstmaand lijkt mij dat ideaal.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Of nouja dan hoef ik maar 2 weken achter elkaar alleen op maandag en dinsdag te "werken"'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Op mijn vrije dagen bolk ik minderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je hier die dag meer bolkt?Trotste mama van Ambar
@JustinK natuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Hidiho of @:Haags ook Die konden er ook echt wat van![]()
![]()
Maakt niet uit ,werken of vrijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je hier die dag meer bolkt?
Druk? Ik doe er niets meequote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Na die drukke kerstmaand lijkt mij dat ideaal.Trotste mama van Ambar
Dan zou ik vrij nemenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op mijn vrije dagen bolk ik minder![]()
![]()
Lekker joh. Ok dat geldt dan niet voor jou maar vakantie nemen als het kan lekker doen.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja die ookquote:
Maar Auque heeft het ook goed gedaan deze maand
Hidi vond ik ook altijd steengoeddie ging geloof ik allerlei groenten.kruiden er ingooien als bolk
Onvermoeibaar uren lang
De kunst is altijd met zo min mogelijk verlofdagen de meeste vrij zien te krijgenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker joh. Ok dat geldt dan niet voor jou maar vakantie nemen als het kan lekker doen.Trotste mama van Ambar
Naar wie gaat nu de meeste liefde, naar Amy of Lovely?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies.. tijdens Pasen en Hemelvaart ook zo'n mooie tijd dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kunst is altijd met zo min mogelijk verlofdagen de meeste vrij zien te krijgen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef mario390 het volgende:
de vampiros zijn al 24 uren wakker man man![]()
IEDEREEN liefquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar wie gaat nu de meeste liefde, naar Amy of Lovely?![]()
Wauw, wat een liefde heeft die man zegquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, ik negeerde het de 1e keer ook al![]()
![]()
Ook voor al mijn hatersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, wat een liefde heeft die man zeg![]()
![]()
Halloween in BB?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BbThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BBWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog met die gekke broeken die aan elkaar zitten?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja 4 dagen proefing vampiros vs humans ,middag gaan de vampiros slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Amy er niet is, moet iemand anders het doen
Jij ook al?![]()
Valt het dan niemand op hoe netjes ik me de afgelopen dagen gedraag?![]()
Ok, dan stop ik daar maar weer eens mee
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
nee dat zijn de humanos de gaan zo geweckt werdenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog met die gekke broeken die aan elkaar zitten?![]()
Gevaarlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja 4 dagen proefing vampiros vs humans ,middag gaan de vampiros slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van mij mag je vooral jezelf zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Valt het dan niemand op hoe netjes ik me de afgelopen dagen gedraag?![]()
Ok, dan stop ik daar maar weer eens meeTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij mag je vooral jezelf zijn![]()
ZO dan dat is pas een groot hart hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook voor al mijn haters
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal een voorbeeld aan jou nemen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hier nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:14 schreef ToT het volgende:
Valt hier trouwens nog wat te neuken, of wat?![]()
quote:
Vampieren kunnen niet tegen daglichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eng zeg, zou ik nooit doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:22 schreef mario390 het volgende:
vampiros slapen in de zarg![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Erg comfortabel lijkt dat niet nee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo hardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het gaat de infrarot anquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vampieren kunnen niet tegen daglicht![]()
En waar zijn de deksels? Die moeten er wel op! Lekker donker
nee,sexen niet möglichquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden er ook tweepersoons zargen zijn?![]()
![]()
Waarom dan weer hypocriet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer, ik zag wel mogelijkheden als er ook een deksel bij zou zitten. Met 2 in een 1persoons zarg is wat krapquote:
In de sims kun je wel seks hebben in een doodskist / vampierenbedTrotste mama van Ambar
Misschien toch eens dat spelletje gaan spelenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
In de sims kun je wel seks hebben in een doodskist / vampierenbed
Dat weet diegene zelf wel.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Volgens mij is vampieren in een doodskist ook wel een achterhaald stereotype @mario390 .
En van wie drinken ze bloed als ze opgesloten zitten in een bb huis ik denk dat het nep vampieren zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij is vampieren in een doodskist ook wel een achterhaald stereotype @:mario390 .
En van wie drinken ze bloed als ze opgesloten zitten in een bb huis ik denk dat het nep vampieren zijn.![]()
![]()
![]()
Wat had je gedacht, dat ze echt warenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij is vampieren in een doodskist ook wel een achterhaald stereotype @:mario390 .
En van wie drinken ze bloed als ze opgesloten zitten in een bb huis ik denk dat het nep vampieren zijn.
Nee nee deze zijn echt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
En van wie drinken ze bloed als ze opgesloten zitten in een bb huis ik denk dat het nep vampieren zijn.Trotste mama van Ambar
Echt? Dit is niet inclusief.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
En van wie drinken ze bloed als ze opgesloten zitten in een bb huis ik denk dat het nep vampieren zijn.![]()
Volgens mij is het een gevalletje mario willen laten happen!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat had je gedacht, dat ze echt waren![]()
![]()
Tegenwoordig zitten ze gewoon in ondergrondse kamers lijkt mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt? Dit is niet inclusief.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal wel iets zijn van dat Truusje of Henkie vroeger niet lief voor Bondage was en nu wel.quote:
/care![]()
Is wel geluktquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het een gevalletje mario willen laten happen!![]()
![]()
Misschien krijgen ze bloed van de bloedbank? Of varkensbloed, waar ze bloedworst van kunnen makenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
En van wie drinken ze bloed als ze opgesloten zitten in een bb huis ik denk dat het nep vampieren zijn.
Gewoon bloed van kinderen uit kelders.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze bloed van de bloedbank? Of varkensbloed, waar ze bloedworst van kunnen makenTrotste mama van Ambar
Dat is natuurlijk wel het lekkerstquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon bloed van kinderen uit kelders.
Dan weet diegene meer dan mij, want ik heb nog nooit een probleem met Bondie gehad en respecteer de dingen die hij voor Fok gedaan heeft. Het tegendeel mag bewezen worden ipv lekker foute dingen insinueren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn van dat Truusje of Henkie vroeger niet lief voor Bondage was en nu wel.
/care
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 12:39:57 ]![]()
Bloedbank zou kunnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze bloed van de bloedbank? Of varkensbloed, waar ze bloedworst van kunnen makenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En het is allemaal zo fijn voor de sfeer hier...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan weet diegene meer dan mij, want ik heb nog nooit een probleem met Bondie gehad. Het tegendeel mag bewezen worden ipv lekker foute dingen insinueren.![]()
Welke sfeer?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is allemaal zo fijn voor de sfeer hier...Trotste mama van Ambar
Gewoon TRen en weer door.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is allemaal zo fijn voor de sfeer hier...![]()
O das vervelend,quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:36 schreef mario390 het volgende:
somige van de samen gebondenen moeten naar wc, en van 3 heeft diarrea![]()
[ afbeelding ]hoe verzinnen ze het, lekker dan vast zitten aan iemand die aan de schijterij is
Wat voor gekkigheid bb editie is dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:36 schreef mario390 het volgende:
somige van de samen gebondenen moeten naar wc, en van 3 heeft diarrea![]()
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ze mogen wel uit de raren broeken steigenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das vervelend,hoe verzinnen ze het, lekker dan vast zitten aan iemand die aan de schijterij is
![]()
Alles moet uit!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb liever dat ze die aanhoudenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wel zo handig voordat ze de heksenketel instappen vandaagquote:Trotste mama van Ambar
Ja, lijkt mij beter vooral als er iemand aan de dunne isquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze mogen wel uit de raren broeken steigenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg je nu bewust Bondie, zodat ik geen grap kan maken over je liefde voor bondage?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan weet diegene meer dan mij, want ik heb nog nooit een probleem met Bondie gehad en respecteer de dingen die hij voor Fok gedaan heeft. Het tegendeel mag bewezen worden ipv lekker foute dingen insinueren.
Maarre ben je dan rigger of bunny?
Poepen met je broek aanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Serieus, ik hou mijn broek liever aan.
Al is het inside out![]()
ALs het erg dun is loopt het je broekspijpen wel uit
Hopelijk krijgen die vampiers er niet teveel van mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die slapen nu gewoon lijkt mequote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk krijgen die vampiers er niet teveel van mee.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan doe ik mijn broek wel naar beneden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Poepen met je broek aan![]()
ALs het erg dun is loopt het je broekspijpen wel uit
Ik doelde op striptease
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn broek wel naar beneden.
Ik doelde op stripteaseIk dacht al
Ik ben anders wel heul wakker nuquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij bent een vampier konijn, die hebben een ander ritmequote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben anders wel heul wakker nu
Genoeg films waarin ze overdag wakker zijn hoor.quote:
Nu ik vakantie heb slaap ik als muis weg van huis is en ik het geratel van de afzuiging niet hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent een vampier konijn, die hebben een ander ritme
Voel je je al weer een beetje minder moe en mwahquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ik vakantie heb slaap ik als muis weg van huis is en ik het geratel van de afzuiging niet hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat valt mee, ben nog steeds snot verkouden en heb constant een moe gevoel. Maar denk niet dat ik ziek ben, eerder oververmoeid.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voel je je al weer een beetje minder moe en mwahOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh heb je vakantie?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ik vakantie heb slaap ik als muis weg van huis is en ik het geratel van de afzuiging niet hoor
Hoe lang?
Ga je nog ergens heen? En neem je muis dan mee?
Ja, maar dat zijn films, die zijn niet waarheidsgetrouwquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Genoeg films waarin ze overdag wakker zijn hoor.
Schiet iemand ineens een vergadering in voor deze middag
Trotste mama van Ambar
Ik heb vanaf nu tot januari nog een week dat ik aanwezig moet zijn op werk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh heb je vakantie?
Hoe lang?
Ga je nog ergens heen? En neem je muis dan mee?
Maar dit jaar geen vakantie meer, heb nog genoeg thuis te doen en geld aan uit te geven
Zeggen dat je niet kan, omdat je je ketel op het vuur moet zettenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Even snel een excuus erin schieten dat je de kat van de buren van de vrienden van kennissen van de oud tante van de moeder van de broer van de nicht van de achterneef van de vage oude schoolvrienden moet verzorgen vanmiddag!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet wat dat betekentquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeg je nu bewust Bondie, zodat ik geen grap kan maken over je liefde voor bondage?
Maarre ben je dan rigger of bunny?![]()
![]()
Niet....quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn films, die zijn niet waarheidsgetrouw![]()
Daar geloof ik helemaal niets vanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent
Te hard gefeest na Mexico?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt mee, ben nog steeds snot verkouden en heb constant een moe gevoel. Maar denk niet dat ik ziek ben, eerder oververmoeid.![]()
Haha, nee serieus, van die tak van sport weet ik niet heel veelquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van![]()
![]()
Het is een Teams meeting, dus die kan ik aannemen terwijl ik mijn exen roerTrotste mama van Ambar
Oooh dat valt weer mee, dan kan de planning gewoon doorgaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een Teams meeting, dus die kan ik aannemen terwijl ik mijn exen roerCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh lekker veel vrij dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanaf nu tot januari nog een week dat ik aanwezig moet zijn op werk.
Maar dit jaar geen vakantie meer, heb nog genoeg thuis te doen en geld aan uit te geven
Klussen in je huis?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Inderdaad, want de festiviteiten moeten natuurlijk wel beginnen bij zonsondergangquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dat valt weer mee, dan kan de planning gewoon doorgaanTrotste mama van Ambar
Ik raak wel een beetje door die exen heen om op te offeren. Volgend jaar maar een wat nieuwe slachtoffers zoekenTrotste mama van Ambar
Dan moet je even een stapje terug doen, voor je eigen bestwilquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt mee, ben nog steeds snot verkouden en heb constant een moe gevoel. Maar denk niet dat ik ziek ben, eerder oververmoeid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raak wel een beetje door die exen heen om op te offeren. Volgend jaar maar een wat nieuwe slachtoffers zoeken
Ik heb ook alleen maar theoretische kennisquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Haha, nee serieus, van die tak van sport weet ik niet heel veel
wanneer praktische kennis?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar theoretische kennis
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat staat nog niet in de planningquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wanneer praktische kennis?
toevalstreffer
Oh jammer niet 13 secondequote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan ook precies 00 seconde
(Ik kan de secondes niet zien mobiel)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
13 seconden is wel erg langquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jammer niet 13 seconde
(Ik kan de secondes niet zien mobiel)![]()
@kreequote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raak wel een beetje door die exen heen om op te offeren. Volgend jaar maar een wat nieuwe slachtoffers zoekenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Paul angsthaasquote:
Het gaat niet om de lengtequote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
13 seconden is wel erg lang
Zo gewonnen zo geronnenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar gaat mijn enige pluspunt
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Killemquote:
Ik feest nog steeds iedere dag sinds Austinquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Te hard gefeest na Mexico?![]()
![]()
Een grote berg ellende.quote:
Of een kleine berg.
Ach, groot of klein, maakt ook niet uit
Het gaat om de omtrek!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een grote berg ellende.
Of een kleine berg.
Ach, groot of klein, maakt ook niet uit![]()
Soms is het leven een grote berg geluk en op andere dagen heb je maar een kleine hoop te storten op de porseleinen troonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een grote berg ellende.
Of een kleine berg.
Ach, groot of klein, maakt ook niet uit
Loop je leeg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar er blijft hoop!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms is het leven een grote berg geluk en op andere dagen heb je maar een kleine hoop te storten op de porseleinen troonCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Getsie gisteren een spuit gehad en nu gaat de arm pas zeer doen
Hai,
eigenlijk niet veel te melden. Werk is wat saai, maar in elk geval iets te doen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat voor werk doe je dan Sally?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2x hachee eten achter elkaar doet wonderenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
grote berg, kleine berg, kost een beetje![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
En hoop doet levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een volkoren leven doet zeker hopen!quote:
Grote hopenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een volkoren leven doet zeker hopen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
volgens @schommelstoel moet ik niet meer naar jullie luisteren, zo!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb je dat ooit gedaan dan, naar ons luisterenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:56 schreef Paul het volgende:
volgens @:schommelstoel moet ik niet meer naar jullie luisteren, zo!
Paul
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat ooit gedaan dan, naar ons luisteren
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:56 schreef Paul het volgende:
volgens @:schommelstoel moet ik niet meer naar jullie luisteren, zo!♡♡♡♡![]()
Oquote:oke
Administratief.quote:
Maar voor nu is het einde-maand-urenregistratie fixen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
O jee heel gepiel of niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Administratief.
Maar voor nu is het einde-maand-urenregistratie fixen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Schommelstoel
Neu dat niet.quote:
Maar 9 van de 10 keer zit ik ongeveer niks te doen voor mijn werk.
Vandaag gelukkig dan wel iets.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
O das niet goed als je niks te doen hebt voor je werkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu dat niet.
Maar 9 van de 10 keer zit ik ongeveer niks te doen voor mijn werk.
Vandaag gelukkig dan wel iets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Mickytjuh ben je hier ook geweest? https://www.telegraaf.nl/(...)ij-het-is-gigantischWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je buiten ONZ en DTS kwam had je mij vast wel vaker zien postenquote:
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Tja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das niet goed als je niks te doen hebt voor je werkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Helleuw, Paul deed een beetje zielig in zijn Halloween topic.quote:
Probeerde hem op te beuren.
Maar nu loopt hij gewoon te snitchen, Tis wat.
Het is wat met Paul, wat had hij zielig te doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Helleuw, Paul deed een beetje zielig in zijn Halloween topic.
Probeerde hem op te beuren.
Maar nu loopt hij gewoon te snitchen, Tis wat.
Van dit nieuws wordt je ook niet vrolijk![]()
Waar hebben zij eigenlijk nog schuilkelders in Nederland?
Lees net Europa wil opschalen voor oorlogsscenario met Rusland
https://www.telegraaf.nl/(...)nst-en-noodpakkettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij vroeg of mensen ook halloween gingen lopen vanavond.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat met Paul, wat had hij zielig te doen
Waarop ik vroeg of halloween niet voor kinderen was, of dat hij als ouder mee ging.
Hij kwam toen met de reactie dat jullie van mening zijn in DTS dat hij een kind is.
And the rest is geschiedenis.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ik veranderde t al, ik klonk onaardig dan ik t bedoelde. Hoiquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je buiten ONZ en DTS kwam had je mij vast wel vaker zien posten![]()
Ik zag dat @Paul je mentionde♡♡♡♡![]()
Overal wel. Die van de koude oorlog zijn niet afgebroken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nst-en-noodpakkettenTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij vroeg of mensen ook halloween gingen lopen vanavond.
Waarop ik vroeg of halloween niet voor kinderen was, of dat hij als ouder mee ging.
Hij kwam toen met de reactie dat jullie van mening zijn in DTS dat hij een kind is.
And the rest is geschiedenis.Die Paul toch wordt hij ooit nog volwassen denk je
Ik zou ze hier niet weten te vinden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overal wel. Die van de koude oorlog zijn niet afgebroken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Twee jaar geleden is hier nog een ondergrondse bunker gesloten toevallig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nst-en-noodpakketten
Volgens mij gemaakt in de jaren 80.
Gooi maar weer open dat ding.
Vaak liggen ze onder de grondquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ze hier niet weten te vinden.
Volgens mij is een deel afgesloten en verborgen gehouden ivm eigenlijk alles wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ze hier niet weten te vinden.Trotste mama van Ambar
Ja ze mogen ondertussen wel eens voorbereidingen gaan treffen. Wat dat betreft doen ze het in Finland beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Twee jaar geleden is hier nog een ondergrondse bunker gesloten toevallig.
Volgens mij gemaakt in de jaren 80.
Gooi maar weer open dat ding.
Hier zit niets in de buurt zegt Google, heeft er wel een gezeten maar die is wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar moet het toch ergens staan, Google zegt ditquote:
In het bronmateriaal worden een aantal nieuwe en aangepaste schuilplaatsen genoemd in Gelderland uit de periode van de Koude Oorlog. Bijvoorbeeld parkeergarages in Eibergen en Apeldoorn en de naoorlogse gemeentehuizen van Harderwijk, Havendam, Nunspeet en Putten. In Zutphen bevond zich een schuilkelder onder een bejaardentehuis en in Nijmegen in de voetgangerstunnel onder het station.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En als er nu een atoombom valt, achja dan wil je mss helemaal niet in een schuilkelder zitten. Wetende dat er buiten niets is, de dagen tellen tot dat je dood gaat omdat je geen drinken meer hebtTrotste mama van Ambar
Tijd om weer eens orde op zaken te gaan stellen, de wereld staat zo in spanning.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is een deel afgesloten en verborgen gehouden ivm eigenlijk alles wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat heeft dan ook geen zin meer, dan kan je beter zorgen dat je vooraan staat als die valtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En als er nu een atoombom valt, achja dan wil je mss helemaal niet in een schuilkelder zitten. Wetende dat er buiten niets is, de dagen tellen tot dat je dood gaat omdat je geen drinken meer hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt niets aan een schuilkelder in geval van nucleaire oorlogTrotste mama van Ambar
Nee, dan niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt niets aan een schuilkelder in geval van nucleaire oorlogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.rijkswatersta(...)-van-rijkswaterstaatquote:Om het land bij een nucleaire aanval draaiende te houden, concludeerde een Commissie Noodzetels dat er in het hele land schuilkelders moesten komen voor 4650 ambtenaren
Met allemaal ambtenaren in een kelder. Ik blijf wel gewoon bovengronds
En ik ga mij er toch echt niet druk om maken eigenlijk
Trotste mama van Ambar
Daarom heb ik dan ook een schuilpaleis op het Caribisch gebiedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt niets aan een schuilkelder in geval van nucleaire oorlog
Ik ook niet, als het komt komt het daar kunnen wij toch niets aan veranderen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ga mij er toch echt niet druk om maken eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mensheid is toch op zijn einde, dus het boeit eigenlijk allemaal toch niet meerTrotste mama van Ambar
Nou nou zo zwart wit is het toch nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
De mensheid is toch op zijn einde, dus het boeit eigenlijk allemaal toch niet meer
♡♡♡♡![]()
De kunst is om er niet naar te gaan leven en gewoon je ding blijven doen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Was ook ergens een optreden van iemand die niet bestond, en het was er nog druk ook
Je kunt toch niet zo naïef zijn om te denken dat we het als mensheid nog lang volhouden toch? We mollen de aarde of we nou rechtsom gaan of linksom. Het boeit echt niet.Trotste mama van Ambar
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel weer licht.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt toch niet zo naïef zijn om te denken dat we het als mensheid nog lang volhouden toch? We mollen de aarde of we nou rechtsom gaan of linksom. Het boeit echt niet.
En ook daar kan ik mij niet druk om maken, wat gebeurd gebeurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als het licht wordt, zijn wij er niet meer bij als mensheidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel weer licht.
En ook daar kan ik mij niet druk om maken, wat gebeurd gebeurdTrotste mama van Ambar
Dan niet, dan merken we er ook niets meer van.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar als het licht wordt, zijn wij er niet meer bij als mensheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zou mij verder ook niet boeien als ik de generatie geweest zou zijn die het verschil gemaakt zou kunnen hebben.Trotste mama van Ambar
Nooit meer bolkuhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ik ook gezien op het journaalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Was ook ergens een optreden van iemand die niet bestond, en het was er nog druk ook
Kaartje kostte 60 euro
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: